Ah jammer Frummeltje!quote:Op maandag 23 april 2012 16:31 schreef Frummeltje86 het volgende:
Jaaaa Sterrenmunt, een tweede streepje!!
Hier zijn vanmorgen de rode duiveltjes gekomen, en flink ook...weer een cyclus van 34 dagen dus, met een lf van 16 dagen. Iets langer dus dan normaal. Nu op naar een goede poging!!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.maar verder steek ik m'n kop even terug in het zand
had dit echt nooit verwacht
Dit is nu de laatste cyclus voor mijn trouwen. Bij de volgende is mijn NOD op onze huwelijksreis! Dat zou misschien nog mooier zijn.quote:Op maandag 23 april 2012 17:18 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Ah jammer Frummeltje!![]()
Is dit nu je laatste cyclus voor je bruiloft of heb je er nog 2?
Dank je! Wij zouden het ook heel gaaf vinden als we al een kindje onderweg hebben met ons trouwen. Dan is hij/zij er toch een beetje bij! Lijkt me heel bijzonder inderdaad. Grappig dat die vrienden het niet eens wisten!quote:Op maandag 23 april 2012 17:01 schreef bellelena het volgende:
Ohhh wat spannend! Alvast gefeliciteerd met de aanstaande bruiloften wat zou het leuk zijn als je dan stiekem zwanger op je bruiloft staat! Vrienden van mij waren teruggerekend waarschijnlijk zwanger geworden de avond van de vrijgezellendag. Ze stond ook stiekem zwanger op haar bruiloft zonder dat ze het zelf wist
Maar toch bijzonder als je het daarna zo terug bekijkt.
Oh ik zie nu ook de regel onder je berichtje (hoe heet dat). Dat zijn de cyclussen neem ik aan. Het was me nog niet eerder opgevallenJe hebt best een nette cyclus als ik het zo zie. Hopelijk ook snel een tweede streepje!
Op maandag 23 april 2012 17:57 schreef Frummeltje86 het volgende:
Bij die vrienden: De vrijgezellendag was het weekend voor de bruiloft, dus technisch gezien was er op de bruiloft nog niet eens een innesteling geweestquote:Op maandag 23 april 2012 17:57 schreef Frummeltje86 het volgende:
[..]
Dank je! Wij zouden het ook heel gaaf vinden als we al een kindje onderweg hebben met ons trouwen. Dan is hij/zij er toch een beetje bij! Lijkt me heel bijzonder inderdaad. Grappig dat die vrienden het niet eens wisten!
Ja, dat zijn inderdaad mijn cyclussen. Soms doet mijn lijf wat raar rondom stress enzomaar verder best regelmatig, steeds zo rond de 33-34 dagen. Ik ben tevreden!
RA, van harte meid!! Dat heb je super snel gedaan!lekker van genieten
Vanavond reageer ik wat uitgebreider, mijn eten wordt as we speak voor mijn neus gezet
Whehehe ik zat ook al in de buik van mijn mama zonder dat ze dat wist toen ze trouwde en zorgde ervoor dat ze steeds naar de wc moestquote:Op maandag 23 april 2012 18:02 schreef bellelena het volgende:
[..]
Bij die vrienden: De vrijgezellendag was het weekend voor de bruiloft, dus technisch gezien was er op de bruiloft nog niet eens een innesteling geweestVandaar dat ze het nog niet wisten, maar achteraf bekeken was het dus een helelelele prille zwangerschap op de dag van de bruiloft!
Ik ga meehopen dat dat voor jou ook zo mag zijn!
Of misschien zelfs dat je het zelf wel al weet! Dat zou helemaal gaaf zijn natuurlijk!
Ohh dat zou wel super zijn! Maar mss toch wel liever gewoon deze cyclus alquote:Op maandag 23 april 2012 17:54 schreef Frummeltje86 het volgende:
[..]
Dit is nu de laatste cyclus voor mijn trouwen. Bij de volgende is mijn NOD op onze huwelijksreis! Dat zou misschien nog mooier zijn.
Maar je zat dan toch juist niet op je eerste cyclusdag toen je die streep had? Ik heb eenpaar dagen voor m'n menstruatie ook een ovulatietest gedaan, gewoon om te kijken of ik dan nog steeds een streepje had en die stond er ook nog gewoon, wel heeeeelll licht maar ik zag 'm wel. Zou me er niet te druk over maken hoorquote:Op maandag 23 april 2012 19:42 schreef Fieder het volgende:
Oh ja Frummel was ik vergeten! Spannend, trouwen!! En een wittebroodskindje jaaa![]()
Ik had vorige week wel een witte ovutest, dus heb niet altijd een streep... Kan verder geen info vinden of je al tijdens je 1e cyclusdag LH begint te maken.
Als ik die stomme test niet had gedaan was ik nu gewoon blij geweest met mn ongiwaarom ben ik zo nieuwsgierig...
Maar dat betekent wel dat je hierna weer voor het echie kan gaan! Ovulatietesten hebben vaak een licht streepje, omdat je altijd wel wat van dat lh-hormoon aanmaakt. Het schijnt zelfs zo te zijn dat mannen ook een licht streepje kunnen plassen op een ovutest! Al zal hij bij hun niet positief wordenquote:Op maandag 23 april 2012 19:42 schreef Fieder het volgende:
Oh ja Frummel was ik vergeten! Spannend, trouwen!! En een wittebroodskindje jaaa![]()
Ik had vorige week wel een witte ovutest, dus heb niet altijd een streep... Kan verder geen info vinden of je al tijdens je 1e cyclusdag LH begint te maken.
Als ik die stomme test niet had gedaan was ik nu gewoon blij geweest met mn ongiwaarom ben ik zo nieuwsgierig...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |