abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_110266341
Dit is hét topic voor iedereen die bezig is met zwanger raken. Als het wat moeilijker gaat of als je al in de Medische Molen zit ben je evt. ook van harte welkom in het topic met de naam 'Als zwanger worden/blijven niet zo gemakkelijk gaat'.

Aanpassingen van je NOD gaarne dikgedrukt in je post plaatsen.

NOD:
19 april barreltje (11-2011)
21 april L0t (2-2012)
23 april sterrenmunt (09-2011)
26 april -TukTuk-

Aemelia (01-2012)
Ashina
aurum (08-2011)
designed
Fenne
frummeltje86 (12-2010)
Ladyblack (08-2010)
Lindala (10-2011)
L0t.. (02-2012)
Nytar (01-2012)
papillion
sethiwe (08-2011)
Spewey
Tuktuk (02-2012)
winka (01-2011)

(Lijstjes worden alleen aangepast als er een duidelijke nieuwe NOD aangegeven wordt. Soms zijn er mensen die posten dat ze ongesteld zijn, maar nog geen NOD erbij. Die gegevens passen we dan niet gelijk aan, anders blijven we editten en schuiven. Wil je een wijziging in de lijst, geef dan even een datum door, of een verzoek naar de onderste lijst. Maar dat laatste ook liever niet om de 2 dagen en dan weer terug omhoog. Mochten we over een verzoekje heen lezen, stuur dan even een PMetje. )

Handige links:
Foliumzuur
Menstruele cyclus
Vruchtbaarheid
Vragen en antwoorden over zwanger worden
Uitslag zwangerschapstest enquete
Freya, patientvereniging voor vruchtbaarheidsproblematiek
Online zwangerschapstest (voor de gein)

Afkortingen:
NOD = Niet Ongesteldheidsdag (de dag dat je ongesteld zou moeten worden, maar het niet wilt)
DPO = Days Past Ovulation (het aantal dagen dat verstreken is sinds je ovulatie)
LF = Luteale fase (het aantal dagen tussen je eisprong en je menstruatie, tussen 9-14 dagen is normaal)
PUPO = pregnant until proven otherwise
KvK = klussen voor kindje (functioneel klussen dus, of te wel neuken in je vruchtbare periode)
FFF = Fuck for Fun (gewoon lekker neuken omdat je daar gewoon zin in hebt)
FF = Fertility Friend (site waar je je cyclus kunt bijhouden mbv temperaturen)

[ Bericht 0% gewijzigd door _aurum_ op 13-04-2012 15:14:50 ]
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
pi_110266441
Wil iedereen zijn nieuwe NOD doorgeven dan zet ik 'm in de lijst :)

quote:
1s.gif Op vrijdag 13 april 2012 09:55 schreef Sethiwe het volgende:
Omentielvo wat balen dat het niet gelukt is.

Aurum wat irritant dat de huisarts de gemaakte afspraken al was vergeten. Assertief is altijd belangrijk en maakt helaas wel degelijk verschil is mijn ervaring in de medische wereld.

Barreltje waarom denk je dat het niet gelukt is? Van de week was je volgens mij iets positiever gestemd.
Ik weet niet of hij het vergeten was of dat hij dacht van joh maak je niet zo druk nog een paar maanden wachten en dan komt het wel goed. Het is iig goed dat we voet bij stuk houden.

Ben benieuwd wat het zkh traject gaat brengen.
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
  vrijdag 13 april 2012 @ 10:04:40 #3
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_110266461
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 april 2012 09:55 schreef Sethiwe het volgende:
Omentielvo wat balen dat het niet gelukt is.

Aurum wat irritant dat de huisarts de gemaakte afspraken al was vergeten. Assertief is altijd belangrijk en maakt helaas wel degelijk verschil is mijn ervaring in de medische wereld.

Barreltje waarom denk je dat het niet gelukt is? Van de week was je volgens mij iets positiever gestemd.
van de week was ik ook niet positiever gestemd..
ik was in een " ik heb symptonen, maar die zijn heus niet van een zwangerschap " stemming :P

en waarom niet??
mwah.. vanwege de " enorme" klus frequentie :') hier kan ik wel enigszins inschatten wanneer een evt bevruchting is geweest.. 14 dagen later zou je dan van alles moeten voelen/doen etc.. dat heb ik dus ECHT niet.. ik vrees dat het nog 2 weken duurt voor de }) komt, en dan hebben we dus weer naast de pot gepist qua timing.. En valt het dus enorm tegen dat ik denk te weten wanneer mijn eisprong is.

Dus.. die ovulatie testen komen er de volgende ronde gewoon.. :D dan kan de klus frequentie iig goed getimed worden :P
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
  vrijdag 13 april 2012 @ 10:13:16 #4
52229 Chanty
Ik heersch >:)
pi_110266776
@Aurum: -O- en fijne reactie ook van die huisarts, helaas is dat wel wat je vaker hoort die 'kijkt u het nog maar even aan mentaliteit'. Maar de doorverwijzing is binnen, hopelijk weet je snel meer :*

@Omentievlo: wat jammer hopelijk kun je snel door naar de volgende ronde. Kan me voorstellen dat je teleurgesteld bent :*

@Barreltje: hou je het wachten nog wel vol zo lang? :P Heb je wel nog last van symptomen of zijn die weer weg?

@Iedereen die het nodig heeft of ik vergeten ben: :* en iedereen die geduimd heeft tnx O+

Ik ben inmiddels weer op mijn werk. Hele verhaal voorgelegd inclusief mijn tempgrafiek, de ovutesten van de afgelopen dagen die ik nog had en een kalender waarin bruinverlies staat aangegeven. Hij concludeerde dat ik geen eisprong lijk te hebben en ook geen menstruatie in het afgelopen half jaar. Zei toen dat ik natuurlijk nog jong ben en zogezien tijd zat heb, maar dat het door het uitblijven van de menstruatie natuurlijk een lastig verhaal gaat worden om uberhaupt zwanger te raken.

Uiteindelijk legde hij het bij mij neer of ik verder wilde kijken omdat ik ook nog met mijn andere behandeling zit. Maar heb aangegeven dat ik in ieder geval wil weten waar ik aan toe ben en dat ik dan wel besluit hoe verder. Dus doorverwijzing gekregen en kan 4 mei terecht. Dus tot die tijd kan ik nog lekker data verzamelen.
Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p
  vrijdag 13 april 2012 @ 10:20:32 #5
134944 Hi_flyer
Van alles te melden
pi_110267000
Hier afgelopen woensdag het tweede streepje...
  vrijdag 13 april 2012 @ 10:20:34 #6
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_110267001
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 april 2012 10:13 schreef Chanty het volgende:
@Aurum: -O- en fijne reactie ook van die huisarts, helaas is dat wel wat je vaker hoort die 'kijkt u het nog maar even aan mentaliteit'. Maar de doorverwijzing is binnen, hopelijk weet je snel meer :*

@Omentievlo: wat jammer hopelijk kun je snel door naar de volgende ronde. Kan me voorstellen dat je teleurgesteld bent :*

@Barreltje: hou je het wachten nog wel vol zo lang? :P Heb je wel nog last van symptomen of zijn die weer weg?

@Iedereen die het nodig heeft of ik vergeten ben: :* en iedereen die geduimd heeft tnx O+

Ik ben inmiddels weer op mijn werk. Hele verhaal voorgelegd inclusief mijn tempgrafiek, de ovutesten van de afgelopen dagen die ik nog had en een kalender waarin bruinverlies staat aangegeven. Hij concludeerde dat ik geen eisprong lijk te hebben en ook geen menstruatie in het afgelopen half jaar. Zei toen dat ik natuurlijk nog jong ben en zogezien tijd zat heb, maar dat het door het uitblijven van de menstruatie natuurlijk een lastig verhaal gaat worden om uberhaupt zwanger te raken.

Uiteindelijk legde hij het bij mij neer of ik verder wilde kijken omdat ik ook nog met mijn andere behandeling zit. Maar heb aangegeven dat ik in ieder geval wil weten waar ik aan toe ben en dat ik dan wel besluit hoe verder. Dus doorverwijzing gekregen en kan 4 mei terecht. Dus tot die tijd kan ik nog lekker data verzamelen.
ahh jouw huisarts werkt iets fijner mee dan die van Aurum ;) fijn dat je nu iig te weten krijgt " wat er aan schort" ..

en.. ik ben nu eigenlijk gewoon aan het wachten tot ik ongesteld ga worden.. ik verwacht nergens iets van.. dus.. volhouden.. ja hoor :) en de 19e zal ik heus wel testen hoor ;) en daarna heeeeerlijk op vakantie .
pi_110267132
Hi-flyer, van harte!!! *O*

Chanty, fijn dat de huisarts meedenkt en wel open stond voor verwijzing.
  vrijdag 13 april 2012 @ 10:25:42 #8
52229 Chanty
pi_110267182
quote:
7s.gif Op vrijdag 13 april 2012 10:20 schreef Barreltje het volgende:

[..]

ahh jouw huisarts werkt iets fijner mee dan die van Aurum ;) fijn dat je nu iig te weten krijgt " wat er aan schort" ..

en.. ik ben nu eigenlijk gewoon aan het wachten tot ik ongesteld ga worden.. ik verwacht nergens iets van.. dus.. volhouden.. ja hoor :) en de 19e zal ik heus wel testen hoor ;) en daarna heeeeerlijk op vakantie .
Toch nog wel spannend maar idd mijn instelling is ook niets verwachten dan kan het alleen maar meevallen :) Ik duim wel voor je ^O^

En idd wel een betere huisarts, al was ik ook vastbesloten om me niet te laten afschepen :D Hij dacht zelf dat ik meerdere bijna rijpe eitjes heb waardoor ik continu dat hormoon aanmaak maak het niet daadwerkelijk tot een ovulatie komt.
  vrijdag 13 april 2012 @ 10:26:13 #9
52229 Chanty
pi_110267202
Hi-flyer gefeliciteerd *O* en foto graag zodat wij weer weten hoe het moet :P
  vrijdag 13 april 2012 @ 10:45:15 #10
347468 Tante_Soesa
Nu met Sassefras
pi_110267887
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 april 2012 10:25 schreef Chanty het volgende:

[..]

Toch nog wel spannend maar idd mijn instelling is ook niets verwachten dan kan het alleen maar meevallen :) Ik duim wel voor je ^O^

En idd wel een betere huisarts, al was ik ook vastbesloten om me niet te laten afschepen :D Hij dacht zelf dat ik meerdere bijna rijpe eitjes heb waardoor ik continu dat hormoon aanmaak maak het niet daadwerkelijk tot een ovulatie komt.
Fijne reactie van je huisarts! Wat hij denkt is inderdaad PCOS. Ik hoop nu op snelle tweede streepjes voor je (voor iedereen uiteraard maar het verhaal van Chanty riep bij mij zoveel herkenbaarheid op)!

[ Bericht 5% gewijzigd door Tante_Soesa op 13-04-2012 10:46:26 (Was nog niet klaar...) ]
pi_110267939
Hi_flyer, gefeli.

Krengerig bitch verhaal in spoiler.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_110267981
Chanty, ook al heb je 'tijd genoeg' volgens de arts, ik kan me goed voorstellen dat je wilt weten waar je aan toe bent :)

Aurum, ik blijf toch voor je hopen O+ Net als voor de rest hier. Ken genoeg verhalen van mensen die na een jaar alsnog spontaan zwanger werden :*
pi_110267999
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 april 2012 10:46 schreef Cocotrimonium het volgende:
Hi_flyer, gefeli.

Krengerig bitch verhaal in spoiler.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
oh, ik ben het met je eens. Maar mijn krengerige bitch komt vrij makkelijk naar boven :)

@Chanty: fijn dat je doorverwijzing hebt én dat je snel terecht kan. Hier is het gewoon 10 weken wachten in de regio (heb meerdere ziekenhuizen gebeld).
pi_110268009
Barreltje, ik ben benieuwd of je voorgevoel klopt... Even afwachten nog :)
pi_110268077
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 april 2012 10:48 schreef _aurum_ het volgende:
oh, ik ben het met je eens. Maar mijn krengerige bitch komt vrij makkelijk naar boven :)
Ik moet ook eerlijk bekennen dat mijn gevoelens over dat onderwerp nogal vriendelijk verwoord zijn :+
  vrijdag 13 april 2012 @ 10:53:35 #16
52229 Chanty
pi_110268185
@Soesa: tnx O+ ik hoop alleen dat het niet dat PCOS is, heb er wat over zitten lezen en klinkt wel heftig :{ maar misschien moet ik ook niet over dat soort dingen gaan lezen.

@ Coco "krengerige bitch": ik herken die gedachte wel, denk ook dan grrrr, maar vervolgens denk ik: als ik het anderen gun, gunt iemand het mij hopelijk ook snel :+ Dus dan zet ik de bitch in de hoek :P

@Aurum: die wachttijd is echt heel lang ja, het viel me ook enorm mee want had ook wel op meer gerekend. Maar welke regio zit je dan?
pi_110268344
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 april 2012 10:53 schreef Chanty het volgende:
@ Coco "krengerige bitch": ik herken die gedachte wel, denk ook dan grrrr, maar vervolgens denk ik: als ik het anderen gun, gunt iemand het mij hopelijk ook snel :+ Dus dan zet ik de bitch in de hoek :P
Oh, maar ik gun het mensen heus wel om zwanger te worden :+
Ik snap alleen de toegevoegde waarde niet van het hier komen posten. Dit is wachten op... Hier leef je mee met anderen en anderen leven met jou mee (of hebben met je meegeleefd). Echt, fijn voor je dat je zwanger bent (en misschien zijn daar ook wel jaren en weet ik wat voor problemen aan vooraf gegaan), maar ik snáp het niet. Je bent niet meer aan het wachten, ik 'ken' je niet, en kan ook niet oprecht blij voor je zijn/met je meeleven. Wél gun ik het je. Dat is iets anders.

Ik vind het gewoon niet leuk overkomen voor de mensen die actief hier meeposten en aan het wachten zijn op dat tweede streepje. En daar kan ik me dan wat boos over maken.
  vrijdag 13 april 2012 @ 10:57:42 #18
294520 Frummeltje86
It's me, Frummeltje
pi_110268354
Ben het met je eens hoor Coco ;)
  vrijdag 13 april 2012 @ 11:00:14 #19
52229 Chanty
pi_110268457
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 april 2012 10:57 schreef Cocotrimonium het volgende:

[..]

Oh, maar ik gun het mensen heus wel om zwanger te worden :+
Ik snap alleen de toegevoegde waarde niet van het hier komen posten. Dit is wachten op... Hier leef je mee met anderen en anderen leven met jou mee (of hebben met je meegeleefd). Echt, fijn voor je dat je zwanger bent (en misschien zijn daar ook wel jaren en weet ik wat voor problemen aan vooraf gegaan), maar ik snáp het niet. Je bent niet meer aan het wachten, ik 'ken' je niet, en kan ook niet oprecht blij voor je zijn/met je meeleven. Wél gun ik het je. Dat is iets anders.

Ik vind het gewoon niet leuk overkomen voor de mensen die actief hier meeposten en aan het wachten zijn op dat tweede streepje. En daar kan ik me dan wat boos over maken.
gunnen is misschien niet helemaal t juiste woord maar we snappen elkaar geloof ik wel :Y
Een "pats hier met je twee streepjes topic" zou inderdaad beter zijn :D
pi_110268531
@Coco. Herkenbaar wat je schrijft.

Hi-flyer gefeliciteerd met de twee streepjes. Ook ik wil de foto zien, zodat ik voor de volgende keer weet hoe het moet.
pi_110268588
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 april 2012 11:00 schreef Chanty het volgende:

[..]

gunnen is misschien niet helemaal t juiste woord maar we snappen elkaar geloof ik wel :Y
Een "pats hier met je twee streepjes topic" zou inderdaad beter zijn :D
Dat laatste dus! Het komt inderdaad een beetje over als patsen :D Ik denk dat dat precies is wat mij zo irriteert.

En ik geloof in het goede van de mens, dus ik ga er niet van uit dat mensen het ook zo bedoelen. Maar zo komt het helaas wel over, in ieder geval een beetje. Zo'n topic wat jij noemt, zou eigenlijk perfect zijn :D

@Frummel, ik ben blij dat meerderen dat idee hebben. Het dat gevoel al vaker gehad en meestal negeer ik het, maar nu kon ik het niet meer voor me houden :+
  vrijdag 13 april 2012 @ 11:16:12 #22
134944 Hi_flyer
Van alles te melden
pi_110269085
Oeh, heb ik even een discussie losgemaakt :D
't Was niet mijn bedoeling om te 'patsen' oid. Ik zag het nieuwe topic op de FP en dacht "ik meld het even" Sorry als dat voor sommigen pijnlijk is, dat was niet de bedoeling!
pi_110269286
Hi_flyer je moet het zeker niet te persoonlijk opvatten. Het is heel begrijpelijk dat je hartstikke trots bent en dat graag wil melden! Gefeliciteerd en we zien je graag in het zwanger topic.

Tegelijkertijd ben ik het wel met Coco eens. Het kan ook gewoon zuur zijn voor mensen die hier al langere tijd aan het posten zijn. Helemaal als degene die uit het niets twee streepjes post ook nog eens de eerste ronde zwanger is.

Sowieso vind ik het hartstikke oneerlijk en eerlijk gezegd kut dat de een de eerste ronde door 1x sex zwanger is. En de ander al langere tijd alles aan het proberen is en het wil maar niet lukken.
Dan ben ik ook net ietsje blijer voor degene die al zo lang moeten wachten.

Dikke kus en een hart onder de riem voor de wachtende dames :*
  vrijdag 13 april 2012 @ 11:36:03 #24
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_110269945
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 april 2012 11:21 schreef Kwisted het volgende:
Hi_flyer je moet het zeker niet te persoonlijk opvatten. Het is heel begrijpelijk dat je hartstikke trots bent en dat graag wil melden! Gefeliciteerd en we zien je graag in het zwanger topic.

Tegelijkertijd ben ik het wel met Coco eens. Het kan ook gewoon zuur zijn voor mensen die hier al langere tijd aan het posten zijn. Helemaal als degene die uit het niets twee streepjes post ook nog eens de eerste ronde zwanger is.Sowieso vind ik het hartstikke oneerlijk en eerlijk gezegd kut dat de een de eerste ronde door 1x sex zwanger is. En de ander al langere tijd alles aan het proberen is en het wil maar niet lukken.
Dan ben ik ook net ietsje blijer voor degene die al zo lang moeten wachten.

Dikke kus en een hart onder de riem voor de wachtende dames :*
hier krijg ik altijd moord neigingen van.. :X :D
  vrijdag 13 april 2012 @ 11:38:08 #25
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_110270044
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 april 2012 10:48 schreef Cocotrimonium het volgende:
Barreltje, ik ben benieuwd of je voorgevoel klopt... Even afwachten nog :)
mja.. als ben ik daar dan ook niet blij mee.. want dan ben ik ongesteld op vakantie -O-
ach.. we zien het wel weer..
ondertussen ben ik knettermoe , maar dat komt vooral omdat ik zoooo aan de vakantie toe ben... :o er zit weer een keelontsteking aan te komen in ik ben compleet gesloopt.. soms wou ik dat ik een iets meegandere baas had, die had dan wsl gezegd : neem jij maar een ADV -dagje meisje..
nu is het : ik wil graag dat je dit en dit en dit en dit en dit en dit en dit nog afhebt vandaag }:|

sorry.. :@ ik ben even een beetje chago geloof ik :X -O-
pi_110270045
Oh god, deze discussie komt ook elke zoveel tijd weer terug, of niet? :X
I 21-5-10 ♥ T 1-11-12 ♥ K 4-11-18 ♥
  vrijdag 13 april 2012 @ 11:39:36 #27
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_110270111
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 april 2012 11:38 schreef Morretje het volgende:
ja tuurlijk :D daar is het een forum voor..
iedereen spui-t altijd lekker alles zonder er bij na te denken.. en dat oet ook kunnen.. alleen trekken sommige mensen dan even aan een rem als ze dat niet zint..

je weet wel..
the usual-forum-(bitch)-fights :P
pi_110270123
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 april 2012 11:03 schreef Cocotrimonium het volgende:

[..]

Dat laatste dus! Het komt inderdaad een beetje over als patsen :D Ik denk dat dat precies is wat mij zo irriteert.

En ik geloof in het goede van de mens, dus ik ga er niet van uit dat mensen het ook zo bedoelen. Maar zo komt het helaas wel over, in ieder geval een beetje. Zo'n topic wat jij noemt, zou eigenlijk perfect zijn :D

@Frummel, ik ben blij dat meerderen dat idee hebben. Het dat gevoel al vaker gehad en meestal negeer ik het, maar nu kon ik het niet meer voor me houden :+
Jooh, wat ben jij zuur zeg!

Bij mij was het twee keer in de 1e ronde raak. Boo fokking hoo. Jammer dat 't niet langer geduurd had anders hadden we fijn samen een kusjekroel band op kunnen bouwen of niet? Pfft.
pi_110270150
Hi Flyer, van harte gefeliciteerd! *O*
  vrijdag 13 april 2012 @ 11:44:26 #30
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_110270328
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 april 2012 11:39 schreef Regenboogjes het volgende:

[..]

Bij mij was het twee keer in de 1e ronde raak. Boo fokking hoo. Jammer dat 't niet langer geduurd had anders hadden we fijn samen een kusjekroel band op kunnen bouwen of niet? Pfft.
:|W
pi_110270437
quote:

[..]

:D
Ben ik blij dat.k hier niet meegepost heb dit keer... :')

Hi_flyer gefeliciteerd!
  vrijdag 13 april 2012 @ 11:50:55 #32
52229 Chanty
pi_110270591
quote:

[..]

Zwangerschapshormonen :D *POEF*
pi_110270609
Ja, die zijn goed joh. :D
pi_110270760
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 april 2012 11:38 schreef Morretje het volgende:
Geen idee, ik heb 'm echt nog nooit eerder gezien :D
pi_110270821
:')
pi_110270844
quote:

[..]

:D O+

Bij mij was het de 1e keer in 1x raak, en de 2e keer de 2e keer. Dus ik ben niet zuur omdat ik jaloers ben ofzo :D

Misschien moet je eens goed lezen wat ik heb gezegd :) Ik gun het iedereen. Maar als je hier nooit hebt meegepost, dan kan het best raar overkomen. En blijkbaar ben ik niet de enige die dat vindt.

Verder vind ik het fantastisch voor jou dat je zo vreselijk vruchtbaar bent :*
pi_110271034
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 april 2012 11:16 schreef Hi_flyer het volgende:
Oeh, heb ik even een discussie losgemaakt :D
't Was niet mijn bedoeling om te 'patsen' oid. Ik zag het nieuwe topic op de FP en dacht "ik meld het even" Sorry als dat voor sommigen pijnlijk is, dat was niet de bedoeling!
Oh joh, niet druk om maken. Ik geloof ook echt niet dat je het patserig bedoelde verder. Ik kan me goed voorstellen dat je ontzettend blij en enthousiast bent namelijk. Gewoon lekker in zwanger mee komen posten, je bent alleen wat (te) laat in dit topic aan komen waaien.
  vrijdag 13 april 2012 @ 12:03:30 #38
68591 twentemeisje
Onmeunig Twents
pi_110271040
Ik snap best dat je soms een "waarom zij wel en ik niet"-gevoel kunt hebben als je al een tijdje bezig bent, maar ik vind de reacties die er nu loskomen wel heel erg zuur en hard. En niet erg uitnodigend om mee te komen posten voor nieuwelingen.

Ik post hier ook niet heel veel mee (al wacht ik wel heul erg op een twee strepen, ik probeer voor mezelf om er deze keer niet heel erg mee bezig te zijn (waar ik overigens niet mee bedoel dat jullie er teveel mee bezig zijn ;)) en door deze reacties voelt het net alsof alleen het clubje dat elke dag of in elk geval heel erg regelmatig post hier recht van spreken heeft. Dat lijkt me toch niet de bedoeling, maar goed, just my 2 cents... Het lijkt trouwens wel of de verzuring een beetje toe heeft geslagen in OUD, in Z&G gaat het er ook al zo gezellig aan toe. Erg jammer -O-.
pi_110271196
Mehhhhh -O- ;(

Volgens mij snappen sommige mensen niet wat ik bedoel. Het is juist leuk als je mee komt posten, spannend om te lezen als iemands NOD er weer aankomt, jammer om te lezen dat het niet raak is, etc etc.

Dus ik juich het van harte toe om mee te komen posten!

De eerste keer dat ik hier kwam, was het ook meteen raak. En toen vond ik het zelf een beetje stommig dat ik zo snel doorging naar zwanger terwijl er hier andere meiden al langer zaten. Maar niemand heeft daar ooit vervelend over gedaan. Integendeel zelfs :)

Misschien moet ik het zo zeggen dan: het zou veel leuker zijn als iedereen vanaf het begin mee zou posten hier. Als je bezig bent met klussen enzo & aan het wachten op je tweede streepje O+ En niet pas op het moment dat je twee streepjes hebt geplast. Dat is een beetje mosterd na de maaltijd ofzo.

En als het dan toevallig wel meteen raak is, dan is dat alleen maar fantastisch voor je! *O*
  vrijdag 13 april 2012 @ 12:09:56 #40
258612 nytar
boys boys boys
pi_110271326
*laat maar*
pi_110271742
Het is wel echt zo'n dag vandaag hè? :P
pi_110271753
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 april 2012 12:03 schreef twentemeisje het volgende:
Ik snap best dat je soms een "waarom zij wel en ik niet"-gevoel kunt hebben als je al een tijdje bezig bent, maar ik vind de reacties die er nu loskomen wel heel erg zuur en hard. En niet erg uitnodigend om mee te komen posten voor nieuwelingen.

Ik post hier ook niet heel veel mee (al wacht ik wel heul erg op een twee strepen, ik probeer voor mezelf om er deze keer niet heel erg mee bezig te zijn (waar ik overigens niet mee bedoel dat jullie er teveel mee bezig zijn ;)) en door deze reacties voelt het net alsof alleen het clubje dat elke dag of in elk geval heel erg regelmatig post hier recht van spreken heeft. Dat lijkt me toch niet de bedoeling, maar goed, just my 2 cents... Het lijkt trouwens wel of de verzuring een beetje toe heeft geslagen in OUD, in Z&G gaat het er ook al zo gezellig aan toe. Erg jammer -O-.
Mijn 2 cents ook *;
pi_110271796
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 april 2012 12:20 schreef Spewey het volgende:

[..]

Mijn 2 cents ook *;
Mijn drieeurovijventachtig

Easy on the hormones...
  vrijdag 13 april 2012 @ 12:21:24 #44
150191 Elmo76
2 little wonders!
pi_110271811
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 april 2012 12:20 schreef Spewey het volgende:

[..]

Mijn 2 cents ook *;
zal ik my 2 cents er ook even aan toevoegen, dan worden we slapend rijk! *;
*You little wonder, little wonder you*
*I have wished for so long, how i wish for you today*
pi_110271902
Wist je dat er ook mensen zijn die nooit in OUD komen? En dan twee streepjes piesen en dan dit topic zien waar in de TT twee streepjes staat en ze dan dus daarom hier hun streepjes neer gooien? Omdat ze denken dat ze hier mensen zullen vinden die met hen meejubelen.

OUD zit nogal anders in elkaar dan de rest van Fok met het opschuiven naar een volgend topic steeds.
Niet zo piepen als iemand dan het (in jouw ogen) verkeerde topic te pakken heeft.
You make me dizzy, Miss Lizzy,
The way you rock'n'roll
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_110272148
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 april 2012 12:23 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Wist je dat er ook mensen zijn die nooit in OUD komen? En dan twee streepjes piesen en dan dit topic zien waar in de TT twee streepjes staat en ze dan dus daarom hier hun streepjes neer gooien? Omdat ze denken dat ze hier mensen zullen vinden die met hen meejubelen.

OUD zit nogal anders in elkaar dan de rest van Fok met het opschuiven naar een volgend topic steeds.
Niet zo piepen als iemand dan het (in jouw ogen) verkeerde topic te pakken heeft.
Ja maar snap je dat bij mij de vlag niet uitgaat als ik geen idee heb wie je bent?

Dan kan je zwanger zijn, prima, fijn etc :) Maar een gemeende reactie ga je dan niet krijgen.....
pi_110272181
Omg...! Wat zijn we weer gezellig met zijn allen (en dan bedoel ik heel oud ongeveer..)

Ik wacht gewoon lekker verder hier tot ik mijn 2 streepjes pies en dan ga ik lekker mutsen in z&g en als het zover is dan stroom ik lekker door :+ maar vooralsnog heb ik eerst bloed nodig... :(
pi_110272190
en dat is heel begrijpelijk aurum!
  vrijdag 13 april 2012 @ 12:47:18 #49
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_110272845
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 april 2012 12:30 schreef _aurum_ het volgende:

[..]

Ja maar snap je dat bij mij de vlag niet uitgaat als ik geen idee heb wie je bent?

Dan kan je zwanger zijn, prima, fijn etc :) Maar een gemeende reactie ga je dan niet krijgen.....
QFT..
  vrijdag 13 april 2012 @ 12:48:40 #50
347468 Tante_Soesa
Nu met Sassefras
pi_110272895
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 april 2012 10:53 schreef Chanty het volgende:
@Soesa: tnx O+ ik hoop alleen dat het niet dat PCOS is, heb er wat over zitten lezen en klinkt wel heftig :{ maar misschien moet ik ook niet over dat soort dingen gaan lezen.
Er zijn wel verschillende gradaties hoor. Ik heb ook een lichte vorm en lang niet van alle 'symptomen' last. Daarnaast, ik ben geen dokter he! Ik vermoed alleen dat er die kant op gedacht zal worden vanwege wat je huisarts heeft gezegd :).
Niet teveel googlen inderdaad, daar schiet je niks mee op!
  vrijdag 13 april 2012 @ 12:50:30 #51
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_110272973
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 april 2012 12:03 schreef twentemeisje het volgende:

misschien dat ZUU weer open moet en dan toegankelijk moet zijn voor iedereen :P

het is ook wel een beetje lastig allemaal in OUD :P
niet te lief want dan is alles weer te kusje kroel, niet te negatief want dan ben je weer zuur :P

Ik vind het zelf erg jammer dat een mening meteen erg persoonlijk wordt getrokken.. als je het niet met de mening van coco eens bent dan kan je dat aangeven.. je hoeft heus niet meteen te roepen dat iemand zuur is.. de mening met feiten weerleggen ipv het persoonlijk te spelen.. als dat nou iets meer in OUD ( en heel fok! ) zou gebeuren.. dan werd het weer een keer gezellig :P :*
  vrijdag 13 april 2012 @ 12:51:25 #52
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_110273032
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 april 2012 12:31 schreef Lijnloos het volgende:
Omg...! Wat zijn we weer gezellig met zijn allen (en dan bedoel ik heel oud ongeveer..)

Ik wacht gewoon lekker verder hier tot ik mijn 2 streepjes pies en dan ga ik lekker mutsen in z&g en als het zover is dan stroom ik lekker door :+ maar vooralsnog heb ik eerst bloed nodig... :(
?
pi_110273644
quote:
7s.gif Op vrijdag 13 april 2012 12:50 schreef Barreltje het volgende:

[..]

niet te lief want dan is alles weer te kusje kroel, niet te negatief want dan ben je weer zuur :P

Ik vind het zelf erg jammer dat een mening meteen erg persoonlijk wordt getrokken.. als je het niet met de mening van coco eens bent dan kan je dat aangeven.. je hoeft heus niet meteen te roepen dat iemand zuur is.. de mening met feiten weerleggen ipv het persoonlijk te spelen.. als dat nou iets meer in OUD ( en heel fok! ) zou gebeuren.. dan werd het weer een keer gezellig :P :*
Komop, het was toch ook persoonlijk bedoeld?

Ergens snap ik het ook wel. Mensen die lang wachten gun je het gewoon heel, heel erg. Maar niemand weet toch hoelang Hi Flyer gewacht heeft? Misschien wel 3 jaar, weet jij veel.
Als je iemand niet kent dan post je niet of misschien wat minder enthousiast dan normaal, dat mag ieder voor zich weten.

En barreltje, jij krijgt moordneigingen als iemand uit het niks zwanger is? Dat vind ik oprecht sneu voor je, zo'n bekrompen geest.
  vrijdag 13 april 2012 @ 13:07:36 #54
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_110273784
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 april 2012 13:05 schreef Regenboogjes het volgende:

[..]

Komop, het was toch ook persoonlijk bedoeld?

Ergens snap ik het ook wel. Mensen die lang wachten gun je het gewoon heel, heel erg. Maar niemand weet toch hoelang Hi Flyer gewacht heeft? Misschien wel 3 jaar, weet jij veel.
Als je iemand niet kent dan post je niet of misschien wat minder enthousiast dan normaal, dat mag ieder voor zich weten.

En barreltje, jij krijgt moordneigingen als iemand uit het niks zwanger is? Dat vind ik oprecht sneu voor je, zo'n bekrompen geest.
je moet niet alles letterlijk nemen wat op het internet staat :*
  vrijdag 13 april 2012 @ 13:07:45 #55
258612 nytar
boys boys boys
pi_110273793
quote:
7s.gif Op vrijdag 13 april 2012 12:51 schreef Barreltje het volgende:

[..]

[ afbeelding ] ?
like!

En gaan jullie nu weer verder met wachten op het tweede streepje? Of bloed dus!
  vrijdag 13 april 2012 @ 13:08:15 #56
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_110273821
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 april 2012 13:07 schreef nytar het volgende:

[..]

like!

En gaan jullie nu weer verder met wachten op het tweede streepje? Of bloed dus!
sowieso natuurlijk :D
  vrijdag 13 april 2012 @ 13:32:10 #57
68591 twentemeisje
Onmeunig Twents
pi_110274784
quote:
7s.gif Op vrijdag 13 april 2012 12:50 schreef Barreltje het volgende:

[..]

Er even vanuit gaand dat je met dat laatste op mijn reactie doelt. Ik heb niet geroepen dat ik Coco zuur vind (al vond ik dat wel van haar reactie). Ik snap gewoon niet waarom er ineens zo keihard wordt gereageerd door meerdere mensen. Het gaat ook om de woordkeuze, bijvoorbeeld zoals Aurum net schreef 'maar een gemeende reactie ga je dan niet krijgen", dat vind ik persoonlijk gewoon geen fijne woordkeuze. Daarmee wil ik niet zeggen dat ik Aurum zuur vind.

Sterker nog, als je zo graag wilt en je wacht al een tijd, dan snap ik best dat het klote is dat voor je gevoel de een na de ander 'voorgaat' (ik ken het gevoel maar al te goed van de tijd voordat ik zwange werd van Saar, ik heb er nu gelukkig nog niet zo'n last van). En dat je het jezelf het meest gunt, niet meer dan logisch! Maar c'est le ton qui fait la musique!
  vrijdag 13 april 2012 @ 13:33:57 #58
52229 Chanty
pi_110274860
quote:
7s.gif Op vrijdag 13 april 2012 12:51 schreef Barreltje het volgende:

[..]

[ afbeelding ] ?
Idd bloed!!! })

pi_110275218
* covie pakt coco bij de hand en sleept haar heeeeeeeel snel mee naar Z&G

Laten we de negativiteit uit Z&G van afgelopen week nou maar niet hierheen gaan strooien ;) :*
En in daar gaat het nu ook eindelijk weer lekker over vibo's (hier natuurlijk verboden) en sex dus allemaal ophouden nu!
  vrijdag 13 april 2012 @ 14:09:12 #60
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_110276280
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 april 2012 13:32 schreef twentemeisje het volgende:

[..]

Er even vanuit gaand dat je met dat laatste op mijn reactie doelt. Ik heb niet geroepen dat ik Coco zuur vind (al vond ik dat wel van haar reactie). Ik snap gewoon niet waarom er ineens zo keihard wordt gereageerd door meerdere mensen. Het gaat ook om de woordkeuze, bijvoorbeeld zoals Aurum net schreef 'maar een gemeende reactie ga je dan niet krijgen", dat vind ik persoonlijk gewoon geen fijne woordkeuze. Daarmee wil ik niet zeggen dat ik Aurum zuur vind.

Sterker nog, als je zo graag wilt en je wacht al een tijd, dan snap ik best dat het klote is dat voor je gevoel de een na de ander 'voorgaat' (ik ken het gevoel maar al te goed van de tijd voordat ik zwange werd van Saar, ik heb er nu gelukkig nog niet zo'n last van). En dat je het jezelf het meest gunt, niet meer dan logisch! Maar c'est le ton qui fait la musique!
qua zuur reageerde ik op regenboogjes ;) jij hebt dat idd niet gezegd/geschreven. het ging mij meer om jouw analyse van de tendens in OUD en daar wilde ik wat aan toevoegen :D

ik denk n iet dat een woordkeuze nog iets kan veranderen aan het feit dat je het een ander wel gunty, maar er niet blij van wordt dat een ander WEL zwanger is.. ;)

en VIBO's??
waarom mogen die niet hier dan?? :o zou toch juist hendig zijn bij het ontspannen van de BMM :P
pi_110276534
He fuck, rel gemist? :o

*O*
  vrijdag 13 april 2012 @ 14:16:16 #62
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_110276579
quote:
10s.gif Op vrijdag 13 april 2012 14:14 schreef KatyM het volgende:
He fuck, rel gemist? :o

*O*
:P

je kan er nog wel wat zwangerschapshormonen tegen aan gooien als je wil hoor ;)
pi_110276684
Gezelliggggg! O+ O+ Only in OUD *O*

Dus ontopic maar weer.

Omentielvo, shit! ;( :*

Chanty fijn dat je snel terecht kunt en dat je huisarts meewerkt, dat is nogal eens anders als je het hier zo leest. Hopelijk een snelle makkelijk oplossing zodat je gewoon een eisrpong krijgt!

Aurum, ben je nu ook echt ongesteld geworden vandaag? Goed dat je vriend in ieder geval zo assertief is geweest en dat het bij hem wel goed zit :).

quote:
1s.gif Op vrijdag 13 april 2012 01:19 schreef Sethiwe het volgende:
Lot heb het ook weleens gehad. Volgens mij gaf iemand hier toen aan dat het een ovulatiebloeding kon zijn. Weet niet of dat het kan zijn?

Hier is de menstruatie wel goed doorgezet. Dus nieuwe ronde nieuwe kansen.
Jammer! -O-

Heb mijn eisprong afgelopen zaterdag gehad (donderdag en vrijdag een positieve ovutest) dus zal geen ovulatiebloeding zijn, tenzij dat bloed gewoon heeeelll langzaam naar beneden zakt :+

Ik word ondertussen heen en weer geslingerd tussen positieve en negatieve instelling :') Ik heb een gevoel in m'n buik alsof ik 100 sit-ups heb gedaan, niet dat ik weet hoe dat voelt :')

Oh en van harte gefeliciteerd Hi-flyer :)

Edit: aurum zou in de OP mijn NOD op 21 april mogen?
pi_110277238
quote:
7s.gif Op vrijdag 13 april 2012 14:16 schreef Barreltje het volgende:

[..]

je kan er nog wel wat zwangerschapshormonen tegen aan gooien als je wil hoor ;)

Nee hoor, ik hoop dat iedereen zich snel mag melden in Z&G :* *O* Ook al post je al jáááren mee of pas net.

Ik kan het wel *)
pi_110278614
Boo fokking hoo :D

Ja, sorry hoor, maar hier moest ik hardop om lachen~

Ik kom eigenlijk nooit in dit topic, toen ik begon op Fok was ik 2 jaar bezig, en was de periode van 'klussen' en wachten op iets spontaans al voorbij. Destijds kwam ik hier niet, omdat de periodieke streepjesregen erg confronterend was, en zat in 'als zwanger worden.....'. Ook daar was wel eens een streepjesregen (maar door veel kleinere groep meet een soort spetterbuitje), en na drie jaar mocht ik eraan meedoen.

Ik kan me aan de ene kant wel indenken wat Coco bedoelt, maar aan de andere kant vind ik het ook wat overtrokken. Iedereen mag toch zijn of haar streepjes delen, en dat is toch vaker in dit topic (of als zwanger worden...) dan in Z&G. Je kunt er altijd voor kiezen om voor een bekende enthousiaster te zijn ofzo.....

(zo maakt mijn hart een sprong bij elke lapo van Lijnloos, omdat ik dan denk 'zou het???')
And if I could choose the world around me, the world I'd choose would all revolve 'round you
12/07/2009 om 12:07 kwam de zon op, om nooit meer onder te gaan....
En sinds 23/06/2015 staan er 2 zonnen aan onze hemel!
pi_110279056
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 april 2012 14:18 schreef L0t.. het volgende:
Gezelliggggg! O+ O+ Only in OUD *O*

Dus ontopic maar weer.

Omentielvo, shit! ;( :*

Chanty fijn dat je snel terecht kunt en dat je huisarts meewerkt, dat is nogal eens anders als je het hier zo leest. Hopelijk een snelle makkelijk oplossing zodat je gewoon een eisrpong krijgt!

Aurum, ben je nu ook echt ongesteld geworden vandaag? Goed dat je vriend in ieder geval zo assertief is geweest en dat het bij hem wel goed zit :).

[..]

Jammer! -O-

Heb mijn eisprong afgelopen zaterdag gehad (donderdag en vrijdag een positieve ovutest) dus zal geen ovulatiebloeding zijn, tenzij dat bloed gewoon heeeelll langzaam naar beneden zakt :+

Ik word ondertussen heen en weer geslingerd tussen positieve en negatieve instelling :') Ik heb een gevoel in m'n buik alsof ik 100 sit-ups heb gedaan, niet dat ik weet hoe dat voelt :')

Oh en van harte gefeliciteerd Hi-flyer :)

Edit: aurum zou in de OP mijn NOD op 21 april mogen?
Ik heb je datum erin gezet :Y

Ik ben écht ongesteld geworden vandaag heb ook al chocola gegeten *burps* En mijn lief is echt de beste! O+ Vind ik :P Ik laat me niet de kaas van het brood af stelen, maar hij is net zo :Y)
  vrijdag 13 april 2012 @ 15:19:50 #67
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_110279159
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 april 2012 15:17 schreef _aurum_ het volgende:

[..]

Ik ben écht ongesteld geworden vandaag heb ook al chocola gegeten *burps* En mijn lief is echt de beste! O+ Vind ik :P Ik laat me niet de kaas van het brood af stelen, maar hij is net zo :Y)
*;
pi_110279607
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 april 2012 15:17 schreef _aurum_ het volgende:

[..]

Dankje :)

En bleghh voor ongesteldheid -O- Fijn dat je zoveel steun hebt aan je vriend O+. Lijkt me heel vervelend als je vriend er niet echt mee bezig is ofzo. Ik merk hier ook steeds meer dat mijn vriend er eigenlijk net zoveel mee bezig is als ik, wel op een andere manier natuurlijk want hij voelt niet elk krampje/steekje maar hij vindt het ook helemaal niet vervelend als ik hem daar nauwgezet van op de hoogte houd :P
  Licht Ontvlambaar vrijdag 13 april 2012 @ 15:31:45 #69
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_110279768
quote:
7s.gif Op vrijdag 13 april 2012 11:36 schreef Barreltje het volgende:

[..]

hier krijg ik altijd moord neigingen van.. :X :D
Ben ik blij dat jij acht jaar geleden hier nog niet rondliep dan...
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
  vrijdag 13 april 2012 @ 15:40:02 #70
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_110280132
quote:
6s.gif Op vrijdag 13 april 2012 15:31 schreef Sjeen het volgende:

[..]

Ben ik blij dat jij acht jaar geleden hier nog niet rondliep dan...
:* en voor jou ook nog een keer:
quote:
7s.gif Op vrijdag 13 april 2012 13:07 schreef Barreltje het volgende:

[..]

je moet niet alles letterlijk nemen wat op het internet staat :*
  Licht Ontvlambaar vrijdag 13 april 2012 @ 15:43:12 #71
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_110280269
quote:
7s.gif Op vrijdag 13 april 2012 15:40 schreef Barreltje het volgende:

[..]

:* en voor jou ook nog een keer:

[..]

Die had ik al gezien hoor ;)

Maar begrijp je de andere kant ook, dat het voor iemand die in een topic stapt en dan per ongeluk meteen zwanger raakt ook nogal kut overkomt als users er zo gezellig overheen vallen?

Anyway, ik hoop uiteraard gewoon dat jullie tweede streepjes wachten per de volgende NOD klaar is :)
  vrijdag 13 april 2012 @ 15:45:52 #72
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_110280394
quote:
7s.gif Op vrijdag 13 april 2012 15:43 schreef Sjeen het volgende:

[..]

Die had ik al gezien hoor ;)

Maar begrijp je de andere kant ook, dat het voor iemand die in een topic stapt en dan per ongeluk meteen zwanger raakt ook nogal kut overkomt als users er zo gezellig overheen vallen?

Anyway, ik hoop uiteraard gewoon dat jullie tweede streepjes wachten per de volgende NOD klaar is :)
tuuurlijk begrijp ik dat.. en de afgelopen maanden heb ik ook ( al dan niet gemeend) mee gejuigd..
maar soms kan de frustratie even zo hoog worden dat je best wel een keer kwijt mag dat het ook frustrerend is voor de mensen die al maaaaaaaanden ( ; ) ) bezig zijn ..

net alsof het IEDERE keer zo is als er iemand met sreepjes binnenkomt :N
  Licht Ontvlambaar vrijdag 13 april 2012 @ 15:48:31 #73
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_110280521
quote:
7s.gif Op vrijdag 13 april 2012 15:45 schreef Barreltje het volgende:

[..]

tuuurlijk begrijp ik dat.. en de afgelopen maanden heb ik ook ( al dan niet gemeend) mee gejuigd..
maar soms kan de frustratie even zo hoog worden dat je best wel een keer kwijt mag dat het ook frustrerend is voor de mensen die al maaaaaaaanden ( ; ) ) bezig zijn ..

net alsof het IEDERE keer zo is als er iemand met sreepjes binnenkomt :N
Zeg ik toch ook niet ;) En ik begrijp ook wel een beetje, denk ik... maar ik was er zo een die na de eerste voorzichtige stap in dit topic meteen mocht/moest doorschuiven. Wel leuk toen hier, met de naaldentest (leuk leesvoer!).
  vrijdag 13 april 2012 @ 16:13:51 #74
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_110281661
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 april 2012 15:48 schreef Sjeen het volgende:

[..]

Zeg ik toch ook niet ;) En ik begrijp ook wel een beetje, denk ik... maar ik was er zo een die na de eerste voorzichtige stap in dit topic meteen mocht/moest doorschuiven. Wel leuk toen hier, met de naaldentest (leuk leesvoer!).
de naalden test.. aha! :P
is dat zoiets als het huidige vibo leesvoer in het zwangere topic?? :P
pi_110281971
Wat weet ik toch weinig. Vibo leesvoer. Naaldentest. Volgens min heb ik te lang onder een steen gezeten of zo.
  vrijdag 13 april 2012 @ 16:26:12 #76
35189 Troel
scherp en bot
pi_110282180
Kom op dames, ik wacht op jullie streepjes. Make my day, pee two stripes to stay

of zoiets.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  vrijdag 13 april 2012 @ 16:26:55 #77
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_110282202
quote:
7s.gif Op vrijdag 13 april 2012 16:26 schreef Troel het volgende:
Kom op dames, ik wacht op jullie streepjes. Make my day, pee two stripes to stay
of zoiets.
mweh.. ik blijf gewoon zitten hoor.. als ik geen 2 streepjes heb :{w

vrijdag 13 april 2012 @ 16:46:06 #78
134944 Hi_flyer
Van alles te melden
pi_110282918
Wat heb ik losgemaakt :X
pi_110284482
Chanty, wat een tophuisarts heb jij! ^O^ Nu kan je rustig nadenken hoe je verder wil.

Omentielvo -O- :* Hoe nu verder?

Aurum -O- En jouw huisarts is zeker stom!! :6 Puh!

Hi flyer *O* gefeliciteerd!

Als ik iemand vergeet, sorry! :*
pi_110288431
Ennuh... naaldentest? :X
pi_110288755
Zo, dat heeft wat tijd gekost om bij te lezen! Komt er een weersverandering aan ofzo? ;)

Chanty, wat fijn dat je huisarts zo mee heeft gewerkt! Ik hoop dat er iets uit de uitslagen komt waarbij je makkelijk geholpen kan worden. Of dat je toch ineens een eisprong krijgt en dan ook nog eens zwanger raakt! :P

Aurum, jammer dat je toch ongesteld bent geworden maar wel goed dat je op je strepen bent gaan staan!
E.
  vrijdag 13 april 2012 @ 21:14:18 #82
326948 rebel-angel
back in the magic zone
pi_110293280
ja hallo :W

na lang twijfelen kom ik me ook maar melden.

klein beetje achtergrond info.

ik ben 32 en we hebben al een zoon die volgende maand 10 wordt.
lang heb ik gedacht dat het er bij 1 zou blijven om verschillende redenen

maar toen ik het afgelopen jaar herstelde van een burnout zag ik in dat er andere dingen waren die belangrijker waren en dat was niet m'n werk in elk geval ;)
3 maanden geleden met de pil gestopt eigenlijk omdat ik de hormonen meer dan zat was
het was eigenlijk pas de bedoeling om na augustus te stoppen en om er dan in november voor te gaan, dit i.v.m de oplevering van ons nieuwe huis wat in het 4e kwartaal van dit jaar zal zijn.

maaaaaar toch maar weer anders besloten dus nu is m'n nod op 23 april
en vind het rete spannend maar ook doodeng
W
Z
E
pi_110293472
:W rebel-angel

Dat is over iets meer dan een week, spannend! :o

Wel superleuk voor je zoon denk ik!
pi_110294861
rebel-angel, welkom. Ik ga duimen dat je twee streepjes plast de 23e

@Fieder, ik moet nu wachten tot mijn menstruatie begint en dan 10-15 dagen later ga ik voor ronde twee. Helaas dat ik niet weet wanneer mijn menstruatie begint.
pi_110297566
R-a, leuk jou hier ook te zien!!! Succes en hopelijk snel resultaat!

On a personal note: nog geen bloed... :(
  vrijdag 13 april 2012 @ 22:55:20 #86
326948 rebel-angel
back in the magic zone
pi_110298767
maar er is ook geen geklus bij jou geweest toch
dus toch een onbevlekte ontvangenis O-)
W
Z
E
pi_110301220
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 april 2012 22:55 schreef rebel-angel het volgende:
maar er is ook geen geklus bij jou geweest toch
dus toch een onbevlekte ontvangenis O-)
Ja DAHAG!! een onbevlekte ontvangenis :X
wie weet wat voor neigingen ik DAAR van ga krijgen! :P

en hallo R-A.. niet afgeschrikt door de toestanden?? ;)
succes met wachten.. en 10 jaar. dat lijkt me een flink verschil! :o

Vrouwen weten dondersgoed wanneer mannen buitenspel staan...
A kiss is a lovely trick, designed by nature, to stop words when speech becomes superfluous
  vrijdag 13 april 2012 @ 23:47:58 #88
52229 Chanty
pi_110301336
Welkom RA en veel succes en geduld toegewenst *O*
Oh en 10 jaar verschil is ideaal voor de ouders: altijd een oppas en weinig ruzie in huis (mijn broertje is 9 jaar jonger) ;)
pi_110304533
Hi-flyer gefeliciteerd.

Welkom rebel-angel, spannend je nod is al bijna. Heb je bij je zoon er lang over gedaan om zwanger te worden?

Lot dan weet ik het ook niet wat het kan zijn. Wel irritant voor je.

Lijnloos nog steeds geen bloed wel balen dat he cyclus steeds meer onregelmatig lijkt te worden. Was het de vorige keer ook niet zo dat het langer duurde dan verwacht.
pi_110306705
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 april 2012 15:28 schreef L0t.. het volgende:

[..]

Dankje :)

En bleghh voor ongesteldheid -O- Fijn dat je zoveel steun hebt aan je vriend O+. Lijkt me heel vervelend als je vriend er niet echt mee bezig is ofzo. Ik merk hier ook steeds meer dat mijn vriend er eigenlijk net zoveel mee bezig is als ik, wel op een andere manier natuurlijk want hij voelt niet elk krampje/steekje maar hij vindt het ook helemaal niet vervelend als ik hem daar nauwgezet van op de hoogte houd :P
Naja, het blijft een vent :P dus hele dagen is hij er niet mee bezig. En het is ook niet zichtbaar, dus af en toe moet ik hem er wel aan herinneren dat het niet altijd even makkelijk is voor me. Of dat hij de laatste paar dagen voor NOD me meer in de gaten moet houden, ik heb geen zin om iedere avond te "rapporteren" dat ik nog steeds niet ongesteld ben geworden. Hij mag het ook best vragen :Y

Dit werkt voor ons, maar ik begrijp dat ieders relatie anders is.
pi_110306749
Welkom RA, ik heb je in de lijst gezet :Y

Wat vaag Lijnloos dat er nog niks gebeurd is? Hoe regelmatig was je de afgelopen maanden?

Ik heb vanmorgen voor het eerst getemperatuurd:

Wake up light schiet aan -> uitmept en nog even verder tukken wil :z
Ohja temperaturen, grabbel/ graai, lampje weer aanzet en aan de gang gaat met thermometer
Lief mompelt dat ik lijp ben omdat ik eerst het licht uitzet en daarna weer aan, het is geen disco :+

Gaat weer soepel :P
pi_110306848
Regelmatigheid was er best wel eigenlijk... Altijd tussen de 26 en 28 dagen. Een keer een uitschieter afgelopen tijd van 30 dagen of zo... Vandaag dag 31. Mocht er maandag nog niks zijn, wordt het toch tijd voor iets van een test.
  zaterdag 14 april 2012 @ 08:54:24 #93
57497 happyme28
I'm so happy
pi_110307151
Hier zijn de wachtweken weer begonnen, het lijkt een goede cyclus, maar helaas was ik 2 dagen in het buitenland dus helemaal gunstig getimed was het niet.

Lijn, zolang er geen bloed is denk je toch... Kan het misschien toch? Spermacellen kunnen in uitzonderlijke gevallen wel tot een week overleven ;)
pi_110307483
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 april 2012 08:54 schreef happyme28 het volgende:
Hier zijn de wachtweken weer begonnen, het lijkt een goede cyclus, maar helaas was ik 2 dagen in het buitenland dus helemaal gunstig getimed was het niet.

Lijn, zolang er geen bloed is denk je toch... Kan het misschien toch? Spermacellen kunnen in uitzonderlijke gevallen wel tot een week overleven ;)
I know... maar een maand lijkt me stug :')
  zaterdag 14 april 2012 @ 09:28:11 #95
294520 Frummeltje86
It's me, Frummeltje
pi_110307544
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 april 2012 09:23 schreef Lijnloos het volgende:

[..]

I know... maar een maand lijkt me stug :')
Haha dat zou inderdaad wel erg knap zijn ;) maar het is dus echt niet mogelijk? Ook niet met een evt latere eisprong? Miss heb je sowieso deze keer een later springeitje, dat kan de lengte wellicht verklaren...

Leuk, vrouwenlichamen! :')
  zaterdag 14 april 2012 @ 09:32:57 #96
294520 Frummeltje86
It's me, Frummeltje
pi_110307598
RA welkom hier. Hoop dat je snel een tweede streepje plast! :)

Aurum, succes met temperaturen! Ik zou het niet volhouden denk ik, vergat soms al bijna de ovutesten te gebruiken.

Happyme weer in de wachtweken, spannend!

Barretje, bij jou nog iets op te merken qua symptomen? ;)
  zaterdag 14 april 2012 @ 10:02:50 #97
326948 rebel-angel
back in the magic zone
pi_110307984
@barreltje nee hoor niet afgeschrikt lurk al eeuwen hier :P
en zal het niet over onbevlekte dingesen hebben :)
las laatst wel dat je je daar voor kan verzekeren

@sethiwe nee bij zoonlief was het in 1x raak
maar ja nu ben ik wel 10 jaar ouder :'(

@chanty dat zegt mijn (8> dus ook altijd

en zoals ik al zei er waren meerdere redenen

even een hele korte versie
SPOILER
W
Z
E
  zaterdag 14 april 2012 @ 10:17:49 #98
52229 Chanty
pi_110308208
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 april 2012 10:02 schreef rebel-angel het volgende:
@barreltje nee hoor niet afgeschrikt lurk al eeuwen hier :P
en zal het niet over onbevlekte dingesen hebben :)
las laatst wel dat je je daar voor kan verzekeren

@sethiwe nee bij zoonlief was het in 1x raak
maar ja nu ben ik wel 10 jaar ouder :'(

@chanty dat zegt mijn (8> dus ook altijd

en zoals ik al zei er waren meerdere redenen

even een hele korte versie
SPOILER
Heftig allemaal. Kan me voorstellen dat de eerste tien jaar dan erg moeilijk zijn omdat je niet de gepaste steun kunt bieden, vooral als je ook nog aan jezelf twijfelt. Nu duidelijk is wat er aan de hand is kan je inderdaad ook op een juiste manier anticiperen daarop dus dat zal ook meer rust brengen. Ik hoop voor je dat het snel lukt :)
pi_110309022
Spannend weer happyme :) vervelend die wachtweken he..

Welkom R-A, hoop dat je snel twee streepjes plast! Lastig ook met je zoon maar gelukkig krijgen jullie nu wel goede hulp :)

Mijn borsten doen sinds gisteren zeer, niet echt steken maar meer een soort spierpijngevoel. Maak mezelf weer helemaal gek natuurlijk :')
pi_110309098
Happyme, spannend!

Lot :') :) Blijft spannend :*

RA, wat vervelend dat je de juiste hulp pas laat hebt gekregen en daardoor aan jezelf bent gaan twijfelen. Fijn dat jullie nu stevig genoeg in jullie schoenen staan voor een tweede. :)
  zaterdag 14 april 2012 @ 11:06:36 #101
52229 Chanty
pi_110309102
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 april 2012 11:02 schreef L0t.. het volgende:
Spannend weer happyme :) vervelend die wachtweken he..

Welkom R-A, hoop dat je snel twee streepjes plast! Lastig ook met je zoon maar gelukkig krijgen jullie nu wel goede hulp :)

Mijn borsten doen sinds gisteren zeer, niet echt steken maar meer een soort spierpijngevoel. Maak mezelf weer helemaal gek natuurlijk :')
Oeh dat begint toch wat verdacht te worden :P
  zaterdag 14 april 2012 @ 11:48:47 #102
58560 Oksel
Gezellig.
pi_110309870
Niets. Bleh. Half jaar voorbij nu. 4-5 eisprongen in totaal.
pi_110310230
Welkom RA! Wat leuk dat jullie voor tweede gaan!
Het lijkt me zeker niet makkelijk, maar nu jullie de juiste hulp krijgen, heb ik er het volste vertrouwen in dat het allemaal wel goedkomt :*

He Lijnloos -O-
Ik hoop dat er snel wat meer duidelijkheid komt! :*
pi_110311888
Hehe, eindelijk... Vanavond ff mijn nod berekenen...
pi_110313437
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 april 2012 11:48 schreef Oksel het volgende:
Niets. Bleh. Half jaar voorbij nu. 4-5 eisprongen in totaal.
Das balen ja ;( Maar houd moed :) Het duurt gemiddeld een half jaar dus dan zijn er ook een hoop mensen bij wie het langer duurt.
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 april 2012 13:14 schreef Lijnloos het volgende:
Hehe, eindelijk... Vanavond ff mijn nod berekenen...
Fijn! :*

quote:
0s.gif Op zaterdag 14 april 2012 11:06 schreef Chanty het volgende:
Oeh dat begint toch wat verdacht te worden :P
Ja ik vind het ook retespannend :') Maar ben wel realistisch hoor, grote kans dat dit gewoon een voorbode van mn menstruatie is.
pi_110313991
Jammer Oksel -O- :* Wachten is zo moeilijk

Lijnloos, toch duidelijkheid nu. Vooruitkijken naar je nieuwe NOD nu :*

Lot :*
pi_110343011
Voor de liefhebbers:
SPOILER
DUS.. :P
overigens heb ik nu continue van die zeurende }) gevoelens in mijn buik.. maar dat duurt ook al 3 dagen en nog geen bloed te zien.. zou dat ook een symptoon kunnen zijn oid?

overigens had ik nog een cyclus/innesteling/HCG vraagje..
hoe lang na je eisprong is uberhaupt die innesteling? en begint de aanmaak van HCG dan meteen?
en.. hoe lang na het NIET innestelen zou je nou eigenlijk je }) moeten krijgen?

ik ben een beetje in de war omdat ik steeds denk dat ik na 14 dagen toch wel mijn ei-sprong heb, maar dat een cyclus dan toch 40 dagen duurt.. erg verwarrend , want dat zou dan niet kloppen , dacht ik.. voor de volgende ronde staan de ovutesten dus gepland :P en (8> is het er nu eindelijk mee eens dat dat " mag " ;)

A kiss is a lovely trick, designed by nature, to stop words when speech becomes superfluous
pi_110343057
Hey Barrel! Ik was net aan het typen of er nog nieuws was en daar kwam het! :)
Zeurende buikpijn had ik toen ik zwanger was! Menstruatieachtige pijn. Ik had me al bij bloed neergelegd maar dat kwam niet!

Over je andere vragen weet ik niet genoeg. :* Na niet innestelen is gemiddeld geloof ik 14 dagen? Fijn dat je vent akkoord is. Spannend hoor!

Weet niet of jullie dit op prijs stellen, maar wil t toch kwijt :) :@

SPOILER
  zondag 15 april 2012 @ 11:16:46 #109
52229 Chanty
pi_110343493
@Barreltje: spannend :D En kijk deze site eens want ik vroeg me dat dus ook af en vond deze site wel handig: http://www.vruchtbaredagen.nl/nl/wanneer-innesteling/ Even een datum invoeren en evt je cyclusduur. Je ziet iig dat het verschil (ongeacht cylcusduur) altijd 5 dagen is tussen ovulatie en eisprong. Dat komt ook overeen met wat ik begrepen heb na wat rondlezen. Volgens mij is de duur tussen ovulatie en menstruatie 14 dagen, met uitloop naar 18 (indien alles normaal functioneert dus). En de speling die bepaalt of je cyclus langer is, zit juist op het eerste gedeelte tussen menstruatie en eisprong. Pin me er niet op vast, maar dat is hoe ik het heb begrepen :P

@Fieder: zeker een goede stap, seks is toch wel een noodzakelijk kwaad om een kind te krijgen :P Kan me voorstellen dat het emotioneel best een stap is om te nemen weer.
pi_110343692
Barreltje spannend! Klinkt in ieder geval hoopvol ;)

Fieder fijn! :*

Nou ik heb me weer druk gemaakt om niks. Gisteren werd het bruinverlies al erger en vanochtend was het al donkerbruin dus die menstruatie zal wel snel doorzetten. Baal eerlijk gezegd wel van m'n lijf. Ik heb nu vanaf dag 5 na m'n eisprong tot nu (dag 8) steeds meer bruinverlies gekregen. Maar een eitje kan toch nooit innestelen als m'n baarmoeder al zo vroeg de boel gaat opruimen? Vorige cyclus had ik ook al ruim een week voor m'n menstruatie bruinverlies.;(
pi_110343897
quote:
0s.gif Op zondag 15 april 2012 10:56 schreef Fieder het volgende:
Zeurende buikpijn had ik toen ik zwanger was! Menstruatieachtige pijn.
Same here... Normaal alleen de dag dat ik ongesteld word. Toen begon het een dag of vijf voor mn NOD.
pi_110343917
Barreltje: Spannend! De eerste kwaaltjes die ik had waren avondmisselijkheid zeker 5 avonden oprij, mijn slaapritme dat in 1 keer een soort van omdraaide + 's middags moe en opgezwollen borsten met aderen erop :D

Fieder: Dat klinkt goed! Hier nog niet sinds het mis ging, ik wil wel graag ook weer. Mijn seksdrive is altijd wel hoger dan die van mijn vriend, ik hoop dat ik hem vandaag of morgen weer eens tussen de lakens kan krijgen ;)

Nadat het hier laatst misging hebben vriend en ik er veel over gepraat en we willen graag (al)weer opnieuw proberen. Dus ik kom een beetje meelezen en meeposten hier denk ik :)

L0t: Kan het bruinverlies niet van een innesteling komen? Dat is ook precies in de periode die jij omschrijft. Misschien is het de vorige keer ook een innestelpoging geweest, die niet geslaagd is bijvoorbeeld. Ik duim met je mee, je weet maar nooit!
pi_110344037
quote:
0s.gif Op zondag 15 april 2012 11:31 schreef bellelena het volgende:

L0t: Kan het bruinverlies niet van een innesteling komen? Ik duim mee!
Ja dat dacht ik eerst ook maar nu het steeds meer en donkerder wordt valt dat wel af..
pi_110344089
quote:
0s.gif Op zondag 15 april 2012 11:35 schreef L0t.. het volgende:

[..]

Ja dat dacht ik eerst ook maar nu het steeds meer en donkerder wordt valt dat wel af..
Hmmm, dan inderdaad afwachten... -O-
pi_110344221
L0t, wat jammer :( stomme onduidelijkheid!

Oksel, rot dat het weer niet is gelukt. Wat is geduld hebben moeilijk in deze tijd hè?

Barreltje, dit wordt toch wel heel erg spannend hoor! Die buikkramp had ik ook, ik wist zeker dat ik ongesteld zou worden, niet dus! ;)

Hier is ons seksleven ook weer goed bezig na de miskraam. Ik was de eerste keer bang dat het pijn zou doen maar nee, dat gaat wel lukken. En nu is het wachten op een eisprong en dan mogen we ons weer bewijzen! ;)
E.
pi_110344606
Lot, bij een innesteling kan volgens mij zelfs wat bloed meekomen? Maar als het heel veel is snap ik dat je twijfelt. Ik hoop het heel hard voor je!

Bellelena, wat leuk om te horen dat jullie er weer voor gaan! Ben je alweer ongesteld geweest?
Sparkling, jullie gaan binnenkort ook weer aan de klus dus? Leuk!!

Hihi mijn nieuwtje had niet in spoiler gehoeven merk ik al. :+

Ik was ook bang dat het pijn zou doen. Het was wel wat gevoelig maar het ging goed. We hebben t voor de zekerheid wel veilig gedaan, ik wil eerst ongesteld worden voor we er evt weer voor gaan. Maar het was fijn om weer wat positiefs in dat gebied mee te maken. :')
pi_110344869
Fieder: Ik ben nog niet opnieuw ongesteld geweest na de miskraam. Het is nu 2 weken geleden, maar we willen toch alweer graag proberen. Ik heb nu echt gevoeld hoe het was en ik wil het zo ontzettend graag. Ik heb wel zwangerschapstesten gedaan nadat het bloeden gestopt was en die zijn allemaal negatief. Als mijn cyclus netjes opgang komt, dan zou mijn vruchtbare periode elk moment kunnen zijn. Ik heb wel een beetje onregelmatige cyclus, het gemiddelde is 32 dagen. Ergens aankomende week zou er een eisprong kunnen komen dus. En hopelijk wordt ik niet ongesteld, maar mag ik alsnog opnieuw :)
pi_110345204
Als je testen negatief zijn zou het zomaar kunnen! :o :D Duim duim!

Mijn Sensitesten zijn negatief. Maar kruidvat nog niet... Wel lichter aan het worden, dus er gebeurt iig iets.
pi_110345374
Oh dat klinkt ook al goed ja! En je cyclus kan ook opgang komen als er nog hcg in je lichaam is. Het gaat er wel om dat je lichaam het weer aan het afbreken is, maar daar is je lichaam al aan bezig, dus grote kans dat je cyclus ook opgang aan het komen is.
pi_110346031
Spannend hoor! Ik heb een tijdje geleden een test gedaan en die was ook negatief. Maar ik ga maar uit van de gyn, die zei dat het 8 weken kon duren voor er weer een menstruatie komt. Mijn vorige cyclus was ook 8 weken en dat was een normale.

Wachten duurt zo lang!
E.
pi_110347111
Ja dat is mij ook verteld Sparkling. Ik hoop dat het eerder komt...
Heb sowieso over 5 weken nog nagesprek met de gyn. Dus als ik dan nog niet ongesteld ben kan ik daar meteen een balletje over opgooien.

Ik vind het ook zo spannend! Het ene moment wil ik eigenlijk meteen door maar dan later denk ik: geniet nou eerst van je vakantie zonder evt kotsen of nog een miskraam... Ben er nog niet uit.
Eerst maar eens normaal ongesteld worden, daar MOET ik van mezelf echt geduld voor opbrengen.
pi_110348380
hmm..
mijn lichaam dacht : _O- _O- _O- _O- _O-
garpje!!

het regent geen streepjes .. maar bloed -O-
on the + side, ik ben iig niet ongesteld tijdens mijn vakantie :P

zondag 15 april 2012 @ 14:39:05 #123
337708 __Isis__
Met een knipoog ;)
pi_110349903
quote:
0s.gif Op zondag 15 april 2012 11:35 schreef L0t.. het volgende:

[..]

Hoeft niet hoor! Ik had ook een dag of 4, 5 (donker)bruinverlies. Dacht dus ongesteld te worden, maar dat zou dan wel te vroeg zijn. Wat bleek....zwanger!

*fingers crossed
Twee harten, een liefde
Uit liefde, een hart
pi_110351105
Lot en Barretje, zonde -O-

Lot, misschien toch even met je dokter bespreken dat je zo snel bloed verliest. Heb al vaker gehoord dat het "nestje" niet lang/stevig genoeg blijft voor een eitje om in te nestelen. Daar bestaat specifieke medicatie voor waardoor dat snel verholpen kan worden.

Weet niet meer wie het vroeg, maar de periode tussen eisprong en ongesteld zijn is anders bij elke vrouw. Ik heb zo bvb late eisprong (rond dag 19 en dan 11 dagen luteale fase).

Belena, Fieder, Sparkling, hopelijk regent het snel weer eiers! :9
Sowieso fijn dat jij en (8> al weer van elkaar kunnen genieten *;
pi_110356762
Oww Barretje -O- :*
pi_110356988
Barretje, het leek zo hoopvol! :( :*

Die korte luteale fase heb ik ook over gehoord, ik dacht dat het het beste was als de LF minimaal 10 dagen is. Al zijn er ook genoeg verhalen waar vrouwen met een korte LF ook gewoon zwanger worden. Maar lot, als je er zelf twijfels over hebt zou ik het gewoon eens met je huisarts bespreken :*
E.
  zondag 15 april 2012 @ 20:02:04 #127
52229 Chanty
pi_110363201
Barretje balen :( Lot ik blijf toch nog even voor je duimen hoor! Het wordt echt wel tijd dat er iemand komt hier met een paar mooie strepen!

Hier vandaag alvast een klein beetje bezig geweest met "zwangerschapfoto's" maken. Een bevriende fotograaf gaat als ik straks zwanger ben elke maand foto's van me maken zodat je een mooie serie krijgt waar je de buik in ziet groeien O+ Vandaag hebben we de nulmeting gedaan :D Nu maar afwachten wanneer dit project een vervolg gaat krijgen.

Volgend weekend mag ik de zwangerschapsbuik van mijn vriendin fotograferen. Ook gedaan toen ze van de eerste zwanger was, erg leuk O+ Zal daarna wel weer extra hard rammelen.
pi_110363737
Barreltje -O-
Tijdens je vakantie aan de klus dan maar!

Chanty: Spannend, alvast je 'eerste' buikfoto :o Hopelijk snel verder met het vervolg van de reeks!
En wat leuk dat je de buik van je vriendin gaat fotograferen O+ Ik had dat ook graag gewild van een vriendin van mij die twee kindjes heeft inmiddels, maar ze is er nooit op ingegaan jammergenoeg. En andere vriendinnen uit mijn vriendengroep zijn ook niet zo van de foto's, dus ik denk niet dat zoiets er bij mij inzit. Lijkt me heel leuk om zoiets een keer te doen wel!

Mijn nicht is gisteren bevallen van een zoontje. Ohh wat wil ik graag. Probeer al de hele dag mijn vriendje te verleiden, ik voel me net een krolse kat :D haha.
  zondag 15 april 2012 @ 20:15:22 #129
52229 Chanty
pi_110364209
quote:
0s.gif Op zondag 15 april 2012 20:08 schreef bellelena het volgende:
Barreltje -O-
Tijdens je vakantie aan de klus dan maar!

Chanty: Spannend, alvast je 'eerste' buikfoto :o Hopelijk snel verder met het vervolg van de reeks!
En wat leuk dat je de buik van je vriendin gaat fotograferen O+ Ik had dat ook graag gewild van een vriendin van mij die twee kindjes heeft inmiddels, maar ze is er nooit op ingegaan jammergenoeg. En andere vriendinnen uit mijn vriendengroep zijn ook niet zo van de foto's, dus ik denk niet dat zoiets er bij mij inzit. Lijkt me heel leuk om zoiets een keer te doen wel!

Mijn nicht is gisteren bevallen van een zoontje. Ohh wat wil ik graag. Probeer al de hele dag mijn vriendje te verleiden, ik voel me net een krolse kat :D haha.
Wat zonde zeg, hoe kun je nou "niet zo van foto's zijn"? Zo'n prachtige zwangerschapsbuik die je maar een paar keer in je leven hebt, wil je toch gewoon dolgraag op de foto hebben O+ Ik vind het echt heerlijk om te doen. Vorige keer twee sessies gedaan en ontzettend veel lol gehad en het geluk droop er ook vanaf. Het is gewoon zo mooi om te zien en mogen vast te leggen O+ En volgende week met haar dochtertje erbij natuurlijk, nu 1,5. Misschien toch nog eens vragen?
pi_110365352
Ja, ik wil ook zeker in ieder geval 1 mooie buikfoto wanneer het zover is O+

En die vriendinnen van mij, geen idee, ze maken zelf wel fotootjes met hun mobieltjes en hechten er verder niet veel waarde aan denk ik. Maar wie weet zit er opeens eentje tussen die tegen die tijd wel wil 8-) Pas 1 vriendin binnen de vriendengroep die nu kindjes heeft, de rest zit nog niet helemaal in die fase, dus er kan nog van alles gebeuren in de tussentijd. Daar hoop ik dan maar op ;)
pi_110365524
Leuk idee zeg van die foto's.. Om nu alvast te beginnen voor een echte 'nulmeting'... Ik heb zelf een hele serie van mijn eerste zwangerschap, maar wel echt amateurfoto's... brakke foto's bij de slaapkamerdeur om iedere keer ongeveer dezelfde hoek te hebben.

Ik heb er vanochtend toch nog eens een testje tegenaan gegooid. Hartstikke positief nog, helaas. Maar goed, ik vloei ook nog steeds sinds de miskraam, dus er is soweiso nog geen 'schoen lei' om opnieuw te beginnen.
(Wij zijn ook nog niet zo ver als Fieder.. misschien dat ik het volgende week aandurf...)
  zondag 15 april 2012 @ 20:35:35 #132
35189 Troel
scherp en bot
pi_110365606
quote:
0s.gif Op zondag 15 april 2012 20:15 schreef Chanty het volgende:

[..]

Wat zonde zeg, hoe kun je nou "niet zo van foto's zijn"? Zo'n prachtige zwangerschapsbuik die je maar een paar keer in je leven hebt, wil je toch gewoon dolgraag op de foto hebben O+ Ik vind het echt heerlijk om te doen. Vorige keer twee sessies gedaan en ontzettend veel lol gehad en het geluk droop er ook vanaf. Het is gewoon zo mooi om te zien en mogen vast te leggen O+ En volgende week met haar dochtertje erbij natuurlijk, nu 1,5. Misschien toch nog eens vragen?
Niet iedereen heeft een prachtige zwangerschapsbuik ;)
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_110366366
Ik vind buikfoto's van andere mensen wel heel mooi! Ik ben zelf niet de slankste dus ik heb zo'n idee dat ik een babybuik met vetjes krijg, toch niet zo fotowaardig dan ;)

Ik had vanavond wat lichte menstruatiekrampen en net wat bloedverlies. Het was maar een heel klein beetje dus dat lijkt me geen menstruatie toch?
E.
pi_110367399
Barretje, wat balen meid, shit! ;( :*

Amoriel :* Gewoon je tijd nemen.

Chanty leuk idee die buikfoto! Hopelijk heel snel een vervolg :) Wij zijn dat ook van plan zodra het hier gelukt is.

quote:
0s.gif Op zondag 15 april 2012 11:31 schreef bellelena het volgende:
Nadat het hier laatst misging hebben vriend en ik er veel over gepraat en we willen graag (al)weer opnieuw proberen. Dus ik kom een beetje meelezen en meeposten hier denk ik :)
Wat fijn dat jullie er weer klaar voor zijn! Hopelijk weer snel door met een plakkertje :*

quote:
1s.gif Op zondag 15 april 2012 14:39 schreef __Isis__ het volgende:
Hoeft niet hoor! Ik had ook een dag of 4, 5 (donker)bruinverlies. Dacht dus ongesteld te worden, maar dat zou dan wel te vroeg zijn. Wat bleek....zwanger!

*fingers crossed
Ja ik lees wel meer verhalen op internet waar dit het geval was maar toch durf ik niet echt hoop te houden.. Maar toch bedankt voor je opstekertje ;)
quote:
0s.gif Op zondag 15 april 2012 15:07 schreef OooLizaooO het volgende:
Lot, misschien toch even met je dokter bespreken dat je zo snel bloed verliest. Heb al vaker gehoord dat het "nestje" niet lang/stevig genoeg blijft voor een eitje om in te nestelen. Daar bestaat specifieke medicatie voor waardoor dat snel verholpen kan worden.
Ja ik zou dit best wel met m'n huisarts willen bespreken maar ik ben natuurlijk nog maar 2 maanden bezig, hij ziet me aankomen :+ Misschien beter nog even aankijken of het de volgende keer ook zo gaat.. Toen ik de pil slikte had ik ook zowat om de week 4-5 dagen last van bruinverlies, echt om gek van te worden :(

Ondertussen word ik helemaal gek van het gevoel op m'n borst. M'n borsten zijn niet pijnlijk bij aanraken ofzo maar ik voel gewoon zo'n druk, word er gewoon rusteloos van.
pi_110367461
quote:
1s.gif Op zondag 15 april 2012 20:47 schreef .Sparkling. het volgende:
Ik vind buikfoto's van andere mensen wel heel mooi! Ik ben zelf niet de slankste dus ik heb zo'n idee dat ik een babybuik met vetjes krijg, toch niet zo fotowaardig dan ;)

Ik had vanavond wat lichte menstruatiekrampen en net wat bloedverlies. Het was maar een heel klein beetje dus dat lijkt me geen menstruatie toch?
Kan een begin van een menstruatie zijn misschien? :)
pi_110368606
tnx Dames :*

maar zoals ik al zei "voelde" ik al dat het deze keer niet gelukt was, dus het was niet echt een klap ofzo ( waar ik vorige keer na 40 dagen ongesteld werd en daar dus wel enorm van baalde :P )

de cycli op een rij:

32,36,28,40,32..
het lijkt dus net alsof de ene eierstok er langer over doet dan de andere :P
de volgende cyclus zou dus ook weer lang moeten zijn ;) daar gaan we dan dus maar vanuit en van de 12 tot en met de 21 ste dag klussen :D 9 dagen wow!!!! :P

(8> had al wel heel lief chocolade in huis gehaald en verstopt en toen ik het hem vanmiddag meedeelde kwam ie het brengen onder het mom van : " dan hoef ik iig niet WEER naar een tank station om chocolade voor je halen " 8)7 *;

pi_110368853
Haha, ik moest wel even lachen om je man barretje! Lief dat hij het al had gekocht, al was het meer uit zelfbescherming :D
Pfoe, dat wordt flink werken voor jullie volgende keer! Succes! ;)

L0t, het zou het begin kunnen zijn maar het lijkt me snel na de miskraam (3,5 week geleden). Misschien ehm.. Ik denk dat de seks van gisteren meer de boosdoener is geweest :D
E.
pi_110371788
quote:
1s.gif Op zondag 15 april 2012 21:22 schreef .Sparkling. het volgende:
Haha, ik moest wel even lachen om je man barretje! Lief dat hij het al had gekocht, al was het meer uit zelfbescherming :D
Pfoe, dat wordt flink werken voor jullie volgende keer! Succes! ;)

L0t, het zou het begin kunnen zijn maar het lijkt me snel na de miskraam (3,5 week geleden). Misschien ehm.. Ik denk dat de seks van gisteren meer de boosdoener is geweest :D
Oh, ja, dat kan natuurlijk ook :P
pi_110386402
Hier geen bloed meer gezien, wel een heel zwaar gevoel in mijn onderbuik. Later vandaag maar even een ovulatietestje doen, je weet maar nooit!
E.
pi_110394013
Hee ladies,

Half maart had ik hier al gepost dat ik nadat ik gestopt ben met de pil ( november; eind november wel de bijbehorende bloeding gekregen) maar niet ongesteld werd. Nu zijn we een maandje verder, nog steeds niet ongesteld geworden, en heb ik dit weekend plotseling bruinverlies ( geen idee hoe het echt heet) gekregen. Ook plots last van bultjes in mijn gezicht, hoofdpijn, beetje vaag gevoel in mijn onderbuik. Maar dus geen rood bloed wat ik vroeger normaal had bij mijn menstruatie. Ik heb dit echt nog nooit eerder gehad. Heeft iemand van jullie dit wel eens gehad? Ik heb echt geen idee of ik dit nou tot een menstruatie moet rekenen of niet...Ik ben opzich wel blij dat er een teken van activiteit in mijn lichaam is, hopelijk beginnen mijn eierstokjes wakker te worden :) Ik begon me namelijk wel zorgen daar over te maken en mijn man en ik willen wel echt graag kinderen. Maar ik snap hier eigenlijk weinig van :s
pi_110394153
Zou het een begin van je menstruatie kunnen zijn Marije? Je bent al lang niet ongesteld geweest dus dat er oud bloed komt is misschien niet zo gek. Heb je de bloeding nu nog?
E.
pi_110394306
Het rommelt allemaal nog wel iets, maar ik heb nu verder praktisch geen bruinverlies meer
pi_110394476
Ik weet niet, even afwachten denk ik. Misschien komt je menstruatie in de komende dagen op gang. Succes! :*

Hier net een ovulatietest gedaan en die was, zoals ik al dacht, negatief. Geduld maar weer!
E.
pi_110394584
Het zou eens tijd worden, ik ben het wachten zat! Jammer dat jouw ovulatietest negatief was...vervelend is het; dat geduld hebben
pi_110394828
Ik heb begrepen dat het zonder rood bloed geen menstruatie is..

Jammer dat je ovutest negatief is Sparkling :*

Hier nog steeds licht bruinverlies...
pi_110396800
Marijevdh: Ik heb er geen ervaring mee, maar ik hoop met je mee dat het een begin van je menstruatie is en dat er vanalles opgang aan het komen is!

l0t: Ook spannend, het kan dus nog steeds alle kanten op!

.sparkling.: Jammer dat je ovutest negatief was.

Valt me op dat ik steeds meer zwangeren zie/hoor/ken, ik wil ook...
pi_110401890
Amoriel, dat komt vanzelf weer hoor. (zin dus) Ik zou sowieso wachten tot het vloeien gestopt is maar dat weet je. Dan maar eens kijken hoe je je voelt. Ik vond het heel spannend...

Sparkling, hier ook wat licht bloedverlies, wss dus idd van de 'activiteiten' :')
Krampen had ik vorige week paar dagen heel erg... Raar. Misschien toch een soort opstartgedoe?

Lot, je bent nog maar kort bezig, maar je kan best eens vragen of dat een probleem zou kunnen zijn. Anders moet je straks een halfjaar aanrommelen terwijl je de reden misschien al weet.
Evt telefonisch consult? Sta je iig vast met je vraag in t systeem. Vervelend dat je je zo vreemd voelt.

Barretje, idd die ene eierstok! Wat apart! :D 9 dagen klussen zucht... :P
En wat lief van je vent O+ ook al was het eigenbelang :')

Marije, die bultjes in t gezicht herken ik wel. Sinds ik met de pil ben gestopt is mn huid veel rustelozer. Ik denk ook dat je eierstokjes wakker worden :)

Ik heb vandaag een hele scherpe pijn in t eierstokgebied... maar dat kan dus ook niet want heb nog hcg... Hoop dat ik snel ongesteld word, vind t steeds enger worden. Beschadigingen enzo... :@
pi_110401973
quote:
0s.gif [b]Op zondag 15 april 2012 11:31 schreef bellelena

Nadat het hier laatst misging hebben vriend en ik er veel over gepraat en we willen graag (al)weer opnieuw proberen. Dus ik kom een beetje meelezen en meeposten hier denk
:*
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
pi_110402417
quote:
0s.gif Op maandag 16 april 2012 17:08 schreef Fieder het volgende:
Lot, je bent nog maar kort bezig, maar je kan best eens vragen of dat een probleem zou kunnen zijn. Anders moet je straks een halfjaar aanrommelen terwijl je de reden misschien al weet.
Evt telefonisch consult? Sta je iig vast met je vraag in t systeem. Vervelend dat je je zo vreemd voelt.
Ja ik voel me dan zo'n enorme aansteller eigenlijk :@ Maar idd, als dit nu niet goed zou zitten en het is eigenlijk heel makkelijk op te lossen zou het wel zonde zijn om maar af te wachten.. Ik denk er nog even over na. Eerst maar eens ongesteld worden nu.

quote:
Ik heb vandaag een hele scherpe pijn in t eierstokgebied... maar dat kan dus ook niet want heb nog hcg... Hoop dat ik snel ongesteld word, vind t steeds enger worden. Beschadigingen enzo... :@
Wachten is zo stom he. Maar zou me daar nu nog niet zoveel zorgen over maken hoor, het is nog maar zo kort geleden.. :*
  maandag 16 april 2012 @ 19:54:09 #151
52229 Chanty
pi_110408976
quote:
0s.gif Op maandag 16 april 2012 13:51 schreef Marijevdh het volgende:
Hee ladies,

Half maart had ik hier al gepost dat ik nadat ik gestopt ben met de pil ( november; eind november wel de bijbehorende bloeding gekregen) maar niet ongesteld werd. Nu zijn we een maandje verder, nog steeds niet ongesteld geworden, en heb ik dit weekend plotseling bruinverlies ( geen idee hoe het echt heet) gekregen. Ook plots last van bultjes in mijn gezicht, hoofdpijn, beetje vaag gevoel in mijn onderbuik. Maar dus geen rood bloed wat ik vroeger normaal had bij mijn menstruatie. Ik heb dit echt nog nooit eerder gehad. Heeft iemand van jullie dit wel eens gehad? Ik heb echt geen idee of ik dit nou tot een menstruatie moet rekenen of niet...Ik ben opzich wel blij dat er een teken van activiteit in mijn lichaam is, hopelijk beginnen mijn eierstokjes wakker te worden :) Ik begon me namelijk wel zorgen daar over te maken en mijn man en ik willen wel echt graag kinderen. Maar ik snap hier eigenlijk weinig van :s
Vervelend dat het zo lang duurt, ik weet wat je meemaakt, ik wacht ook als sinds september en ben vorige week langs de huisarts geweest en mag in mei naar de gyn. Ik heb na mijn pil bloeding een paar keer een beetje bruinverlies gehad, maar dat is dus geen menstruatie.

Heb je al eens ovutesten gedaan of tempen? Bij mij zijn de ovutesten namelijk elke dag positief wat kan duiden op een verstoring van het hormoonsysteem. En temperatuur zit ook geen structuur in dus de arts kwam tot de conclusie dat ik waarschijnlijk geen eisprong en geen menstruatie heb nog.

Je zou eens kunnen kijken hoe dat bij jou zit. Het kan natuurlijk zijn dat je lichaam nu begint op te starten. Bij de meeste vrouwen werkt het na een half jaar allemaal weer, maar er zijn er ook genoeg bij wie het 9 maanden tot een jaar duurt. Als er qua ovutesten bv niks raars uitkomt, dan kun je t nog even aankijken. En anders eens langs de huisarts om te vragen :)
  maandag 16 april 2012 @ 21:38:31 #152
326948 rebel-angel
back in the magic zone
pi_110416035
quote:
0s.gif Op maandag 16 april 2012 17:08 schreef Fieder het volgende:

Marije, die bultjes in t gezicht herken ik wel. Sinds ik met de pil ben gestopt is mn huid veel rustelozer. Ik denk ook dat je eierstokjes wakker worden :)

bij mij is het sinds ik met de pil gestopt ben juist een stuk rustiger geworden
grappig hoe toch iedereen weer anders reageert

hier op het moment alles ontspannen nog een week te gaan
maar eerst maar eens verhuizen over 2 dagen
W
Z
E
pi_110428530
quote:
0s.gif Op maandag 16 april 2012 19:54 schreef Chanty het volgende:

[..]

Vervelend dat het zo lang duurt, ik weet wat je meemaakt, ik wacht ook als sinds september en ben vorige week langs de huisarts geweest en mag in mei naar de gyn. Ik heb na mijn pil bloeding een paar keer een beetje bruinverlies gehad, maar dat is dus geen menstruatie.

Heb je al eens ovutesten gedaan of tempen? Bij mij zijn de ovutesten namelijk elke dag positief wat kan duiden op een verstoring van het hormoonsysteem. En temperatuur zit ook geen structuur in dus de arts kwam tot de conclusie dat ik waarschijnlijk geen eisprong en geen menstruatie heb nog.

Je zou eens kunnen kijken hoe dat bij jou zit. Het kan natuurlijk zijn dat je lichaam nu begint op te starten. Bij de meeste vrouwen werkt het na een half jaar allemaal weer, maar er zijn er ook genoeg bij wie het 9 maanden tot een jaar duurt. Als er qua ovutesten bv niks raars uitkomt, dan kun je t nog even aankijken. En anders eens langs de huisarts om te vragen :)
Hoi Chanty,

Irritant dat het bij jou ook zo lang duurt Heb jij ook last van je buik of heb je hier geen last van? Ik heb soms wel het gevoel dat het rommelt, maar tsja misschien wil ik zo graag iets voelen dat ik het me een beetje verbeeld :) Fijn dat je in mei naar de gyn mag! Dan kan er tenminste goed gekeken worden waar het aan ligt! Irritant om niet gewoon direct te kunnen proberen om zwanger te worden....

Ik ben een maand geleden al naar de huisarts geweest. Die gaf aan te denken dat het aan het "ontpillen" ligt. Ik heb van haar toen een formuliertje meegekregen om bloed te laten prikken. Vlak daarna ging ik alleen een paar weken op vakantie, dus ik had geen zin om daarvoor nog bloed te laten prikken ( als er iets uit zou komen dan wil ik graag direct zsm actie daarop, wat een beetje lastig is als je aan de andere kant van de wereld zit :) En dan zou ik me toch alleen maar druk om gaan maken op vakantie. Temperaturen was volgens haar nog niet nodig, omdat eht zoveel gedoe was en ik anders een paar maanden lang elke ochtend op dezelfde tijd dat moest gaan doen terwijl ik zoals het leek nog geen cyclus had. Ovulatietesten: thnx voor de tip! Ga er deze week eens wat proberen. Ik was eerst van plan om deze week woensdag of donderdag bloed te laten prikken, maar ik wacht het nu denk ik nog 2 weken af gezien het gerommel van dit weekend :). Even kijken of mijn lichaam verder nog iets gaat doen. Spannend! Zal wel blij zijn als het nou doorzet hoor...maak me er inmiddels wel zorgen om *zucht*
  dinsdag 17 april 2012 @ 11:01:52 #154
52229 Chanty
pi_110431122
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 april 2012 09:32 schreef Marijevdh het volgende:

[..]

Hoi Chanty,

Irritant dat het bij jou ook zo lang duurt Heb jij ook last van je buik of heb je hier geen last van? Ik heb soms wel het gevoel dat het rommelt, maar tsja misschien wil ik zo graag iets voelen dat ik het me een beetje verbeeld :) Fijn dat je in mei naar de gyn mag! Dan kan er tenminste goed gekeken worden waar het aan ligt! Irritant om niet gewoon direct te kunnen proberen om zwanger te worden....

Ik ben een maand geleden al naar de huisarts geweest. Die gaf aan te denken dat het aan het "ontpillen" ligt. Ik heb van haar toen een formuliertje meegekregen om bloed te laten prikken. Vlak daarna ging ik alleen een paar weken op vakantie, dus ik had geen zin om daarvoor nog bloed te laten prikken ( als er iets uit zou komen dan wil ik graag direct zsm actie daarop, wat een beetje lastig is als je aan de andere kant van de wereld zit :) En dan zou ik me toch alleen maar druk om gaan maken op vakantie. Temperaturen was volgens haar nog niet nodig, omdat eht zoveel gedoe was en ik anders een paar maanden lang elke ochtend op dezelfde tijd dat moest gaan doen terwijl ik zoals het leek nog geen cyclus had. Ovulatietesten: thnx voor de tip! Ga er deze week eens wat proberen. Ik was eerst van plan om deze week woensdag of donderdag bloed te laten prikken, maar ik wacht het nu denk ik nog 2 weken af gezien het gerommel van dit weekend :). Even kijken of mijn lichaam verder nog iets gaat doen. Spannend! Zal wel blij zijn als het nou doorzet hoor...maak me er inmiddels wel zorgen om *zucht*
Ik heb nergens last van :D had ik dat maar dan gebeurde er tenminste iets :+
Verhaal van je huisarts is wel helder iig. Ik zou me echt nog geen zorgen maken als ik jou was, doe eens een ovutest om te zien of die positief is. Zo ja, doe hem eens wat langere tijd om te zien of hij positief blijft en ga maar eens bloed prikken :) Als je testen negatief zijn en er met bloedprikken niks schrikbarends uitkomt, dan ben je waarschijnlijk gewoon een trage starter. Vervelend maar probeer je hoofd echt een beetje koel te houden. Stress helpt namelijk ook niet mee om je cyclus op gang te brengen :*

Ik maak me zelf nog geen zorgen. Ik vind het wel ontzettend irritant en ben enorm ongeduldig ;), maar heb wel alle vertrouwen in dat het vroeg of laat goed gaat komen. Misschien scheelt het dat ik me er altijd al op heb ingesteld dat het wat lastiger gaat worden bij mij. Weet niet hoe oud je bent, maar probeer je lichaam wat tijd en ruimte te geven en hou je eraan vast dat er maar weinig mensen ongewenst kinderloos blijven. En mocht er nou wel iets uitkomen uit dat bloedprikken, probeer ook dan rustig te blijven en te vertrouwen op de artsen :*
pi_110434063
Marije, dat van ie bultjes herken ik helaas wel :X
Nadat ik stopte met de pil, kwam mijn acne in alle hevigheid terug. Gelukkig verdween het als sneeuw voor de zon toen ik zwanger raakte, maar inmiddels ben ik weer terug bij af. Regelmatig scrubben en een fijne dagcreme helpen een beetje, maar ik ben inmiddels toch wel wat te oud voor een puberhuidje hoor -O-
pi_110434449
Chanty: Dank je voor je lieve reply! Ik maak er ook geen groot drama van hoor :) Inmiddels ben ik er wel relaxed over, de eerste maanden was dat minder. Ik had me er wel op ingesteld dat het wel een jaar of zo zou duren voordat ik zwanger zou raken, maar had wel echt verwacht dat we vanaf het eerste moment al zouden kunnen gaan beginnen met proberen om zwanger te worden. Ik had er alleen totaal geen rekening mee gehouden dat het zo lang zou duren voordat mijn menstruatie uberhaupt op gang zou komen. Misschien een beetje naief maar ja ik had me er echt niet op ingesteld. Ik ben 29 dus heb nog wel even gelukkig :) Ik zou alleen nu wel graag gewoon 1 keer ongesteld willen worden om even zeker te weten dat alles in ieder geval werkt zeg maar. Hoezo had jij eigenlijk al verwacht dat het bij jou lastiger zou worden?

Tuktuk: Irritant die bultjes! Ik had er na het stoppen eigenlijk helemaal geen last van, maar sinds het bruinverlies en gerommel dit weekend zat ik er helemaal onder! Nu is het gelukkig wel al minder geworden. We moeten beide dan maar snel zwanger worden lijkt me ;) Probleem opgelost!
pi_110434584
Ik heb een paar weken geleden een miskraam gehad, dus ik ga er niet vanuit dat ik heel snel weer zwanger ben eigenlijk.
Maar we zijn weer voorzichtig begonnen met klussen, dus wie weet! :D
pi_110434765
O wat heftig.....dan ga ik hard voor je duimen dat het nu helemaal goed gaat!
  dinsdag 17 april 2012 @ 13:20:51 #159
52229 Chanty
pi_110436592
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 april 2012 12:27 schreef Marijevdh het volgende:
Chanty: Dank je voor je lieve reply! Ik maak er ook geen groot drama van hoor :) Inmiddels ben ik er wel relaxed over, de eerste maanden was dat minder. Ik had me er wel op ingesteld dat het wel een jaar of zo zou duren voordat ik zwanger zou raken, maar had wel echt verwacht dat we vanaf het eerste moment al zouden kunnen gaan beginnen met proberen om zwanger te worden. Ik had er alleen totaal geen rekening mee gehouden dat het zo lang zou duren voordat mijn menstruatie uberhaupt op gang zou komen. Misschien een beetje naief maar ja ik had me er echt niet op ingesteld. Ik ben 29 dus heb nog wel even gelukkig :) Ik zou alleen nu wel graag gewoon 1 keer ongesteld willen worden om even zeker te weten dat alles in ieder geval werkt zeg maar. Hoezo had jij eigenlijk al verwacht dat het bij jou lastiger zou worden?

Tuktuk: Irritant die bultjes! Ik had er na het stoppen eigenlijk helemaal geen last van, maar sinds het bruinverlies en gerommel dit weekend zat ik er helemaal onder! Nu is het gelukkig wel al minder geworden. We moeten beide dan maar snel zwanger worden lijkt me ;) Probleem opgelost!
Met wat geluk moet je misschien langer wachten op je menstruatie maar is het misschien wel snel raak ;)

Ik had al verwacht dat het langer zou duren voor mijn menstruatie op gang komt om meerdere redenen. Ik ben met 16 aan de pil gezet omdat mijn cyclus echt een ramp was (zes weken bloedverlies, paar weken niet, dan weer een aantal weken bloed, etc.). Cyclus van mijn moeder is ook nooit echt lekker geweest en toen ik een keer eerder met de pil was gestopt, gebeurde er ook niks in de drie maanden daarna. Verder gewoon dom voorgevoel.
pi_110443451
Ik hoop het :) Hopelijk komt het bij ons alletwee gewoon snel door. Zou tijd worden! :) Wel goed dat je naar de gyn gaat; spannend wat er uit gaat komen!
pi_110443772
Onzekere tijd Marije. Gelukkig heeft je huisarts goede uitleg gegeven en komt er een tijd dat je geduld beloond wordt! Ovulatietestjes kan ik je ook van harte aanraden trouwens! Het geeft net wat meer duidelijkheid en die van bijvoorbeeld Sensitest zijn helemaal niet duur. Ik ben er daardoor achtergekomen dat mijn cyclus erg lang is en dat hij dan een aantal dagen positief is voor ik daadwerkelijk mijn eisprong krijg.

Pukkeltjes.. :{ Herkenbaar.. Ik heb nooit puistjes gehad en sinds ik met de pil ben gestopt lijk ik wel een puber. Toen ik zwanger was was het nog erger trouwens. Mijn zus zag me en zei toen: 'jezus, wat heb jij veel pukkels!'. Dankje he :D
E.
pi_110444596
Ja gelukkig heb ik een fijne huisarts, beetje vakidioot want ze werd helemaal gelukkig toen ik zei dat ik ongeveer 4 maanden was gestopt en niet ongesteld was ("o, al 4 maanden, wat fijn!!! dan mogen we prikken!!! :d )
:)

Ik ga morgen in ieder geval eens langs de drogist om wat ovulatietestjes in te slaan :)

Sparkling: haha leuke opmerking van je zus. Daar kan je het dan mee doen! :d Tsja, ik had dit weekend dus ook zo'n moment toen mijn man me aandachtig bekeek "goh dat je binnen zo'n korte tijd zoveel pukkels kunt krijgen" en vervolgens heel serieus alles nog ging tellen ook "o en daar zit er nog 1 en daar 2 en daar en daar en daar en jemig daar ook nog etc" :s
Eerder had ik het gelukkig nog niet, hopelijk verdwijnt het even snel als dat het gekomen is
:)
pi_110445894
:* Voor alle twijfelaars en wachters

rebel angel succes met verhuizen.

quote:
0s.gif Op dinsdag 17 april 2012 12:18 schreef -Tuktuk- het volgende:
Marije, dat van ie bultjes herken ik helaas wel :X
Nadat ik stopte met de pil, kwam mijn acne in alle hevigheid terug. Gelukkig verdween het als sneeuw voor de zon toen ik zwanger raakte, maar inmiddels ben ik weer terug bij af. Regelmatig scrubben en een fijne dagcreme helpen een beetje, maar ik ben inmiddels toch wel wat te oud voor een puberhuidje hoor -O-
:N Dat dus ja!
Ik ben niet de enige lees ik al :')

quote:
0s.gif Op dinsdag 17 april 2012 12:30 schreef -Tuktuk- het volgende:
Ik heb een paar weken geleden een miskraam gehad, dus ik ga er niet vanuit dat ik heel snel weer zwanger ben eigenlijk.
Maar we zijn weer voorzichtig begonnen met klussen, dus wie weet! :D
:*
pi_110446135
Marrije kan me je ongeduld goed voorstellen hoor, je verwacht ergens toch dat je in ieder geval ongesteld wordt als je stopt met de pil. Hopelijk komt er snel iets op gang bij je! Fijn dat je huisarts in ieder geval actief is :)

Mijn huid is gelukkig onveranderd gebleven na het stoppen met de pil. Was er wel bang voor want destijds (10 jaar geleden) ben ik juist aan de pil gegaan ivm slechte huid. Ben in de tussentijd al wel veranderd van Diane35 naar Microgynon30 en toen merkte ik ook al geen verschil dus dat was al wel een goed teken :).

Hier status quo, bruinverlies en pijnlijke borsten. Voel me verder prima, geen menstruatiepijntjes maar ook geen zwangerschapsverschijnselen. Morgen zit ik 4 dagen voor m'n NOD, als ik morgenochtend nog niet ongesteld ben gooi ik er wel even zo'n kruidvattest tegenaan, dan heb ik in ieder geval duidelijkheid.
pi_110446207
Maar je zit toch nog 4 dagen voor je NOD L0t? Waarom dan morgen al testen?
pi_110446369
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 april 2012 17:01 schreef leonieke het volgende:
Maar je zit toch nog 4 dagen voor je NOD L0t? Waarom dan morgen al testen?
Nouja, ik heb begrepen dat het met die KV-testen vanaf dan kan en als het dan negatief is kan ik het ook gewoon helemaal loslaten :) Maar ik kan natuurlijk ook gewoon wachten tot zaterdag.
pi_110446656
Ah k :) Voor mij hoef je alleszins niet te wachten :D Ik zou het zelf denk ik gewoon niet kunnen loslaten als ik 4 dagen voor mijn NOD een negatieve test zou hebben. Ik zou denk ik nog steeds het idee hebben dat ik misschien wel te vroeg getest heb en blijven hopen. Maar dat ben ik natuurlijk :)
pi_110447093
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 april 2012 17:12 schreef leonieke het volgende:
Ah k :) Voor mij hoef je alleszins niet te wachten :D Ik zou het zelf denk ik gewoon niet kunnen loslaten als ik 4 dagen voor mijn NOD een negatieve test zou hebben. Ik zou denk ik nog steeds het idee hebben dat ik misschien wel te vroeg getest heb en blijven hopen. Maar dat ben ik natuurlijk :)
Ja daar heb je ook wel helemaal gelijk in hoor! Ik ga er nog even over nadenken wat ik ga doen :P Mss word ik vanavond nog wel gewoon ongesteld. En dat is helemaal prima, ben pas net begonnen :). Het is alleen dat bruinverlies wat gewoon een enorme ergenis is voor mij, sinds ik me kan herinneren heb ik al zooo vaak last hiervan, ik kan de deur gewoon nooit uit zonder inlegkruisje. Had gehoopt dat ik er zonder de pil vanaf zou zijn maar heb deze cyclus al eerder een aantal dagen bruinverlies gehad en nu dus ook alweer een week. /klaagmodus :')
pi_110447320
Dat bruinverlies lijkt me inderdaad niet leuk. Ik hoop alvast dat je er vlug vanaf bent en kunt doorschuiven naar Z&G :)
pi_110447727
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 april 2012 17:26 schreef leonieke het volgende:
Dat bruinverlies lijkt me inderdaad niet leuk. Ik hoop alvast dat je er vlug vanaf bent en kunt doorschuiven naar Z&G :)
Lief van je! Ik hoop dat jij je man snel weet te overtuigen om er weer voor te gaan :*
  dinsdag 17 april 2012 @ 18:59:27 #171
52229 Chanty
pi_110451247
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 april 2012 17:21 schreef L0t.. het volgende:

[..]

Ja daar heb je ook wel helemaal gelijk in hoor! Ik ga er nog even over nadenken wat ik ga doen :P Mss word ik vanavond nog wel gewoon ongesteld. En dat is helemaal prima, ben pas net begonnen :). Het is alleen dat bruinverlies wat gewoon een enorme ergenis is voor mij, sinds ik me kan herinneren heb ik al zooo vaak last hiervan, ik kan de deur gewoon nooit uit zonder inlegkruisje. Had gehoopt dat ik er zonder de pil vanaf zou zijn maar heb deze cyclus al eerder een aantal dagen bruinverlies gehad en nu dus ook alweer een week. /klaagmodus :')
Je houdt het nog even spannend zeg *duim duim*
En wat fijn (niet fijn voor jou) om te lezen dat ik niet de enige ben die niet zonder inlegkruisjes de deur uit kan :@ Ik heb ook altijd al veel gevloeid (niet bruin maar gewoon helder of wat wittig) toen ik aan de pil was dus ook altijd inlegkruisjes in (drie schone onderbroeken op 1 dag is geen optie :') ). Dacht altijd dat ik samen met mijn moeder de enige ben die dit heeft :{ Moet zeggen dat het vloeien wel veel minder is geworden sinds ik gestopt ben met de pil dus het zal daar wel iets mee te maken hebben gehad. Maar het is inderdaad irritant.

@Marije: ik heb ook last van meer puisten sinds ik gestopt ben trouwens, wel met vlagen (de ene week meer dan de andere week). Ach, t houdt me jong :')
pi_110452418
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 april 2012 18:59 schreef Chanty het volgende:

[..]

Je houdt het nog even spannend zeg *duim duim*
En wat fijn (niet fijn voor jou) om te lezen dat ik niet de enige ben die niet zonder inlegkruisjes de deur uit kan :@ Ik heb ook altijd al veel gevloeid (niet bruin maar gewoon helder of wat wittig) toen ik aan de pil was dus ook altijd inlegkruisjes in (drie schone onderbroeken op 1 dag is geen optie :') ). Dacht altijd dat ik samen met mijn moeder de enige ben die dit heeft :{ Moet zeggen dat het vloeien wel veel minder is geworden sinds ik gestopt ben met de pil dus het zal daar wel iets mee te maken hebben gehad. Maar het is inderdaad irritant.
Als ik geen bruinverlies heb heb ik ook heel veel 'gewone' afscheiding idd, echt een inlegkruisje voor nodig. Idd fijn dat er 'lotgenoten' zijn ;) Verder wel heel irritant :P
pi_110452579
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 april 2012 17:34 schreef L0t.. het volgende:

[..]

Lief van je! Ik hoop dat jij je man snel weet te overtuigen om er weer voor te gaan :*
Lief :)
pi_110458841
Barreltje balen dat je toch weer ongesteld bent geworden.
Wat lief dat je man zich al voorbereid had.

Lot wat irritant elke keer dat bruinverlies.
Hopelijk test je snel positief en ben je er voor maanden van af.

Dat van die onrustige huid herken ik zelf ook.

Tuk-tuk en fieder fijn dat jullie weer actief mee kunnen doen hier. Hopelijk kan sparkling ook snel weer hier aansluiten.

Frummeltje hoe is het bij jou?

Voor alle wachtende, klussende dames :*.

Ik lees wel mee maar reageer iets minder frequent als aan het begin. Probeer iets meer afstand te nemen.
  dinsdag 17 april 2012 @ 21:59:03 #175
294520 Frummeltje86
It's me, Frummeltje
pi_110461705
quote:
1s.gif Op dinsdag 17 april 2012 21:10 schreef Sethiwe het volgende:
Barreltje balen dat je toch weer ongesteld bent geworden.
Wat lief dat je man zich al voorbereid had.

Lot wat irritant elke keer dat bruinverlies.
Hopelijk test je snel positief en ben je er voor maanden van af.

Dat van die onrustige huid herken ik zelf ook.

Tuk-tuk en fieder fijn dat jullie weer actief mee kunnen doen hier. Hopelijk kan sparkling ook snel weer hier aansluiten.

Frummeltje hoe is het bij jou?

Voor alle wachtende, klussende dames :*.

Ik lees wel mee maar reageer iets minder frequent als aan het begin. Probeer iets meer afstand te nemen.
Ik krijg het met mijn drukke baan ook nauwelijks voor elkaar om jullie bij te houden ;) ik zal morgen eens wat tijd nemen om op iedereen te reageren.

Ik weet niet wat ik ervan moet denken :') giga opgeblazen buik, rommelende darmen en voor de verandering eens geen knaltieten rond deze tijd van mijn cyclus. Vrijdag zou ik ongesteld moeten worden, maar dan zou ik uitgaan van een lf van 14. Geen idee of ik die ook daadwerkelijk heb ;)

Als het voor jou goed voelt om wat meer afstand te nemen, dan is dat goed Sethiwe :) Ik snap je eigenlijk best goed ;)
pi_110473416
Nooit gedacht dat ik dit zou gaan posten hier ;), dus toch maar even in een spoiler voor wat meer privacy:
SPOILER
pi_110478842
En Lot? Heb je nog getest?

Ik las dat Tuktuk en bellelena weer begonnen zijn met klussen. Ik hoop dat het snel raak is en deze keer blijft zitten. Knuffel voor jullie

Bij mij ook herkenbaar dat je altijd een inlegkruisje nodig hebt. Heb ik dus ook altijd.

Bij mij is mijn menstruatie nu begonnen met de pijn in mijn buik erbij. Erg gezellig dus allemaal. Volgende week dinsdag moet ik weer bij Geertgen zijn. Hopelijk hoor ik die dag ook wanneer de tweede terugplaatsing is.
pi_110482409
Dank jullie O+

Het is gek en emotioneel om weer te klussen voor een nieuw kindje, terwijl ik nu gewoon nog zwanger had horen te zijn, maar het is goed zo. Ondanks ons verdriet willen we nog steeds heel graag een kindje endaar gaan we dan ook voor :)
pi_110483621
-Tuktuk-, dat klinkt herkenbaar! Ik voel me ook, bij vlagen, nog wel verdrietig, maar tegelijk willen we gewoon echt heel graag een kindje en gaan we daar voor.

Hier trouwens ook wel eens pukkeltjes, ze komen met name rond mijn menstruatie. Dat was met de pil zo en zonder pil ook. Zonder pil trouwens een veel lichtere menstruatie en veel minder buikpijn/kramp.

L0t: Hoe is het inmiddels met het bruinverlies?

Omentielvo: Even terug gezocht en jij doet het dus gewoon alleen! Spannend de tweede terugplaatsing in het vooruitzicht, hopelijk is dat een plakker!

Frummeltje: Klinkt ook wel spannend met allerlei kwaaltjes, nog even geduld dus, maar wat duren de dagen lang als je dan aan het wachten bent he..

Sethiwe, ik heb je verhaal niet gevolgd, maar wat frummeltje zegt, voel je vooral niet bezwaard om wat afstand te nemen van hier, doe vooral wat voor jou prettig voelt.
pi_110488984
Lot, toch niet getest?

Bellelena *O* Dat zou gaaf zijn als het lukt! Maar het is sowieso een stap in de goede richting. ;)

Sethiwe :*

Frummeltje klinkt veelbelovend... :)

Toch maar ff spoileren :)
SPOILER

[ Bericht 9% gewijzigd door Fieder op 18-04-2012 16:13:12 ]
  woensdag 18 april 2012 @ 16:46:42 #181
57497 happyme28
I'm so happy
pi_110491539
Fieder, de positie van de cervix is inderdaad gedurende de cyclus verschillend.

Hier staat er meer over:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Baarmoederhals

Hier nu 5 DPO, dus nog een weekje wachten. Op een of andere manier ben ik er deze maand ineens veel mee bezig. Wat rustiger op het werk en dus tijd voor wat anders :D

Verder :* kus voor allemaal. Hopen op streepjes deze maand *O*
pi_110494095
Bellelena wat fijn! En meteen ook een beetje spannend dus ;) Hopelijk weer net zoveel geluk als de eerste keer!

Hoeveel tijd zit er normaal gesproken tussen terugplaatsingen Omentielvo? Kan dat gewoon 2 cyclussen achter elkaar? Sterkte met de buikpijn :*

Ik heb toch maar niet getest, beter om nog even af te wachten.. Heb wel sinds vandaag wat menstruatieachtige pijn in m'n onderbuik dus ik denk dat het nu wel echt gaat doorzetten. Bruinverlies is nog wel hetzelfde.
pi_110498376
Toch kunnen die krampen ook goed bij een zwangerschap hoor Lot! Ik blijf geloven tot het tegendeel bewezen is ;)

Bellelana, wat fijn en spannend!

Tuktuk, ik herken het ook. Het verdriet om deze zwangerschap die mis is gegaan blijft maar het gevoel dat ik echt graag een kindje wil is alleen nog maar sterker geworden.

Frummeltje, dat klinkt hoopvol. Nog even geduld en dan weet je het!

Hoop dat ik niemand vergeten ben en nog een dikke :* voor iedereen die het nodig heeft.
E.
pi_110504929
quote:
1s.gif Op woensdag 18 april 2012 19:21 schreef .Sparkling. het volgende:
Toch kunnen die krampen ook goed bij een zwangerschap hoor Lot! Ik blijf geloven tot het tegendeel bewezen is ;)
Haha nou ik kan het me echt bijna niet voorstellen, het doet nu ook echt best veel pijn.. Laat het maar gewoon doorbreken nu dan kunnen we weer verder en ben ik straks weer even van dat bruinverlies af. Maar wel lief van je ;)
pi_110507562
quote:
1s.gif Op woensdag 18 april 2012 19:21 schreef .Sparkling. het volgende:

Bellelana, wat fijn en spannend!

Tuktuk, ik herken het ook. Het verdriet om deze zwangerschap die mis is gegaan blijft maar het gevoel dat ik echt graag een kindje wil is alleen nog maar sterker geworden.

Frummeltje, dat klinkt hoopvol. Nog even geduld en dan weet je het!

Hoop dat ik niemand vergeten ben en nog een dikke :* voor iedereen die het nodig heeft.
O+
pi_110511504
Minivoorstelpost: Augustus 2010 een miskraam gehad (ik werd zwanger door de pil heen, dus blijkbaar kan het wel). Nadat ik afgelopen september gestopt ben met de pil, vanaf januari weer een normale menstruatie. Sindsdien druk aan de klus, maar geen tweede streepje.
"After all this time?" "Always."
pi_110511539
Welkom Lav!
E.
pi_110513769
Dankjewel!
"After all this time?" "Always."
pi_110520554
Welkom Lav! En dat je maar snel mag doorschuiven naar het volgende topic :)
  donderdag 19 april 2012 @ 09:15:22 #190
326948 rebel-angel
back in the magic zone
pi_110520829
welkom lav :)

ik ben er nog wel, maar nu druk met de verhuizing ;(
W
Z
E
pi_110522252
Welkom Lav! Hopelijk snel twee streepjes voor jou! :)

R-A veel succes met de verhuizing! Verhuizen is echt shit :P
pi_110527610
Welkom Lav, ik hoop dat je snel twee streepjes hebt hoor.

@Lot. Ze plaatsen inderdaad gelijk weer terug. Ik had in totaal 4 cyro's. Tijdens het ontdooien van de vorige keer is er eentje meteen 'kapot' (geen idee hoe dat heet) gegaan. Nu heb ik nog twee cyro's over. Mochten deze twee kansen ook niet lukken dan ga ik verder op IUI.
pi_110539218
Welkom Lav!

Wanneer moet je weer Omentielvo?

Lot jij hebt echt geduld! :D :* Ik blijf ook hopen voor je...
  donderdag 19 april 2012 @ 18:22:35 #194
52229 Chanty
pi_110541908
Welkom Lav en succes :)
pi_110542875
@omentielvo: hoezo terug naar IUI?
Ik waarschijnlijk ook maar dat is vanwege te lage opbrengst bij IVF. Jij had 4 cryos dus dat kan het niet zijn.
Gewoon nieuwsgierig. :)
Ik hoop natuurlijk dat het helemaal niet nodig is. :*
pi_110550493
Ik loop bij een kliniek die met wederkerigheid werkt. Dus ik ben zelf ook donor. Daarom heb ik IVF gekregen. En de eitjes worden dan verdeeld tussen mij en een vrouw die dat nodig heb. En ik mag dan heel vlot gebruik maken van hun donorbank. Ik vond deze manier van werken zo mooi.
  vrijdag 20 april 2012 @ 10:01:06 #197
294520 Frummeltje86
It's me, Frummeltje
pi_110552604
Welkom, Lav!

En een knuffel voor alle andere wachtenden hier. :)
pi_110554046
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 april 2012 07:59 schreef Omentielvo het volgende:
Ik loop bij een kliniek die met wederkerigheid werkt. Dus ik ben zelf ook donor. Daarom heb ik IVF gekregen. En de eitjes worden dan verdeeld tussen mij en een vrouw die dat nodig heb. En ik mag dan heel vlot gebruik maken van hun donorbank. Ik vond deze manier van werken zo mooi.
Oh wat bijzonder! O+ Hopelijk snel een nieuwe terugplaatsing dan en een plakkertje!

Ik ben vanochtend ongesteld geworden. Had ook niet anders verwacht :).
Hopelijk deze cyclus niet weer zo snel bruinverlies. Ga in ieder geval vanaf nu wel temperaturen om te kijken of ik dan wel een eisprong krijg als ik steeds zo vroeg al bruinverlies heb. Ovutest zegt van wel maar dat zegt ook niet alles natuurlijk.

:* Voor iedereen!
pi_110554067
wat zijn we weer knuffelig vandaag :P Als ik dat vergelijk met vorige week :D
pi_110554169
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 april 2012 10:53 schreef _aurum_ het volgende:
wat zijn we weer knuffelig vandaag :P Als ik dat vergelijk met vorige week :D
Geen reden om te bitchen toch ook?
  vrijdag 20 april 2012 @ 11:06:29 #201
294520 Frummeltje86
It's me, Frummeltje
pi_110554563
Precies :)
pi_110554682
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 april 2012 10:55 schreef L0t.. het volgende:

[..]

Geen reden om te bitchen toch ook?
dat zeg ik toch ook niet ?

Jullie snappen mijn grapjes niet :') *sad*
pi_110554745
quote:
7s.gif Op vrijdag 20 april 2012 11:10 schreef _aurum_ het volgende:

[..]

dat zeg ik toch ook niet ?

Jullie snappen mijn grapjes niet :') *sad*
Huh maar ik bedoel het ook niet lullig naar jou? :P
pi_110555157
Ah, jammer L0t! Hopelijk gaat het temperaturen nieuwe inzichten geven.

Omentielvo: Wat bijzonder dat dat zo kan, dat wist ik helemaal niet! Hopelijk blijft 1 van de 2 cryos plakken :)
pi_110556028
Omentielvo, dat is inderdaad mooi dat het zo kan. Ik vind het heel bijzonder om jouw proces te volgen. Hoop dat je snel een zwangerschap mag komen melden :*

Wat jammer Lot! :( Ik ben benieuwd of temperaturen een ander beeld geeft.
E.
pi_110560809
Jammer Lot! Dan inderdaad deze cyclus maar gebruiken om te onderzoeken. :*

Ik vind het ook heel mooi Omentielvo. Spannend hoor, we duimen idd voor een plakker!
pi_110561002
Thnx dames :)
pi_110561624
Ik begin steeds ongeduldiger te worden, wil een eisprong!
Het is al ruim 4 weken geleden dat ik het vruchtje ben verloren en ik weet dat het lang kan duren maar ja, geduld hebben is niet mijn sterke kant zeg maar ;)
E.
pi_110562495
*O* Spierrrrrrrrrrrrrrrrrrrwitte test :D
Ben zo blij!

Ben je aan het ovutesten Sparkling? Of tempen? Of gewoon op je gevoel?

Mijn vent gister: Ga je nu evaluatietesten gebruiken? :') Wel lief maar whaha...
pi_110563004
evaluatietesten :') O+

En wat goed dat je test helemaal wit is Fieder! Op naar nieuwe streepjes!

.Sparkling. kan me goed voorstellen. Doe je temperaturen en/of ovutesten of kun je je ovulatie altijd goed voelen?

Over het algemeen kan ik mijn ovulatie altijd wel voelen, maar nu twijfel ik een beetje. Ergens de afgelopen dagen een paar keer wat steekjes gevoeld, maar nog niet echt zulke als ik normaal gesproken meestal voel. Dus ik weet niet zeker of ik een ovulatie heb gehad of dat ie nog moet komen. Maar ik klus gewoon wel door ;) Beter te veel dan te weinig (zolang het leuk is in ieder geval!).
Moet wel zeggen dat ik toch ook een beetje twijfel of ik ovutesten en/of temperaturen zal gaan doen. Geduld is ook niet echt heel erg mijn sterkste kant in dit geval ;)
pi_110564872
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 april 2012 17:22 schreef Fieder het volgende:
*O* Spierrrrrrrrrrrrrrrrrrrwitte test :D
Ben zo blij!

Ben je aan het ovutesten Sparkling? Of tempen? Of gewoon op je gevoel?

Mijn vent gister: Ga je nu evaluatietesten gebruiken? :') Wel lief maar whaha...
Wat goed!! Dat er nu maar snel weer twee streepjes op mogen staan ;)
Handig joh, die evaluatietesten :+
pi_110565689
Jaaaa Fieder! Eindelijk! Op naar een eisprong!
Ik moest ook even lachen in je man, evaluatietesten :D

Bellelena, spannend! Mij lijkt het moeilijk zonder testen hoor, zou ik veel te bang zijn dat ik hem mis.

Ik gebruik dus inderdaad testen! Niet iedere dag trouwens, voor de zwangerschap voelde ik het aan veel afscheiding. Afgelopen week had ik het ook weer dus toen twijfelde ik maar helaas.. Nog niets! :(
E.
pi_110566747
Net ook maar ovutesten besteld :@
pi_110586050
Handig toch Bellelena? Als jij denkt dat je daar goed mee om kunt gaan zie ik daar geen probleem in. :)

Iemand hier deelt de informatie van de ovutest niet met haar vent. Hij weet dus niet welk potje voor het echie is. :')
Vond ik wel een goed idee.

Ik werd vanmorgen wakker en dacht meteen aan mn witte test. Was even een heel emotioneel moment.
Ik was voor het eerst blij dat ik niet meer zwanger was ipv verdrietig. Had weer hoop :@ Hoop dat jullie snappen wat ik bedoel

[ Bericht 4% gewijzigd door Fieder op 21-04-2012 09:19:08 ]
pi_110586246
Ik snap wat je bedoelt Fieder :*

nieuwe kansen, nieuwe prijzen :Y

En balen L0t! Wat is je volgende NOD?
pi_110589052
quote:
1s.gif Op zaterdag 21 april 2012 09:24 schreef _aurum_ het volgende:
Ik snap wat je bedoelt Fieder :*

nieuwe kansen, nieuwe prijzen :Y

En balen L0t! Wat is je volgende NOD?
Weet ik nog niet, bereken het vanaf m'n eisprong. Die was deze keer best laat (dag 24 pas), hoop deze keer wat eerder :P

Jij zit nu in je laatste cyclus voor je afspraak in het zkh toch? Ben je er zenuwachtig voor of kijk je er juist naar uit?

Fieder :*
pi_110595620
Lav welkom, hopelijk kan je snel door naar Z&G.

Frummeltje hoe is het bij jou, las zo gauw nog niet iets. Gisteren was toch je waarschijnlijke nod?

Lot balen dat je toch ongesteld bent geworden, hopelijk blijft bruinverlies nu weg.

Hoe is het verder met iedereen? Voor wie het nodig heeft :*
  zaterdag 21 april 2012 @ 18:39:22 #218
294520 Frummeltje86
It's me, Frummeltje
pi_110602790
Lot, jammer van je ongi, maar het is ook weer een nieuwe kans. Succes!

Fieder, wat fijn dat je test eindelijk weer negatief is! Ik kan me zo indenken dat je nu weer met enigszins frisse moed er opnieuw voor durft te gaan. Hopelijk plas je snel weer een tweede streepje!

Omentielvo, ook voor jou veel succes gewenst.

Sethiwe, hier nog weinig aan de hand vreemd genoeg. Gisteren was inderdaad mijn vermoedelijke Nod, afgaand op mijn positieve ovutest en een lf van 14 dagen. Heb eerlijk gezegd geen idee of ik dat dus heb, maar heb ook nog niet getest... Mijn lijf zegt me al wel een paar dagen dat ik ongesteld ga worden, dus ik weet het niet. Ik ga niet te snel testen, want mijn lijf doet soms nog steeds rare dingen qua cyclus ;) even afwachten dus nog! Hoe is het met jou?

Sorry, ik merk dat ik het lastig vind om iedereen te noemen. Niet persoonlijk bedoeld, meiden. Wens jullie allemaal veel succes en klusplezier!
pi_110603467
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 april 2012 18:39 schreef Frummeltje86 het volgende:
Sethiwe, hier nog weinig aan de hand vreemd genoeg. Gisteren was inderdaad mijn vermoedelijke Nod, afgaand op mijn positieve ovutest en een lf van 14 dagen. Heb eerlijk gezegd geen idee of ik dat dus heb, maar heb ook nog niet getest... Mijn lijf zegt me al wel een paar dagen dat ik ongesteld ga worden, dus ik weet het niet. Ik ga niet te snel testen, want mijn lijf doet soms nog steeds rare dingen qua cyclus ;) even afwachten dus nog! Hoe is het met jou?

Spannend! Voel je verder iets van symptomen? Heb je een datum in gedachte dat je gaat testen? :)
  zaterdag 21 april 2012 @ 19:03:03 #220
294520 Frummeltje86
It's me, Frummeltje
pi_110603575
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 april 2012 18:59 schreef L0t.. het volgende:

[..]

Spannend! Voel je verder iets van symptomen? Heb je een datum in gedachte dat je gaat testen? :)
Nog niet echt veel. Rommelende darmen voornamelijk en emoties die van hot naar her vliegen ;) ik denk dat ik sowieso nog wacht met testen tot komende vrijdag. Ik zou bijna denken dat er toch geen ei is gesprongen na die positieve ovutest...
pi_110603765
quote:
1s.gif Op zaterdag 21 april 2012 19:03 schreef Frummeltje86 het volgende:

[..]

Nog niet echt veel. Rommelende darmen voornamelijk en emoties die van hot naar her vliegen ;) ik denk dat ik sowieso nog wacht met testen tot komende vrijdag. Ik zou bijna denken dat er toch geen ei is gesprongen na die positieve ovutest...
Fijn he die emoties :') Waarom zou je denken dat je geen eisprong gehad hebt dan? Heb je er iets van gevoeld of niet?
Ik sta in ieder geval in de duimstand ^O^
  zaterdag 21 april 2012 @ 19:13:39 #222
294520 Frummeltje86
It's me, Frummeltje
pi_110603969
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 april 2012 19:08 schreef L0t.. het volgende:

[..]

Fijn he die emoties :') Waarom zou je denken dat je geen eisprong gehad hebt dan? Heb je er iets van gevoeld of niet?
Ik sta in ieder geval in de duimstand ^O^
Ik heb geen idee. Ik vertrouw die ovutesten niet of zo haha ;) nouja, we gaan het zien. We hebben rondom de datum niet echt veel geklust, dus het zou ook een lucky shot zijn. Komende maand (als die nodig is!) toch even anders doen ;)
pi_110605224
Ik zit net ff te googlen maar ovutesten zijn idd niet altijd betrouwbaar... :o

Hoop toch dat t raak was!
pi_110610542
Frummeltje, dat klinkt toch wel heel erg spannend hoor! De symptomen die je noemt kunnen alle kanten op! Ik ga voor je duimen dat je een dezer dagen een tweede streepje op de test gaat zien verschijnen!

Voor mij mogen de dagen (en weken) wel iets sneller gaan. De hele tijd ben ik me bewust van elk steekje/rommeltje/gevoeltje in mijn buik en nu ben ik er niet meer zeker van of ik mijn ovulatie al heb gevoeld of niet... Wat word ik ongeduldig hiervan! Normaal gesproken kan ik best geduldig zijn, maar nu kunnen de dagen me echt niet snel genoeg voorbij gaan!
pi_110633112
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 april 2012 12:00 schreef L0t.. het volgende:

[..]

Weet ik nog niet, bereken het vanaf m'n eisprong. Die was deze keer best laat (dag 24 pas), hoop deze keer wat eerder :P

Jij zit nu in je laatste cyclus voor je afspraak in het zkh toch? Ben je er zenuwachtig voor of kijk je er juist naar uit?

ik zit idd in mijn laatste cyclus voor de afspraak bij het zkh, maak me op dit moment niet druk. Maar ik maak me volgens mij sowieso niet zo snel druk :? We zien wel, het kan iig geen kwaad.

Temperaturen gaat best goed, vooral omdat ik niet iedere dag dezelfde tijd pak, maar gewoon als ik wakker word. Best interessant om te zien hoe je lichaam werkt :Y)
pi_110633156
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 april 2012 21:30 schreef bellelena het volgende:
Frummeltje, dat klinkt toch wel heel erg spannend hoor! De symptomen die je noemt kunnen alle kanten op! Ik ga voor je duimen dat je een dezer dagen een tweede streepje op de test gaat zien verschijnen!

Voor mij mogen de dagen (en weken) wel iets sneller gaan. De hele tijd ben ik me bewust van elk steekje/rommeltje/gevoeltje in mijn buik en nu ben ik er niet meer zeker van of ik mijn ovulatie al heb gevoeld of niet... Wat word ik ongeduldig hiervan! Normaal gesproken kan ik best geduldig zijn, maar nu kunnen de dagen me echt niet snel genoeg voorbij gaan!
herkenbaar :P
pi_110638704
quote:
0s.gif Op zondag 22 april 2012 15:16 schreef _aurum_ het volgende:

ik zit idd in mijn laatste cyclus voor de afspraak bij het zkh, maak me op dit moment niet druk. Maar ik maak me volgens mij sowieso niet zo snel druk :? We zien wel, het kan iig geen kwaad.
Oh dat is wel fijn, ik wou dat ik soms ook eens wat meer relaxed was :')
quote:
Temperaturen gaat best goed, vooral omdat ik niet iedere dag dezelfde tijd pak, maar gewoon als ik wakker word. Best interessant om te zien hoe je lichaam werkt :Y)
Ja dat vroeg ik me nog af idd, wat nou het beste is, elke dag zelfde tijd of gewoon als je wakker wordt. Jij krijgt dus wel echt een duidelijke grafiek als je gewoon tempt zodra je wakker wordt?
Ik moet nu steeds m'n wekker om half 6 zetten omdat dat de tijd is dat ik eruit moet als ik een vroege dienst moet werken, wel erg vroeg zo in het weekend :')
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 april 2012 21:30 schreef bellelena het volgende:
Ja ik denk dat dat voor iedereen hier wel herkenbaar is, die wachtweken zijn echt niet leuk :P
pi_110646171
Ik heb nog nooit ovulatietesten gebruikt dus ik heb van de week een ovulatietest gedaan, om te kijken hoe die eruit zou zien. Die was wit.
Nu net weer een en daar zie ik een vage streep. Ben benieuwd hoe dit zich gaat ontwikkelen!
Kan m natuurlijk al gemist hebben...

Ben niet actief op zoek naar mn ei hoor. Ik wil eerst ongesteld worden dus het is pure nieuwsgierigheid. Maar misschien is het wel een teken dat ik binnenkort weer ongesteld ga worden.
Zou ik al heel blij mee zijn :)
pi_110646383
quote:
0s.gif Op zondag 22 april 2012 20:35 schreef Fieder het volgende:
Ik heb nog nooit ovulatietesten gebruikt dus ik heb van de week een ovulatietest gedaan, om te kijken hoe die eruit zou zien. Die was wit.
Nu net weer een en daar zie ik een vage streep. Ben benieuwd hoe dit zich gaat ontwikkelen!
Kan m natuurlijk al gemist hebben...

Ben niet actief op zoek naar mn ei hoor. Ik wil eerst ongesteld worden dus het is pure nieuwsgierigheid. Maar misschien is het wel een teken dat ik binnenkort weer ongesteld ga worden.
Zou ik al heel blij mee zijn :)
Bij mij duurde het bijna 2 weken om van licht streepje naar positieve test te gaan dus kan best dat 'ie nog eraan komt hoor :)
Mocht 'ie de komende tijd nou positief worden gaan jullie er nog geen gebruik van maken deze ronde dus?
pi_110646774
Nee we gaan deze ronde niet gebruiken. :)
Ik wil graag weten of mn lichaam weer op orde is en ongesteld worden zou mij daarin geruststellen. Misschien onterecht, maar geestelijke rust is ook fijn. :P

Maar je kunt dus 2 weken vage streepjes hebben, dat schiet lekker op dan :') Van de week was ie echt spierwit, maar misschien had ik toen meer gedronken ofzo? t is iig n leuk experiment om met die testjes te leren werken...
pi_110647102
quote:
0s.gif Op zondag 22 april 2012 20:44 schreef Fieder het volgende:
Nee we gaan deze ronde niet gebruiken. :)
Ik wil graag weten of mn lichaam weer op orde is en ongesteld worden zou mij daarin geruststellen. Misschien onterecht, maar geestelijke rust is ook fijn. :P
Ja snap ik, gewoon even alles weer in de 'normale' stand laten komen :)
quote:
Maar je kunt dus 2 weken vage streepjes hebben, dat schiet lekker op dan :') Van de week was ie echt spierwit, maar misschien had ik toen meer gedronken ofzo? t is iig n leuk experiment om met die testjes te leren werken...
Ja dat is lang niet bij iedereen zo volgens mij hoor, zo'n lange 'aanlooptijd' ;)
  zondag 22 april 2012 @ 21:10:17 #232
364382 Aemelia
*bla bla bla bla*
pi_110648630
Sethiwe, ik snap wat je zegt met die afstand, Ik heb het ook. Ik lees wel af en toe mee maar zeker nu het niet niet op rolletjes loopt hier ben ik hier niet meer zo vaak te vinden. :*

Fieder, wat fijn! Eindelijk een witte test! En dan nu maar weer hopen op een vlot gevulde test! Duurde best lang toch? Als jullie er weer alle vertrouwen in hebben mag het gewoon niet meer te lang duren hoor *stampvoet*

Bellelena, ovulatietesten gaven mij meer zekerheid. Ik hoop dat dat voor jou ook zo werkt!

:( l0t, dat is snot (sorry, ik kon die rijm niet laten liggen ;) ) Op de volgende ronde dan maar weer. *zucht*

En _aurum_ ook nog geen geluk :(

Omentielvo, zet hem op! Zo spannend en dat allemaal in je eentje. Heb je iemand in je omgeving met wie je erg close bent en alle mee deelt?

Frummeltje, ik *0* voor je!

Hey Fieder, wat bedoel je met dat ovutesten niet altijd betrouwbaar zijn? Ik heb deze ronde alleen maar spierwitte ovutesten :( Inmiddels zit ik op dag 37in mijn cyclus en nothing. Alles blijft gierend leeg qua streepjes.

Mwheh. -O-
pi_110648927
yoooo hier ben ik weer eens, net een dag voor mijn NOD. Heb meestal niet zo veel te vertellen, behalve of ik wel of niet gesext heb met vent. Slijmwise niets gespot, geen ovutesten gebruikt, geen eisprong gevoeld dus werkelijk waar geen idee.

Morgen moet ik ongesteld worden en al twee weken lang last van iets meer gevoelige tieten maar that's it. Verder niets. Ik ben wel benieuwd maar ga nergens van uit, we zijn weer niet als konijnen tekeer gegaan. Vanaf volgende maand moet dat toch wel anders hoor.
pi_110649351
quote:
0s.gif Op zondag 22 april 2012 17:37 schreef L0t.. het volgende:

[..]

Oh dat is wel fijn, ik wou dat ik soms ook eens wat meer relaxed was :')
Naja, de eerste 2 weken zijn het makkelijkst :) De laatste dagen voor NOD vind ik het meest vervelend.
quote:
Ja dat vroeg ik me nog af idd, wat nou het beste is, elke dag zelfde tijd of gewoon als je wakker wordt. Jij krijgt dus wel echt een duidelijke grafiek als je gewoon tempt zodra je wakker wordt?
Ik moet nu steeds m'n wekker om half 6 zetten omdat dat de tijd is dat ik eruit moet als ik een vroege dienst moet werken, wel erg vroeg zo in het weekend :')
Ik heb uit betrouwbare bron vernomen dat het niks uitmaakt, dus dat advies volg ik dan maar :)

Ik zit qua tijd met hetzelfde, ik zou iedere dag om 0600 de wekker moeten zetten en als ik eenmaal wakker ben dan kan ik daarna niet meer slapen. Een maandje van dat en ik word gek :')
pi_110649781
quote:
0s.gif Op zondag 22 april 2012 21:10 schreef Aemelia het volgende:

:( l0t, dat is snot (sorry, ik kon die rijm niet laten liggen ;) ) Op de volgende ronde dan maar weer. *zucht*
haha :') ja we gaan er weer voor! Wat wel fijn is, is dat mn menstruatie zonder de pil echt bijna niets meer voorstelt *O*

quote:
Hey Fieder, wat bedoel je met dat ovutesten niet altijd betrouwbaar zijn? Ik heb deze ronde alleen maar spierwitte ovutesten :( Inmiddels zit ik op dag 37in mijn cyclus en nothing. Alles blijft gierend leeg qua streepjes.

Mwheh. -O-
Balen! :* Volgens mij is die verminderde betrouwbaarheid bij ovutesten meer van dat als het positief is dat het dan nog niet meteen wil zeggen dat je ook een eisprong krijgt. Of het andersom ook kan weet ik niet..

Spannend sterrenmunt! Wanneer ben je van plan om te gaan testen als je niet ongesteld wordt?
quote:
0s.gif Op zondag 22 april 2012 21:21 schreef _aurum_ het volgende:
Naja, de eerste 2 weken zijn het makkelijkst :) De laatste dagen voor NOD vind ik het meest vervelend.

Ik heb uit betrouwbare bron vernomen dat het niks uitmaakt, dus dat advies volg ik dan maar :)

Ik zit qua tijd met hetzelfde, ik zou iedere dag om 0600 de wekker moeten zetten en als ik eenmaal wakker ben dan kan ik daarna niet meer slapen. Een maandje van dat en ik word gek :')
De eerste weken zijn idd niet zo erg, dan weet je dat er sowieso nog niets is dus let je ook nergens op.

Ik denk dat ik dat dan ook maar aan ga houden, gewoon tempen zodra ik wakker word. Zal me vast een stuk beter bevallen dan elke dag om half 6 :') Bedankt :)
pi_110650837
Ik hoop dat je in de volgende ronde meer succes gaat hebben lot!

Over die onbetrouwbare ovulatietesten, wat ik eens las is dat hij positief geeft voor de eisprong, dus als er een grotere hoeveelheid LH wordt gemeten. Maar dit zegt niet dat er ook daadwerkelijk een eisprong plaats gaat vinden, soms is dat dus niet zo. Dan heb je wel een positieve test gehad maar geen eisprong.

Fieder, dat is toch wel spannend! Zeker als je vorige test spierwit was lijkt er toch iets te gebeuren. Bij mij staat er altijd een licht tweede streepje en een halve week voor de daadwerkelijke eisprong wordt hij steeds donkerder.

Bellelena, heel herkenbaar. Je wil gewoon zo graag verder he?

Kom maar op met die streepjes!

Hier nog steeds rustig. Vandaag een wat emotionelere dag maar dat heeft niets met mijn hormonen te maken dit keer. De sterfdag van mijn moeder is vandaag, 8 jaar geleden werd ze ineens weggenomen van ons. Ze was nog geen 2 weken 48 jaar. Blehh :(
E.
  zondag 22 april 2012 @ 21:53:16 #237
52229 Chanty
pi_110651646
Sparkling sterkte dat zijn en blijven moeilijke dagen :*

Fieder fijn dat je test weer wit is, hopelijk werkt alles snel weer naar behoren :)

Lot -O- op naar de volgende ronde

Omentievlo ik blijf respect houden voor hoe je dat doet met een ei afstaan etc ^O^

Aurum goed dat je je niet gek laat maken :)

Sterremunt ben benieuwd! Het wordt echt wel weer tijd voor streepjes hier!

Hier alles bij het oude. Ovutesten blijven positief, geen menstruatie in velden of wegen te bekennen. Vandaag mijn zwangere vriendinnetje op de foto gezet O+ Ze heeft echt een prachtige buik! Dochtertje van 1,5 natuurlijk ook mee op de foto maar dat viel niet mee want die zit nu in haar nee-fase :D Maar zijn toffe foto's geworden en ondanks dat ik merk hoe graag ik zelf wil, kan ik er wel echt van genieten. En een andere vriendin ga ik over een paar maanden ook op de foto zetten, tenminste iets leuks :D
pi_110651897
Sterrenmunt ik duim voor je :*
The way you rock'n'roll
pi_110652037
Sparkling veel sterkte :* dat lijkt me ook heel moeilijk..

Chanty wat tof dat je dat hebt gedaan! :D Lijkt me confronterend maar ook heel mooi om te doen O+
Nog anderhalve week tot je afspraak, ben heel benieuwd. Hoop dat er dan snel wat schot in de zaak komt voor je :)
pi_110662801
Nou moe, vanochtend ff gepiest voor bevestiging dat ik niet zwanger was...

pi_110662828
Jaaaaaaaa *O* *O* *O*
  maandag 23 april 2012 @ 07:59:06 #242
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_110662844
Oeh, dat is een mooie verrassing dan! Gefeliciteerd! *O*
Unlike those who hide the truth, i tell it like it is......
pi_110662856
Jaaaa streepjes!! *O* gefeliciteerd sterrenmunt!!
vragen mag!
pi_110662862
Mis geplast dus! :D
Gefeliciteerd *O*
Mama van F. (2012) en M. (2016)
pi_110662875
Jaaaaaaa wat goed! Gefeliciteerd dame! *O* *O*
The way you rock'n'roll
  maandag 23 april 2012 @ 08:03:27 #246
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_110662877
Gefeliciteerd Sterrenmunt! *O*
pi_110662887
Whoaaaa Sterremunt!!!! *O* Van harte!!!!!
pi_110662914
Sterrenmunt *O* jaaaaaa! Gefeliciteerd *O* nog.zp'n leukerd erbij O+
pi_110662936
*O* Gefeliciteerd!!!!
pi_110662937
*O* Sterrenmunt, wat tof ^O^ ! van harte gefeliciteerd! *O*
pi_110662974
Sterrenmunt, wat gaaf!! Gefeliciteerd! Nog zo'n leuk kindje!
*poef* nu is het weg
pi_110663017
Feli Sterrenmunt!!!
pi_110663036
Gefeliciteerd sterrenmunt. Volgens mij hoef je volgende maand niet zoveel anders te doen.

Sparkling sterkte.
  maandag 23 april 2012 @ 08:36:08 #254
35189 Troel
scherp en bot
pi_110663184
Nou, dat is een flinke aanpassing dan, ineens wel zwanger zijn in plaats van niet :)
En een leukere verrassing dan denken dat je wel zwanger bent en negatief testen.

Gefeliciteerd *O*
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_110663223
Ow wat gaaf sterremunt! Gefeliciteerd!
*O*
  maandag 23 april 2012 @ 09:44:06 #256
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_110664377
sterrenmunt, van harte gefeliciteerd! *O*
  maandag 23 april 2012 @ 09:45:52 #257
52229 Chanty
pi_110664411
Ja sterremunt gefeliciteerd *O* eindelijk weer streepjes :D
pi_110664612
Gefeliciteerd sterrenmunt! Wat leuk!! :D
E.
pi_110665045
Sterrenmunt gefeliciteerd! *O*
pi_110665290
Sterrenmunt *O* *O* *O*
Daar staan gewoon zomaar twee streepjes op je test O+

Gefeliciteerd!!
pi_110665376
Jahaa wat goed! :D Van harte gefeliciteerd sterrenmunt! *O* *O* *O*

eindelijk weer streepjes hier O+
  † In Memoriam † maandag 23 april 2012 @ 10:27:37 #262
309370 Nanadu
pi_110665499
gefeliciteerd sterrenmunt *O* *O* *O*
  maandag 23 april 2012 @ 10:58:24 #263
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_110666498
ooooo wat leuk!!!!! gefeliciteerd 'Sterrenmunt' ;) *stuiter stuiter*
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
pi_110667194
Sterrenmunt wat leuheukkkkkko!!! Gefeliciteerd!! *O*
* Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje...*
  maandag 23 april 2012 @ 11:26:09 #265
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_110667428
Whoei Sterrenmunt *O* *O* *O* *O*

Van harte!
Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
flugeltje is een kloon van yvonne toch?
pi_110667784
sterrenmunt 2 streepjes *G* gefeliciteerd!
  maandag 23 april 2012 @ 11:54:14 #267
364382 Aemelia
*bla bla bla bla*
pi_110668385
Gefeliciteerd! Wat leuk! Ik zie trouwens maar 1 streep op mijn mobiel maar aangezien iedereen zo enthousiast is doe ik mee *O*
pi_110668751
Sterrenmunt! *O*
pi_110671324
*O* *O* *O* Woehoeee, Sterrenmunt wat gaaaaaaf!! Van harte gefeliciteerd *O* *O* *O*
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_110672155
Dank jullie wel allemaal!! Had echt geen idee, behalve al die pijnlijke tieten. Die voel ik nog steeds wel goed.

Aemelia, het is ook nog maar een licht streepje maar een streep is een streep toch?

Morgen nog een kruidvattest er tegen aan of zo. En dan maar weer alles in gang zetten, mvm, echo onderzoek, checken wat ik wel of niet mag eten. Mijn pakketje net bestelde wijn onder in de kast zetten. En nog meer!
pi_110674509
Toen ik gisteravond je berichtje las dacht ik al van 'Zou het?' en jaaaa! Van harte meis! *O* *O*

Ik hoop dat iedereen in dit topic snel mag volgen naar Z&G. :*
  maandag 23 april 2012 @ 14:36:20 #272
236546 droomvrouwtje
Lief, klein en schattig
pi_110674667
Sterremunt *O* *O* gefeliciteerd
Be happy with the little things in life
  maandag 23 april 2012 @ 16:31:42 #273
294520 Frummeltje86
It's me, Frummeltje
pi_110679453
Jaaaa Sterrenmunt, een tweede streepje!! :)

Hier zijn vanmorgen de rode duiveltjes gekomen, en flink ook... :') weer een cyclus van 34 dagen dus, met een lf van 16 dagen. Iets langer dus dan normaal. Nu op naar een goede poging!!
pi_110680317
Frummeltje, wat jammer nou zeg... :( Op naar een nieuwe ronde met nieuwe kansen. Hoeveelste ronde is het voor je?
  maandag 23 april 2012 @ 16:52:59 #275
294520 Frummeltje86
It's me, Frummeltje
pi_110680437
Dit was weer de eerste ronde na een lange pauze. Tussen augustus 2011 en maart 2012 hebben we bewust niet geklust voor een kindje vanwege onze trouwdatum. Nu dat bijna gaat gebeuren, mochten we los van onszelf ;)
pi_110680794
Ohhh wat spannend! Alvast gefeliciteerd met de aanstaande bruiloft O+ en wat zou het leuk zijn als je dan stiekem zwanger op je bruiloft staat! Vrienden van mij waren teruggerekend waarschijnlijk zwanger geworden de avond van de vrijgezellendag. Ze stond ook stiekem zwanger op haar bruiloft zonder dat ze het zelf wist ;) Maar toch bijzonder als je het daarna zo terug bekijkt.

Oh ik zie nu ook de regel onder je berichtje (hoe heet dat). Dat zijn de cyclussen neem ik aan. Het was me nog niet eerder opgevallen :) Je hebt best een nette cyclus als ik het zo zie. Hopelijk ook snel een tweede streepje!
pi_110681388
quote:
0s.gif Op maandag 23 april 2012 16:31 schreef Frummeltje86 het volgende:
Jaaaa Sterrenmunt, een tweede streepje!! :)

Hier zijn vanmorgen de rode duiveltjes gekomen, en flink ook... :') weer een cyclus van 34 dagen dus, met een lf van 16 dagen. Iets langer dus dan normaal. Nu op naar een goede poging!!
Ah jammer Frummeltje! ;( :* Is dit nu je laatste cyclus voor je bruiloft of heb je er nog 2?
  maandag 23 april 2012 @ 17:40:34 #278
326948 rebel-angel
back in the magic zone
pi_110682173
SPOILER
maar verder steek ik m'n kop even terug in het zand
had dit echt nooit verwacht
W
Z
E
  maandag 23 april 2012 @ 17:52:07 #279
52229 Chanty
pi_110682680
Dat heb je snel gefikst RA :D Gefeliciteerd *O*

Frummel balen maar op naar je trouwdag en hopen dat de volgende ronde raak is :)
  maandag 23 april 2012 @ 17:54:01 #280
294520 Frummeltje86
It's me, Frummeltje
pi_110682760
quote:
0s.gif Op maandag 23 april 2012 17:18 schreef L0t.. het volgende:

[..]

Ah jammer Frummeltje! ;( :* Is dit nu je laatste cyclus voor je bruiloft of heb je er nog 2?
Dit is nu de laatste cyclus voor mijn trouwen. Bij de volgende is mijn NOD op onze huwelijksreis! Dat zou misschien nog mooier zijn. :)
  maandag 23 april 2012 @ 17:57:36 #281
294520 Frummeltje86
It's me, Frummeltje
pi_110682903
quote:
0s.gif Op maandag 23 april 2012 17:01 schreef bellelena het volgende:
Ohhh wat spannend! Alvast gefeliciteerd met de aanstaande bruiloft O+ en wat zou het leuk zijn als je dan stiekem zwanger op je bruiloft staat! Vrienden van mij waren teruggerekend waarschijnlijk zwanger geworden de avond van de vrijgezellendag. Ze stond ook stiekem zwanger op haar bruiloft zonder dat ze het zelf wist ;) Maar toch bijzonder als je het daarna zo terug bekijkt.

Oh ik zie nu ook de regel onder je berichtje (hoe heet dat). Dat zijn de cyclussen neem ik aan. Het was me nog niet eerder opgevallen :) Je hebt best een nette cyclus als ik het zo zie. Hopelijk ook snel een tweede streepje!
Dank je! Wij zouden het ook heel gaaf vinden als we al een kindje onderweg hebben met ons trouwen. Dan is hij/zij er toch een beetje bij! Lijkt me heel bijzonder inderdaad. Grappig dat die vrienden het niet eens wisten!

Ja, dat zijn inderdaad mijn cyclussen. Soms doet mijn lijf wat raar rondom stress enzo ;) maar verder best regelmatig, steeds zo rond de 33-34 dagen. Ik ben tevreden!

RA, van harte meid!! Dat heb je super snel gedaan! :) lekker van genieten ;)

Vanavond reageer ik wat uitgebreider, mijn eten wordt as we speak voor mijn neus gezet :)
  maandag 23 april 2012 @ 17:57:49 #282
294520 Frummeltje86
It's me, Frummeltje
pi_110682913
[quote]1s.gif Op maandag 23 april 2012 17:57 schreef Frummeltje86 het volgende:

[..]

Oeps... Quote ipv edit... :')
pi_110682980
rebel-angel :o Van harte gefeliciteerd!
Nu eerst even rustig wennen, maar dat komt vast goed O+
  maandag 23 april 2012 @ 18:01:56 #284
294520 Frummeltje86
It's me, Frummeltje
pi_110683083
Zullen we trouwens het lijstje met de NOD's eens aanvullen meiden? Voor zover mogelijk? :)
pi_110683110
quote:
1s.gif Op maandag 23 april 2012 17:57 schreef Frummeltje86 het volgende:

[..]

Dank je! Wij zouden het ook heel gaaf vinden als we al een kindje onderweg hebben met ons trouwen. Dan is hij/zij er toch een beetje bij! Lijkt me heel bijzonder inderdaad. Grappig dat die vrienden het niet eens wisten!

Ja, dat zijn inderdaad mijn cyclussen. Soms doet mijn lijf wat raar rondom stress enzo ;) maar verder best regelmatig, steeds zo rond de 33-34 dagen. Ik ben tevreden!

RA, van harte meid!! Dat heb je super snel gedaan! :) lekker van genieten ;)

Vanavond reageer ik wat uitgebreider, mijn eten wordt as we speak voor mijn neus gezet :)
Bij die vrienden: De vrijgezellendag was het weekend voor de bruiloft, dus technisch gezien was er op de bruiloft nog niet eens een innesteling geweest ;) Vandaar dat ze het nog niet wisten, maar achteraf bekeken was het dus een helelelele prille zwangerschap op de dag van de bruiloft!

Ik ga meehopen dat dat voor jou ook zo mag zijn!
Of misschien zelfs dat je het zelf wel al weet! Dat zou helemaal gaaf zijn natuurlijk!
pi_110683314
Rebel Angel van harte *O*
Veel plezier onder 't zand. :D
pi_110683331
Dat zou zeker leuk zijn Frummeltje! Hopen maar :)

Gefeliciteerd RA! Leuk!
E.
  maandag 23 april 2012 @ 18:29:06 #288
52229 Chanty
pi_110684112
quote:
0s.gif Op maandag 23 april 2012 18:02 schreef bellelena het volgende:

[..]

Bij die vrienden: De vrijgezellendag was het weekend voor de bruiloft, dus technisch gezien was er op de bruiloft nog niet eens een innesteling geweest ;) Vandaar dat ze het nog niet wisten, maar achteraf bekeken was het dus een helelelele prille zwangerschap op de dag van de bruiloft!

Ik ga meehopen dat dat voor jou ook zo mag zijn!
Of misschien zelfs dat je het zelf wel al weet! Dat zou helemaal gaaf zijn natuurlijk!
Whehehe ik zat ook al in de buik van mijn mama zonder dat ze dat wist toen ze trouwde en zorgde ervoor dat ze steeds naar de wc moest >:)
  maandag 23 april 2012 @ 18:43:49 #289
258612 nytar
boys boys boys
pi_110684717
rebel Angel en sterrenmunt! Van harte!
pi_110684859
Whaaa, r-a, wat flik je ons nou? :D van harte!!! *O*
pi_110684927
Jaja daar zijn ze weer, de streepjes!! En streepjes lijken altijd in groepen te komen? Grappig...

Sterrenmunt!!!!!!!!!!!! *O* *O* *O* *O* *O* *O* :* Goed gepiest joh!

RA, jij ook van harte! *O* *O* *O*

En even heel wat anders nog:
Sparkling :* wat verdrietig zeg.
pi_110685214
Nog even een ego-post erachteraan.

Ik vertelde gister dat ik een vage streep op mn ovutest had. Dus ik dacht dat mn ei eraan zat te komen en dan over n week of 2 misschien ongesteld enzo...

Maar nou werd ik vanmorgen wakker en wat denk je: Gutsend ongesteld!! Echt zo raar...
Misschien is het gewoon een onttrekkingsbloeding, maar waar wordt die dan door getriggerd? Snap er niks meer van 8)7

Maar iig mooi helder rood bloed, das goed toch??
  maandag 23 april 2012 @ 18:59:58 #293
52229 Chanty
pi_110685404
Misschien dat je lichaam nu al langzaam wat LH-hormomen aanmaakt en dat je over twee weken wel je eisprong gewoon hebt? Wel mooi dat je ongesteld bent, maar eens kijken hoe alles zich de komende weken ontwikkelt.
pi_110687532
quote:
1s.gif Op maandag 23 april 2012 17:54 schreef Frummeltje86 het volgende:

[..]

Dit is nu de laatste cyclus voor mijn trouwen. Bij de volgende is mijn NOD op onze huwelijksreis! Dat zou misschien nog mooier zijn. :)
Ohh dat zou wel super zijn! Maar mss toch wel liever gewoon deze cyclus al ;)

Van harte gefeliciteerd R-A, dat ging lekker snel :D *O*
Hopelijk is dit de aftrap van een nieuwe streepjesregen O+

@ Fieder, ik weet het niet, misschien dat je lichaam altijd een beetje LH aanmaakt en dat je altijd wel iets ziet op een ovutest? Wel fijn dat je nu gewoon ongesteld bent geworden toch? :) Nu kunnen jullie er weer voor gaan :*
pi_110687688
Oh ja Frummel was ik vergeten! Spannend, trouwen!! En een wittebroodskindje jaaa O+

Ik had vorige week wel een witte ovutest, dus heb niet altijd een streep... Kan verder geen info vinden of je al tijdens je 1e cyclusdag LH begint te maken.

Als ik die stomme test niet had gedaan was ik nu gewoon blij geweest met mn ongi :') waarom ben ik zo nieuwsgierig...
pi_110688118
quote:
0s.gif Op maandag 23 april 2012 19:42 schreef Fieder het volgende:
Oh ja Frummel was ik vergeten! Spannend, trouwen!! En een wittebroodskindje jaaa O+

Ik had vorige week wel een witte ovutest, dus heb niet altijd een streep... Kan verder geen info vinden of je al tijdens je 1e cyclusdag LH begint te maken.

Als ik die stomme test niet had gedaan was ik nu gewoon blij geweest met mn ongi :') waarom ben ik zo nieuwsgierig...
Maar je zat dan toch juist niet op je eerste cyclusdag toen je die streep had? Ik heb eenpaar dagen voor m'n menstruatie ook een ovulatietest gedaan, gewoon om te kijken of ik dan nog steeds een streepje had en die stond er ook nog gewoon, wel heeeeelll licht maar ik zag 'm wel. Zou me er niet te druk over maken hoor :)
pi_110690668
Gefeli RA en Sterrenmunt!! *O*
  maandag 23 april 2012 @ 20:35:26 #298
294520 Frummeltje86
It's me, Frummeltje
pi_110690785
quote:
0s.gif Op maandag 23 april 2012 19:42 schreef Fieder het volgende:

Maar dat betekent wel dat je hierna weer voor het echie kan gaan! Ovulatietesten hebben vaak een licht streepje, omdat je altijd wel wat van dat lh-hormoon aanmaakt. Het schijnt zelfs zo te zijn dat mannen ook een licht streepje kunnen plassen op een ovutest! Al zal hij bij hun niet positief worden ;) laat je maar lekker even verwennen en op naar een nieuwe cyclus. Ik hoop echt dat je snel een tweede streepje piest :)

Zou een Modje mijn NOD op 27 mei willen zetten? :)
pi_110691000
Bedankt meiden, zal proberen me niet druk te maken. :) :*
  maandag 23 april 2012 @ 20:43:55 #300
294520 Frummeltje86
It's me, Frummeltje
pi_110691339
quote:
0s.gif Op maandag 23 april 2012 20:33 schreef _aurum_ het volgende:
Gefeli RA en Sterrenmunt!! *O*
Hoe gaat het inmiddels bij jou?

En de andere dames? Sethiwe? Chanty? Fenne? :) en de rest natuurlijk ook ;) ik heb wel weer zin in een nieuwe streepjesregen!
pi_110691538
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 april 2012 10:00 schreef _aurum_ het volgende:
Dit is hét topic voor iedereen die bezig is met zwanger raken. Als het wat moeilijker gaat of als je al in de Medische Molen zit ben je evt. ook van harte welkom in het topic met de naam 'Als zwanger worden/blijven niet zo gemakkelijk gaat'.

Aanpassingen van je NOD gaarne dikgedrukt in je post plaatsen.

NOD:
19 april barreltje (11-2011)
21 april L0t (2-2012)
23 april sterrenmunt (09-2011)
26 april -TukTuk-
27 mei Frummeltje86

Aemelia (01-2012)
Ashina
aurum (08-2011)
designed
Fenne
frummeltje86 (12-2010)
Ladyblack (08-2010)
Lindala (10-2011)
L0t.. (02-2012)
Nytar (01-2012)
papillion
sethiwe (08-2011)
Spewey
Tuktuk (02-2012)
winka (01-2011)

(Lijstjes worden alleen aangepast als er een duidelijke nieuwe NOD aangegeven wordt. Soms zijn er mensen die posten dat ze ongesteld zijn, maar nog geen NOD erbij. Die gegevens passen we dan niet gelijk aan, anders blijven we editten en schuiven. Wil je een wijziging in de lijst, geef dan even een datum door, of een verzoek naar de onderste lijst. Maar dat laatste ook liever niet om de 2 dagen en dan weer terug omhoog. Mochten we over een verzoekje heen lezen, stuur dan even een PMetje. )

Handige links:
Foliumzuur
Menstruele cyclus
Vruchtbaarheid
Vragen en antwoorden over zwanger worden
Uitslag zwangerschapstest enquete
Freya, patientvereniging voor vruchtbaarheidsproblematiek
Online zwangerschapstest (voor de gein)

Afkortingen:
NOD = Niet Ongesteldheidsdag (de dag dat je ongesteld zou moeten worden, maar het niet wilt)
DPO = Days Past Ovulation (het aantal dagen dat verstreken is sinds je ovulatie)
LF = Luteale fase (het aantal dagen tussen je eisprong en je menstruatie, tussen 9-14 dagen is normaal)
PUPO = pregnant until proven otherwise
KvK = klussen voor kindje (functioneel klussen dus, of te wel neuken in je vruchtbare periode)
FFF = Fuck for Fun (gewoon lekker neuken omdat je daar gewoon zin in hebt)
FF = Fertility Friend (site waar je je cyclus kunt bijhouden mbv temperaturen)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')