Merhabaa..quote:
Fetisj 1 begrijp ik meer dan fetisj 2.quote:Op dinsdag 10 april 2012 21:08 schreef slacKard.x het volgende:
Fetish 1: Ik vind het geil als een meisje een lul zo diep in haar mond neemt dat ze moet kokhalzen en dat de man haar hoofd tegen zijn lichaam drukt of bij haar keel pakt voor ultieme dominatie, vooral in films van Sasha Grey komt dit veel voor.
Fetish 2: Ik vind het geil als (het liefst een dom niks over auto's-wetend) meisje gas geeft in z'n vrij in een (goedkope) auto of motor of expres niet schakelt, vooral als de RPM meter helemaal in het rode staat kan ik genieten. Deze fetish is ontstaan omdat ik dit vroeger een eng geluid vond en dacht dat het motorblok ging ontploffen, en toen ik voor het eerst was klaargekomen in me leven dacht ik, hmm, waar wordt ie nog meer hard van, oh ja dat.. Sinds toen wist ik dat ik een hier een fetish aan had overgehouden.
http://www.youtube.com/user/shilo143
Voor het eerst dat ik dit met mensen deel![]()
![]()
Waarschijnlijk begrijpen jullie er niks van en vinden jullie me retarded. Maarja, daarvoor opende ik dit topic niet.
Naar het strand. Oh ja dat heb je daar nietquote:Op zaterdag 14 april 2012 13:39 schreef Landysh het volgende:
Goedemorgen. Het is zaterdag, mooi weer en ik zit mij thuis te vervelen. Iemand nog tips?
Klok/ horloge kopen.quote:Op zaterdag 14 april 2012 13:39 schreef Landysh het volgende:
Goedemorgen. Het is zaterdag, mooi weer en ik zit mij thuis te vervelen. Iemand nog tips?
Ik denk dat het een fascinatie is voor de vrouwelijke gave om met een simpele samentrekking van spieren machtige toppunten te creeren. Vooral dat het ogenschijnlijk moeiteloos gaat, en vrouwen toch een beetje als het fysiek zwakkere geslacht gelden, is bijzonder. Net alsof de kleine Wickie de Viking even met haar neus speelt en dan ineens een briljant idee krijgt.quote:Op zaterdag 14 april 2012 14:35 schreef zarGon het volgende:
[..]
Fetisj 1 begrijp ik meer dan fetisj 2.. Dat tweede verbaast me zelfs.
.
Ja ik was pas om een uur of elf wakker en ik had geen zin om mijn post te editen..quote:
Gicik sey.quote:Op zaterdag 14 april 2012 14:47 schreef Ayca het volgende:
[..]
Naar het strand. Oh ja dat heb je daar niet![]()
Eigenlijk doelde ik op ' goedemorgen' in de middag, maar dat is ook een goede reden.quote:Op zaterdag 14 april 2012 14:59 schreef Landysh het volgende:
[..]
Ja ik was pas om een uur of elf wakker en ik had geen zin om mijn post te editen..
[..]
Gicik sey.
Ja, dat weet ik. Maar omdat ik zo laat wakker was had ik het gevoel dat het nog morgen was. Vandaar de 'goedemorgen'. Ik had niet door dat het allang middag was.quote:Op zaterdag 14 april 2012 15:05 schreef Bilge het volgende:
[..]
Eigenlijk doelde ik op ' goedemorgen' in de middag, maar dat is ook een goede reden.
Hier ben je wel een tijdje mee bezig.
Waarom?quote:Op zaterdag 14 april 2012 15:17 schreef Arcadia het volgende:
Hadi veel plezier iedereen op deze prachtige zaterdag, ik moet thuisblijven
Morgen nog een hele dagquote:Op zaterdag 14 april 2012 15:24 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Paar dingen die ik nog moet inhalen.
ik sta er niet opquote:Op zaterdag 14 april 2012 16:22 schreef zarGon het volgende:
Het memleket-plaatje is geüpdatet. Open http://zargon.nl/Memleket.png en druk op F5.
Het tweede (met de regio's) gaat verdwijnen en is dus niet geüpdatet.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Klopt iets niet?quote:Op zaterdag 14 april 2012 16:22 schreef zarGon het volgende:
Het memleket-plaatje is geüpdatet. Open http://zargon.nl/Memleket.png en druk op F5.
quote:Op zaterdag 14 april 2012 17:05 schreef zarGon het volgende:
[..]
Oh ja, Ordu. Staat er wel op, alleen niet zichtbaar.
Momentje.
Wat is er fout aan "geüpdatet"? Fixed is correct, want Engels. In het Nederlands is het 'gefixt', niet ''fikst'.quote:Op zaterdag 14 april 2012 17:19 schreef msnk het volgende:
[..]
[..]
Doe die dan ook gelijk goed
[..]
Min-e
Inmiddels de vrouw van ClioSporT.quote:
quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 02:06 schreef ClioSporT het volgende:
Niemand gezien? 5 augustus rond 16:15 @ scheveningen den haag![]()
Niets?quote:
Nee?quote:Fixed is correct, want Engels. (niet rullevant) In het Nederlands is het 'gefixt', niet ''fikst'.
Wat moet er dan goed aan gedaan worden? Bijgewerkt?quote:
Jawel. Fikst is tegenwoordige tijd en klopt sowieso niet. 'Gefixt', eventueel 'gefikst'.quote:[..]
Nee?
quote:Op zaterdag 14 april 2012 16:54 schreef EL_Presidente het volgende:
[..]
ik sta er niet op
Foto van je paspoort en je komt erop.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
zG, HTC Onequote:Op zaterdag 14 april 2012 17:31 schreef zarGon het volgende:
[..]
Foto van je paspoort en je komt erop.
ahaaa.. zij is niet meer actief of wel?quote:Op zaterdag 14 april 2012 17:24 schreef zarGon het volgende:
[..]
Inmiddels de vrouw van ClioSporT.
[..]
quote:Op zaterdag 14 april 2012 17:31 schreef zarGon het volgende:
[..]
Foto van je paspoort en je komt erop.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nietsquote:Op zaterdag 14 april 2012 17:30 schreef zarGon het volgende:
Wat moet er dan goed aan gedaan worden? Bijgewerkt?
Met een streep door wat je fout had getypt en daarachter de correctie.quote:Doe die dan ook gelijk goed
Dat klopt inderdaad. Het is ook gefikst. Gefixt is 'fout', maar omdat veel mensen het verkeerd schrijven wordt het over het algemeen 'geaccepteerd'. Maar de correcte vorm blijft "fiksen".quote:Jawel. Fikst is tegenwoordige tijd en klopt sowieso niet. 'Gefixt', eventueel 'gefikst'.
REPRESENTING 75 EAST SIDE WEST SIDE UPDOWN LEFT RIGHT 4 EVURquote:Op zaterdag 14 april 2012 16:22 schreef zarGon het volgende:
Ziet er goed uit.quote:Op zaterdag 14 april 2012 18:22 schreef Landysh het volgende:
Ik heb mezelf nuttig gemaakt vandaag.
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |