Waarom niet? Je blijft anoniemquote:Op dinsdag 10 april 2012 20:50 schreef slacKard.x het volgende:
Ik weet niet of ik dat wel ga vertellen hier ;p
juist, en daarnaast is het lastig om een fatsoenlijk antwoord op je vraag te kunnen geven als we niet weten wat er nu precies aan de hand is.quote:Op dinsdag 10 april 2012 21:00 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Waarom niet? Je blijft anoniem
En misschien is het zo gek nog niet.
Nou, wat schokkend. Genoeg vrouwen die dat geil vinden hoor.quote:Op dinsdag 10 april 2012 21:08 schreef slacKard.x het volgende:
Fetish 1: Ik vind het geil als een meisje een lul zo diep in haar mond neemt dat ze moet kokhalzen en dat de man haar hoofd tegen zijn lichaam drukt of bij haar keel pakt voor ultieme dominatie, vooral in films van Sasha Grey komt dit veel voor.
Dude...quote:Fetish 2: Ik vind het geil als (het liefst een dom niks over auto's-wetend) meisje gas geeft in z'n vrij in een (goedkope) auto of motor of expres niet schakelt, vooral als de RPM meter helemaal in het rode staat kan ik genieten. Deze fetish is ontstaan omdat ik dit vroeger een eng geluid vond en dacht dat het motorblok ging ontploffen, en toen ik voor het eerst was klaargekomen in me leven dacht ik, hmm, waar wordt ie nog meer hard van, oh ja dat.. Sinds toen wist ik dat ik een hier een fetish aan had overgehouden.
http://www.youtube.com/user/shilo143
Voor het eerst dat ik dit met mensen deel![]()
![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |