abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 13 april 2012 @ 16:26:12 #76
35189 Troel
scherp en bot
pi_110282180
Kom op dames, ik wacht op jullie streepjes. Make my day, pee two stripes to stay

of zoiets.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  vrijdag 13 april 2012 @ 16:26:55 #77
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_110282202
quote:
7s.gif Op vrijdag 13 april 2012 16:26 schreef Troel het volgende:
Kom op dames, ik wacht op jullie streepjes. Make my day, pee two stripes to stay
of zoiets.
mweh.. ik blijf gewoon zitten hoor.. als ik geen 2 streepjes heb :{w

:P
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
  vrijdag 13 april 2012 @ 16:46:06 #78
134944 Hi_flyer
Van alles te melden
pi_110282918
Wat heb ik losgemaakt :X
pi_110284482
Chanty, wat een tophuisarts heb jij! ^O^ Nu kan je rustig nadenken hoe je verder wil.

Omentielvo -O- :* Hoe nu verder?

Aurum -O- En jouw huisarts is zeker stom!! :6 Puh!

Hi flyer *O* gefeliciteerd!

Als ik iemand vergeet, sorry! :*
pi_110288431
Ennuh... naaldentest? :X
pi_110288755
Zo, dat heeft wat tijd gekost om bij te lezen! Komt er een weersverandering aan ofzo? ;)

Chanty, wat fijn dat je huisarts zo mee heeft gewerkt! Ik hoop dat er iets uit de uitslagen komt waarbij je makkelijk geholpen kan worden. Of dat je toch ineens een eisprong krijgt en dan ook nog eens zwanger raakt! :P

Aurum, jammer dat je toch ongesteld bent geworden maar wel goed dat je op je strepen bent gaan staan!
E.
  vrijdag 13 april 2012 @ 21:14:18 #82
326948 rebel-angel
back in the magic zone
pi_110293280
ja hallo :W

na lang twijfelen kom ik me ook maar melden.

klein beetje achtergrond info.

ik ben 32 en we hebben al een zoon die volgende maand 10 wordt.
lang heb ik gedacht dat het er bij 1 zou blijven om verschillende redenen

maar toen ik het afgelopen jaar herstelde van een burnout zag ik in dat er andere dingen waren die belangrijker waren en dat was niet m'n werk in elk geval ;)
3 maanden geleden met de pil gestopt eigenlijk omdat ik de hormonen meer dan zat was
het was eigenlijk pas de bedoeling om na augustus te stoppen en om er dan in november voor te gaan, dit i.v.m de oplevering van ons nieuwe huis wat in het 4e kwartaal van dit jaar zal zijn.

maaaaaar toch maar weer anders besloten dus nu is m'n nod op 23 april
en vind het rete spannend maar ook doodeng
W
Z
E
pi_110293472
:W rebel-angel

Dat is over iets meer dan een week, spannend! :o

Wel superleuk voor je zoon denk ik!
pi_110294861
rebel-angel, welkom. Ik ga duimen dat je twee streepjes plast de 23e

@Fieder, ik moet nu wachten tot mijn menstruatie begint en dan 10-15 dagen later ga ik voor ronde twee. Helaas dat ik niet weet wanneer mijn menstruatie begint.
pi_110297566
R-a, leuk jou hier ook te zien!!! Succes en hopelijk snel resultaat!

On a personal note: nog geen bloed... :(
  vrijdag 13 april 2012 @ 22:55:20 #86
326948 rebel-angel
back in the magic zone
pi_110298767
maar er is ook geen geklus bij jou geweest toch
dus toch een onbevlekte ontvangenis O-)
W
Z
E
pi_110301220
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 april 2012 22:55 schreef rebel-angel het volgende:
maar er is ook geen geklus bij jou geweest toch
dus toch een onbevlekte ontvangenis O-)
Ja DAHAG!! een onbevlekte ontvangenis :X
wie weet wat voor neigingen ik DAAR van ga krijgen! :P

en hallo R-A.. niet afgeschrikt door de toestanden?? ;)
succes met wachten.. en 10 jaar. dat lijkt me een flink verschil! :o

Vrouwen weten dondersgoed wanneer mannen buitenspel staan...
A kiss is a lovely trick, designed by nature, to stop words when speech becomes superfluous
  vrijdag 13 april 2012 @ 23:47:58 #88
52229 Chanty
Ik heersch >:)
pi_110301336
Welkom RA en veel succes en geduld toegewenst *O*
Oh en 10 jaar verschil is ideaal voor de ouders: altijd een oppas en weinig ruzie in huis (mijn broertje is 9 jaar jonger) ;)
Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p
pi_110304533
Hi-flyer gefeliciteerd.

Welkom rebel-angel, spannend je nod is al bijna. Heb je bij je zoon er lang over gedaan om zwanger te worden?

Lot dan weet ik het ook niet wat het kan zijn. Wel irritant voor je.

Lijnloos nog steeds geen bloed wel balen dat he cyclus steeds meer onregelmatig lijkt te worden. Was het de vorige keer ook niet zo dat het langer duurde dan verwacht.
pi_110306705
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 april 2012 15:28 schreef L0t.. het volgende:

[..]

Dankje :)

En bleghh voor ongesteldheid -O- Fijn dat je zoveel steun hebt aan je vriend O+. Lijkt me heel vervelend als je vriend er niet echt mee bezig is ofzo. Ik merk hier ook steeds meer dat mijn vriend er eigenlijk net zoveel mee bezig is als ik, wel op een andere manier natuurlijk want hij voelt niet elk krampje/steekje maar hij vindt het ook helemaal niet vervelend als ik hem daar nauwgezet van op de hoogte houd :P
Naja, het blijft een vent :P dus hele dagen is hij er niet mee bezig. En het is ook niet zichtbaar, dus af en toe moet ik hem er wel aan herinneren dat het niet altijd even makkelijk is voor me. Of dat hij de laatste paar dagen voor NOD me meer in de gaten moet houden, ik heb geen zin om iedere avond te "rapporteren" dat ik nog steeds niet ongesteld ben geworden. Hij mag het ook best vragen :Y

Dit werkt voor ons, maar ik begrijp dat ieders relatie anders is.
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
pi_110306749
Welkom RA, ik heb je in de lijst gezet :Y

Wat vaag Lijnloos dat er nog niks gebeurd is? Hoe regelmatig was je de afgelopen maanden?

Ik heb vanmorgen voor het eerst getemperatuurd:

Wake up light schiet aan -> uitmept en nog even verder tukken wil :z
Ohja temperaturen, grabbel/ graai, lampje weer aanzet en aan de gang gaat met thermometer
Lief mompelt dat ik lijp ben omdat ik eerst het licht uitzet en daarna weer aan, het is geen disco :+

Gaat weer soepel :P
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
pi_110306848
Regelmatigheid was er best wel eigenlijk... Altijd tussen de 26 en 28 dagen. Een keer een uitschieter afgelopen tijd van 30 dagen of zo... Vandaag dag 31. Mocht er maandag nog niks zijn, wordt het toch tijd voor iets van een test.
  zaterdag 14 april 2012 @ 08:54:24 #93
57497 happyme28
I'm so happy
pi_110307151
Hier zijn de wachtweken weer begonnen, het lijkt een goede cyclus, maar helaas was ik 2 dagen in het buitenland dus helemaal gunstig getimed was het niet.

Lijn, zolang er geen bloed is denk je toch... Kan het misschien toch? Spermacellen kunnen in uitzonderlijke gevallen wel tot een week overleven ;)
pi_110307483
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 april 2012 08:54 schreef happyme28 het volgende:
Hier zijn de wachtweken weer begonnen, het lijkt een goede cyclus, maar helaas was ik 2 dagen in het buitenland dus helemaal gunstig getimed was het niet.

Lijn, zolang er geen bloed is denk je toch... Kan het misschien toch? Spermacellen kunnen in uitzonderlijke gevallen wel tot een week overleven ;)
I know... maar een maand lijkt me stug :')
  zaterdag 14 april 2012 @ 09:28:11 #95
294520 Frummeltje86
It's me, Frummeltje
pi_110307544
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 april 2012 09:23 schreef Lijnloos het volgende:

[..]

I know... maar een maand lijkt me stug :')
Haha dat zou inderdaad wel erg knap zijn ;) maar het is dus echt niet mogelijk? Ook niet met een evt latere eisprong? Miss heb je sowieso deze keer een later springeitje, dat kan de lengte wellicht verklaren...

Leuk, vrouwenlichamen! :')
  zaterdag 14 april 2012 @ 09:32:57 #96
294520 Frummeltje86
It's me, Frummeltje
pi_110307598
RA welkom hier. Hoop dat je snel een tweede streepje plast! :)

Aurum, succes met temperaturen! Ik zou het niet volhouden denk ik, vergat soms al bijna de ovutesten te gebruiken.

Happyme weer in de wachtweken, spannend!

Barretje, bij jou nog iets op te merken qua symptomen? ;)
  zaterdag 14 april 2012 @ 10:02:50 #97
326948 rebel-angel
back in the magic zone
pi_110307984
@barreltje nee hoor niet afgeschrikt lurk al eeuwen hier :P
en zal het niet over onbevlekte dingesen hebben :)
las laatst wel dat je je daar voor kan verzekeren

@sethiwe nee bij zoonlief was het in 1x raak
maar ja nu ben ik wel 10 jaar ouder :'(

@chanty dat zegt mijn (8> dus ook altijd

en zoals ik al zei er waren meerdere redenen

even een hele korte versie
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
W
Z
E
  zaterdag 14 april 2012 @ 10:17:49 #98
52229 Chanty
Ik heersch >:)
pi_110308208
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 april 2012 10:02 schreef rebel-angel het volgende:
@barreltje nee hoor niet afgeschrikt lurk al eeuwen hier :P
en zal het niet over onbevlekte dingesen hebben :)
las laatst wel dat je je daar voor kan verzekeren

@sethiwe nee bij zoonlief was het in 1x raak
maar ja nu ben ik wel 10 jaar ouder :'(

@chanty dat zegt mijn (8> dus ook altijd

en zoals ik al zei er waren meerdere redenen

even een hele korte versie
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heftig allemaal. Kan me voorstellen dat de eerste tien jaar dan erg moeilijk zijn omdat je niet de gepaste steun kunt bieden, vooral als je ook nog aan jezelf twijfelt. Nu duidelijk is wat er aan de hand is kan je inderdaad ook op een juiste manier anticiperen daarop dus dat zal ook meer rust brengen. Ik hoop voor je dat het snel lukt :)
Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p
pi_110309022
Spannend weer happyme :) vervelend die wachtweken he..

Welkom R-A, hoop dat je snel twee streepjes plast! Lastig ook met je zoon maar gelukkig krijgen jullie nu wel goede hulp :)

Mijn borsten doen sinds gisteren zeer, niet echt steken maar meer een soort spierpijngevoel. Maak mezelf weer helemaal gek natuurlijk :')
pi_110309098
Happyme, spannend!

Lot :') :) Blijft spannend :*

RA, wat vervelend dat je de juiste hulp pas laat hebt gekregen en daardoor aan jezelf bent gaan twijfelen. Fijn dat jullie nu stevig genoeg in jullie schoenen staan voor een tweede. :)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')