Oefening baart kunst. Over het tegenvallen maak ik me geen enkele zorgen.quote:Op zondag 15 april 2012 00:00 schreef EL_Presidente het volgende:
stel nou je gaat met iemand trouwen, nooit gesexd, maagd tot het huwelijk, en de sex valt gewoon zwaar tegen..
kloon van:?quote:Op zondag 15 april 2012 00:02 schreef NeoRetro het volgende:
aantal posts: 7
wat als ze niet wil pijpen?quote:Op zondag 15 april 2012 00:02 schreef zarGon het volgende:
[..]
Oefening baart kunst. Over het tegenvallen maak ik me geen enkele zorgen.
Dat zegt niets.quote:Op zondag 15 april 2012 00:02 schreef NeoRetro het volgende:
aantal posts: 7
Wordt het account van je vriendin gehackt... zit je opeens tegenover een dikke fatsige homo in latexpakje en zweep in de hand.quote:
Fazla kurcalama.quote:Op zondag 15 april 2012 00:03 schreef EL_Presidente het volgende:
[..]
wat als ze niet wil pijpen?
gepijpt worden is zooooooooo lekker
Wat als ze niet kan pijpen is een betere vraag. Dat is nog het ergste, als je besneden bent moet ze dat echt wel goed kunnen ander smerk je er niets van.quote:Op zondag 15 april 2012 00:03 schreef EL_Presidente het volgende:
[..]
wat als ze niet wil pijpen?
gepijpt worden is zooooooooo lekker
anders merk je er niets van?.. een besneden lul is gevoeliger hoor..quote:Op zondag 15 april 2012 00:04 schreef NeoRetro het volgende:
[..]
Wat als ze niet kan pijpen is een betere vraag. Dat is nog het ergste, als je besneden bent moet ze dat echt wel goed kunnen ander smerk je er niets van.
Jij weet niet waarom je niet heb verwacht dat ik iets met msnk heb?ok...quote:
Heeeeel liefquote:
Een besneden penis is minder gevoelig.quote:Op zondag 15 april 2012 00:06 schreef EL_Presidente het volgende:
[..]
anders merk je er niets van?.. een besneden lul is gevoeliger hoor..
jij hebt je hele leven zeker kapot lopen rukken waardoor je niets meer voelt..
Pssssht, saygili ol. Boyle kizlara avrat denmezquote:Op zondag 15 april 2012 00:15 schreef Bilge het volgende:
[..]
Öyle avradim olsun bir milyar borcum olsun aq!
Je wil maar niet ophouden he?Ik weet niet wat voor beeld je van mij hebt maar jij kent mij totaal niet. En msnk ook niet. Dus hou a.u.b op om over zaken te praten waar jij totaal geen kennis van hebt.quote:Op zondag 15 april 2012 00:14 schreef EL_Presidente het volgende:
[..]
heb je überhaupt ooit eerder aandacht gehad van een jongen?
quote:Op zaterdag 14 april 2012 23:44 schreef EL_Presidente het volgende:
[..]
amina koyum jij lijkt Triggershot wel, heeft ie jouw ook ingepalmd..
dan zijn jullie waarschijnlijk verkeerd besneden.. behalve de voorhuid teveel zenuwen meegeknipt..quote:Op zondag 15 april 2012 00:15 schreef zarGon het volgende:
[..]
Een besneden penis is minder gevoelig.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |