SPOILER: Memleketler!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Memleketler (coğrafi bölgeler)!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:- En iedere vatandaş die ik vergeten ben,.
Ja, en? 33333, 44444, 55555 etc. Niets speciaals aan 22222.quote:
Okay danquote:Op zaterdag 14 april 2012 01:47 schreef AliceWonder het volgende:
[..]
Bedankt. Komt wel goed.Ik mag eindelijk een leuk verslag schrijven en presentatie doen voor Italiaans. Over da Vinci.
[..]
Dankjewel zarGon.Ik doe mijn best.
Dan kan ik blijven postenquote:Op zaterdag 14 april 2012 01:50 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ja, en? 33333, 44444, 55555 etc. Niets speciaals aan 22222.
Ik merk dat ik bijna bij 60.000 ben, trouwens.
Toch voor italiaans gegaan dusquote:Op zaterdag 14 april 2012 01:47 schreef AliceWonder het volgende: [..] Bedankt. Komt wel goed.Ik mag eindelijk een leuk verslag schrijven en presentatie doen voor Italiaans. Over da Vinci
. [..] Dankjewel zarGon.Ik doe mijn best
.
En dan verliezen van Bursaquote:Op zaterdag 14 april 2012 01:52 schreef Julis het volgende:
[..]
Sivas![]()
. DOOOR JULEIEIEI ASF Kgfa pfi
DGKAVfff
Weet je al wat je hier precies mee wil doen? Ik weet nog echt niet wat ik met mijn studie wil doen. Maar Italiaans goed blijft gaan ga ik misschien wel op uitwisseling naar Florence.Of Istanbul.Dat weet ik nog niet zo goed.quote:
quote:
In het origineel staat er 55555 hoor.quote:
Hihi ja.Geen spijt van.Het is heel leuk. Hoe gaat het met je uitstelgedrag?Lukt het al beter om te leren?quote:Op zaterdag 14 april 2012 01:53 schreef Ayca het volgende:
[..]
Toch voor italiaans gegaan dusweet nog dat je twijfelde tussen russisch en nog een aantal andere.. bevalt het?
quote:Op zaterdag 14 april 2012 01:53 schreef AliceWonder het volgende:
uitwisseling naar Florence.Of Istanbul
Oeh, zeker doen als je het leuk lijktquote:Op zaterdag 14 april 2012 01:53 schreef AliceWonder het volgende:
Leuk trouwens Ayca.Het is niet mijn ding maar als het leuk is ervoor gaan!
[..]
Weet je al wat je hier precies mee wil doen? Ik weet nog echt niet wat ik met mijn studie wil doen. Maar Italiaans goed blijft gaan ga ik misschien wel op uitwisseling naar Florence.Of Istanbul.Dat weet ik nog niet zo goed.Maar wel iets internationaals in ieder geval.
Niet huilen baby.Jij mag mee in mijn koffer.quote:
quote:Op zaterdag 14 april 2012 01:56 schreef AliceWonder het volgende:
[..]
Niet huilen baby.Jij mag mee in mijn koffer.
Ik snap precies wat je bedoelt.Vaak denk ik daar ook liever niet over na. Maargoed je bent gelukkig nog heel jong. Je hebt nog genoeg tijdquote:Op zaterdag 14 april 2012 01:55 schreef Julis het volgende:
[..]
Oeh, zeker doen als je het leuk lijkt. Ik heb daar niet eens over nagedacht. Ik denk niet graag over de toekomst heb ik gemerkt. Hmm. Ik weet het eigenlijk ook niet
.
Volgens mij:quote:Op zaterdag 14 april 2012 01:55 schreef Ayca het volgende:
Neee, zie net dat ik mijn 25000e heb gemist.
Even kijken welke dat was..
quote:Op vrijdag 13 april 2012 14:11 schreef Ayca het volgende:
Vind het netjes dat je zulke dingen over de vader van Julis zegt.
Dat zou ik niet zo snel zeggen. Voor je het weet ben je een kwart eeuw oud en krijg je je eerste rimpeltje. Daarna komen de rammelende eierstokken en kijk je uit naar de menopauze.quote:Op zaterdag 14 april 2012 01:57 schreef AliceWonder het volgende:
[..]
Ik snap precies wat je bedoelt.Vaak denk ik daar ook liever niet over na. Maargoed je bent gelukkig nog heel jong. Je hebt nog genoeg tijd.
Held. Welcome back.quote:Op zaterdag 14 april 2012 02:00 schreef msnk het volgende:
Had ze wel gelijk inSorry nogmaals Julide
Het is al goed.quote:Op zaterdag 14 april 2012 02:00 schreef msnk het volgende:
Had ze wel gelijk inSorry nogmaals Julide
Rimpels zijn een teken van wijsheidquote:Op zaterdag 14 april 2012 02:02 schreef zarGon het volgende:
[..]
Dat zou ik niet zo snel zeggen. Voor je het weet ben je een kwart eeuw oud en krijg je je eerste rimpeltje. Daarna komen de rammelende eierstokken en kijk je uit naar de menopauze..
Helemaal niets over meegekregen.quote:Op zaterdag 14 april 2012 02:02 schreef AliceWonder het volgende:
Heeft iemand vandaag het EK gewichtheffen in Antalya gezien? Toen die titelverdediger opkwam begon iedereen hard te juichen en zelfs toen hij het niet gehaald klapten ze nog.Er zaten zelfs vrouwen van middelbare leeftijd met een hoofddoek in het publiek.Wel grappig om te zien eigenlijk.
.
Het was vandaag op de televisie. Op één volgens mij.quote:
Op de Vlaamse zender.quote:
Maakt dat jezelf wijs! Rimpels zijn een teken van ouderdom, grijze haren zijn een teken van wijsheid. En daar heb ik er heel wat van; het moet wel kloppen dus.quote:Op zaterdag 14 april 2012 02:06 schreef AliceWonder het volgende:
[..]
Rimpels zijn een teken van wijsheid.En mijn eierstokken gaan niet zo snel rammelen
.Ik moet toegeven dat ik wel van kinderen hou maar ik zal er pas een nemen als ik 100% zeer weet dat ik ze goed kan verzorgen en ze alles kan bieden.Zoveel financieel als mentaal.
Er was laatst nog iets op tv over dat een onderzoeker naar kindermishandeling pleit voor het dwingen van het gebruik van anticonceptie bij mensen die verstandelijk gehandicapt zijn of al eerder een kind hebben mishandeld met de dood tot gevolg.
Allebeiquote:Op zaterdag 14 april 2012 02:17 schreef zarGon het volgende:
[..]
Maakt dat jezelf wijs! Rimpels zijn een teken van ouderdom, grijze haren zijn een teken van wijsheid. En daar heb ik er heel wat van; het moet wel kloppen dus.
Ik vind 'kinderen nemen' net zo raar als 'wij zijn zwanger'.. Hallo, één kilo peren, bakje kibbeling en 1,5 kilo kind, graag. Of: Hoe je daar aankomt? Ja, euh, neem de tweede rechts, ga rechtdoor, neem daar aangekomen het kindje en maak een scherpe bocht.
.
Ja, zo een topic las ik op FOK! geloof ik. Hoe sta jij daartegenover?
Dat blijkt, maar is geen reden om te bitchen, toch?quote:Op vrijdag 13 april 2012 21:10 schreef zarGon het volgende:
[..]
Hoe oud waren we toen jij dat beeld vormde? Is minstens 5, zo niet 10 jaar geleden. We hebben elkaar ook nog eens sporadisch gezien/gesproken. Er is veel veranderd met de jaren.
Daar ben ik het mee eens. Het is beter als die geen kinderen nemen. Kinderen horen gezond te zijn .En een kans te hebben op een normaal even.Ik adopteer eigenlijk liever. Dan help je een kind dat toch al geboren is. Maar een eigen kind hebben is ook wel leuk. Dat is dan toch jouw nageslacht. Gelukkig denk ik nog lang niet aan kinderen. Hoe sta jij hier tegenover zarGon?quote:Op zaterdag 14 april 2012 02:27 schreef Ayca het volgende:
Belang van het kindje staat voorop. En dat houdt in dit geval het niet geboren worden van het kindje in. Vind ik.
Heb hier donderdag nog een pleidooi over moeten houden op school.
Merhabaa..quote:
Fetisj 1 begrijp ik meer dan fetisj 2.quote:Op dinsdag 10 april 2012 21:08 schreef slacKard.x het volgende:
Fetish 1: Ik vind het geil als een meisje een lul zo diep in haar mond neemt dat ze moet kokhalzen en dat de man haar hoofd tegen zijn lichaam drukt of bij haar keel pakt voor ultieme dominatie, vooral in films van Sasha Grey komt dit veel voor.
Fetish 2: Ik vind het geil als (het liefst een dom niks over auto's-wetend) meisje gas geeft in z'n vrij in een (goedkope) auto of motor of expres niet schakelt, vooral als de RPM meter helemaal in het rode staat kan ik genieten. Deze fetish is ontstaan omdat ik dit vroeger een eng geluid vond en dacht dat het motorblok ging ontploffen, en toen ik voor het eerst was klaargekomen in me leven dacht ik, hmm, waar wordt ie nog meer hard van, oh ja dat.. Sinds toen wist ik dat ik een hier een fetish aan had overgehouden.
http://www.youtube.com/user/shilo143
Voor het eerst dat ik dit met mensen deel![]()
![]()
Waarschijnlijk begrijpen jullie er niks van en vinden jullie me retarded. Maarja, daarvoor opende ik dit topic niet.
Naar het strand. Oh ja dat heb je daar nietquote:Op zaterdag 14 april 2012 13:39 schreef Landysh het volgende:
Goedemorgen. Het is zaterdag, mooi weer en ik zit mij thuis te vervelen. Iemand nog tips?
Klok/ horloge kopen.quote:Op zaterdag 14 april 2012 13:39 schreef Landysh het volgende:
Goedemorgen. Het is zaterdag, mooi weer en ik zit mij thuis te vervelen. Iemand nog tips?
Ik denk dat het een fascinatie is voor de vrouwelijke gave om met een simpele samentrekking van spieren machtige toppunten te creeren. Vooral dat het ogenschijnlijk moeiteloos gaat, en vrouwen toch een beetje als het fysiek zwakkere geslacht gelden, is bijzonder. Net alsof de kleine Wickie de Viking even met haar neus speelt en dan ineens een briljant idee krijgt.quote:Op zaterdag 14 april 2012 14:35 schreef zarGon het volgende:
[..]
Fetisj 1 begrijp ik meer dan fetisj 2.. Dat tweede verbaast me zelfs.
.
Ja ik was pas om een uur of elf wakker en ik had geen zin om mijn post te editen..quote:
Gicik sey.quote:Op zaterdag 14 april 2012 14:47 schreef Ayca het volgende:
[..]
Naar het strand. Oh ja dat heb je daar niet![]()
Eigenlijk doelde ik op ' goedemorgen' in de middag, maar dat is ook een goede reden.quote:Op zaterdag 14 april 2012 14:59 schreef Landysh het volgende:
[..]
Ja ik was pas om een uur of elf wakker en ik had geen zin om mijn post te editen..
[..]
Gicik sey.
Ja, dat weet ik. Maar omdat ik zo laat wakker was had ik het gevoel dat het nog morgen was. Vandaar de 'goedemorgen'. Ik had niet door dat het allang middag was.quote:Op zaterdag 14 april 2012 15:05 schreef Bilge het volgende:
[..]
Eigenlijk doelde ik op ' goedemorgen' in de middag, maar dat is ook een goede reden.
Hier ben je wel een tijdje mee bezig.
Waarom?quote:Op zaterdag 14 april 2012 15:17 schreef Arcadia het volgende:
Hadi veel plezier iedereen op deze prachtige zaterdag, ik moet thuisblijven
Morgen nog een hele dagquote:Op zaterdag 14 april 2012 15:24 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Paar dingen die ik nog moet inhalen.
ik sta er niet opquote:Op zaterdag 14 april 2012 16:22 schreef zarGon het volgende:
Het memleket-plaatje is geüpdatet. Open http://zargon.nl/Memleket.png en druk op F5.
Het tweede (met de regio's) gaat verdwijnen en is dus niet geüpdatet.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Klopt iets niet?quote:Op zaterdag 14 april 2012 16:22 schreef zarGon het volgende:
Het memleket-plaatje is geüpdatet. Open http://zargon.nl/Memleket.png en druk op F5.
quote:Op zaterdag 14 april 2012 17:05 schreef zarGon het volgende:
[..]
Oh ja, Ordu. Staat er wel op, alleen niet zichtbaar.
Momentje.
Wat is er fout aan "geüpdatet"? Fixed is correct, want Engels. In het Nederlands is het 'gefixt', niet ''fikst'.quote:Op zaterdag 14 april 2012 17:19 schreef msnk het volgende:
[..]
[..]
Doe die dan ook gelijk goed
[..]
Min-e
Inmiddels de vrouw van ClioSporT.quote:
quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 02:06 schreef ClioSporT het volgende:
Niemand gezien? 5 augustus rond 16:15 @ scheveningen den haag![]()
Niets?quote:
Nee?quote:Fixed is correct, want Engels. (niet rullevant) In het Nederlands is het 'gefixt', niet ''fikst'.
Wat moet er dan goed aan gedaan worden? Bijgewerkt?quote:
Jawel. Fikst is tegenwoordige tijd en klopt sowieso niet. 'Gefixt', eventueel 'gefikst'.quote:[..]
Nee?
quote:Op zaterdag 14 april 2012 16:54 schreef EL_Presidente het volgende:
[..]
ik sta er niet op
Foto van je paspoort en je komt erop.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
zG, HTC Onequote:Op zaterdag 14 april 2012 17:31 schreef zarGon het volgende:
[..]
Foto van je paspoort en je komt erop.
ahaaa.. zij is niet meer actief of wel?quote:Op zaterdag 14 april 2012 17:24 schreef zarGon het volgende:
[..]
Inmiddels de vrouw van ClioSporT.
[..]
quote:Op zaterdag 14 april 2012 17:31 schreef zarGon het volgende:
[..]
Foto van je paspoort en je komt erop.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nietsquote:Op zaterdag 14 april 2012 17:30 schreef zarGon het volgende:
Wat moet er dan goed aan gedaan worden? Bijgewerkt?
Met een streep door wat je fout had getypt en daarachter de correctie.quote:Doe die dan ook gelijk goed
Dat klopt inderdaad. Het is ook gefikst. Gefixt is 'fout', maar omdat veel mensen het verkeerd schrijven wordt het over het algemeen 'geaccepteerd'. Maar de correcte vorm blijft "fiksen".quote:Jawel. Fikst is tegenwoordige tijd en klopt sowieso niet. 'Gefixt', eventueel 'gefikst'.
REPRESENTING 75 EAST SIDE WEST SIDE UPDOWN LEFT RIGHT 4 EVURquote:Op zaterdag 14 april 2012 16:22 schreef zarGon het volgende:
Ziet er goed uit.quote:Op zaterdag 14 april 2012 18:22 schreef Landysh het volgende:
Ik heb mezelf nuttig gemaakt vandaag.
[ afbeelding ]
Ja, heb morgen ook compleet nodigquote:
quote:Op zaterdag 14 april 2012 20:20 schreef Landysh het volgende:
Sinds wanneer heet jij Ayca?Wishful thinking noemen ze dat denk ik.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Is goed, waar precies kan ik het ophalen?
Nee hoor, helemaal niet waar. Limburg.quote:Op zaterdag 14 april 2012 20:28 schreef Che_ het volgende:
[..]
Wat een hel moet dat zijn om in Limburg te wonen
Merk je ook dat daar de meeste PVV-stemmers zitten? Of valt dat wel mee?quote:Op zaterdag 14 april 2012 20:29 schreef Landysh het volgende:
[..]
Nee hoor, helemaal niet waar. Limburg.
Ja, daar heb ik ook altijd zo'n bloedhekel aan wanneer mensen spiegelreflexcamera's meenemen!!! Dat is echt hetgene waar ik op let wanneer mensen trouwen. Daarom neem ik altijd een zak met polaroidcamera's mee en deel die uit aan de mensen.quote:Op zaterdag 14 april 2012 21:41 schreef xminator het volgende:
Meisjes die spiegelreflexcameras meenemen naar duguns.
Mijn maandelijkse dugungebeurtenis.
Soort van danquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.''It had long since come to my attention that people of accomplishment rarely sit back and let things happen to them.
They went out and happened to things."
-Leonardo da Vinci
Ervaring mee?quote:Op zaterdag 14 april 2012 22:13 schreef Arcadia het volgende:
Ja echte liefdes kun je vinden op FOK!, vooral in KPD.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.''It had long since come to my attention that people of accomplishment rarely sit back and let things happen to them.
They went out and happened to things."
-Leonardo da Vinci
quote:Op zaterdag 14 april 2012 22:11 schreef AliceWonder het volgende:
[..]
Soort van dan.
AFC AJAX
quote:Op zaterdag 14 april 2012 22:14 schreef AliceWonder het volgende:
[..]
Ervaring mee?
Nee, ik kom niet in KPD.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En sowieso, die beesten zijn altijd zo mooi om te zien en echt, de geboorte van een nieuw wezen is zo prachtig om te zien, waarschijnlijk wel een van de mooiste dingen op aarde.
De foto's krijg je sowieso te zien![]()
Wat is daar mis mee?quote:Op zaterdag 14 april 2012 21:41 schreef xminator het volgende:
Meisjes die spiegelreflexcameras meenemen naar duguns.
Mijn maandelijkse dugungebeurtenis.
Vind ik ook. Heb al best veel huisdieren gehad toen ik nog klein was maar nu is niet mogelijk. Maar als ik uit huis ga en de tijd heb om voor ze te zorgen neem ik zeker een paar mooie hondjesquote:Op zaterdag 14 april 2012 22:16 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Nee, ik kom niet in KPD.
En sowieso, die beesten zijn altijd zo mooi om te zien en echt, de geboorte van een nieuw wezen is zo prachtig om te zien, waarschijnlijk wel een van de mooiste dingen op aarde.
De foto's krijg je sowieso te zien![]()
Ha, jij bent toch niet uitgenodigd!quote:Op zaterdag 14 april 2012 22:05 schreef xminator het volgende:
[..]
Wat was de datum van jou sözlenme met ayca?
quote:
Sevgilim .quote:
Wie zei dat ik wilde komen dan?quote:
Terechte klacht.quote:Op zaterdag 14 april 2012 22:30 schreef xminator het volgende:
Landysh, is een totaal onbekende. Bizim dugun yani. Niet 1 iemand maar gewoon meerdere. Er loopt al een ingehuurde fotograaf rond. Neem dan een digitale camera oid. mee. Maar zo een ultra deluxe cameraen dan heletijd mee rondlopen en interessant doen, maar maken ze fotos? Hooguit een stuk of 10.
Ja, dat is wel raar ja.quote:Op zaterdag 14 april 2012 22:30 schreef xminator het volgende:
[..]
Landysh, is een totaal onbekende. Bizim dugun yani. Niet 1 iemand maar gewoon meerdere. Er loopt al een ingehuurde fotograaf rond. Neem dan een digitale camera oid. mee. Maar zo een ultra deluxe cameraen dan heletijd mee rondlopen en interessant doen, maar maken ze fotos? Hooguit een stuk of 10.
Je moet ook geen 100 foto's maken en iedereen metquote:Op zaterdag 14 april 2012 22:30 schreef xminator het volgende:
[..]
Wie zei dat ik wilde komen dan?
Neem een kat. Duizend maal beter dan honden.quote:Op zaterdag 14 april 2012 22:19 schreef AliceWonder het volgende:
[..]
Vind ik ook. Heb al best veel huisdieren gehad toen ik nog klein was maar nu is niet mogelijk. Maar als ik uit huis ga en de tijd heb om voor ze te zorgen neem ik zeker een paar mooie hondjes.
Bedankt!
Waarschijnlijk ben jij ook zo een spiegelreflexcamera attention whore.quote:Op zaterdag 14 april 2012 22:46 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Je moet ook geen 100 foto's maken en iedereen met
[..]
Neem een kat. Duizend maal beter dan honden.
Ya sabrquote:Op zaterdag 14 april 2012 22:52 schreef xminator het volgende:
[..]
Waarschijnlijk ben jij ook zo een spiegelreflexcamera attention whore.
Waarom?quote:Op zaterdag 14 april 2012 22:46 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Waarom?Ik vind katten ook heel lief.Maar ik hou toch meer van honden.Heb een stuk of 4 honden gehad. Misschien neem ik wel een kat en een hondquote:Op zaterdag 14 april 2012 22:46 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Je moet ook geen 100 foto's maken en iedereen met
[..]
Jaquote:
We leven in de 21e eeuw. Sommige mensen ontmoeten elkaar in een bar anderen op het internet. Daar is niks mis mee.quote:Op zaterdag 14 april 2012 23:17 schreef EL_Presidente het volgende:
artik nerds Fok!ta sevgili buluyor..![]()
ClioSportT, zarGon, msnk..
amina koyum ga eens een keer naar buiten, stelletje PC rukkers..
mensen ontmoeten op het internet... triest..quote:Op zaterdag 14 april 2012 23:21 schreef AliceWonder het volgende:
[..]
We leven in de 21e eeuw. Sommige mensen ontmoeten elkaar in een bar anderen op het internet. Daar is niks mis mee.
De man die kwijlt bij vrouwen in dit topic (Aycaquote:Op zaterdag 14 april 2012 23:17 schreef EL_Presidente het volgende:
artik nerds Fok!ta sevgili buluyor..![]()
ClioSportT, zarGon, msnk..
amina koyum ga eens een keer naar buiten, stelletje PC rukkers..
als Fok! er niet was geweest was jij waarschijnlijk je hele leven maagd gebleven..quote:Op zaterdag 14 april 2012 23:24 schreef zarGon het volgende:
[..]
De man die kwijlt bij vrouwen in dit topic (Ayca/ Julis
etc.) is jaloers.
.
Ik wacht.quote:Op zaterdag 14 april 2012 23:26 schreef EL_Presidente het volgende:
[..]
korkma sana da bir avrat buluruz bu forum'da
Gelukkig is fok de reddende engel!quote:Op zaterdag 14 april 2012 23:25 schreef EL_Presidente het volgende:
[..]
als Fok! er niet was geweest was jij waarschijnlijk je hele leven maagd gebleven..
Je weet nooit of je een kat in de zak koopt. Blijkt er straks een omgebouwde zij met schulden, losse vingertjes en zwarte handelspraktijken in de zak te zitten.quote:Op zaterdag 14 april 2012 23:21 schreef AliceWonder het volgende:
[..]
We leven in de 21e eeuw. Sommige mensen ontmoeten elkaar in een bar anderen op het internet. Daar is niks mis mee.
Ben jij maagd?quote:Op zaterdag 14 april 2012 23:25 schreef EL_Presidente het volgende:
[..]
als Fok! er niet was geweest was jij waarschijnlijk je hele leven maagd gebleven..
dat is niet tof man. Laat iedereen in zijn waarde.quote:Op zaterdag 14 april 2012 23:27 schreef EL_Presidente het volgende:
[..]
Fusionfreak adli user sana yakisir..
Brotrio met Levo erbij!quote:Op zaterdag 14 april 2012 23:29 schreef Weissman het volgende:
Ik heb eigenlijk een bro crush op zarGon![]()
Een 'ja' of 'nee' voldoet. Ben je maagd?quote:Op zaterdag 14 april 2012 23:29 schreef EL_Presidente het volgende:
[..]
mijn leven bestaat niet alleen uit Fok zoals jouw leven Fok is.
Alice is een naief meisje dat nooit uitgaat en haar vrije tijd thuis achter de computer doorbrengt.. ze weet niet beter..quote:Op zaterdag 14 april 2012 23:27 schreef Bilge het volgende:
[..]
Je weet nooit of je een kat in de zak koopt. Blijkt er straks een omgebouwde zij met schulden, losse vingertjes en zwarte handelspraktijken in de zak te zitten.
nope..quote:Op zaterdag 14 april 2012 23:30 schreef zarGon het volgende:
[..]
Een 'ja' of 'nee' voldoet. Ben je maagd?
Ach liever toch. Wat goed dat jij me zo goed kentquote:Op zaterdag 14 april 2012 23:30 schreef EL_Presidente het volgende:
[..]
Alice is een naief meisje dat nooit uitgaat en haar vrije tijd thuis achter de computer doorbrengt.. ze weet niet beter..
Dat weet je wel. Ik in ieder geval wel.quote:Op zaterdag 14 april 2012 23:27 schreef Bilge het volgende:
[..]
Je weet nooit of je een kat in de zak koopt. Blijkt er straks een omgebouwde zij met schulden, losse vingertjes en zwarte handelspraktijken in de zak te zitten.
quote:Op zaterdag 14 april 2012 23:32 schreef AliceWonder het volgende:
[..]
Ach liever toch. Wat goed dat jij me zo goed kent.
Ik heb zeker ook een bril , veel puisten ,een beugel en ik ben dik toch?quote:
Meer als didnt expect that..quote:Op zaterdag 14 april 2012 23:05 schreef zarGon het volgende:
[..]
Klinkt als een teleurstelling, door "bumu"..
ok ok ik laat je met rust..quote:Op zaterdag 14 april 2012 23:37 schreef AliceWonder het volgende:
[..]
Ik heb zeker ook een bril en veel puisten en een beugel en ik ben dik toch?. Hou eens op met trollen wil je. Dat ik me normaal gedraag wil niet zeggen dat ik naief ben.
Ik (en presidente wss ook) zitten maar te trollen. MSNK is een prins op het witte paard die zijn prinsesje voor eeuwig liefheeftquote:Op zaterdag 14 april 2012 23:33 schreef AliceWonder het volgende:
[..]
Dat weet je wel. Ik in ieder geval wel.
quote:
Inderdaadquote:Op zaterdag 14 april 2012 23:41 schreef Bilge het volgende:
[..]
Ik (en presidente wss ook) zitten maar te trollen. MSNK is een prins op het witte paard die zijn prinsesje voor eeuwig liefheeft
ik trol nooitquote:Op zaterdag 14 april 2012 23:41 schreef Bilge het volgende:
[..]
Ik (en presidente wss ook) zitten maar te trollen. MSNK is een prins op het witte paard die zijn prinsesje voor eeuwig liefheeft
Hoezo had je het niet verwacht danquote:
Vertel, is je leven anders nu je geen maagd meer bent? Seks lijkt speciaal voor niet-maagden en eenmaal een lichaam geconsumeerd te hebben kom je er achter dat seks op zich niet zo bijzonder is. Wat het bijzonder is de intimiteit die je hebt met je partner.quote:Op zaterdag 14 april 2012 23:31 schreef EL_Presidente het volgende:
[..]
nope..
ga je weer een topic uit mijn history hier posten..
amina koyum jij lijkt Triggershot wel, heeft ie jouw ook ingepalmd..quote:Op zaterdag 14 april 2012 23:42 schreef zarGon het volgende:
[..]
Vertel, is je leven anders nu je geen maagd meer bent? Seks lijkt speciaal voor niet-maagden en eenmaal een lichaam geconsumeerd te hebben kom je er achter dat seks op zich niet zo bijzonder is. Wat het bijzonder is de intimiteit die je hebt met je partner.
Dus, EL_Presidente, vertel mij eens waarom je me probeert aan te vallen door mij te willen bestempelen als een maagd? Zo moeilijk is het niet om niet-maagd te zijn; kost je zo'n 50 euro. Wat duurzamer is, is een relatie die het waard is.
Zoveel mogelijk rondneuken maakt indruk op de pubers op Kindertent. Post daar.
Jij trollt op een beleefde manier. Ik zou het niet eens trollen willen noemen wat jij doet, want het is duidelijk o.a. door je PI (en de inhoud natuurlijk).quote:Op zaterdag 14 april 2012 23:41 schreef Bilge het volgende:
[..]
Hoe mot ik da weten?quote:Op zaterdag 14 april 2012 23:42 schreef AliceWonder het volgende:
[..]
Hoezo had je het niet verwacht dan?
digisex met je DigiD codequote:Op zaterdag 14 april 2012 23:49 schreef Bilge het volgende:
Digitale kennismaking, digiseks, digitaal huisje boompje beestje met the Sims, digitale kinderen met kloonaccounts op Fok! Who needs irl?
Serieus, ik heb nooit begrepen waarom zoveel mogelijk neuken tof is. Ik snap dat het bij onzekere pubers zorgt voor rare fratsen, maar ik heb nooit de behoefte gehad aan een hit-and-run. Al dat stoere praat erover hecht ik echt geen waarde aan.quote:Op zaterdag 14 april 2012 23:44 schreef EL_Presidente het volgende:
[..]
amina koyum jij lijkt Triggershot wel, heeft ie jouw ook ingepalmd..
Neuken met een stranger is alleen leuk op het moment zelf. En aangezien je het zal blijven doen om dat gevoel weer te krijgen, stelt het eigenlijk verdomd weinig voor.quote:Op zaterdag 14 april 2012 23:46 schreef EL_Presidente het volgende:
neuken is lekker, maar voor een deel heb je wel gelijk zarGon, het is lekkerder met iemand van wie je houdt (waar je een relatie mee hebt) dan een stranger..
Ik ben maagd. Je denkt dat iemand die niet rondgeslet heeft in zijn puberjaren wel zo even naar een prostituee gaat? Dude.quote:PS:
wat je daar net hebt geschreven, klinkt als iemand die ontmaagd is door een hoer, en spijt heeft.heb ik gelijk of niet?
het is lekker om verschillende smaken uit te proberen..quote:Op zaterdag 14 april 2012 23:50 schreef zarGon het volgende:
[..]
Serieus, ik heb nooit begrepen waarom zoveel mogelijk neuken tof is. Ik snap dat het bij onzekere pubers zorgt voor rare fratsen, maar ik heb nooit de behoefte gehad aan een hit-and-run. Al dat stoere praat erover hecht ik echt geen waarde aan.
Ja, seks is lekker (niet uit eigen ervaring voordat je daar iets over zegt). Je probeert de verschillende smaken uit en dan? Lekker voor die paar minuten, maar verder? Geeft het een blijvende satisfaction? (Kom even niet op een Nederlands equivalent van satisfaction.)quote:Op zaterdag 14 april 2012 23:52 schreef EL_Presidente het volgende:
[..]
het is lekker om verschillende smaken uit te proberen..
voldoeningquote:Op zaterdag 14 april 2012 23:56 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ja, seks is lekker (niet uit eigen ervaring voordat je daar iets over zegt). Je probeert de verschillende smaken uit en dan? Lekker voor die paar minuten, maar verder? Geeft het een blijvende satisfaction? (Kom even niet op een Nederlands equivalent van satisfaction.)
Niets is blijvend. Liefde niet, fantasieën niet, seks ook niet. Seks moet dan ook niet alles betekenen. Verder kun je natuurlijk seks blijven ontdekken, maar dat lukt alleen als je elkaar vertrouwt. Niet als je alleen wil neuken en hopt van de één naar de ander.quote:Op zaterdag 14 april 2012 23:52 schreef EL_Presidente het volgende:
[..]
maakt niet uit hoeveel je van iemand houdt, na een tijdje wordt de sex niet meer zo lekker als in het begin, dan ga je verlangen naar sex met een ander.![]()
Je eet toch ook niet elke dag sperziebonen, zouden mijn Surinaamse collega's zeggen.quote:Op zaterdag 14 april 2012 23:52 schreef EL_Presidente het volgende:
[..]
het is lekker om verschillende smaken uit te proberen..
maakt niet uit hoeveel je van iemand houdt, na een tijdje wordt de sex niet meer zo lekker als in het begin, dan ga je verlangen naar sex met een ander.![]()
Oefening baart kunst. Over het tegenvallen maak ik me geen enkele zorgen.quote:Op zondag 15 april 2012 00:00 schreef EL_Presidente het volgende:
stel nou je gaat met iemand trouwen, nooit gesexd, maagd tot het huwelijk, en de sex valt gewoon zwaar tegen..
kloon van:?quote:Op zondag 15 april 2012 00:02 schreef NeoRetro het volgende:
aantal posts: 7
wat als ze niet wil pijpen?quote:Op zondag 15 april 2012 00:02 schreef zarGon het volgende:
[..]
Oefening baart kunst. Over het tegenvallen maak ik me geen enkele zorgen.
Dat zegt niets.quote:Op zondag 15 april 2012 00:02 schreef NeoRetro het volgende:
aantal posts: 7
Wordt het account van je vriendin gehackt... zit je opeens tegenover een dikke fatsige homo in latexpakje en zweep in de hand.quote:
Fazla kurcalama.quote:Op zondag 15 april 2012 00:03 schreef EL_Presidente het volgende:
[..]
wat als ze niet wil pijpen?
gepijpt worden is zooooooooo lekker
Wat als ze niet kan pijpen is een betere vraag. Dat is nog het ergste, als je besneden bent moet ze dat echt wel goed kunnen ander smerk je er niets van.quote:Op zondag 15 april 2012 00:03 schreef EL_Presidente het volgende:
[..]
wat als ze niet wil pijpen?
gepijpt worden is zooooooooo lekker
anders merk je er niets van?.. een besneden lul is gevoeliger hoor..quote:Op zondag 15 april 2012 00:04 schreef NeoRetro het volgende:
[..]
Wat als ze niet kan pijpen is een betere vraag. Dat is nog het ergste, als je besneden bent moet ze dat echt wel goed kunnen ander smerk je er niets van.
Jij weet niet waarom je niet heb verwacht dat ik iets met msnk heb?ok...quote:
Heeeeel liefquote:
Een besneden penis is minder gevoelig.quote:Op zondag 15 april 2012 00:06 schreef EL_Presidente het volgende:
[..]
anders merk je er niets van?.. een besneden lul is gevoeliger hoor..
jij hebt je hele leven zeker kapot lopen rukken waardoor je niets meer voelt..
Pssssht, saygili ol. Boyle kizlara avrat denmezquote:Op zondag 15 april 2012 00:15 schreef Bilge het volgende:
[..]
Öyle avradim olsun bir milyar borcum olsun aq!
Je wil maar niet ophouden he?Ik weet niet wat voor beeld je van mij hebt maar jij kent mij totaal niet. En msnk ook niet. Dus hou a.u.b op om over zaken te praten waar jij totaal geen kennis van hebt.quote:Op zondag 15 april 2012 00:14 schreef EL_Presidente het volgende:
[..]
heb je überhaupt ooit eerder aandacht gehad van een jongen?
quote:Op zaterdag 14 april 2012 23:44 schreef EL_Presidente het volgende:
[..]
amina koyum jij lijkt Triggershot wel, heeft ie jouw ook ingepalmd..
dan zijn jullie waarschijnlijk verkeerd besneden.. behalve de voorhuid teveel zenuwen meegeknipt..quote:Op zondag 15 april 2012 00:15 schreef zarGon het volgende:
[..]
Een besneden penis is minder gevoelig.
Wat maakt dat uit? Wat maakt het uit dat het via internet is ontstaan? Is internet niet een middel, zoals werk, de sportschool en de kroeg? Wat is er uiteindelijk anders aan een relatie die dankzij FOK! is ontstaan?quote:Op zondag 15 april 2012 00:14 schreef EL_Presidente het volgende:
[..]
heb je überhaupt ooit eerder aandacht gehad van een jongen?
quote:Op zondag 15 april 2012 00:21 schreef EL_Presidente het volgende:
[..]
Ive got nothing but love for you..
internetmatching is voor onzekere en zielige mensen..quote:Op zondag 15 april 2012 00:21 schreef zarGon het volgende:
[..]
Wat maakt dat uit? Wat maakt het uit dat het via internet is ontstaan? Is internet niet een middel, zoals werk, de sportschool en de kroeg? Wat is er uiteindelijk anders aan een relatie die dankzij FOK! is ontstaan?
Sürçü lisan eylediysek affola MSNK reis.quote:Op zondag 15 april 2012 00:16 schreef msnk het volgende:
[..]
Pssssht, saygili ol. Boyle kizlara avrat denmez
Nog niet, woensdag pas, mijn baas bood een HTC of Iphone aan, toch maar voor bekend gegaanquote:Op zondag 15 april 2012 00:22 schreef zarGon het volgende:
Wanneer heb je die One X gehaald eigenlijk, Trigger?
Geen fuck, mensen ontmoeten elkaar op de gekste manieren. Vaak gaat het eerste contact ook gigantisch mis, dat vind ik zelf erg prettig. Dat het lijkt alsof je elkaar niet uit kunt staan. Walging is de beste aantrekking.quote:Op zondag 15 april 2012 00:21 schreef zarGon het volgende:
[..]
Wat maakt dat uit? Wat maakt het uit dat het via internet is ontstaan? Is internet niet een middel, zoals werk, de sportschool en de kroeg? Wat is er uiteindelijk anders aan een relatie die dankzij FOK! is ontstaan?
Die moest ik googelenquote:Op zondag 15 april 2012 00:22 schreef Bilge het volgende:
[..]
Sürçü lisan eylediysek affola MSNK reis.
msnk,quote:
Nee,dat vind jij. Dat jij je daar niet in kan vinden betekent niet dat het zielig is. Ieder zijn ding. Maar om mensen als 'zielig' en 'onzeker' te bestempelen omdat ze anders denken/doen jijzelf zegt al genoeg over jou vind ik.quote:Op zondag 15 april 2012 00:22 schreef EL_Presidente het volgende:
[..]
internetmatching is voor onzekere en zielige mensen..
wat is er nou mooier dan iemand direct face-to-face regelen.
Of voor de nice guy die telkens finisht enzvoorts. Jammer van je denigrerende toon.quote:Op zondag 15 april 2012 00:22 schreef EL_Presidente het volgende:
[..]
internetmatching is voor onzekere en zielige mensen..
Daarom praat je ook met elkaar. Daarom cam je ook met elkaar. Daarom ontmoet je elkaar ook.quote:wat is er nou mooier dan iemand direct face-to-face regelen.
alsof je via internet het echte beeld van iemand krijgt..
Ik ben atheïst.quote:Op zondag 15 april 2012 00:25 schreef Triggershot het volgende:
Relaties hebben is gewoon haram hoor, zijn jullie geen moslims?
Ah, okay.quote:Op zondag 15 april 2012 00:23 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Nog niet, woensdag pas, mijn baas bood een HTC of Iphone aan, toch maar voor bekend gegaan
Hoe oud ben jij?quote:Op zondag 15 april 2012 00:23 schreef NeoRetro het volgende:
Welke zenuw lan, ik kan net zo goed een pakje boter neuken.
[..]
Geen fuck, mensen ontmoeten elkaar op de gekste manieren. Vaak gaat het eerste contact ook gigantisch mis, dat vind ik zelf erg prettig. Dat het lijkt alsof je elkaar niet uit kunt staan. Walging is de beste aantrekking.
Wat?quote:Op zondag 15 april 2012 00:26 schreef EL_Presidente het volgende:
[..]
msnk,
dat ene andere fokmeisje met wie jij relatie had, wanneer is dat afgelopen dan.. hoe heette ze.. Tugba ofzo..
Idd, dat is het mooie er aan, over 3 maanden kan ik gewoon weer een privé abo afsluitenquote:Op zondag 15 april 2012 00:28 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ah, okay.. Zou het anders wel ongeduldig van je gevonden hebben.
.
Güle güle kullan..
Waar de fuck heb jij het over sapikquote:Op zondag 15 april 2012 00:26 schreef EL_Presidente het volgende:
[..]
msnk,
dat ene andere fokmeisje met wie jij relatie had, wanneer is dat afgelopen dan.. hoe heette ze.. Tugba ofzo..
En ongelovigen, next.quote:Op zondag 15 april 2012 00:31 schreef NeoRetro het volgende:
[..]
De hel bestaat alleen voor schijnheiligen.
Oh jaaa... Zijquote:Op zondag 15 april 2012 00:30 schreef EL_Presidente het volgende:
[..]
je was toch verloofd met haar..Tugba uit Rotterdam-Zuid..
quote:
quote:Op zondag 15 april 2012 00:32 schreef Bilge het volgende:
[..]![]()
Na afloop van dit onzedelijke gesprek zal ik bij wijze van gusl abdest mijn cookies en cache geheugen wissen.
quote:Op zondag 15 april 2012 00:32 schreef Bilge het volgende:
[..]![]()
Na afloop van dit onzedelijke gesprek zal ik bij wijze van gusl abdest mijn cookies en cache geheugen wissen.
Nu weet ik het zeker. Je loopt gewoon te trollen. Kinderachtig. En niet op een leuke manier.quote:Op zondag 15 april 2012 00:26 schreef EL_Presidente het volgende:
[..]
msnk,
We zullen zien, het vuur brandt nu al, succes.quote:Op zondag 15 april 2012 00:32 schreef NeoRetro het volgende:
[..]
Nee, voor atheïsten bestaat er niet zo iets als de hel.
kiz geçen beni aradi, senden hamileymis, seni ariyor ariyor, telefonu almiyorsun..quote:
Niets mis met je fantasie in ieder gevalquote:Op zondag 15 april 2012 00:33 schreef EL_Presidente het volgende:
[..]
kiz geçen beni aradi, senden hamileymis, seni ariyor ariyor, telefonu almiyorsun..
waarom laat je niets meer van je horen man..
Beter niet, dat doen ze je al 1300 jaar voor.quote:Op zondag 15 april 2012 00:33 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Jonge, moet ik steeds in herhaling vallen ofzo?
1400+quote:Op zondag 15 april 2012 00:34 schreef NeoRetro het volgende:
[..]
Beter niet, dat doen ze je al 1300 jaar voor.
quote:Op zondag 15 april 2012 00:34 schreef msnk het volgende:
[..]
Niets mis met je fantasie in ieder geval
Lijkt me niet echt tastyquote:
Bij de overheid.quote:Op zondag 15 april 2012 00:40 schreef msnk het volgende:
[..]
TS lo wat doe jij nu eigenlijk qua studie/werk?
Om eerlijk te zijn eet ik gewoon zulke dingen, als er maar geen domuz in zit of in aanraking geweest is met domuz.quote:Op zondag 15 april 2012 00:40 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Niet Halal Geslacht jongeeeee, Hoe is dat in Turkije btw bij de mac?
Weet ik weinig van.quote:Op zondag 15 april 2012 00:41 schreef NeoRetro het volgende:
[..]
Iets met ondemocratische boze baarden.
Dat is het welquote:Op zondag 15 april 2012 00:41 schreef xminator het volgende:
[..]
Om eerlijk te zijn eet ik gewoon zulke dingen, als er maar geen domuz in zit of in aanraking geweest is met domuz.
Haha ik heb op AKP gestemd.quote:Op zondag 15 april 2012 00:42 schreef EL_Presidente het volgende:
[..]
AKP'nin adamlarindan.. burayi da ele geçirdiler..
Laten we het gewoon bij overheid houden.quote:Op zondag 15 april 2012 00:42 schreef msnk het volgende:
[..]
Je bent geïnfiltreerd bij extremistische groeperingen voor de AIVD?
Echt niet, denk je dat ze een big tasty maken met bacon om vervolgens met een tang de bacon er weer uit te halen?quote:
quote:Op zondag 15 april 2012 00:43 schreef xminator het volgende:
[..]
Echt niet, denk je dat ze een big tasty maken met bacon om vervolgens met een tang de bacon er weer uit te halen?
Ik heb in mijn puberteit bij de mac gewerkt, ze maken 4 big tasty's per keer in een oven, er zijn met en zonder bacon bestellingen idd, maar wordt allemaal door zelfde persoon gemaakt die alles gewoon aanraaktquote:Op zondag 15 april 2012 00:43 schreef xminator het volgende:
[..]
Echt niet, denk je dat ze een big tasty maken met bacon om vervolgens met een tang de bacon er weer uit te halen?
Succes met je geboorteregister op te vragen.quote:Op zondag 15 april 2012 00:44 schreef xminator het volgende:
[..]
Als je bij Turkse konsulaat zou werken wel ja...
Dat hoort niet zo te zijn...quote:Op zondag 15 april 2012 00:44 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ik heb in mijn puberteit bij de mac gewerkt, ze maken 4 big tasty's per keer in een oven, er zijn met en zonder bacon bestellingen idd, maar wordt allemaal door zelfde persoon gemaakt die alles gewoon aanraakt
Geloof me, iedereen die er staat doet het, heb in 3 filialen gewerkt, no difference.quote:Op zondag 15 april 2012 00:45 schreef xminator het volgende:
[..]
Dat hoort niet zo te zijn...
Bedankt. Nu eet ik geen big tasty meer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |