Dit dus.quote:Op zondag 15 april 2012 20:38 schreef FoXje het volgende:
Hoop dat die Michonne niet teveel fanta gaat worden ..
Fanta?quote:Op zondag 15 april 2012 20:38 schreef FoXje het volgende:
Hoop dat die Michonne niet teveel fanta gaat worden ..
Tja, past tot nu toe niet echt binnen de serie. Een chick met 2 ontarmde zombie's, 2 zwaarden en een cape.quote:Op maandag 16 april 2012 10:45 schreef Stefan het volgende:
Mensen zijn bang dat ze een fantasyfiguur gaar worden, waar dat op gebaseerd wordt is me een raadsel, Michone is net 2 seconden in beeld geweest
Die zwaarden zijn gewoon geniaal, spaart kogel en maakt geen lawaaiquote:Op maandag 16 april 2012 11:14 schreef dimmak het volgende:
[..]
Tja, past tot nu toe niet echt binnen de serie. Een chick met 2 ontarmde zombie's, 2 zwaarden en een cape.
Nee, iedereen is al besmet, en komt terug als ze sterven. Een beet/krab zorgt er echter voor dat je sterft door open wond i.c.m. infectie, waardoor je dus sneller resurrect.quote:Op maandag 16 april 2012 12:11 schreef xminator het volgende:
2 ontarmde zombies naast haar, die kunnen haar toch gewoon bijten.
Heb van de week seizoen 1 tm 2 gekeken. Dus wat ik begrijp de mensen zijn al besmet, als ze dood gaan wordt het virus actief. Maar ook dus wanneer ze gekrabt/gebeten worden door een geïnfecteerde? Ze zijn toch al besmet, beetje dubbelop?
Als ik het goed heb waren hun onderkaken ook professorisch gedemonteerd.quote:Op maandag 16 april 2012 12:11 schreef xminator het volgende:
Heb van de week seizoen 1 tm 2 gekeken. Dus wat ik begrijp de mensen zijn al besmet, als ze dood gaan wordt het virus actief. Maar ook dus wanneer ze gekrabt/gebeten worden door een geïnfecteerde? Ze zijn toch al besmet, beetje dubbelop?
Onderkaken waren eraf en krabben konden ze ook nietquote:Op maandag 16 april 2012 12:11 schreef xminator het volgende:
In de comic werd het aannemelijk gebracht, de zombies houden andere zombies op een afstand. Overigens is t niet zo dat ze er continu mee gaat rondlopen.quote:Op maandag 16 april 2012 12:22 schreef ems. het volgende:
Dus het waren zelfbewuste zombies?
Eerlijk gezegd vond ik dat gedeelte maar niets en niet bij de serie passen.
Usa topique?quote:Op dinsdag 17 april 2012 23:17 schreef SwaPore het volgende:
Lol, spoilers alom
Of telt het niet als epi al is geweest
Oh sorry, had hetzelfde in het vorige topicquote:Op dinsdag 17 april 2012 23:17 schreef SwaPore het volgende:
Lol, spoilers alom
Mee eens, Rick is ook prima. Ik vind vooral Carl een irritant joch, omdat hij steeds domme dingen doet. En dankzij hem is Dale dood.quote:Op dinsdag 17 april 2012 11:39 schreef dimmak het volgende:
Ik snap echt niet wat iedereen loopt te haten op Rick.. Ok Daryl is baas maar Rick vind ik ook echt een goede pik.
Niet direct schuldig.. En jij gaat er voor het gemak maar even vanuit dat een joch van een jaar of 13/14 al denkt als een volwassene? Valt ver buiten het fictieve kader van deze serie.quote:Op dinsdag 17 april 2012 23:28 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Mee eens, Rick is ook prima. Ik vind vooral Carl een irritant joch, omdat hij steeds domme dingen doet. En dankzij hem is Dale dood.
Die kans is aanwezig, inderdaad.quote:Wel jammer dat het nog zo lang duurt voor seizoen 3 begint. Verfilmen ze seizoen 4 ook al snel? Dan zou het namelijk kunnen dat er minder tijd zit tussen seizoen 3 en 4, dan tussen 2 en 3.
Het is een USA topic, loopt dus gelijk aan de afleveringen die uitgezonden worden in USA. Dus hier kom je heel veel spoilers tegen.quote:Op dinsdag 17 april 2012 23:17 schreef SwaPore het volgende:
Lol, spoilers alom
Klopt, hij was indirect schuldig. Hij kon ook niet weten dat het zulke gevolgen zou hebben, dus ik heb het nogal slecht verwoord.quote:Op dinsdag 17 april 2012 23:30 schreef NoBody122 het volgende:
[..]
Niet direct schuldig.. En jij gaat er voor het gemak maar even vanuit dat een joch van een jaar of 13/14 al denkt als een volwassene? Valt ver buiten het fictieve kader van deze serie.
[..]
Die kans is aanwezig, inderdaad.
Hij is voor de schrijvers een mooie kapstok om het ontstaan van gevaarlijke situaties aan op te hangen, dat wel inderdaad.quote:Op dinsdag 17 april 2012 23:49 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Klopt, hij was indirect schuldig. Hij kon ook niet weten dat het zulke gevolgen zou hebben, dus ik heb het nogal slecht verwoord.
Ik neem het hem trouwens niet kwalijk dat hij niet door heeft hoe gevaarlijk sommige dingen zijn die hij doet. Het is ook niet logisch om te denken dat hij dat zou moeten weten. Ik zit alleen wel altijd met een gevoel te kijken van "doe dat nou niet".Dat gevoel had ik bijvoorbeeld gelijk al toen hij alleen in het bos rond ging lopen, terwijl daar al eerder walkers zijn geweest. Onbewust brengt hij soms zichzelf en anderen in gevaar.
quote:Op dinsdag 17 april 2012 23:43 schreef NoBody122 het volgende:
En weer zo'n kut-TT van Stefan hè (die overigens niet eens de lapo had in het vorige deel)
Leg eens uit?quote:Op dinsdag 17 april 2012 11:39 schreef dimmak het volgende:
Ik snap echt niet wat iedereen loopt te haten op Rick.. Ok Daryl is baas maar Rick vind ik ook echt een goede pik.
Mijn probleem met Rick is dat hij claimt de leider van het hele zooitje te zijn, maar ondertussen wel de meest twijfelachtige beslissingen neemt en belangrijke beslissingen vaak niet neemt.quote:Op dinsdag 17 april 2012 11:39 schreef dimmak het volgende:
waarschijnlijk had hij genoeg van het gezeik en is hij er mee gekaptquote:Op woensdag 18 april 2012 01:30 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Mijn probleem met Rick is dat hij claimt de leider van het hele zooitje te zijn, maar ondertussen wel de meest twijfelachtige beslissingen neemt en belangrijke beslissingen vaak niet neemt.
Een voorbeeld was de beslissing van Rick om terug te gaan voor Daryls broer, Shane was terecht tegen die beslissing. Als televisie kijker vraag ik me af waarom een logisch denkend persoon als Rick überhaupt zou overwegen om zo'n piece of shit te gaan zoeken midden in een zombie apocalyps.
Shane was tegen de ellenlange zoektocht naar Sophia, Rick wilde van geen ophouden weten. Shane was ook degene die geheel terecht met de opmerking kwam dat de groep echt eens aan zijn eigen overleven moest gaan denken.
In veel situatie's vond ik dat Shane een stuk rationeler en met meer survival instinct dacht, dat komt een stuk realistischer over. Rick lijkt nog steeds dat plaatselijke Sheriffje te zijn die zich druk maakt om zaken die er in die wereld totaal niet meer toe doen.
Jammer dat ze besloten een complete psycho van Shane te maken.
De schrijver van de comics had dat zeven jaar geleden al besloten, ze hebben hem niet veranderd voor de serie, alleen langer laten levenquote:Op woensdag 18 april 2012 01:30 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Jammer dat ze besloten een complete psycho van Shane te maken.
Och hij leefde een stuk langer in de serie dan in de comicsquote:Op woensdag 18 april 2012 01:56 schreef Friday12 het volgende:
[..]
waarschijnlijk had hij genoeg van het gezeik en is hij er mee gekapt
Jep in oktober gaan ze verder.quote:Op donderdag 19 april 2012 09:25 schreef planethugo het volgende:
[..]
niks officieels, maar zal waarschijnlijk net als S1 en S2 ergens in oktober zijn
Vond je? Ik vond het 2e deel van seizoen 2 juist heel degelijk -behalve- het einde.quote:Op woensdag 18 april 2012 23:30 schreef maurisioo het volgende:
Net de laatste paar afleveringen gezien van seizoen 2. Prachtig einde, in tegenstelling tot de rest van seizoen 2.
Ik bedoel ook echt de laatste 3/4 afleveringen die beter zijn. Tijdens de laatste aflevering zat ik echt op het puntje van mijn stoel.quote:Op donderdag 19 april 2012 12:12 schreef ems. het volgende:
[..]
Vond je? Ik vond het 2e deel van seizoen 2 juist heel degelijk -behalve- het einde.
Wat maakte Rick zo rationeel dan?quote:Op donderdag 19 april 2012 00:05 schreef TheThirdMark het volgende:
[..]
Ik vind Rick ook stukken beter hoor, rationeler enzo.
Dat zorgt er wel voor dat je iemand tegelijkertijd zowel tof vindt als karakter en tegelijkertijd kan "haten".quote:Op donderdag 19 april 2012 14:51 schreef Stefan het volgende:
Rick is daardoor veel boeiender, hij is in de comics precies t zelfde
Open maar een topic over de comics...quote:Op donderdag 19 april 2012 19:21 schreef Jerruh het volgende:
[..]
Dat zorgt er wel voor dat je iemand tegelijkertijd zowel tof vindt als karakter en tegelijkertijd kan "haten".
BTW: in hoeverre mag je in dit topic links leggen met de comic (zonder spoileren dan he) en het erover hebben, of komt er een speciaal topic voor de comics?
Mods die doorposten in een gesloten topicquote:Op woensdag 18 april 2012 00:29 schreef Stefan het volgende:
[..]met je lapo
Overigens had ik wel de lapo. Tel nog maar eens
waar maaaak je je druk omquote:Op vrijdag 20 april 2012 19:38 schreef NoBody122 het volgende:
[..]
Mods die doorposten in een gesloten topic
De TT blijft kut.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |