Ja, heb morgen ook compleet nodigquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 14 april 2012 20:20 schreef Landysh het volgende:
Sinds wanneer heet jij Ayca?Wishful thinking noemen ze dat denk ik.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Is goed, waar precies kan ik het ophalen?
Nee hoor, helemaal niet waar. Limburg.quote:Op zaterdag 14 april 2012 20:28 schreef Che_ het volgende:
[..]
Wat een hel moet dat zijn om in Limburg te wonen
Merk je ook dat daar de meeste PVV-stemmers zitten? Of valt dat wel mee?quote:Op zaterdag 14 april 2012 20:29 schreef Landysh het volgende:
[..]
Nee hoor, helemaal niet waar. Limburg.
Ja, daar heb ik ook altijd zo'n bloedhekel aan wanneer mensen spiegelreflexcamera's meenemen!!! Dat is echt hetgene waar ik op let wanneer mensen trouwen. Daarom neem ik altijd een zak met polaroidcamera's mee en deel die uit aan de mensen.quote:Op zaterdag 14 april 2012 21:41 schreef xminator het volgende:
Meisjes die spiegelreflexcameras meenemen naar duguns.
Mijn maandelijkse dugungebeurtenis.
Soort van danquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.''It had long since come to my attention that people of accomplishment rarely sit back and let things happen to them.
They went out and happened to things."
-Leonardo da Vinci
Ervaring mee?quote:Op zaterdag 14 april 2012 22:13 schreef Arcadia het volgende:
Ja echte liefdes kun je vinden op FOK!, vooral in KPD.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.''It had long since come to my attention that people of accomplishment rarely sit back and let things happen to them.
They went out and happened to things."
-Leonardo da Vinci
quote:Op zaterdag 14 april 2012 22:11 schreef AliceWonder het volgende:
[..]
Soort van dan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
AFC AJAX
quote:Op zaterdag 14 april 2012 22:14 schreef AliceWonder het volgende:
[..]
Ervaring mee?
Nee, ik kom niet in KPD.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En sowieso, die beesten zijn altijd zo mooi om te zien en echt, de geboorte van een nieuw wezen is zo prachtig om te zien, waarschijnlijk wel een van de mooiste dingen op aarde.
De foto's krijg je sowieso te zien![]()
Wat is daar mis mee?quote:Op zaterdag 14 april 2012 21:41 schreef xminator het volgende:
Meisjes die spiegelreflexcameras meenemen naar duguns.
Mijn maandelijkse dugungebeurtenis.
Vind ik ook. Heb al best veel huisdieren gehad toen ik nog klein was maar nu is niet mogelijk. Maar als ik uit huis ga en de tijd heb om voor ze te zorgen neem ik zeker een paar mooie hondjesquote:Op zaterdag 14 april 2012 22:16 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Nee, ik kom niet in KPD.
En sowieso, die beesten zijn altijd zo mooi om te zien en echt, de geboorte van een nieuw wezen is zo prachtig om te zien, waarschijnlijk wel een van de mooiste dingen op aarde.
De foto's krijg je sowieso te zien![]()
Ha, jij bent toch niet uitgenodigd!quote:Op zaterdag 14 april 2012 22:05 schreef xminator het volgende:
[..]
Wat was de datum van jou sözlenme met ayca?
quote:
Sevgilim .quote:
Wie zei dat ik wilde komen dan?quote:
Terechte klacht.quote:Op zaterdag 14 april 2012 22:30 schreef xminator het volgende:
Landysh, is een totaal onbekende. Bizim dugun yani. Niet 1 iemand maar gewoon meerdere. Er loopt al een ingehuurde fotograaf rond. Neem dan een digitale camera oid. mee. Maar zo een ultra deluxe cameraen dan heletijd mee rondlopen en interessant doen, maar maken ze fotos? Hooguit een stuk of 10.
Ja, dat is wel raar ja.quote:Op zaterdag 14 april 2012 22:30 schreef xminator het volgende:
[..]
Landysh, is een totaal onbekende. Bizim dugun yani. Niet 1 iemand maar gewoon meerdere. Er loopt al een ingehuurde fotograaf rond. Neem dan een digitale camera oid. mee. Maar zo een ultra deluxe cameraen dan heletijd mee rondlopen en interessant doen, maar maken ze fotos? Hooguit een stuk of 10.
Je moet ook geen 100 foto's maken en iedereen metquote:Op zaterdag 14 april 2012 22:30 schreef xminator het volgende:
[..]
Wie zei dat ik wilde komen dan?
Neem een kat. Duizend maal beter dan honden.quote:Op zaterdag 14 april 2012 22:19 schreef AliceWonder het volgende:
[..]
Vind ik ook. Heb al best veel huisdieren gehad toen ik nog klein was maar nu is niet mogelijk. Maar als ik uit huis ga en de tijd heb om voor ze te zorgen neem ik zeker een paar mooie hondjes.
Bedankt!
Waarschijnlijk ben jij ook zo een spiegelreflexcamera attention whore.quote:Op zaterdag 14 april 2012 22:46 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Je moet ook geen 100 foto's maken en iedereen met
[..]
Neem een kat. Duizend maal beter dan honden.
Ya sabrquote:Op zaterdag 14 april 2012 22:52 schreef xminator het volgende:
[..]
Waarschijnlijk ben jij ook zo een spiegelreflexcamera attention whore.
Waarom?quote:Op zaterdag 14 april 2012 22:46 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Waarom?Ik vind katten ook heel lief.Maar ik hou toch meer van honden.Heb een stuk of 4 honden gehad. Misschien neem ik wel een kat en een hondquote:Op zaterdag 14 april 2012 22:46 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Je moet ook geen 100 foto's maken en iedereen met
[..]
Jaquote:
We leven in de 21e eeuw. Sommige mensen ontmoeten elkaar in een bar anderen op het internet. Daar is niks mis mee.quote:Op zaterdag 14 april 2012 23:17 schreef EL_Presidente het volgende:
artik nerds Fok!ta sevgili buluyor..![]()
ClioSportT, zarGon, msnk..
amina koyum ga eens een keer naar buiten, stelletje PC rukkers..
mensen ontmoeten op het internet... triest..quote:Op zaterdag 14 april 2012 23:21 schreef AliceWonder het volgende:
[..]
We leven in de 21e eeuw. Sommige mensen ontmoeten elkaar in een bar anderen op het internet. Daar is niks mis mee.
De man die kwijlt bij vrouwen in dit topic (Aycaquote:Op zaterdag 14 april 2012 23:17 schreef EL_Presidente het volgende:
artik nerds Fok!ta sevgili buluyor..![]()
ClioSportT, zarGon, msnk..
amina koyum ga eens een keer naar buiten, stelletje PC rukkers..
als Fok! er niet was geweest was jij waarschijnlijk je hele leven maagd gebleven..quote:Op zaterdag 14 april 2012 23:24 schreef zarGon het volgende:
[..]
De man die kwijlt bij vrouwen in dit topic (Ayca/ Julis
etc.) is jaloers.
.
Ik wacht.quote:Op zaterdag 14 april 2012 23:26 schreef EL_Presidente het volgende:
[..]
korkma sana da bir avrat buluruz bu forum'da
Gelukkig is fok de reddende engel!quote:Op zaterdag 14 april 2012 23:25 schreef EL_Presidente het volgende:
[..]
als Fok! er niet was geweest was jij waarschijnlijk je hele leven maagd gebleven..
Je weet nooit of je een kat in de zak koopt. Blijkt er straks een omgebouwde zij met schulden, losse vingertjes en zwarte handelspraktijken in de zak te zitten.quote:Op zaterdag 14 april 2012 23:21 schreef AliceWonder het volgende:
[..]
We leven in de 21e eeuw. Sommige mensen ontmoeten elkaar in een bar anderen op het internet. Daar is niks mis mee.
Ben jij maagd?quote:Op zaterdag 14 april 2012 23:25 schreef EL_Presidente het volgende:
[..]
als Fok! er niet was geweest was jij waarschijnlijk je hele leven maagd gebleven..
dat is niet tof man. Laat iedereen in zijn waarde.quote:Op zaterdag 14 april 2012 23:27 schreef EL_Presidente het volgende:
[..]
Fusionfreak adli user sana yakisir..
Brotrio met Levo erbij!quote:Op zaterdag 14 april 2012 23:29 schreef Weissman het volgende:
Ik heb eigenlijk een bro crush op zarGon![]()
Een 'ja' of 'nee' voldoet. Ben je maagd?quote:Op zaterdag 14 april 2012 23:29 schreef EL_Presidente het volgende:
[..]
mijn leven bestaat niet alleen uit Fok zoals jouw leven Fok is.
Alice is een naief meisje dat nooit uitgaat en haar vrije tijd thuis achter de computer doorbrengt.. ze weet niet beter..quote:Op zaterdag 14 april 2012 23:27 schreef Bilge het volgende:
[..]
Je weet nooit of je een kat in de zak koopt. Blijkt er straks een omgebouwde zij met schulden, losse vingertjes en zwarte handelspraktijken in de zak te zitten.
nope..quote:Op zaterdag 14 april 2012 23:30 schreef zarGon het volgende:
[..]
Een 'ja' of 'nee' voldoet. Ben je maagd?
Ach liever toch. Wat goed dat jij me zo goed kentquote:Op zaterdag 14 april 2012 23:30 schreef EL_Presidente het volgende:
[..]
Alice is een naief meisje dat nooit uitgaat en haar vrije tijd thuis achter de computer doorbrengt.. ze weet niet beter..
Dat weet je wel. Ik in ieder geval wel.quote:Op zaterdag 14 april 2012 23:27 schreef Bilge het volgende:
[..]
Je weet nooit of je een kat in de zak koopt. Blijkt er straks een omgebouwde zij met schulden, losse vingertjes en zwarte handelspraktijken in de zak te zitten.
quote:Op zaterdag 14 april 2012 23:32 schreef AliceWonder het volgende:
[..]
Ach liever toch. Wat goed dat jij me zo goed kent.
Ik heb zeker ook een bril , veel puisten ,een beugel en ik ben dik toch?quote:
Meer als didnt expect that..quote:Op zaterdag 14 april 2012 23:05 schreef zarGon het volgende:
[..]
Klinkt als een teleurstelling, door "bumu"..
ok ok ik laat je met rust..quote:Op zaterdag 14 april 2012 23:37 schreef AliceWonder het volgende:
[..]
Ik heb zeker ook een bril en veel puisten en een beugel en ik ben dik toch?. Hou eens op met trollen wil je. Dat ik me normaal gedraag wil niet zeggen dat ik naief ben.
Ik (en presidente wss ook) zitten maar te trollen. MSNK is een prins op het witte paard die zijn prinsesje voor eeuwig liefheeftquote:Op zaterdag 14 april 2012 23:33 schreef AliceWonder het volgende:
[..]
Dat weet je wel. Ik in ieder geval wel.
quote:
Inderdaadquote:Op zaterdag 14 april 2012 23:41 schreef Bilge het volgende:
[..]
Ik (en presidente wss ook) zitten maar te trollen. MSNK is een prins op het witte paard die zijn prinsesje voor eeuwig liefheeft
ik trol nooitquote:Op zaterdag 14 april 2012 23:41 schreef Bilge het volgende:
[..]
Ik (en presidente wss ook) zitten maar te trollen. MSNK is een prins op het witte paard die zijn prinsesje voor eeuwig liefheeft
Hoezo had je het niet verwacht danquote:
Vertel, is je leven anders nu je geen maagd meer bent? Seks lijkt speciaal voor niet-maagden en eenmaal een lichaam geconsumeerd te hebben kom je er achter dat seks op zich niet zo bijzonder is. Wat het bijzonder is de intimiteit die je hebt met je partner.quote:Op zaterdag 14 april 2012 23:31 schreef EL_Presidente het volgende:
[..]
nope..
ga je weer een topic uit mijn history hier posten..
amina koyum jij lijkt Triggershot wel, heeft ie jouw ook ingepalmd..quote:Op zaterdag 14 april 2012 23:42 schreef zarGon het volgende:
[..]
Vertel, is je leven anders nu je geen maagd meer bent? Seks lijkt speciaal voor niet-maagden en eenmaal een lichaam geconsumeerd te hebben kom je er achter dat seks op zich niet zo bijzonder is. Wat het bijzonder is de intimiteit die je hebt met je partner.
Dus, EL_Presidente, vertel mij eens waarom je me probeert aan te vallen door mij te willen bestempelen als een maagd? Zo moeilijk is het niet om niet-maagd te zijn; kost je zo'n 50 euro. Wat duurzamer is, is een relatie die het waard is.
Zoveel mogelijk rondneuken maakt indruk op de pubers op Kindertent. Post daar.
Jij trollt op een beleefde manier. Ik zou het niet eens trollen willen noemen wat jij doet, want het is duidelijk o.a. door je PI (en de inhoud natuurlijk).quote:Op zaterdag 14 april 2012 23:41 schreef Bilge het volgende:
[..]
Hoe mot ik da weten?quote:Op zaterdag 14 april 2012 23:42 schreef AliceWonder het volgende:
[..]
Hoezo had je het niet verwacht dan?
digisex met je DigiD codequote:Op zaterdag 14 april 2012 23:49 schreef Bilge het volgende:
Digitale kennismaking, digiseks, digitaal huisje boompje beestje met the Sims, digitale kinderen met kloonaccounts op Fok! Who needs irl?
Serieus, ik heb nooit begrepen waarom zoveel mogelijk neuken tof is. Ik snap dat het bij onzekere pubers zorgt voor rare fratsen, maar ik heb nooit de behoefte gehad aan een hit-and-run. Al dat stoere praat erover hecht ik echt geen waarde aan.quote:Op zaterdag 14 april 2012 23:44 schreef EL_Presidente het volgende:
[..]
amina koyum jij lijkt Triggershot wel, heeft ie jouw ook ingepalmd..
Neuken met een stranger is alleen leuk op het moment zelf. En aangezien je het zal blijven doen om dat gevoel weer te krijgen, stelt het eigenlijk verdomd weinig voor.quote:Op zaterdag 14 april 2012 23:46 schreef EL_Presidente het volgende:
neuken is lekker, maar voor een deel heb je wel gelijk zarGon, het is lekkerder met iemand van wie je houdt (waar je een relatie mee hebt) dan een stranger..
Ik ben maagd. Je denkt dat iemand die niet rondgeslet heeft in zijn puberjaren wel zo even naar een prostituee gaat? Dude.quote:PS:
wat je daar net hebt geschreven, klinkt als iemand die ontmaagd is door een hoer, en spijt heeft.heb ik gelijk of niet?
het is lekker om verschillende smaken uit te proberen..quote:Op zaterdag 14 april 2012 23:50 schreef zarGon het volgende:
[..]
Serieus, ik heb nooit begrepen waarom zoveel mogelijk neuken tof is. Ik snap dat het bij onzekere pubers zorgt voor rare fratsen, maar ik heb nooit de behoefte gehad aan een hit-and-run. Al dat stoere praat erover hecht ik echt geen waarde aan.
Ja, seks is lekker (niet uit eigen ervaring voordat je daar iets over zegt). Je probeert de verschillende smaken uit en dan? Lekker voor die paar minuten, maar verder? Geeft het een blijvende satisfaction? (Kom even niet op een Nederlands equivalent van satisfaction.)quote:Op zaterdag 14 april 2012 23:52 schreef EL_Presidente het volgende:
[..]
het is lekker om verschillende smaken uit te proberen..
voldoeningquote:Op zaterdag 14 april 2012 23:56 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ja, seks is lekker (niet uit eigen ervaring voordat je daar iets over zegt). Je probeert de verschillende smaken uit en dan? Lekker voor die paar minuten, maar verder? Geeft het een blijvende satisfaction? (Kom even niet op een Nederlands equivalent van satisfaction.)
Niets is blijvend. Liefde niet, fantasieën niet, seks ook niet. Seks moet dan ook niet alles betekenen. Verder kun je natuurlijk seks blijven ontdekken, maar dat lukt alleen als je elkaar vertrouwt. Niet als je alleen wil neuken en hopt van de één naar de ander.quote:Op zaterdag 14 april 2012 23:52 schreef EL_Presidente het volgende:
[..]
maakt niet uit hoeveel je van iemand houdt, na een tijdje wordt de sex niet meer zo lekker als in het begin, dan ga je verlangen naar sex met een ander.![]()
Je eet toch ook niet elke dag sperziebonen, zouden mijn Surinaamse collega's zeggen.quote:Op zaterdag 14 april 2012 23:52 schreef EL_Presidente het volgende:
[..]
het is lekker om verschillende smaken uit te proberen..
maakt niet uit hoeveel je van iemand houdt, na een tijdje wordt de sex niet meer zo lekker als in het begin, dan ga je verlangen naar sex met een ander.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |