Oefening baart kunst. Over het tegenvallen maak ik me geen enkele zorgen.quote:Op zondag 15 april 2012 00:00 schreef EL_Presidente het volgende:
stel nou je gaat met iemand trouwen, nooit gesexd, maagd tot het huwelijk, en de sex valt gewoon zwaar tegen..
kloon van:?quote:Op zondag 15 april 2012 00:02 schreef NeoRetro het volgende:
aantal posts: 7
wat als ze niet wil pijpen?quote:Op zondag 15 april 2012 00:02 schreef zarGon het volgende:
[..]
Oefening baart kunst. Over het tegenvallen maak ik me geen enkele zorgen.
Dat zegt niets.quote:Op zondag 15 april 2012 00:02 schreef NeoRetro het volgende:
aantal posts: 7
Wordt het account van je vriendin gehackt... zit je opeens tegenover een dikke fatsige homo in latexpakje en zweep in de hand.quote:
Fazla kurcalama.quote:Op zondag 15 april 2012 00:03 schreef EL_Presidente het volgende:
[..]
wat als ze niet wil pijpen?
gepijpt worden is zooooooooo lekker
Wat als ze niet kan pijpen is een betere vraag. Dat is nog het ergste, als je besneden bent moet ze dat echt wel goed kunnen ander smerk je er niets van.quote:Op zondag 15 april 2012 00:03 schreef EL_Presidente het volgende:
[..]
wat als ze niet wil pijpen?
gepijpt worden is zooooooooo lekker
anders merk je er niets van?.. een besneden lul is gevoeliger hoor..quote:Op zondag 15 april 2012 00:04 schreef NeoRetro het volgende:
[..]
Wat als ze niet kan pijpen is een betere vraag. Dat is nog het ergste, als je besneden bent moet ze dat echt wel goed kunnen ander smerk je er niets van.
Jij weet niet waarom je niet heb verwacht dat ik iets met msnk heb?ok...quote:
Heeeeel liefquote:
Een besneden penis is minder gevoelig.quote:Op zondag 15 april 2012 00:06 schreef EL_Presidente het volgende:
[..]
anders merk je er niets van?.. een besneden lul is gevoeliger hoor..
jij hebt je hele leven zeker kapot lopen rukken waardoor je niets meer voelt..
Pssssht, saygili ol. Boyle kizlara avrat denmezquote:Op zondag 15 april 2012 00:15 schreef Bilge het volgende:
[..]
Öyle avradim olsun bir milyar borcum olsun aq!
Je wil maar niet ophouden he?Ik weet niet wat voor beeld je van mij hebt maar jij kent mij totaal niet. En msnk ook niet. Dus hou a.u.b op om over zaken te praten waar jij totaal geen kennis van hebt.quote:Op zondag 15 april 2012 00:14 schreef EL_Presidente het volgende:
[..]
heb je überhaupt ooit eerder aandacht gehad van een jongen?
quote:Op zaterdag 14 april 2012 23:44 schreef EL_Presidente het volgende:
[..]
amina koyum jij lijkt Triggershot wel, heeft ie jouw ook ingepalmd..
dan zijn jullie waarschijnlijk verkeerd besneden.. behalve de voorhuid teveel zenuwen meegeknipt..quote:Op zondag 15 april 2012 00:15 schreef zarGon het volgende:
[..]
Een besneden penis is minder gevoelig.
Wat maakt dat uit? Wat maakt het uit dat het via internet is ontstaan? Is internet niet een middel, zoals werk, de sportschool en de kroeg? Wat is er uiteindelijk anders aan een relatie die dankzij FOK! is ontstaan?quote:Op zondag 15 april 2012 00:14 schreef EL_Presidente het volgende:
[..]
heb je überhaupt ooit eerder aandacht gehad van een jongen?
quote:Op zondag 15 april 2012 00:21 schreef EL_Presidente het volgende:
[..]
Ive got nothing but love for you..
internetmatching is voor onzekere en zielige mensen..quote:Op zondag 15 april 2012 00:21 schreef zarGon het volgende:
[..]
Wat maakt dat uit? Wat maakt het uit dat het via internet is ontstaan? Is internet niet een middel, zoals werk, de sportschool en de kroeg? Wat is er uiteindelijk anders aan een relatie die dankzij FOK! is ontstaan?
Sürçü lisan eylediysek affola MSNK reis.quote:Op zondag 15 april 2012 00:16 schreef msnk het volgende:
[..]
Pssssht, saygili ol. Boyle kizlara avrat denmez
Nog niet, woensdag pas, mijn baas bood een HTC of Iphone aan, toch maar voor bekend gegaanquote:Op zondag 15 april 2012 00:22 schreef zarGon het volgende:
Wanneer heb je die One X gehaald eigenlijk, Trigger?
Geen fuck, mensen ontmoeten elkaar op de gekste manieren. Vaak gaat het eerste contact ook gigantisch mis, dat vind ik zelf erg prettig. Dat het lijkt alsof je elkaar niet uit kunt staan. Walging is de beste aantrekking.quote:Op zondag 15 april 2012 00:21 schreef zarGon het volgende:
[..]
Wat maakt dat uit? Wat maakt het uit dat het via internet is ontstaan? Is internet niet een middel, zoals werk, de sportschool en de kroeg? Wat is er uiteindelijk anders aan een relatie die dankzij FOK! is ontstaan?
Die moest ik googelenquote:Op zondag 15 april 2012 00:22 schreef Bilge het volgende:
[..]
Sürçü lisan eylediysek affola MSNK reis.
msnk,quote:
Nee,dat vind jij. Dat jij je daar niet in kan vinden betekent niet dat het zielig is. Ieder zijn ding. Maar om mensen als 'zielig' en 'onzeker' te bestempelen omdat ze anders denken/doen jijzelf zegt al genoeg over jou vind ik.quote:Op zondag 15 april 2012 00:22 schreef EL_Presidente het volgende:
[..]
internetmatching is voor onzekere en zielige mensen..
wat is er nou mooier dan iemand direct face-to-face regelen.
Of voor de nice guy die telkens finisht enzvoorts. Jammer van je denigrerende toon.quote:Op zondag 15 april 2012 00:22 schreef EL_Presidente het volgende:
[..]
internetmatching is voor onzekere en zielige mensen..
Daarom praat je ook met elkaar. Daarom cam je ook met elkaar. Daarom ontmoet je elkaar ook.quote:wat is er nou mooier dan iemand direct face-to-face regelen.
alsof je via internet het echte beeld van iemand krijgt..
Ik ben atheïst.quote:Op zondag 15 april 2012 00:25 schreef Triggershot het volgende:
Relaties hebben is gewoon haram hoor, zijn jullie geen moslims?
Ah, okay.quote:Op zondag 15 april 2012 00:23 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Nog niet, woensdag pas, mijn baas bood een HTC of Iphone aan, toch maar voor bekend gegaan
Hoe oud ben jij?quote:Op zondag 15 april 2012 00:23 schreef NeoRetro het volgende:
Welke zenuw lan, ik kan net zo goed een pakje boter neuken.
[..]
Geen fuck, mensen ontmoeten elkaar op de gekste manieren. Vaak gaat het eerste contact ook gigantisch mis, dat vind ik zelf erg prettig. Dat het lijkt alsof je elkaar niet uit kunt staan. Walging is de beste aantrekking.
Wat?quote:Op zondag 15 april 2012 00:26 schreef EL_Presidente het volgende:
[..]
msnk,
dat ene andere fokmeisje met wie jij relatie had, wanneer is dat afgelopen dan.. hoe heette ze.. Tugba ofzo..
Idd, dat is het mooie er aan, over 3 maanden kan ik gewoon weer een privé abo afsluitenquote:Op zondag 15 april 2012 00:28 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ah, okay.. Zou het anders wel ongeduldig van je gevonden hebben.
.
Güle güle kullan..
Waar de fuck heb jij het over sapikquote:Op zondag 15 april 2012 00:26 schreef EL_Presidente het volgende:
[..]
msnk,
dat ene andere fokmeisje met wie jij relatie had, wanneer is dat afgelopen dan.. hoe heette ze.. Tugba ofzo..
En ongelovigen, next.quote:Op zondag 15 april 2012 00:31 schreef NeoRetro het volgende:
[..]
De hel bestaat alleen voor schijnheiligen.
Oh jaaa... Zijquote:Op zondag 15 april 2012 00:30 schreef EL_Presidente het volgende:
[..]
je was toch verloofd met haar..Tugba uit Rotterdam-Zuid..
quote:
quote:Op zondag 15 april 2012 00:32 schreef Bilge het volgende:
[..]![]()
Na afloop van dit onzedelijke gesprek zal ik bij wijze van gusl abdest mijn cookies en cache geheugen wissen.
quote:Op zondag 15 april 2012 00:32 schreef Bilge het volgende:
[..]![]()
Na afloop van dit onzedelijke gesprek zal ik bij wijze van gusl abdest mijn cookies en cache geheugen wissen.
Nu weet ik het zeker. Je loopt gewoon te trollen. Kinderachtig. En niet op een leuke manier.quote:Op zondag 15 april 2012 00:26 schreef EL_Presidente het volgende:
[..]
msnk,
We zullen zien, het vuur brandt nu al, succes.quote:Op zondag 15 april 2012 00:32 schreef NeoRetro het volgende:
[..]
Nee, voor atheïsten bestaat er niet zo iets als de hel.
kiz geçen beni aradi, senden hamileymis, seni ariyor ariyor, telefonu almiyorsun..quote:
Niets mis met je fantasie in ieder gevalquote:Op zondag 15 april 2012 00:33 schreef EL_Presidente het volgende:
[..]
kiz geçen beni aradi, senden hamileymis, seni ariyor ariyor, telefonu almiyorsun..
waarom laat je niets meer van je horen man..
Beter niet, dat doen ze je al 1300 jaar voor.quote:Op zondag 15 april 2012 00:33 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Jonge, moet ik steeds in herhaling vallen ofzo?
1400+quote:Op zondag 15 april 2012 00:34 schreef NeoRetro het volgende:
[..]
Beter niet, dat doen ze je al 1300 jaar voor.
quote:Op zondag 15 april 2012 00:34 schreef msnk het volgende:
[..]
Niets mis met je fantasie in ieder geval
Lijkt me niet echt tastyquote:
Bij de overheid.quote:Op zondag 15 april 2012 00:40 schreef msnk het volgende:
[..]
TS lo wat doe jij nu eigenlijk qua studie/werk?
Om eerlijk te zijn eet ik gewoon zulke dingen, als er maar geen domuz in zit of in aanraking geweest is met domuz.quote:Op zondag 15 april 2012 00:40 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Niet Halal Geslacht jongeeeee, Hoe is dat in Turkije btw bij de mac?
Weet ik weinig van.quote:Op zondag 15 april 2012 00:41 schreef NeoRetro het volgende:
[..]
Iets met ondemocratische boze baarden.
Dat is het welquote:Op zondag 15 april 2012 00:41 schreef xminator het volgende:
[..]
Om eerlijk te zijn eet ik gewoon zulke dingen, als er maar geen domuz in zit of in aanraking geweest is met domuz.
Haha ik heb op AKP gestemd.quote:Op zondag 15 april 2012 00:42 schreef EL_Presidente het volgende:
[..]
AKP'nin adamlarindan.. burayi da ele geçirdiler..
Laten we het gewoon bij overheid houden.quote:Op zondag 15 april 2012 00:42 schreef msnk het volgende:
[..]
Je bent geïnfiltreerd bij extremistische groeperingen voor de AIVD?
Echt niet, denk je dat ze een big tasty maken met bacon om vervolgens met een tang de bacon er weer uit te halen?quote:
quote:Op zondag 15 april 2012 00:43 schreef xminator het volgende:
[..]
Echt niet, denk je dat ze een big tasty maken met bacon om vervolgens met een tang de bacon er weer uit te halen?
Ik heb in mijn puberteit bij de mac gewerkt, ze maken 4 big tasty's per keer in een oven, er zijn met en zonder bacon bestellingen idd, maar wordt allemaal door zelfde persoon gemaakt die alles gewoon aanraaktquote:Op zondag 15 april 2012 00:43 schreef xminator het volgende:
[..]
Echt niet, denk je dat ze een big tasty maken met bacon om vervolgens met een tang de bacon er weer uit te halen?
Succes met je geboorteregister op te vragen.quote:Op zondag 15 april 2012 00:44 schreef xminator het volgende:
[..]
Als je bij Turkse konsulaat zou werken wel ja...
Dat hoort niet zo te zijn...quote:Op zondag 15 april 2012 00:44 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ik heb in mijn puberteit bij de mac gewerkt, ze maken 4 big tasty's per keer in een oven, er zijn met en zonder bacon bestellingen idd, maar wordt allemaal door zelfde persoon gemaakt die alles gewoon aanraakt
Geloof me, iedereen die er staat doet het, heb in 3 filialen gewerkt, no difference.quote:Op zondag 15 april 2012 00:45 schreef xminator het volgende:
[..]
Dat hoort niet zo te zijn...
Bedankt. Nu eet ik geen big tasty meer
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |