Wat is daar mis mee?quote:Op zaterdag 14 april 2012 21:41 schreef xminator het volgende:
Meisjes die spiegelreflexcameras meenemen naar duguns.
Mijn maandelijkse dugungebeurtenis.
Vind ik ook. Heb al best veel huisdieren gehad toen ik nog klein was maar nu is niet mogelijk. Maar als ik uit huis ga en de tijd heb om voor ze te zorgen neem ik zeker een paar mooie hondjesquote:Op zaterdag 14 april 2012 22:16 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Nee, ik kom niet in KPD.
En sowieso, die beesten zijn altijd zo mooi om te zien en echt, de geboorte van een nieuw wezen is zo prachtig om te zien, waarschijnlijk wel een van de mooiste dingen op aarde.
De foto's krijg je sowieso te zien![]()
Ha, jij bent toch niet uitgenodigd!quote:Op zaterdag 14 april 2012 22:05 schreef xminator het volgende:
[..]
Wat was de datum van jou sözlenme met ayca?
quote:
Sevgilim .quote:
Wie zei dat ik wilde komen dan?quote:
Terechte klacht.quote:Op zaterdag 14 april 2012 22:30 schreef xminator het volgende:
Landysh, is een totaal onbekende. Bizim dugun yani. Niet 1 iemand maar gewoon meerdere. Er loopt al een ingehuurde fotograaf rond. Neem dan een digitale camera oid. mee. Maar zo een ultra deluxe cameraen dan heletijd mee rondlopen en interessant doen, maar maken ze fotos? Hooguit een stuk of 10.
Ja, dat is wel raar ja.quote:Op zaterdag 14 april 2012 22:30 schreef xminator het volgende:
[..]
Landysh, is een totaal onbekende. Bizim dugun yani. Niet 1 iemand maar gewoon meerdere. Er loopt al een ingehuurde fotograaf rond. Neem dan een digitale camera oid. mee. Maar zo een ultra deluxe cameraen dan heletijd mee rondlopen en interessant doen, maar maken ze fotos? Hooguit een stuk of 10.
Je moet ook geen 100 foto's maken en iedereen metquote:Op zaterdag 14 april 2012 22:30 schreef xminator het volgende:
[..]
Wie zei dat ik wilde komen dan?
Neem een kat. Duizend maal beter dan honden.quote:Op zaterdag 14 april 2012 22:19 schreef AliceWonder het volgende:
[..]
Vind ik ook. Heb al best veel huisdieren gehad toen ik nog klein was maar nu is niet mogelijk. Maar als ik uit huis ga en de tijd heb om voor ze te zorgen neem ik zeker een paar mooie hondjes.
Bedankt!
Waarschijnlijk ben jij ook zo een spiegelreflexcamera attention whore.quote:Op zaterdag 14 april 2012 22:46 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Je moet ook geen 100 foto's maken en iedereen met
[..]
Neem een kat. Duizend maal beter dan honden.
Ya sabrquote:Op zaterdag 14 april 2012 22:52 schreef xminator het volgende:
[..]
Waarschijnlijk ben jij ook zo een spiegelreflexcamera attention whore.
Waarom?quote:Op zaterdag 14 april 2012 22:46 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Waarom?Ik vind katten ook heel lief.Maar ik hou toch meer van honden.Heb een stuk of 4 honden gehad. Misschien neem ik wel een kat en een hondquote:Op zaterdag 14 april 2012 22:46 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Je moet ook geen 100 foto's maken en iedereen met
[..]
Jaquote:
We leven in de 21e eeuw. Sommige mensen ontmoeten elkaar in een bar anderen op het internet. Daar is niks mis mee.quote:Op zaterdag 14 april 2012 23:17 schreef EL_Presidente het volgende:
artik nerds Fok!ta sevgili buluyor..![]()
ClioSportT, zarGon, msnk..
amina koyum ga eens een keer naar buiten, stelletje PC rukkers..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |