Ach... Seizoen 2 was gewoon ff zo'n seizoen waar je door heen moet (hoop ikquote:Op zaterdag 12 mei 2012 17:35 schreef maurisioo het volgende:
Kijk de serie nu voor de 2e keer. Maar ik moet zeggen dat het tweede seizoen me nu veel beter bevalt. Er wordt goed geacteerd en de karakter zijn behoorlijk realistisch. Jammer alleen dat het zo saai is.
quote:Op zaterdag 12 mei 2012 18:04 schreef ems. het volgende:
Character development? goed acteerwerk? realistische karakters? Zitten jullie wel in het goede topic
Ach.. ze doen een poging 'tot', zullen we maar zeggen?quote:Op zaterdag 12 mei 2012 18:04 schreef ems. het volgende:
Character development? goed acteerwerk? realistische karakters? Zitten jullie wel in het goede topic
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 24 mei 2012 16:18 schreef lipjes het volgende:
ondertussen S1 en S2 4 keer gezien, wachten op S3.....
2 woorden, 9 lettersfixedSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ohquote:Op donderdag 24 mei 2012 16:33 schreef lipjes het volgende:
[..]
Nee, drink een maandje geen alcohol, dus ook geen bier kopen
Zoiets doe je in de winter, niet met dit weerquote:Op donderdag 24 mei 2012 16:33 schreef lipjes het volgende:
[..]
Nee, drink een maandje geen alcohol, dus ook geen bier kopen
quote:Op donderdag 24 mei 2012 16:18 schreef lipjes het volgende:
ondertussen S1 en S2 4 keer gezien, wachten op S3.....
2 woorden, 9 lettersVier keer? The Walking Dead?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Geen idee, maar jammer dat ze dat zwaard verkeer vasthoudquote:Op donderdag 24 mei 2012 14:52 schreef planethugo het volgende:
[..]
en, zijn de striplezers tevreden hoe ze eruit ziet?
Hoe moet ze hem vasthouden dan? Rechtop? Verder weet je natuurlijk niet of het een getraind persoon is, of iemand die door de situatie zo is geworden... (tenzij je me nu gaat vertellen dat in de strip staat dat ze een of andere meester is...)quote:Op maandag 28 mei 2012 19:45 schreef stinkie het volgende:
[..]
Geen idee, maar jammer dat ze dat zwaard verkeer vasthoud
Heb haar nog niet veel in de strips gezien (ben bij 4), maar eigenlijk wel. Beetje dat bozige. Al had ik haar wel verleidelijker verwacht, door haar rol vroeg in de strips.quote:Op donderdag 24 mei 2012 14:52 schreef planethugo het volgende:
[..]
Binnenkort begint Breaking Bad (Seizoen 5 op 15 juli) en Hell on Wheels (Seizoen 2 op 12 augustus) weer. Beide series zijn echt aan te raden. Dit zijn samen met Game of Thrones en The Walking Dead de enige series waarvan ik echt uit kijk naar de volgende aflevering.quote:Op maandag 28 mei 2012 22:26 schreef dimmak het volgende:
Game Of Thrones is bijna af dus ik val in een gat. Schiet op met S3. Nog tot eind oktober wachten..
Michone vind ik in de strips verre van verleidelijk, ze is meer een manvrouwquote:Op maandag 28 mei 2012 23:10 schreef Cheiron het volgende:
[..]
Heb haar nog niet veel in de strips gezien (ben bij 4), maar eigenlijk wel. Beetje dat bozige. Al had ik haar wel verleidelijker verwacht, door haar rol vroeg in de strips.
Ik als seriekijker in ieder geval niet echt. Zeker de 2 zombies aan de ketting deden voor mij nogal af aan het """"""realistische"""""" karakter wat TWD nog een klein beetje had.quote:Op donderdag 24 mei 2012 14:52 schreef planethugo het volgende:
[..]
hoezo kan zoiets niet realistisch zijn, wat ik gelezen heb is het functioneel wat ze doet. De mensheid past zich aan aan de nieuwe situatiequote:Op woensdag 30 mei 2012 14:02 schreef ems. het volgende:
[..]
Ik als seriekijker in ieder geval niet echt. Zeker de 2 zombies aan de ketting deden voor mij nogal af aan het """"""realistische"""""" karakter wat TWD nog een klein beetje had.
Dat zou kunnen. Ik heb niets gelezen dus wellicht is er een zeer plausibele verklaring om 2 zombies aan een ketting mee te nemen voor een gezellige boswandeling.quote:Op woensdag 30 mei 2012 14:46 schreef planethugo het volgende:
[..]
hoezo kan zoiets niet realistisch zijn, wat ik gelezen heb is het functioneel wat ze doet. De mensheid past zich aan aan de nieuwe situatie
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |