En ongelovigen, next.quote:Op zondag 15 april 2012 00:31 schreef NeoRetro het volgende:
[..]
De hel bestaat alleen voor schijnheiligen.
Oh jaaa... Zijquote:Op zondag 15 april 2012 00:30 schreef EL_Presidente het volgende:
[..]
je was toch verloofd met haar..Tugba uit Rotterdam-Zuid..
quote:
quote:Op zondag 15 april 2012 00:32 schreef Bilge het volgende:
[..]![]()
Na afloop van dit onzedelijke gesprek zal ik bij wijze van gusl abdest mijn cookies en cache geheugen wissen.
quote:Op zondag 15 april 2012 00:32 schreef Bilge het volgende:
[..]![]()
Na afloop van dit onzedelijke gesprek zal ik bij wijze van gusl abdest mijn cookies en cache geheugen wissen.
Nu weet ik het zeker. Je loopt gewoon te trollen. Kinderachtig. En niet op een leuke manier.quote:Op zondag 15 april 2012 00:26 schreef EL_Presidente het volgende:
[..]
msnk,
dat ene andere fokmeisje met wie jij relatie had, wanneer is dat afgelopen dan.. hoe heette ze.. Tugba ofzo..
We zullen zien, het vuur brandt nu al, succes.quote:Op zondag 15 april 2012 00:32 schreef NeoRetro het volgende:
[..]
Nee, voor atheïsten bestaat er niet zo iets als de hel.
kiz geçen beni aradi, senden hamileymis, seni ariyor ariyor, telefonu almiyorsun..quote:
Niets mis met je fantasie in ieder gevalquote:Op zondag 15 april 2012 00:33 schreef EL_Presidente het volgende:
[..]
kiz geçen beni aradi, senden hamileymis, seni ariyor ariyor, telefonu almiyorsun..
waarom laat je niets meer van je horen man..
Beter niet, dat doen ze je al 1300 jaar voor.quote:Op zondag 15 april 2012 00:33 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Jonge, moet ik steeds in herhaling vallen ofzo?
1400+quote:Op zondag 15 april 2012 00:34 schreef NeoRetro het volgende:
[..]
Beter niet, dat doen ze je al 1300 jaar voor.
quote:Op zondag 15 april 2012 00:34 schreef msnk het volgende:
[..]
Niets mis met je fantasie in ieder geval
Lijkt me niet echt tastyquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |