Ja, heb morgen ook compleet nodigquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 14 april 2012 20:20 schreef Landysh het volgende:
Sinds wanneer heet jij Ayca?Wishful thinking noemen ze dat denk ik.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Is goed, waar precies kan ik het ophalen?
Nee hoor, helemaal niet waar. Limburg.quote:Op zaterdag 14 april 2012 20:28 schreef Che_ het volgende:
[..]
Wat een hel moet dat zijn om in Limburg te wonen
Merk je ook dat daar de meeste PVV-stemmers zitten? Of valt dat wel mee?quote:Op zaterdag 14 april 2012 20:29 schreef Landysh het volgende:
[..]
Nee hoor, helemaal niet waar. Limburg.
Ja, daar heb ik ook altijd zo'n bloedhekel aan wanneer mensen spiegelreflexcamera's meenemen!!! Dat is echt hetgene waar ik op let wanneer mensen trouwen. Daarom neem ik altijd een zak met polaroidcamera's mee en deel die uit aan de mensen.quote:Op zaterdag 14 april 2012 21:41 schreef xminator het volgende:
Meisjes die spiegelreflexcameras meenemen naar duguns.
Mijn maandelijkse dugungebeurtenis.
Soort van danquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.''It had long since come to my attention that people of accomplishment rarely sit back and let things happen to them.
They went out and happened to things."
-Leonardo da Vinci
Ervaring mee?quote:Op zaterdag 14 april 2012 22:13 schreef Arcadia het volgende:
Ja echte liefdes kun je vinden op FOK!, vooral in KPD.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.''It had long since come to my attention that people of accomplishment rarely sit back and let things happen to them.
They went out and happened to things."
-Leonardo da Vinci
quote:Op zaterdag 14 april 2012 22:11 schreef AliceWonder het volgende:
[..]
Soort van dan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
AFC AJAX
quote:Op zaterdag 14 april 2012 22:14 schreef AliceWonder het volgende:
[..]
Ervaring mee?
Nee, ik kom niet in KPD.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En sowieso, die beesten zijn altijd zo mooi om te zien en echt, de geboorte van een nieuw wezen is zo prachtig om te zien, waarschijnlijk wel een van de mooiste dingen op aarde.
De foto's krijg je sowieso te zien![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |