Ze houden de andere zombies weg.quote:Op woensdag 30 mei 2012 15:02 schreef ems. het volgende:
[..]
Dat zou kunnen. Ik heb niets gelezen dus wellicht is er een zeer plausibele verklaring om 2 zombies aan een ketting mee te nemen voor een gezellige boswandeling.![]()
quote:Op woensdag 30 mei 2012 14:01 schreef Stefan het volgende:
[..]
Michone vind ik in de strips verre van verleidelijk, ze is meer een manvrouw
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Overigens vind ik de comics wel erg goed weglezen. Heb nu 5 tm 10 besteld.Too lazy to be an evil genius..
PSN ID: Cheironnl
Ik ben heel benieuwd hoe dat in zijn werk zal gaan, maar ik vrees dat de verklaring niet geheel bevredigend zal zijnquote:
In S1 besmeurden Rick en de rest zich met zombiebloed, die 2 wandelende zombies doen t zelfde, geur dusquote:Op woensdag 30 mei 2012 15:41 schreef ems. het volgende:
[..]
Ik ben heel benieuwd hoe dat in zijn werk zal gaan, maar ik vrees dat de verklaring niet geheel bevredigend zal zijnWe'll see.
Ja je moet wat hequote:
Ja slechte timingquote:Op donderdag 24 mei 2012 17:03 schreef Pek het volgende:
[..]
Zoiets doe je in de winter, niet met dit weer
Maar bij een beetje regen kregen de zombies al argwaan. Hoe gaan 2 zombies die je niet over je heen smeert dan helpen?quote:Op woensdag 30 mei 2012 15:47 schreef Stefan het volgende:
[..]
In S1 besmeurden Rick en de rest zich met zombiebloed, die 2 wandelende zombies doen t zelfde, geur dus
Tadaaaa
Twee levende, constant ontbindende, stinkende zombies rieken wel iets meer dan een paar darmpjes en wat troep over je lijfquote:Op woensdag 30 mei 2012 16:02 schreef ems. het volgende:
[..]
Maar bij een beetje regen kregen de zombies al argwaan. Hoe gaan 2 zombies die je niet over je heen smeert dan helpen?
Ik moest lachenquote:Op woensdag 30 mei 2012 22:56 schreef mcrumpie het volgende:
Maar waarom vallen die zombie's haar niet aan. Ze hebben dan geen armen en geen onderkaak/gebit, maar dat moet zo'n ding er toch niet van weerhouden om iig gewoon zn face tegen haar aan te drukken ofzo.
Nu lopen ze er zo bij van; "Fuck deze shit, ik heb ineens geen honger meer"
Maar blijkbaar is de reuk van de zombies alsnog specifiek genoeg om direct de levenden te onderscheiden op het moment dat ze niet meer helemaal bedekt zijn met ingewanden. Wat voor goeds gaan 2 losse zombies dan doen als ze allebei een meter van je af staan?quote:Op woensdag 30 mei 2012 18:05 schreef Jerruh het volgende:
[..]
Twee levende, constant ontbindende, stinkende zombies rieken wel iets meer dan een paar darmpjes en wat troep over je lijf
OE, met een lekkere geile zombie op die voorkant?quote:Op donderdag 31 mei 2012 11:17 schreef Splodgenessabounds het volgende:
Linkje gevonden. Blijkbaar legt Kirkman in de april editie van de Amerikaanse Playboy uit waarom ze met die zombies loopt. Heeft iemand dat nummer? Al komen we er in de serie waarschijnlijk vanzelf achter.
Of misschien ook wel als een soort speurhonden om andere overlevers te vinden?quote:
Dit ja.. Er wordt weer om het leven gespoiledquote:Op donderdag 31 mei 2012 16:20 schreef Morodeepdelver het volgende:
piepols, kunnen die comics ergens anders heen?
Dit is het topic voor de serie, niet voor de comics.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 14 juni 2012 13:02 schreef vault_tec het volgende:
YES YES YESYES indeed!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |