dat zeg ik toch ook niet ?quote:
Huh maar ik bedoel het ook niet lullig naar jou?quote:Op vrijdag 20 april 2012 11:10 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
dat zeg ik toch ook niet ?
Jullie snappen mijn grapjes niet*sad*
Wat goed!! Dat er nu maar snel weer twee streepjes op mogen staanquote:Op vrijdag 20 april 2012 17:22 schreef Fieder het volgende:
Spierrrrrrrrrrrrrrrrrrrwitte test
![]()
Ben zo blij!
Ben je aan het ovutesten Sparkling? Of tempen? Of gewoon op je gevoel?
Mijn vent gister: Ga je nu evaluatietesten gebruiken?Wel lief maar whaha...
Weet ik nog niet, bereken het vanaf m'n eisprong. Die was deze keer best laat (dag 24 pas), hoop deze keer wat eerderquote:Op zaterdag 21 april 2012 09:24 schreef _aurum_ het volgende:
Ik snap wat je bedoelt Fieder
nieuwe kansen, nieuwe prijzen
En balen L0t! Wat is je volgende NOD?
Spannend! Voel je verder iets van symptomen? Heb je een datum in gedachte dat je gaat testen?quote:Op zaterdag 21 april 2012 18:39 schreef Frummeltje86 het volgende:
Sethiwe, hier nog weinig aan de hand vreemd genoeg. Gisteren was inderdaad mijn vermoedelijke Nod, afgaand op mijn positieve ovutest en een lf van 14 dagen. Heb eerlijk gezegd geen idee of ik dat dus heb, maar heb ook nog niet getest... Mijn lijf zegt me al wel een paar dagen dat ik ongesteld ga worden, dus ik weet het niet. Ik ga niet te snel testen, want mijn lijf doet soms nog steeds rare dingen qua cycluseven afwachten dus nog! Hoe is het met jou?
Nog niet echt veel. Rommelende darmen voornamelijk en emoties die van hot naar her vliegenquote:Op zaterdag 21 april 2012 18:59 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Spannend! Voel je verder iets van symptomen? Heb je een datum in gedachte dat je gaat testen?
Fijn he die emotiesquote:Op zaterdag 21 april 2012 19:03 schreef Frummeltje86 het volgende:
[..]
Nog niet echt veel. Rommelende darmen voornamelijk en emoties die van hot naar her vliegenik denk dat ik sowieso nog wacht met testen tot komende vrijdag. Ik zou bijna denken dat er toch geen ei is gesprongen na die positieve ovutest...
Ik heb geen idee. Ik vertrouw die ovutesten niet of zo hahaquote:Op zaterdag 21 april 2012 19:08 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Fijn he die emotiesWaarom zou je denken dat je geen eisprong gehad hebt dan? Heb je er iets van gevoeld of niet?
Ik sta in ieder geval in de duimstand
ik zit idd in mijn laatste cyclus voor de afspraak bij het zkh, maak me op dit moment niet druk. Maar ik maak me volgens mij sowieso niet zo snel drukquote:Op zaterdag 21 april 2012 12:00 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Weet ik nog niet, bereken het vanaf m'n eisprong. Die was deze keer best laat (dag 24 pas), hoop deze keer wat eerder![]()
Jij zit nu in je laatste cyclus voor je afspraak in het zkh toch? Ben je er zenuwachtig voor of kijk je er juist naar uit?
Fieder
herkenbaarquote:Op zaterdag 21 april 2012 21:30 schreef bellelena het volgende:
Frummeltje, dat klinkt toch wel heel erg spannend hoor! De symptomen die je noemt kunnen alle kanten op! Ik ga voor je duimen dat je een dezer dagen een tweede streepje op de test gaat zien verschijnen!
Voor mij mogen de dagen (en weken) wel iets sneller gaan. De hele tijd ben ik me bewust van elk steekje/rommeltje/gevoeltje in mijn buik en nu ben ik er niet meer zeker van of ik mijn ovulatie al heb gevoeld of niet... Wat word ik ongeduldig hiervan! Normaal gesproken kan ik best geduldig zijn, maar nu kunnen de dagen me echt niet snel genoeg voorbij gaan!
Oh dat is wel fijn, ik wou dat ik soms ook eens wat meer relaxed wasquote:Op zondag 22 april 2012 15:16 schreef _aurum_ het volgende:
ik zit idd in mijn laatste cyclus voor de afspraak bij het zkh, maak me op dit moment niet druk. Maar ik maak me volgens mij sowieso niet zo snel drukWe zien wel, het kan iig geen kwaad.
Ja dat vroeg ik me nog af idd, wat nou het beste is, elke dag zelfde tijd of gewoon als je wakker wordt. Jij krijgt dus wel echt een duidelijke grafiek als je gewoon tempt zodra je wakker wordt?quote:Temperaturen gaat best goed, vooral omdat ik niet iedere dag dezelfde tijd pak, maar gewoon als ik wakker word. Best interessant om te zien hoe je lichaam werkt
Ja ik denk dat dat voor iedereen hier wel herkenbaar is, die wachtweken zijn echt niet leukquote:Op zaterdag 21 april 2012 21:30 schreef bellelena het volgende:
Voor mij mogen de dagen (en weken) wel iets sneller gaan. De hele tijd ben ik me bewust van elk steekje/rommeltje/gevoeltje in mijn buik en nu ben ik er niet meer zeker van of ik mijn ovulatie al heb gevoeld of niet... Wat word ik ongeduldig hiervan! Normaal gesproken kan ik best geduldig zijn, maar nu kunnen de dagen me echt niet snel genoeg voorbij gaan!
Bij mij duurde het bijna 2 weken om van licht streepje naar positieve test te gaan dus kan best dat 'ie nog eraan komt hoorquote:Op zondag 22 april 2012 20:35 schreef Fieder het volgende:
Ik heb nog nooit ovulatietesten gebruikt dus ik heb van de week een ovulatietest gedaan, om te kijken hoe die eruit zou zien. Die was wit.
Nu net weer een en daar zie ik een vage streep. Ben benieuwd hoe dit zich gaat ontwikkelen!
Kan m natuurlijk al gemist hebben...
Ben niet actief op zoek naar mn ei hoor. Ik wil eerst ongesteld worden dus het is pure nieuwsgierigheid. Maar misschien is het wel een teken dat ik binnenkort weer ongesteld ga worden.
Zou ik al heel blij mee zijn
Ja snap ik, gewoon even alles weer in de 'normale' stand laten komenquote:Op zondag 22 april 2012 20:44 schreef Fieder het volgende:
Nee we gaan deze ronde niet gebruiken.![]()
Ik wil graag weten of mn lichaam weer op orde is en ongesteld worden zou mij daarin geruststellen. Misschien onterecht, maar geestelijke rust is ook fijn.![]()
Ja dat is lang niet bij iedereen zo volgens mij hoor, zo'n lange 'aanlooptijd'quote:Maar je kunt dus 2 weken vage streepjes hebben, dat schiet lekker op danVan de week was ie echt spierwit, maar misschien had ik toen meer gedronken ofzo? t is iig n leuk experiment om met die testjes te leren werken...
Naja, de eerste 2 weken zijn het makkelijkstquote:Op zondag 22 april 2012 17:37 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Oh dat is wel fijn, ik wou dat ik soms ook eens wat meer relaxed was
Ik heb uit betrouwbare bron vernomen dat het niks uitmaakt, dus dat advies volg ik dan maarquote:Ja dat vroeg ik me nog af idd, wat nou het beste is, elke dag zelfde tijd of gewoon als je wakker wordt. Jij krijgt dus wel echt een duidelijke grafiek als je gewoon tempt zodra je wakker wordt?
Ik moet nu steeds m'n wekker om half 6 zetten omdat dat de tijd is dat ik eruit moet als ik een vroege dienst moet werken, wel erg vroeg zo in het weekend
hahaquote:Op zondag 22 april 2012 21:10 schreef Aemelia het volgende:
l0t, dat is snot (sorry, ik kon die rijm niet laten liggen
) Op de volgende ronde dan maar weer. *zucht*
Balen!quote:Hey Fieder, wat bedoel je met dat ovutesten niet altijd betrouwbaar zijn? Ik heb deze ronde alleen maar spierwitte ovutestenInmiddels zit ik op dag 37in mijn cyclus en nothing. Alles blijft gierend leeg qua streepjes.
Mwheh.
De eerste weken zijn idd niet zo erg, dan weet je dat er sowieso nog niets is dus let je ook nergens op.quote:Op zondag 22 april 2012 21:21 schreef _aurum_ het volgende:
Naja, de eerste 2 weken zijn het makkelijkstDe laatste dagen voor NOD vind ik het meest vervelend.
Ik heb uit betrouwbare bron vernomen dat het niks uitmaakt, dus dat advies volg ik dan maar
Ik zit qua tijd met hetzelfde, ik zou iedere dag om 0600 de wekker moeten zetten en als ik eenmaal wakker ben dan kan ik daarna niet meer slapen. Een maandje van dat en ik word gek
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |