Rugby tactiekenquote:Op vrijdag 13 april 2012 20:35 schreef HenkieVdV het volgende:
Ik denk dat ze een ingooi wilden veroorzaken bij de achterlijn.
Hahaha.quote:Op vrijdag 13 april 2012 20:35 schreef johannes_vermeer het volgende:
Hij wilde een pass doen à la Frank de Boer op Dennis Bergkamp. Helaas was Bergkamp er niet, hij was wel in het goede stadion.
dit was in 2010 inderdaad grappigquote:Op vrijdag 13 april 2012 20:37 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Hoeveel centen heppie wel niet gehad van die sjeik man, he? Wedstrijdje in Barcelona kijken, wedstrijdje Madrid kijken.
oh oh
he?
mooi man
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Had 'ie 'm kunnen hebben denk je?quote:Op vrijdag 13 april 2012 20:37 schreef The_Groove het volgende:
voorspelbaar dat Johan meteen dat keepertje gaat pakken...
Kan nog steeds een prima keeper zijn, gewoon heel erg veel pech om in zo'n wedstrijd in te vallen.
Hoeveel kost Vertonghen?quote:Op vrijdag 13 april 2012 20:41 schreef IkeDubaku99 het volgende:
[..]
Nu nog leren om het geld verstandig uit te geven.
az ajax was 1-1quote:Op vrijdag 13 april 2012 20:41 schreef wdn het volgende:
"je kunt tegen dit Ajax geen 1 tegen 1 spelen"
DAT hoor ik graag
hebbe ze daar de lokale afhaal chinees op 10 lopenquote:
De Achterhoek bij De Graafschap?quote:Op vrijdag 13 april 2012 20:43 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Gaat als een zak aardappelen naar de hoek.
De wekelijkse Altidore-bash gaat natuurlijk komen.quote:Op vrijdag 13 april 2012 20:43 schreef Ajacied422 het volgende:
Goal van AZ in 3e minuut moest wel afgekeurd worden
Kan niet uitblijvenquote:Op vrijdag 13 april 2012 20:44 schreef IkeDubaku99 het volgende:
[..]
De wekelijkse Altidore-bash gaat natuurlijk komen.
quote:Op vrijdag 13 april 2012 20:45 schreef Bastiefcg het volgende:
Ik voel een nederlaag aankomen voor zwolle
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.stand zwo-ein
RBC?quote:Op vrijdag 13 april 2012 20:46 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Johan blablabla
RBC, Heracles en RKC kunnen het toch ook ?
Die kijken nu naar EL1 met Sierd.quote:Op vrijdag 13 april 2012 20:46 schreef johannes_vermeer het volgende:
Zwolle supporters zitten nu vast niet VI te kijken.
en met een euro?quote:Op vrijdag 13 april 2012 20:50 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Mooi wijkje net buiten het centrum. Met een pondje kan je er heen.
als je je daar staande kunt houden moet je wel striet waais en een pursenelitie zijnquote:
Dat filmpje staat niet meer op joetjoep ofniet?quote:Op vrijdag 13 april 2012 20:50 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Spitfire - Playboy - Hughes - Deventer.
Ik voorzie een PSV-AZ. Strootman maakt toch veel verschil in dit kansloze PSV. Zegt veel over het werkelijke niveauquote:Op vrijdag 13 april 2012 20:52 schreef Geo4kant het volgende:
Gaan ze nu WEER het niet over de wedstrijden hebben?PSV gaat kei hard onderuit, Twente/AZ gelijk, PSV-AZ morgen..
Hangt er af of hij vaak op Reis gaatquote:Op vrijdag 13 april 2012 20:53 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Denk het wel, zit niet aan de drugs toch?
Die moeten het met veel mindere programma's doen dan dit.quote:Op vrijdag 13 april 2012 20:56 schreef Dj_Day-V het volgende:
Over 50 jaar vertel ik mijn kleinkinderen hierover.
Dan doen de Robotten het nieuws.quote:Op vrijdag 13 april 2012 20:57 schreef GGMM het volgende:
[..]
Die moeten het met veel mindere programma's doen dan dit.
We mogen blij zijn dat Elm waarschijnlijk niet mee doet.quote:Op vrijdag 13 april 2012 20:57 schreef Ajacied422 het volgende:
PSV kan op 10 punten achter Ajax raken na dit weekend
Als Strootman niet meedoet is PSV ook los zand.quote:Op vrijdag 13 april 2012 20:57 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
We mogen blij zijn dat Elm waarschijnlijk niet mee doet.
Ik gun ze een puntje.quote:Op vrijdag 13 april 2012 20:57 schreef Ajacied422 het volgende:
PSV kan op 10 punten achter Ajax raken na dit weekend
Ik ook. Maar PSV is pure armoede. Volgend jaar snuiven ze wel een lijntje van 100 miljoen bijelkaar voor verbetering.quote:
quote:
Thijs gaat vervroegd met vakantie. Zijn ogen bloeden doodquote:Op vrijdag 13 april 2012 20:59 schreef johannes_vermeer het volgende:
Thijsjuh Slegers! hosselboy met ze mattie lekker relaxt in Malmo
Daar heb jij gelijk in vrind!quote:Op vrijdag 13 april 2012 21:00 schreef Geo4kant het volgende:
[..]bakkes houwe .. nu is het ook crisis bij PSV dus is het volkoooooooooomen terecht dat daar aandacht aan besteed wordt.
Jammer dat hij daar niet zo uitgesproken in is idd.quote:Op vrijdag 13 april 2012 21:00 schreef Dj_Day-V het volgende:
Ik ben benieuwd wat Ajacied over Strootman denkt.
Waar moet ik morgen een mening over hebben?quote:Op vrijdag 13 april 2012 21:00 schreef Dj_Day-V het volgende:
Ik ben benieuwd wat Ajacied over Strootman denkt.
edit: te laat
De afstraffing van PSV tegen AZ.quote:Op vrijdag 13 april 2012 21:01 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Waar moet ik morgen een mening over hebben?
Haters gonna hatequote:Op vrijdag 13 april 2012 21:01 schreef vincerusso het volgende:
Lekker voor die schijthomo dat ie het verneukt heeft tegen BVB
Marquinho is beterquote:Op vrijdag 13 april 2012 21:02 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Haters gonna hate
RobbenNiemand is beter.
Maar zo'n Strootman is best een leuk spelertje.. voor 2.5/3 miljoen.quote:Op vrijdag 13 april 2012 21:01 schreef GGMM het volgende:
Maar stiekem is Strootman ook de minst goede verdedigende middenvelder van de traditionele top3.
quote:Op vrijdag 13 april 2012 21:02 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Maar zo'n Strootman is best een leuk spelertje.. voor 2.5/3 miljoen.
Doe alsof je niet thuisbentquote:Op vrijdag 13 april 2012 21:03 schreef -Willempie- het volgende:
Onverwachte visite op vrijdagavond moet verboden worden!
Tuurlijk,maar dat geld voor elke aankoop die PSV heeft gedaan...veel te duurquote:Op vrijdag 13 april 2012 21:02 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Maar zo'n Strootman is best een leuk spelertje.. voor 2.5/3 miljoen.
Koopjequote:Op vrijdag 13 april 2012 21:03 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Jij vind hem die 7 miljoen wel waard?
Ze willen alles met winst verkopen. Zal nog lang duren danquote:Op vrijdag 13 april 2012 21:04 schreef Kaasknabbeltje het volgende:
[..]
Tuurlijk,maar dat geld voor elke aankoop die PSV heeft gedaan...veel te duur
Ik zou zeggen van wel, anders moet er toch eerst een andere back opstaan..quote:
Furby inmiddels ook.quote:Op vrijdag 13 april 2012 21:04 schreef NLGooner het volgende:
[..]
Ik zou zeggen van wel, anders moeten er toch eerst een andere back opstaan..
Maar is Emmanuelson of Anita niets voor linksback?
Drenthe zie ik niet echt als linksback, die is zo aanvallend..
Bert komt met Braafheid zoals gewoonlijk.quote:Op vrijdag 13 april 2012 21:04 schreef NLGooner het volgende:
Ik zou zeggen van wel, anders moet er toch eerst een andere back opstaan..
Maar is Emmanuelson of Anita niets voor linksback?
Drenthe zie ik niet echt als linksback, die is zo aanvallend..
Mag toch hopen van niet zeg.quote:Op vrijdag 13 april 2012 21:05 schreef Lokale_Notabele het volgende:
gaat die over het paard getilde Gini eigenlijk mee naar de EK
newcastle wil 'm hebben héquote:Op vrijdag 13 april 2012 21:05 schreef Geo4kant het volgende:
Laat die Pieters maar op het EK spelen .. hopen dat hij het aardig doet, kan PSV er nog wat voor krijgen.
Ik verbaasde me eigenlijk meer over die Babette v. Veen. Wist niet dat die zulke goede tieten had.quote:Op vrijdag 13 april 2012 21:05 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik zapte even naar 6 maar waarom hebben ze Rob Geus op een onbewoond eiland gezet? Daar word ik niet vrolijk van.
Ik denk het niet om eerlijk te zijn.quote:Op vrijdag 13 april 2012 21:05 schreef Lokale_Notabele het volgende:
gaat die over het paard getilde Gini eigenlijk mee naar de EK
en jij zit weggedoken in je laptopje?quote:
oh ff kijkenquote:Op vrijdag 13 april 2012 21:06 schreef muzas het volgende:
[..]
Ik verbaasde me eigenlijk meer over die Babette v. Veen. Wist niet dat die zulke goede tieten had.
Emile Ratelband is godverdomme boos manquote:Op vrijdag 13 april 2012 21:06 schreef muzas het volgende:
[..]
Ik verbaasde me eigenlijk meer over die Babette v. Veen. Wist niet dat die zulke goede tieten had.
Ik zie gelijk die kwal van een Ratelband.....quote:Op vrijdag 13 april 2012 21:05 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik zapte even naar 6 maar waarom hebben ze Rob Geus op een onbewoond eiland gezet? Daar word ik niet vrolijk van.
Haha Emile Ratelband. Ik ga nu echt stuk!quote:Op vrijdag 13 april 2012 21:08 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Emile Ratelband is godverdomme boos man
Tsjakkaquote:Op vrijdag 13 april 2012 21:08 schreef Rens-Reith het volgende:
[..]
Haha Emile Ratelband. Ik ga nu echt stuk!
'Pulleeaasseed loooord have meerrrcyyy'quote:Op vrijdag 13 april 2012 21:06 schreef muzas het volgende:
[..]
Johan kan veel mensen hebben maar Ratelband zou hij zo een klap voor z'n bek gevenquote:Op vrijdag 13 april 2012 21:09 schreef johannes_vermeer het volgende:
Misschien kunnen ze 'm ook uitnodigen bij VI Oranje!
Babette mag eventueel ook komen.
quote:Op vrijdag 13 april 2012 21:10 schreef ZuidGrens het volgende:
Siem de Jong wordt onderschat door de achterban van Ajax. Prima speler imo.
quote:Op vrijdag 13 april 2012 21:10 schreef johannes_vermeer het volgende:
Oh, terug naar de mannenwereld, terug naar 7.
Ik onderschat hem iig nietquote:Op vrijdag 13 april 2012 21:10 schreef ZuidGrens het volgende:
Siem de Jong wordt onderschat door de achterban van Ajax. Prima speler imo.
Neej.... ze is aan hem gehecht...quote:Op vrijdag 13 april 2012 21:11 schreef Rens-Reith het volgende:
Rob sterkte man! Daar wordt je niet vrolijk van!
Zijn totaal andere spelers. Ben wel met je eens dat Luuk meer potentie heeft.quote:Op vrijdag 13 april 2012 21:11 schreef Doublepain het volgende:
Luukinho is 10x beter dan die flapdrol van ajax
Waalwijk heeft geen stationquote:Op vrijdag 13 april 2012 21:13 schreef Ajacied422 het volgende:
Tyton heeft vast een seinstoring gehad.
vorig jaar zeiden ze ookquote:Op vrijdag 13 april 2012 21:13 schreef hurrrrdurrrr het volgende:
Ik heb altijd gezegd dat Ajax kampioen wordt. Stonden ze zesde, noemde iedereen me gek, oogkleppen en zulksMongols
Ajax die niet kampioen wordt, yeah right
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |