![1.jpg]()
![2.jpg]()
Turken op FOK!?
. Hè, wat doen die hier, waar komen ze vandaan?Nou eigenlijk begon het hiermee. User IHVK opende
dit prachtige topic. Hij vroeg zich oprecht af hoeveel Turken er op dit forum aanwezig waren.
De Turken op FOK! bleven natuurlijk niet stil en de één na de andere meldde zich in dit topic. Zoveel Turken op FOK!? Iedereen schrok er wel een beetje van. Het leek wel bijna een tsunami,

.
Na een dubieuze start mondde het topic toch uit in slowchat en uiteindelijk gaven Triggershot en yvonne de doorslag en is het topic veranderd in een echte GC-reeks.
De eerste paar topics van deze mooie reeks bestonden opvallend genoeg uit monologen van stukovich, Triggershot en Emel.

. En af en toe ook dialogen tussen deze users,

. En iets tussen 2 van de drie, wat niemand begreep,

.
![4qqtbio.gif]()
IHVK, Burakius, Saban en één of andere kangoeroe lieten zich ook wel eens zien. Eigenlijk moet ik ook zeggen dat zonder Emel dit topic waarschijnlijk allang doodgebloed zou zijn, maar dat mag je niet zeggen, dus dat doe ik niet.
Enfin, later zijn er wat andere users bijgekomen en sommige zijn weggegaan.
![_.gif]()
Leuke dynamische boel dus!

.
![3.jpg]()
- De vorige delen van deze reeks. -
Wie zijn hier NIET welkom? Flamers, trollers en Turken/moslim-bashers.

.
![_.gif]()
Kortom, mensen die zich niet volwassen kunnen gedragen.
![_.gif]()
Houd het netjes en gezellig! Veel plezier in het Turkentopic,

.
- Statistieken van de Turken op FOK!-reeks. -![4.jpg]()
![10epxs8.png]()
SPOILER: Memleketler!
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn
ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis
Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Memleketler (coğrafi bölgeler)!
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn
ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis
Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
- En iedere vatandaş die ik vergeten ben,

.
Op dinsdag 10 april 2012 22:51 schreef JaleesaJoia het volgende:Joh zuig lekker aan mn lul, homo
Zou Zalgo werken in de TT?
Lekker origineel

.
''It had long since come to my attention that people of accomplishment rarely sit back and let things happen to them.
They went out and happened to things."
-Leonardo da Vinci
Ik haal 55.555 ook niet meer. Ach ja.
Leuk trouwens Ayca.Het is niet mijn ding maar als het leuk is ervoor gaan!
quote:
Weet je al wat je hier precies mee wil doen? Ik weet nog echt niet wat ik met mijn studie wil doen. Maar Italiaans goed blijft gaan ga ik misschien wel op uitwisseling naar Florence.Of Istanbul.Dat weet ik nog niet zo goed.

Maar wel iets internationaals in ieder geval.
''It had long since come to my attention that people of accomplishment rarely sit back and let things happen to them.
-Leonardo da Vinci
quote:
Op zaterdag 14 april 2012 01:53 schreef Ayca het volgende:[..]
Toch voor italiaans gegaan dus

weet nog dat je twijfelde tussen russisch en nog een aantal andere.. bevalt het?
Hihi ja.Geen spijt van.Het is heel leuk. Hoe gaat het met je uitstelgedrag?Lukt het al beter om te leren?
-Leonardo da Vinci
Neee, zie net dat ik mijn 25000e heb gemist.
Even kijken welke dat was..
quote:
Niet huilen baby.Jij mag mee in mijn koffer.
-Leonardo da Vinci
quote:
Op zaterdag 14 april 2012 01:55 schreef Julis het volgende:[..]
Oeh, zeker doen als je het leuk lijkt

. Ik heb daar niet eens over nagedacht. Ik denk niet graag over de toekomst heb ik gemerkt. Hmm. Ik weet het eigenlijk ook niet

.
Ik snap precies wat je bedoelt.Vaak denk ik daar ook liever niet over na. Maargoed je bent gelukkig nog heel jong. Je hebt nog genoeg tijd

.
-Leonardo da Vinci
Heeft iemand vandaag het EK gewichtheffen in Antalya gezien? Toen die titelverdediger opkwam begon iedereen hard te juichen en zelfs toen hij het niet gehaald klapten ze nog.Er zaten zelfs vrouwen van middelbare leeftijd met een hoofddoek in het publiek

.Wel grappig om te zien eigenlijk.

.
-Leonardo da Vinci
quote:
Op zaterdag 14 april 2012 02:02 schreef zarGon het volgende:[..]
Dat zou ik niet zo snel zeggen. Voor je het weet ben je een kwart eeuw oud en krijg je je eerste rimpeltje. Daarna komen de rammelende eierstokken en kijk je uit naar de menopauze.

.
Rimpels zijn een teken van wijsheid

.En mijn eierstokken gaan niet zo snel rammelen

.Ik moet toegeven dat ik wel van kinderen hou maar ik zal er pas een nemen als ik 100% zeer weet dat ik ze goed kan verzorgen en ze alles kan bieden.Zoveel financieel als mentaal.
Er was laatst nog iets op tv over dat een onderzoeker naar kindermishandeling pleit voor het dwingen van het gebruik van anticonceptie bij mensen die verstandelijk gehandicapt zijn of al eerder een kind hebben mishandeld met de dood tot gevolg.
-Leonardo da Vinci
quote:
Het was vandaag op de televisie. Op één volgens mij.
-Leonardo da Vinci
quote:
Op de Vlaamse zender.
-Leonardo da Vinci
quote:
Op zaterdag 14 april 2012 02:17 schreef zarGon het volgende:[..]
Maakt dat jezelf wijs! Rimpels zijn een teken van ouderdom, grijze haren zijn een teken van wijsheid. En daar heb ik er heel wat van; het moet wel kloppen dus.
Ik vind 'kinderen nemen' net zo raar als 'wij zijn zwanger'.

.
Hallo, één kilo peren, bakje kibbeling en 1,5 kilo kind, graag. Of:
Hoe je daar aankomt? Ja, euh, neem de tweede rechts, ga rechtdoor, neem daar aangekomen het kindje en maak een scherpe bocht. 
.
Ja, zo een topic las ik op FOK! geloof ik. Hoe sta jij daartegenover?
Allebei

. Heb jij al rimpels dan? Nee toch zeker? Hahaha je hebt gelijk het is: kinderen krijgen. Om heel eerlijk te zijn ben ik er wel voor. Er gaan jaarlijks 50 kinderen dood in Nederland door mishandeling. Laat staan hoe veel dat er wereldwijd zijn. Er zijn al genoeg verwaarloosde/mishandelde kinderen op aarde. Daar hoeven niet nog meer bij. Maar het is moeilijk. Mensen die hun kinderen zo mishandelen dat ze er dood aan gaan mogen wat mij betreft nooit meer kinderen. Maar gehandicapten die dolgraag een kindje willen vind ik een ander geval. Er is een kans dat het kind ook ziek wordt en dat heeft dat kind geen prettig leven. Maar of je diegene het mooie voorrecht op kinderen mag onthouden daar ga ik gelukkig niet over.
-Leonardo da Vinci
quote:
Op zaterdag 14 april 2012 02:27 schreef Ayca het volgende:Belang van het kindje staat voorop. En dat houdt in dit geval het niet geboren worden van het kindje in. Vind ik.
Heb hier donderdag nog een pleidooi over moeten houden op school.

Daar ben ik het mee eens. Het is beter als die geen kinderen nemen. Kinderen horen gezond te zijn .En een kans te hebben op een normaal even.Ik adopteer eigenlijk liever. Dan help je een kind dat toch al geboren is. Maar een eigen kind hebben is ook wel leuk. Dat is dan toch jouw nageslacht. Gelukkig denk ik nog lang niet aan kinderen. Hoe sta jij hier tegenover zarGon?
-Leonardo da Vinci
Ik moet morgen werken dus ik ga slapen. Slaap zacht iedereen

.
-Leonardo da Vinci
Aha ik zie dat de discussie van vanmiddag niet stand heeft gehouden.
welke Turco is nog aanwezig?
Geestelijke/ lichamelijke/ economische beperkingen van verzorgers kunnen er voor zorgen dat hun kind juist strijdbaar/ sluw/ streetwise wordt. (Tarzan)
Omgekeerd zie je ook wel eens dat kinderen van rijke, hoogontwikkelde en gezonde mensen wereldvreemd/ afhankelijk/ verwend zijn. Een Chinees gezegde luidt dat drie opeenvolgende generaties nooit alledrie succesvol kunnen zijn...
Als de overheid eenmaal de bevoegdheid krijgt om kansarmen uit te sluiten van ouderschap, dreigt het gevaar dat 'kansarm' breed gedefinieerd wordt, waardoor bepaalde inferieur geachte culturen buitenspel gezet kunnen worden.
Tünaydın..
Quote van Tjabbo:
Vaste pta mensen hebben olie in hun aderen, geen bloed.
We drinken benzine, ons hart heeft 4 kleppen per cilinder in plaats van hartkamer
en als we een scheet laten zeggen we dat de wastegate open staat.
quote:
Merhabaa..
Quote van Tjabbo:
Vaste pta mensen hebben olie in hun aderen, geen bloed.
We drinken benzine, ons hart heeft 4 kleppen per cilinder in plaats van hartkamer
en als we een scheet laten zeggen we dat de wastegate open staat.
Goedemorgen. Het is zaterdag, mooi weer en ik zit mij thuis te vervelen. Iemand nog tips?