quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ga geen risico's meer nemen met die spoiler tags.
quote:Op zaterdag 14 juli 2012 12:45 schreef mcrumpie het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ga geen risico's meer nemen met die spoiler tagsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Over doen of opnieuw.quote:Op zaterdag 14 juli 2012 16:53 schreef andreas612 het volgende:
nee, wat fantastisch is dit.. gewoon weer het hele zelfde gezeik overnieuw.. nee.. alleen dit keer is het anders.. dit keer is het geen boerderij maar een gevangenis..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Al meer nieuws over de serie van zombieland?!
quote:Op zaterdag 14 juli 2012 17:07 schreef vault_tec het volgende:
[..]
Over doen of opnieuw.serie van zombieland?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Al meer nieuws over de serie van zombieland?!
dan weet je sowieso dat 't echt alleen maar zombie's knallen wordt ..![]()
![]()
Zombieland was sowieso als serie bedoeld. Je kan zeggen wat je wil maar ik hoor meer positieve reacties over die film dan over deze serie. Der is geen concurrentie voor TWD dus daarom blijft iedereen kijken. Ik weet wel dat als die serie er echt komt ik stop met TWD. Meeste posts die hier zijn is ook alleen maar over hoe kut deze serie wel niet is.quote:Op zaterdag 14 juli 2012 20:13 schreef andreas612 het volgende:
[..]
serie van zombieland?
dan weet je sowieso dat 't echt alleen maar zombie's knallen wordt ..![]()
naja, vooral vanwege seizoen 2, dat ging ook gewoon nergens over..quote:Op zaterdag 14 juli 2012 20:19 schreef vault_tec het volgende:
[..]
Zombieland was sowieso als serie bedoeld. Je kan zeggen wat je wil maar ik hoor meer positieve reacties over die film dan over deze serie. Der is geen concurrentie voor TWD dus daarom blijft iedereen kijken. Ik weet wel dat als die serie er echt komt ik stop met TWD. Meeste posts die hier zijn is ook alleen maar over hoe kut deze serie wel niet is.
Kenden we Michonne al? Het enige dat we 'kennen' aan haar is haar capuchonoutfit en haar twee pet-zombies.. De rest, haar naam incluis, is hier destijds vrijwel meteen vanuit de strips gespoilerd.quote:Op zaterdag 14 juli 2012 11:07 schreef Stefan het volgende:
Er staan niet eens echte spoilers in, we zien de gevangenis en michonne die we al kenden en zien een nieuwe nederzetting
Don't forget the sword!quote:Op zaterdag 14 juli 2012 21:49 schreef NoBody122 het volgende:
[..]
Kenden we Michonne al? Het enige dat we 'kennen' aan haar is haar capuchonoutfit en haar twee pet-zombies.. De rest, haar naam incluis, is hier destijds vrijwel meteen vanuit de strips gespoilerd.
Grappig trouwens; Hershel met een baardje
Dit keer komt het gevaar van de mensen blijkbaar. In seizoen 2 was het enige dodelijke de vervelingquote:Op zaterdag 14 juli 2012 16:53 schreef andreas612 het volgende:
nee, wat fantastisch is dit.. gewoon weer het hele zelfde gezeik overnieuw.. nee.. alleen dit keer is het anders.. dit keer is het geen boerderij maar een gevangenis..
heel oud.quote:Op woensdag 25 juli 2012 12:23 schreef mcrumpie het volgende:
http://artsbeat.blogs.nyt(...)aking-bad-reference/
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |