Is dat niet met bijna elke TV show zo..?quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 12:13 schreef EdvandeBerg het volgende:
Hoop dat er direct na uitzending goeie tv-rips in HD zijn
Foto!quote:Op maandag 27 augustus 2012 12:10 schreef SEMTEX het volgende:
Ik heb via eBay The Walking dead action figures van McFarlane op de kop getikt. Nu zitten Rick en een zombie elkaar achterna op mijn boekenplank
Pics?quote:Op maandag 27 augustus 2012 12:10 schreef SEMTEX het volgende:
Ik heb via eBay The Walking dead action figures van McFarlane op de kop getikt. Nu zitten Rick en een zombie elkaar achterna op mijn boekenplank
Welke heb je nu dan?quote:Op maandag 27 augustus 2012 18:44 schreef SEMTEX het volgende:
http://www.toywiz.com/mcfarlanewalk.html
Die Well Zombie zou ik ook nog wel eens willen
Zien er vet uit!quote:Op maandag 27 augustus 2012 18:44 schreef SEMTEX het volgende:
http://www.toywiz.com/mcfarlanewalk.html
Die Well Zombie zou ik ook nog wel eens willen
Succes met irriteren aan bepaalde personages later.quote:Op zaterdag 15 september 2012 15:47 schreef EilandjeOnline het volgende:
net de eerste aflevering bekeken, echt zo sneu voor dat paardmaar nog heel veel afleveringen te gaan , met groene thee en chips
Ongeveer alle vrouwen. En een hoop mannen. En alle kinderen.quote:Op zaterdag 15 september 2012 16:55 schreef Beach het volgende:
[..]
Succes met irriteren aan bepaalde personages later.
Was tijd dat Shane doodging, alleen die pussies van AMC durfden dat niet te laten doen door Carl zoals in de comics.quote:Op zaterdag 15 september 2012 21:13 schreef toetsenbordridder het volgende:
Uiteraard, en Shane/Oude met hoedje op die helaas nu allebei dood zijn...
Ach, dankzij heb gebeurde er tenminste nog iets. Jammer dat hij zo overdreven werd neergezet. Verder hoop ik dat de vrouwen en kinderen heel snel dood gaan.quote:Op zaterdag 15 september 2012 21:29 schreef Ugjerke het volgende:
Shane kon ik me dan wel weer aan ergeren.
Er gebeurde wel wat ja, maar ik zie liever wat meer op het zombievlak gebeuren. De laatste aflevering maakte voor mij dan ook het hele seizoen weer goed. Ik denk dat Shane voor mij echt te overdreven was. Conflict, ok. Maar hij draaide echt te ver door. Als iemand 's nachts een mes door zijn keel had gehaald, had ik het begrepen. Hoe ironisch het ook mag zijn dat je dan zelf doet wat je van hem vreest.quote:Op woensdag 19 september 2012 11:41 schreef ems. het volgende:
[..]
Ach, dankzij heb gebeurde er tenminste nog iets. Jammer dat hij zo overdreven werd neergezet. Verder hoop ik dat de vrouwen en kinderen heel snel dood gaan.
De laatste aflevering vond ik misschien wel de slechtste en meest afgeraffelde aflevering tot noch toequote:Op woensdag 19 september 2012 18:54 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Er gebeurde wel wat ja, maar ik zie liever wat meer op het zombievlak gebeuren. De laatste aflevering maakte voor mij dan ook het hele seizoen weer goed.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |