abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 20 april 2012 @ 11:06:29 #201
294520 Frummeltje86
It's me, Frummeltje
pi_110554563
Precies :)
pi_110554682
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 april 2012 10:55 schreef L0t.. het volgende:

[..]

Geen reden om te bitchen toch ook?
dat zeg ik toch ook niet ?

Jullie snappen mijn grapjes niet :') *sad*
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
pi_110554745
quote:
7s.gif Op vrijdag 20 april 2012 11:10 schreef _aurum_ het volgende:

[..]

dat zeg ik toch ook niet ?

Jullie snappen mijn grapjes niet :') *sad*
Huh maar ik bedoel het ook niet lullig naar jou? :P
pi_110555157
Ah, jammer L0t! Hopelijk gaat het temperaturen nieuwe inzichten geven.

Omentielvo: Wat bijzonder dat dat zo kan, dat wist ik helemaal niet! Hopelijk blijft 1 van de 2 cryos plakken :)
pi_110556028
Omentielvo, dat is inderdaad mooi dat het zo kan. Ik vind het heel bijzonder om jouw proces te volgen. Hoop dat je snel een zwangerschap mag komen melden :*

Wat jammer Lot! :( Ik ben benieuwd of temperaturen een ander beeld geeft.
E.
pi_110560809
Jammer Lot! Dan inderdaad deze cyclus maar gebruiken om te onderzoeken. :*

Ik vind het ook heel mooi Omentielvo. Spannend hoor, we duimen idd voor een plakker!
pi_110561002
Thnx dames :)
pi_110561624
Ik begin steeds ongeduldiger te worden, wil een eisprong!
Het is al ruim 4 weken geleden dat ik het vruchtje ben verloren en ik weet dat het lang kan duren maar ja, geduld hebben is niet mijn sterke kant zeg maar ;)
E.
pi_110562495
*O* Spierrrrrrrrrrrrrrrrrrrwitte test :D
Ben zo blij!

Ben je aan het ovutesten Sparkling? Of tempen? Of gewoon op je gevoel?

Mijn vent gister: Ga je nu evaluatietesten gebruiken? :') Wel lief maar whaha...
pi_110563004
evaluatietesten :') O+

En wat goed dat je test helemaal wit is Fieder! Op naar nieuwe streepjes!

.Sparkling. kan me goed voorstellen. Doe je temperaturen en/of ovutesten of kun je je ovulatie altijd goed voelen?

Over het algemeen kan ik mijn ovulatie altijd wel voelen, maar nu twijfel ik een beetje. Ergens de afgelopen dagen een paar keer wat steekjes gevoeld, maar nog niet echt zulke als ik normaal gesproken meestal voel. Dus ik weet niet zeker of ik een ovulatie heb gehad of dat ie nog moet komen. Maar ik klus gewoon wel door ;) Beter te veel dan te weinig (zolang het leuk is in ieder geval!).
Moet wel zeggen dat ik toch ook een beetje twijfel of ik ovutesten en/of temperaturen zal gaan doen. Geduld is ook niet echt heel erg mijn sterkste kant in dit geval ;)
pi_110564872
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 april 2012 17:22 schreef Fieder het volgende:
*O* Spierrrrrrrrrrrrrrrrrrrwitte test :D
Ben zo blij!

Ben je aan het ovutesten Sparkling? Of tempen? Of gewoon op je gevoel?

Mijn vent gister: Ga je nu evaluatietesten gebruiken? :') Wel lief maar whaha...
Wat goed!! Dat er nu maar snel weer twee streepjes op mogen staan ;)
Handig joh, die evaluatietesten :+
pi_110565689
Jaaaa Fieder! Eindelijk! Op naar een eisprong!
Ik moest ook even lachen in je man, evaluatietesten :D

Bellelena, spannend! Mij lijkt het moeilijk zonder testen hoor, zou ik veel te bang zijn dat ik hem mis.

Ik gebruik dus inderdaad testen! Niet iedere dag trouwens, voor de zwangerschap voelde ik het aan veel afscheiding. Afgelopen week had ik het ook weer dus toen twijfelde ik maar helaas.. Nog niets! :(
E.
pi_110566747
Net ook maar ovutesten besteld :@
pi_110586050
Handig toch Bellelena? Als jij denkt dat je daar goed mee om kunt gaan zie ik daar geen probleem in. :)

Iemand hier deelt de informatie van de ovutest niet met haar vent. Hij weet dus niet welk potje voor het echie is. :')
Vond ik wel een goed idee.

Ik werd vanmorgen wakker en dacht meteen aan mn witte test. Was even een heel emotioneel moment.
Ik was voor het eerst blij dat ik niet meer zwanger was ipv verdrietig. Had weer hoop :@ Hoop dat jullie snappen wat ik bedoel

[ Bericht 4% gewijzigd door Fieder op 21-04-2012 09:19:08 ]
pi_110586246
Ik snap wat je bedoelt Fieder :*

nieuwe kansen, nieuwe prijzen :Y

En balen L0t! Wat is je volgende NOD?
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
pi_110589052
quote:
1s.gif Op zaterdag 21 april 2012 09:24 schreef _aurum_ het volgende:
Ik snap wat je bedoelt Fieder :*

nieuwe kansen, nieuwe prijzen :Y

En balen L0t! Wat is je volgende NOD?
Weet ik nog niet, bereken het vanaf m'n eisprong. Die was deze keer best laat (dag 24 pas), hoop deze keer wat eerder :P

Jij zit nu in je laatste cyclus voor je afspraak in het zkh toch? Ben je er zenuwachtig voor of kijk je er juist naar uit?

Fieder :*
pi_110595620
Lav welkom, hopelijk kan je snel door naar Z&G.

Frummeltje hoe is het bij jou, las zo gauw nog niet iets. Gisteren was toch je waarschijnlijke nod?

Lot balen dat je toch ongesteld bent geworden, hopelijk blijft bruinverlies nu weg.

Hoe is het verder met iedereen? Voor wie het nodig heeft :*
  zaterdag 21 april 2012 @ 18:39:22 #218
294520 Frummeltje86
It's me, Frummeltje
pi_110602790
Lot, jammer van je ongi, maar het is ook weer een nieuwe kans. Succes!

Fieder, wat fijn dat je test eindelijk weer negatief is! Ik kan me zo indenken dat je nu weer met enigszins frisse moed er opnieuw voor durft te gaan. Hopelijk plas je snel weer een tweede streepje!

Omentielvo, ook voor jou veel succes gewenst.

Sethiwe, hier nog weinig aan de hand vreemd genoeg. Gisteren was inderdaad mijn vermoedelijke Nod, afgaand op mijn positieve ovutest en een lf van 14 dagen. Heb eerlijk gezegd geen idee of ik dat dus heb, maar heb ook nog niet getest... Mijn lijf zegt me al wel een paar dagen dat ik ongesteld ga worden, dus ik weet het niet. Ik ga niet te snel testen, want mijn lijf doet soms nog steeds rare dingen qua cyclus ;) even afwachten dus nog! Hoe is het met jou?

Sorry, ik merk dat ik het lastig vind om iedereen te noemen. Niet persoonlijk bedoeld, meiden. Wens jullie allemaal veel succes en klusplezier!
pi_110603467
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 april 2012 18:39 schreef Frummeltje86 het volgende:
Sethiwe, hier nog weinig aan de hand vreemd genoeg. Gisteren was inderdaad mijn vermoedelijke Nod, afgaand op mijn positieve ovutest en een lf van 14 dagen. Heb eerlijk gezegd geen idee of ik dat dus heb, maar heb ook nog niet getest... Mijn lijf zegt me al wel een paar dagen dat ik ongesteld ga worden, dus ik weet het niet. Ik ga niet te snel testen, want mijn lijf doet soms nog steeds rare dingen qua cyclus ;) even afwachten dus nog! Hoe is het met jou?

Spannend! Voel je verder iets van symptomen? Heb je een datum in gedachte dat je gaat testen? :)
  zaterdag 21 april 2012 @ 19:03:03 #220
294520 Frummeltje86
It's me, Frummeltje
pi_110603575
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 april 2012 18:59 schreef L0t.. het volgende:

[..]

Spannend! Voel je verder iets van symptomen? Heb je een datum in gedachte dat je gaat testen? :)
Nog niet echt veel. Rommelende darmen voornamelijk en emoties die van hot naar her vliegen ;) ik denk dat ik sowieso nog wacht met testen tot komende vrijdag. Ik zou bijna denken dat er toch geen ei is gesprongen na die positieve ovutest...
pi_110603765
quote:
1s.gif Op zaterdag 21 april 2012 19:03 schreef Frummeltje86 het volgende:

[..]

Nog niet echt veel. Rommelende darmen voornamelijk en emoties die van hot naar her vliegen ;) ik denk dat ik sowieso nog wacht met testen tot komende vrijdag. Ik zou bijna denken dat er toch geen ei is gesprongen na die positieve ovutest...
Fijn he die emoties :') Waarom zou je denken dat je geen eisprong gehad hebt dan? Heb je er iets van gevoeld of niet?
Ik sta in ieder geval in de duimstand ^O^
  zaterdag 21 april 2012 @ 19:13:39 #222
294520 Frummeltje86
It's me, Frummeltje
pi_110603969
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 april 2012 19:08 schreef L0t.. het volgende:

[..]

Fijn he die emoties :') Waarom zou je denken dat je geen eisprong gehad hebt dan? Heb je er iets van gevoeld of niet?
Ik sta in ieder geval in de duimstand ^O^
Ik heb geen idee. Ik vertrouw die ovutesten niet of zo haha ;) nouja, we gaan het zien. We hebben rondom de datum niet echt veel geklust, dus het zou ook een lucky shot zijn. Komende maand (als die nodig is!) toch even anders doen ;)
pi_110605224
Ik zit net ff te googlen maar ovutesten zijn idd niet altijd betrouwbaar... :o

Hoop toch dat t raak was!
pi_110610542
Frummeltje, dat klinkt toch wel heel erg spannend hoor! De symptomen die je noemt kunnen alle kanten op! Ik ga voor je duimen dat je een dezer dagen een tweede streepje op de test gaat zien verschijnen!

Voor mij mogen de dagen (en weken) wel iets sneller gaan. De hele tijd ben ik me bewust van elk steekje/rommeltje/gevoeltje in mijn buik en nu ben ik er niet meer zeker van of ik mijn ovulatie al heb gevoeld of niet... Wat word ik ongeduldig hiervan! Normaal gesproken kan ik best geduldig zijn, maar nu kunnen de dagen me echt niet snel genoeg voorbij gaan!
pi_110633112
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 april 2012 12:00 schreef L0t.. het volgende:

[..]

Weet ik nog niet, bereken het vanaf m'n eisprong. Die was deze keer best laat (dag 24 pas), hoop deze keer wat eerder :P

Jij zit nu in je laatste cyclus voor je afspraak in het zkh toch? Ben je er zenuwachtig voor of kijk je er juist naar uit?

ik zit idd in mijn laatste cyclus voor de afspraak bij het zkh, maak me op dit moment niet druk. Maar ik maak me volgens mij sowieso niet zo snel druk :? We zien wel, het kan iig geen kwaad.

Temperaturen gaat best goed, vooral omdat ik niet iedere dag dezelfde tijd pak, maar gewoon als ik wakker word. Best interessant om te zien hoe je lichaam werkt :Y)
pi_110633156
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 april 2012 21:30 schreef bellelena het volgende:
Frummeltje, dat klinkt toch wel heel erg spannend hoor! De symptomen die je noemt kunnen alle kanten op! Ik ga voor je duimen dat je een dezer dagen een tweede streepje op de test gaat zien verschijnen!

Voor mij mogen de dagen (en weken) wel iets sneller gaan. De hele tijd ben ik me bewust van elk steekje/rommeltje/gevoeltje in mijn buik en nu ben ik er niet meer zeker van of ik mijn ovulatie al heb gevoeld of niet... Wat word ik ongeduldig hiervan! Normaal gesproken kan ik best geduldig zijn, maar nu kunnen de dagen me echt niet snel genoeg voorbij gaan!
herkenbaar :P
pi_110638704
quote:
0s.gif Op zondag 22 april 2012 15:16 schreef _aurum_ het volgende:

ik zit idd in mijn laatste cyclus voor de afspraak bij het zkh, maak me op dit moment niet druk. Maar ik maak me volgens mij sowieso niet zo snel druk :? We zien wel, het kan iig geen kwaad.
Oh dat is wel fijn, ik wou dat ik soms ook eens wat meer relaxed was :')
quote:
Temperaturen gaat best goed, vooral omdat ik niet iedere dag dezelfde tijd pak, maar gewoon als ik wakker word. Best interessant om te zien hoe je lichaam werkt :Y)
Ja dat vroeg ik me nog af idd, wat nou het beste is, elke dag zelfde tijd of gewoon als je wakker wordt. Jij krijgt dus wel echt een duidelijke grafiek als je gewoon tempt zodra je wakker wordt?
Ik moet nu steeds m'n wekker om half 6 zetten omdat dat de tijd is dat ik eruit moet als ik een vroege dienst moet werken, wel erg vroeg zo in het weekend :')
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 april 2012 21:30 schreef bellelena het volgende:
Ja ik denk dat dat voor iedereen hier wel herkenbaar is, die wachtweken zijn echt niet leuk :P
pi_110646171
Ik heb nog nooit ovulatietesten gebruikt dus ik heb van de week een ovulatietest gedaan, om te kijken hoe die eruit zou zien. Die was wit.
Nu net weer een en daar zie ik een vage streep. Ben benieuwd hoe dit zich gaat ontwikkelen!
Kan m natuurlijk al gemist hebben...

Ben niet actief op zoek naar mn ei hoor. Ik wil eerst ongesteld worden dus het is pure nieuwsgierigheid. Maar misschien is het wel een teken dat ik binnenkort weer ongesteld ga worden.
Zou ik al heel blij mee zijn :)
pi_110646383
quote:
0s.gif Op zondag 22 april 2012 20:35 schreef Fieder het volgende:
Ik heb nog nooit ovulatietesten gebruikt dus ik heb van de week een ovulatietest gedaan, om te kijken hoe die eruit zou zien. Die was wit.
Nu net weer een en daar zie ik een vage streep. Ben benieuwd hoe dit zich gaat ontwikkelen!
Kan m natuurlijk al gemist hebben...

Ben niet actief op zoek naar mn ei hoor. Ik wil eerst ongesteld worden dus het is pure nieuwsgierigheid. Maar misschien is het wel een teken dat ik binnenkort weer ongesteld ga worden.
Zou ik al heel blij mee zijn :)
Bij mij duurde het bijna 2 weken om van licht streepje naar positieve test te gaan dus kan best dat 'ie nog eraan komt hoor :)
Mocht 'ie de komende tijd nou positief worden gaan jullie er nog geen gebruik van maken deze ronde dus?
pi_110646774
Nee we gaan deze ronde niet gebruiken. :)
Ik wil graag weten of mn lichaam weer op orde is en ongesteld worden zou mij daarin geruststellen. Misschien onterecht, maar geestelijke rust is ook fijn. :P

Maar je kunt dus 2 weken vage streepjes hebben, dat schiet lekker op dan :') Van de week was ie echt spierwit, maar misschien had ik toen meer gedronken ofzo? t is iig n leuk experiment om met die testjes te leren werken...
pi_110647102
quote:
0s.gif Op zondag 22 april 2012 20:44 schreef Fieder het volgende:
Nee we gaan deze ronde niet gebruiken. :)
Ik wil graag weten of mn lichaam weer op orde is en ongesteld worden zou mij daarin geruststellen. Misschien onterecht, maar geestelijke rust is ook fijn. :P
Ja snap ik, gewoon even alles weer in de 'normale' stand laten komen :)
quote:
Maar je kunt dus 2 weken vage streepjes hebben, dat schiet lekker op dan :') Van de week was ie echt spierwit, maar misschien had ik toen meer gedronken ofzo? t is iig n leuk experiment om met die testjes te leren werken...
Ja dat is lang niet bij iedereen zo volgens mij hoor, zo'n lange 'aanlooptijd' ;)
  zondag 22 april 2012 @ 21:10:17 #232
364382 Aemelia
*bla bla bla bla*
pi_110648630
Sethiwe, ik snap wat je zegt met die afstand, Ik heb het ook. Ik lees wel af en toe mee maar zeker nu het niet niet op rolletjes loopt hier ben ik hier niet meer zo vaak te vinden. :*

Fieder, wat fijn! Eindelijk een witte test! En dan nu maar weer hopen op een vlot gevulde test! Duurde best lang toch? Als jullie er weer alle vertrouwen in hebben mag het gewoon niet meer te lang duren hoor *stampvoet*

Bellelena, ovulatietesten gaven mij meer zekerheid. Ik hoop dat dat voor jou ook zo werkt!

:( l0t, dat is snot (sorry, ik kon die rijm niet laten liggen ;) ) Op de volgende ronde dan maar weer. *zucht*

En _aurum_ ook nog geen geluk :(

Omentielvo, zet hem op! Zo spannend en dat allemaal in je eentje. Heb je iemand in je omgeving met wie je erg close bent en alle mee deelt?

Frummeltje, ik *0* voor je!

Hey Fieder, wat bedoel je met dat ovutesten niet altijd betrouwbaar zijn? Ik heb deze ronde alleen maar spierwitte ovutesten :( Inmiddels zit ik op dag 37in mijn cyclus en nothing. Alles blijft gierend leeg qua streepjes.

Mwheh. -O-
pi_110648927
yoooo hier ben ik weer eens, net een dag voor mijn NOD. Heb meestal niet zo veel te vertellen, behalve of ik wel of niet gesext heb met vent. Slijmwise niets gespot, geen ovutesten gebruikt, geen eisprong gevoeld dus werkelijk waar geen idee.

Morgen moet ik ongesteld worden en al twee weken lang last van iets meer gevoelige tieten maar that's it. Verder niets. Ik ben wel benieuwd maar ga nergens van uit, we zijn weer niet als konijnen tekeer gegaan. Vanaf volgende maand moet dat toch wel anders hoor.
pi_110649351
quote:
0s.gif Op zondag 22 april 2012 17:37 schreef L0t.. het volgende:

[..]

Oh dat is wel fijn, ik wou dat ik soms ook eens wat meer relaxed was :')
Naja, de eerste 2 weken zijn het makkelijkst :) De laatste dagen voor NOD vind ik het meest vervelend.
quote:
Ja dat vroeg ik me nog af idd, wat nou het beste is, elke dag zelfde tijd of gewoon als je wakker wordt. Jij krijgt dus wel echt een duidelijke grafiek als je gewoon tempt zodra je wakker wordt?
Ik moet nu steeds m'n wekker om half 6 zetten omdat dat de tijd is dat ik eruit moet als ik een vroege dienst moet werken, wel erg vroeg zo in het weekend :')
Ik heb uit betrouwbare bron vernomen dat het niks uitmaakt, dus dat advies volg ik dan maar :)

Ik zit qua tijd met hetzelfde, ik zou iedere dag om 0600 de wekker moeten zetten en als ik eenmaal wakker ben dan kan ik daarna niet meer slapen. Een maandje van dat en ik word gek :')
pi_110649781
quote:
0s.gif Op zondag 22 april 2012 21:10 schreef Aemelia het volgende:

:( l0t, dat is snot (sorry, ik kon die rijm niet laten liggen ;) ) Op de volgende ronde dan maar weer. *zucht*
haha :') ja we gaan er weer voor! Wat wel fijn is, is dat mn menstruatie zonder de pil echt bijna niets meer voorstelt *O*

quote:
Hey Fieder, wat bedoel je met dat ovutesten niet altijd betrouwbaar zijn? Ik heb deze ronde alleen maar spierwitte ovutesten :( Inmiddels zit ik op dag 37in mijn cyclus en nothing. Alles blijft gierend leeg qua streepjes.

Mwheh. -O-
Balen! :* Volgens mij is die verminderde betrouwbaarheid bij ovutesten meer van dat als het positief is dat het dan nog niet meteen wil zeggen dat je ook een eisprong krijgt. Of het andersom ook kan weet ik niet..

Spannend sterrenmunt! Wanneer ben je van plan om te gaan testen als je niet ongesteld wordt?
quote:
0s.gif Op zondag 22 april 2012 21:21 schreef _aurum_ het volgende:
Naja, de eerste 2 weken zijn het makkelijkst :) De laatste dagen voor NOD vind ik het meest vervelend.

Ik heb uit betrouwbare bron vernomen dat het niks uitmaakt, dus dat advies volg ik dan maar :)

Ik zit qua tijd met hetzelfde, ik zou iedere dag om 0600 de wekker moeten zetten en als ik eenmaal wakker ben dan kan ik daarna niet meer slapen. Een maandje van dat en ik word gek :')
De eerste weken zijn idd niet zo erg, dan weet je dat er sowieso nog niets is dus let je ook nergens op.

Ik denk dat ik dat dan ook maar aan ga houden, gewoon tempen zodra ik wakker word. Zal me vast een stuk beter bevallen dan elke dag om half 6 :') Bedankt :)
pi_110650837
Ik hoop dat je in de volgende ronde meer succes gaat hebben lot!

Over die onbetrouwbare ovulatietesten, wat ik eens las is dat hij positief geeft voor de eisprong, dus als er een grotere hoeveelheid LH wordt gemeten. Maar dit zegt niet dat er ook daadwerkelijk een eisprong plaats gaat vinden, soms is dat dus niet zo. Dan heb je wel een positieve test gehad maar geen eisprong.

Fieder, dat is toch wel spannend! Zeker als je vorige test spierwit was lijkt er toch iets te gebeuren. Bij mij staat er altijd een licht tweede streepje en een halve week voor de daadwerkelijke eisprong wordt hij steeds donkerder.

Bellelena, heel herkenbaar. Je wil gewoon zo graag verder he?

Kom maar op met die streepjes!

Hier nog steeds rustig. Vandaag een wat emotionelere dag maar dat heeft niets met mijn hormonen te maken dit keer. De sterfdag van mijn moeder is vandaag, 8 jaar geleden werd ze ineens weggenomen van ons. Ze was nog geen 2 weken 48 jaar. Blehh :(
E.
  zondag 22 april 2012 @ 21:53:16 #237
52229 Chanty
Ik heersch >:)
pi_110651646
Sparkling sterkte dat zijn en blijven moeilijke dagen :*

Fieder fijn dat je test weer wit is, hopelijk werkt alles snel weer naar behoren :)

Lot -O- op naar de volgende ronde

Omentievlo ik blijf respect houden voor hoe je dat doet met een ei afstaan etc ^O^

Aurum goed dat je je niet gek laat maken :)

Sterremunt ben benieuwd! Het wordt echt wel weer tijd voor streepjes hier!

Hier alles bij het oude. Ovutesten blijven positief, geen menstruatie in velden of wegen te bekennen. Vandaag mijn zwangere vriendinnetje op de foto gezet O+ Ze heeft echt een prachtige buik! Dochtertje van 1,5 natuurlijk ook mee op de foto maar dat viel niet mee want die zit nu in haar nee-fase :D Maar zijn toffe foto's geworden en ondanks dat ik merk hoe graag ik zelf wil, kan ik er wel echt van genieten. En een andere vriendin ga ik over een paar maanden ook op de foto zetten, tenminste iets leuks :D
Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p
pi_110651897
Sterrenmunt ik duim voor je :*
You make me dizzy, Miss Lizzy,
The way you rock'n'roll
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_110652037
Sparkling veel sterkte :* dat lijkt me ook heel moeilijk..

Chanty wat tof dat je dat hebt gedaan! :D Lijkt me confronterend maar ook heel mooi om te doen O+
Nog anderhalve week tot je afspraak, ben heel benieuwd. Hoop dat er dan snel wat schot in de zaak komt voor je :)
pi_110662801
Nou moe, vanochtend ff gepiest voor bevestiging dat ik niet zwanger was...

pi_110662828
Jaaaaaaaa *O* *O* *O*
  maandag 23 april 2012 @ 07:59:06 #242
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_110662844
Oeh, dat is een mooie verrassing dan! Gefeliciteerd! *O*
Unlike those who hide the truth, i tell it like it is......
pi_110662856
Jaaaa streepjes!! *O* gefeliciteerd sterrenmunt!!
vragen mag!
pi_110662862
Mis geplast dus! :D
Gefeliciteerd *O*
Mama van F. (2012) en M. (2016)
pi_110662875
Jaaaaaaa wat goed! Gefeliciteerd dame! *O* *O*
You make me dizzy, Miss Lizzy,
The way you rock'n'roll
Ik heb je lief mijn hele leven
  maandag 23 april 2012 @ 08:03:27 #246
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_110662877
Gefeliciteerd Sterrenmunt! *O*
pi_110662887
Whoaaaa Sterremunt!!!! *O* Van harte!!!!!
pi_110662914
Sterrenmunt *O* jaaaaaa! Gefeliciteerd *O* nog.zp'n leukerd erbij O+
pi_110662936
*O* Gefeliciteerd!!!!
pi_110662937
*O* Sterrenmunt, wat tof ^O^ ! van harte gefeliciteerd! *O*
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')