mweh.. ik blijf gewoon zitten hoor.. als ik geen 2 streepjes hebquote:Op vrijdag 13 april 2012 16:26 schreef Troel het volgende:
Kom op dames, ik wacht op jullie streepjes. Make my day, pee two stripes to stay
of zoiets.
Ja DAHAG!! een onbevlekte ontvangenisquote:Op vrijdag 13 april 2012 22:55 schreef rebel-angel het volgende:
maar er is ook geen geklus bij jou geweest toch
dus toch een onbevlekte ontvangenis
Naja, het blijft een ventquote:Op vrijdag 13 april 2012 15:28 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Dankje
En bleghh voor ongesteldheidFijn dat je zoveel steun hebt aan je vriend
. Lijkt me heel vervelend als je vriend er niet echt mee bezig is ofzo. Ik merk hier ook steeds meer dat mijn vriend er eigenlijk net zoveel mee bezig is als ik, wel op een andere manier natuurlijk want hij voelt niet elk krampje/steekje maar hij vindt het ook helemaal niet vervelend als ik hem daar nauwgezet van op de hoogte houd
I know... maar een maand lijkt me stugquote:Op zaterdag 14 april 2012 08:54 schreef happyme28 het volgende:
Hier zijn de wachtweken weer begonnen, het lijkt een goede cyclus, maar helaas was ik 2 dagen in het buitenland dus helemaal gunstig getimed was het niet.
Lijn, zolang er geen bloed is denk je toch... Kan het misschien toch? Spermacellen kunnen in uitzonderlijke gevallen wel tot een week overleven
Haha dat zou inderdaad wel erg knap zijnquote:Op zaterdag 14 april 2012 09:23 schreef Lijnloos het volgende:
[..]
I know... maar een maand lijkt me stug
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 14 april 2012 10:02 schreef rebel-angel het volgende:
@barreltje nee hoor niet afgeschrikt lurk al eeuwen hier![]()
en zal het niet over onbevlekte dingesen hebben![]()
las laatst wel dat je je daar voor kan verzekeren
@sethiwe nee bij zoonlief was het in 1x raak
maar ja nu ben ik wel 10 jaar ouder![]()
@chanty dat zegt mijndus ook altijd
en zoals ik al zei er waren meerdere redenen
even een hele korte versieHeftig allemaal. Kan me voorstellen dat de eerste tien jaar dan erg moeilijk zijn omdat je niet de gepaste steun kunt bieden, vooral als je ook nog aan jezelf twijfelt. Nu duidelijk is wat er aan de hand is kan je inderdaad ook op een juiste manier anticiperen daarop dus dat zal ook meer rust brengen. Ik hoop voor je dat het snel luktSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |