September ongeveer.quote:Op donderdag 14 juni 2012 13:19 schreef Parallellogram het volgende:
Wanneer komt het derde seizoen eigenlijk? Het is vast al gevraagd, maar ik heb geen zin om het hele topic door te lezen
misschien is het weer zo een trip van z'n broerquote:Op donderdag 14 juni 2012 13:09 schreef Stefan het volgende:
Voor mij had zijn terugkeer niet gehoeven, ze introduceren de gouverner, is voor mij genoeg badguy
Ik hoop dan al die vrouwen en dat kind. Zijn we daar mooi weer vanaf.quote:Op donderdag 14 juni 2012 15:20 schreef Funzel het volgende:
Merle lijkt me wel een welkome terugkeer. Kan die mooie de halve groep uitmoorden.
Op de foto heeft ie een stomp dus denk t nietquote:Op donderdag 14 juni 2012 16:43 schreef planethugo het volgende:
[..]
misschien is het weer zo een trip van z'n broer
Mijn post, wat doe jequote:
Da's leuk voor achteraf; vergelijken.quote:Op zaterdag 2 juni 2012 00:20 schreef Cheiron het volgende:
Niets houdt je tegen om te speculeren, maar het lijkt mij juist leuk om te weten hoe de bedenker het bedoeld en uitgelegd heeft. Of het nou in een comic staat, of een interview maakt toch niets uit?
quote:Op donderdag 14 juni 2012 13:02 schreef vault_tec het volgende:
YES YES YESIk klikte..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Uitvinder van de biersmiley.
quote:.. lijkt het geweld nu toch echt weer toe te gaan nemen.
Ja, maar dat er 1 actie scene in zit betekent niks.quote:Op woensdag 4 juli 2012 11:22 schreef Stefan het volgende:
Ze moeten wel, want het was wel een soap geworden
En toen was je fucked! -> https://planetaxel.com/quote:Op vrijdag 15 juni 2012 16:07 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
Mijn post, wat doe je.
Ik heb hem trouwens besteld.
Je kunt deze boxset pre-orderen bij Planetaxel. Kost je 73 euro inclusief verzenden en je ''ontwijkt'' de douane/belasting (ze verzenden het via eigen koeriers/omwegen).
Je kunt deze boxset ook bij Amazon.com bestellen voor 76 dollar inclusief verzendkosten (61 euro), maar dan loop je het risico gepakt te worden door de douane & belasting. Als dat gebeurd moet je 90 euro betalen + je pakket loopt 2 weken vertraging op.
Dus maar bij Planetaxel besteld.
Lees de tekst op de page maar eens, snel je geld terug claimen voor je het definitief kwijt bent..quote:It is with great sadness, deep regret and utter embarrassment that we announce the closure and bankruptcy of PlanetAxel.com
On Monday afternoon, June 18th, 2012 the board of directors have informed us that no further investment will be made in the company. This comes in light of the recently finished 2011 financials which showed such an insurmountable deficit and loss to company value that a swift decision was made almost overnight. We have been asked to provide a quick summary/FAQ of your options as a previous customer of PlanetAxel.com with respect any outstanding orders/refunds.
Nee das waar, en de tekst is idd kutquote:Op woensdag 4 juli 2012 11:32 schreef vault_tec het volgende:
[..]
Ja, maar dat er 1 actie scene in zit betekent niks.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |