abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_110680794
Ohhh wat spannend! Alvast gefeliciteerd met de aanstaande bruiloft O+ en wat zou het leuk zijn als je dan stiekem zwanger op je bruiloft staat! Vrienden van mij waren teruggerekend waarschijnlijk zwanger geworden de avond van de vrijgezellendag. Ze stond ook stiekem zwanger op haar bruiloft zonder dat ze het zelf wist ;) Maar toch bijzonder als je het daarna zo terug bekijkt.

Oh ik zie nu ook de regel onder je berichtje (hoe heet dat). Dat zijn de cyclussen neem ik aan. Het was me nog niet eerder opgevallen :) Je hebt best een nette cyclus als ik het zo zie. Hopelijk ook snel een tweede streepje!
pi_110681388
quote:
0s.gif Op maandag 23 april 2012 16:31 schreef Frummeltje86 het volgende:
Jaaaa Sterrenmunt, een tweede streepje!! :)

Hier zijn vanmorgen de rode duiveltjes gekomen, en flink ook... :') weer een cyclus van 34 dagen dus, met een lf van 16 dagen. Iets langer dus dan normaal. Nu op naar een goede poging!!
Ah jammer Frummeltje! ;( :* Is dit nu je laatste cyclus voor je bruiloft of heb je er nog 2?
  maandag 23 april 2012 @ 17:40:34 #278
326948 rebel-angel
back in the magic zone
pi_110682173
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
maar verder steek ik m'n kop even terug in het zand
had dit echt nooit verwacht
W
Z
E
  maandag 23 april 2012 @ 17:52:07 #279
52229 Chanty
Ik heersch >:)
pi_110682680
Dat heb je snel gefikst RA :D Gefeliciteerd *O*

Frummel balen maar op naar je trouwdag en hopen dat de volgende ronde raak is :)
Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p
  maandag 23 april 2012 @ 17:54:01 #280
294520 Frummeltje86
It's me, Frummeltje
pi_110682760
quote:
0s.gif Op maandag 23 april 2012 17:18 schreef L0t.. het volgende:

[..]

Ah jammer Frummeltje! ;( :* Is dit nu je laatste cyclus voor je bruiloft of heb je er nog 2?
Dit is nu de laatste cyclus voor mijn trouwen. Bij de volgende is mijn NOD op onze huwelijksreis! Dat zou misschien nog mooier zijn. :)
  maandag 23 april 2012 @ 17:57:36 #281
294520 Frummeltje86
It's me, Frummeltje
pi_110682903
quote:
0s.gif Op maandag 23 april 2012 17:01 schreef bellelena het volgende:
Ohhh wat spannend! Alvast gefeliciteerd met de aanstaande bruiloft O+ en wat zou het leuk zijn als je dan stiekem zwanger op je bruiloft staat! Vrienden van mij waren teruggerekend waarschijnlijk zwanger geworden de avond van de vrijgezellendag. Ze stond ook stiekem zwanger op haar bruiloft zonder dat ze het zelf wist ;) Maar toch bijzonder als je het daarna zo terug bekijkt.

Oh ik zie nu ook de regel onder je berichtje (hoe heet dat). Dat zijn de cyclussen neem ik aan. Het was me nog niet eerder opgevallen :) Je hebt best een nette cyclus als ik het zo zie. Hopelijk ook snel een tweede streepje!
Dank je! Wij zouden het ook heel gaaf vinden als we al een kindje onderweg hebben met ons trouwen. Dan is hij/zij er toch een beetje bij! Lijkt me heel bijzonder inderdaad. Grappig dat die vrienden het niet eens wisten!

Ja, dat zijn inderdaad mijn cyclussen. Soms doet mijn lijf wat raar rondom stress enzo ;) maar verder best regelmatig, steeds zo rond de 33-34 dagen. Ik ben tevreden!

RA, van harte meid!! Dat heb je super snel gedaan! :) lekker van genieten ;)

Vanavond reageer ik wat uitgebreider, mijn eten wordt as we speak voor mijn neus gezet :)
  maandag 23 april 2012 @ 17:57:49 #282
294520 Frummeltje86
It's me, Frummeltje
pi_110682913
[quote]1s.gif Op maandag 23 april 2012 17:57 schreef Frummeltje86 het volgende:

[..]

Oeps... Quote ipv edit... :')
pi_110682980
rebel-angel :o Van harte gefeliciteerd!
Nu eerst even rustig wennen, maar dat komt vast goed O+
  maandag 23 april 2012 @ 18:01:56 #284
294520 Frummeltje86
It's me, Frummeltje
pi_110683083
Zullen we trouwens het lijstje met de NOD's eens aanvullen meiden? Voor zover mogelijk? :)
pi_110683110
quote:
1s.gif Op maandag 23 april 2012 17:57 schreef Frummeltje86 het volgende:

[..]

Dank je! Wij zouden het ook heel gaaf vinden als we al een kindje onderweg hebben met ons trouwen. Dan is hij/zij er toch een beetje bij! Lijkt me heel bijzonder inderdaad. Grappig dat die vrienden het niet eens wisten!

Ja, dat zijn inderdaad mijn cyclussen. Soms doet mijn lijf wat raar rondom stress enzo ;) maar verder best regelmatig, steeds zo rond de 33-34 dagen. Ik ben tevreden!

RA, van harte meid!! Dat heb je super snel gedaan! :) lekker van genieten ;)

Vanavond reageer ik wat uitgebreider, mijn eten wordt as we speak voor mijn neus gezet :)
Bij die vrienden: De vrijgezellendag was het weekend voor de bruiloft, dus technisch gezien was er op de bruiloft nog niet eens een innesteling geweest ;) Vandaar dat ze het nog niet wisten, maar achteraf bekeken was het dus een helelelele prille zwangerschap op de dag van de bruiloft!

Ik ga meehopen dat dat voor jou ook zo mag zijn!
Of misschien zelfs dat je het zelf wel al weet! Dat zou helemaal gaaf zijn natuurlijk!
pi_110683314
Rebel Angel van harte *O*
Veel plezier onder 't zand. :D
pi_110683331
Dat zou zeker leuk zijn Frummeltje! Hopen maar :)

Gefeliciteerd RA! Leuk!
E.
  maandag 23 april 2012 @ 18:29:06 #288
52229 Chanty
pi_110684112
quote:
0s.gif Op maandag 23 april 2012 18:02 schreef bellelena het volgende:

[..]

Bij die vrienden: De vrijgezellendag was het weekend voor de bruiloft, dus technisch gezien was er op de bruiloft nog niet eens een innesteling geweest ;) Vandaar dat ze het nog niet wisten, maar achteraf bekeken was het dus een helelelele prille zwangerschap op de dag van de bruiloft!

Ik ga meehopen dat dat voor jou ook zo mag zijn!
Of misschien zelfs dat je het zelf wel al weet! Dat zou helemaal gaaf zijn natuurlijk!
Whehehe ik zat ook al in de buik van mijn mama zonder dat ze dat wist toen ze trouwde en zorgde ervoor dat ze steeds naar de wc moest >:)
  maandag 23 april 2012 @ 18:43:49 #289
258612 nytar
boys boys boys
pi_110684717
rebel Angel en sterrenmunt! Van harte!
pi_110684859
Whaaa, r-a, wat flik je ons nou? :D van harte!!! *O*
pi_110684927
Jaja daar zijn ze weer, de streepjes!! En streepjes lijken altijd in groepen te komen? Grappig...

Sterrenmunt!!!!!!!!!!!! *O* *O* *O* *O* *O* *O* :* Goed gepiest joh!

RA, jij ook van harte! *O* *O* *O*

En even heel wat anders nog:
Sparkling :* wat verdrietig zeg.
pi_110685214
Nog even een ego-post erachteraan.

Ik vertelde gister dat ik een vage streep op mn ovutest had. Dus ik dacht dat mn ei eraan zat te komen en dan over n week of 2 misschien ongesteld enzo...

Maar nou werd ik vanmorgen wakker en wat denk je: Gutsend ongesteld!! Echt zo raar...
Misschien is het gewoon een onttrekkingsbloeding, maar waar wordt die dan door getriggerd? Snap er niks meer van 8)7

Maar iig mooi helder rood bloed, das goed toch??
  maandag 23 april 2012 @ 18:59:58 #293
52229 Chanty
pi_110685404
Misschien dat je lichaam nu al langzaam wat LH-hormomen aanmaakt en dat je over twee weken wel je eisprong gewoon hebt? Wel mooi dat je ongesteld bent, maar eens kijken hoe alles zich de komende weken ontwikkelt.
pi_110687532
quote:
1s.gif Op maandag 23 april 2012 17:54 schreef Frummeltje86 het volgende:

[..]

Dit is nu de laatste cyclus voor mijn trouwen. Bij de volgende is mijn NOD op onze huwelijksreis! Dat zou misschien nog mooier zijn. :)
Ohh dat zou wel super zijn! Maar mss toch wel liever gewoon deze cyclus al ;)

Van harte gefeliciteerd R-A, dat ging lekker snel :D *O*
Hopelijk is dit de aftrap van een nieuwe streepjesregen O+

@ Fieder, ik weet het niet, misschien dat je lichaam altijd een beetje LH aanmaakt en dat je altijd wel iets ziet op een ovutest? Wel fijn dat je nu gewoon ongesteld bent geworden toch? :) Nu kunnen jullie er weer voor gaan :*
pi_110687688
Oh ja Frummel was ik vergeten! Spannend, trouwen!! En een wittebroodskindje jaaa O+

Ik had vorige week wel een witte ovutest, dus heb niet altijd een streep... Kan verder geen info vinden of je al tijdens je 1e cyclusdag LH begint te maken.

Als ik die stomme test niet had gedaan was ik nu gewoon blij geweest met mn ongi :') waarom ben ik zo nieuwsgierig...
pi_110688118
quote:
0s.gif Op maandag 23 april 2012 19:42 schreef Fieder het volgende:
Oh ja Frummel was ik vergeten! Spannend, trouwen!! En een wittebroodskindje jaaa O+

Ik had vorige week wel een witte ovutest, dus heb niet altijd een streep... Kan verder geen info vinden of je al tijdens je 1e cyclusdag LH begint te maken.

Als ik die stomme test niet had gedaan was ik nu gewoon blij geweest met mn ongi :') waarom ben ik zo nieuwsgierig...
Maar je zat dan toch juist niet op je eerste cyclusdag toen je die streep had? Ik heb eenpaar dagen voor m'n menstruatie ook een ovulatietest gedaan, gewoon om te kijken of ik dan nog steeds een streepje had en die stond er ook nog gewoon, wel heeeeelll licht maar ik zag 'm wel. Zou me er niet te druk over maken hoor :)
pi_110690668
Gefeli RA en Sterrenmunt!! *O*
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
  maandag 23 april 2012 @ 20:35:26 #298
294520 Frummeltje86
It's me, Frummeltje
pi_110690785
quote:
0s.gif Op maandag 23 april 2012 19:42 schreef Fieder het volgende:

Maar dat betekent wel dat je hierna weer voor het echie kan gaan! Ovulatietesten hebben vaak een licht streepje, omdat je altijd wel wat van dat lh-hormoon aanmaakt. Het schijnt zelfs zo te zijn dat mannen ook een licht streepje kunnen plassen op een ovutest! Al zal hij bij hun niet positief worden ;) laat je maar lekker even verwennen en op naar een nieuwe cyclus. Ik hoop echt dat je snel een tweede streepje piest :)

Zou een Modje mijn NOD op 27 mei willen zetten? :)
pi_110691000
Bedankt meiden, zal proberen me niet druk te maken. :) :*
  maandag 23 april 2012 @ 20:43:55 #300
294520 Frummeltje86
It's me, Frummeltje
pi_110691339
quote:
0s.gif Op maandag 23 april 2012 20:33 schreef _aurum_ het volgende:
Gefeli RA en Sterrenmunt!! *O*
Hoe gaat het inmiddels bij jou?

En de andere dames? Sethiwe? Chanty? Fenne? :) en de rest natuurlijk ook ;) ik heb wel weer zin in een nieuwe streepjesregen!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')