abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 20 april 2012 @ 11:06:29 #201
294520 Frummeltje86
It's me, Frummeltje
pi_110554563
Precies :)
pi_110554682
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 april 2012 10:55 schreef L0t.. het volgende:

[..]

Geen reden om te bitchen toch ook?
dat zeg ik toch ook niet ?

Jullie snappen mijn grapjes niet :') *sad*
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
pi_110554745
quote:
7s.gif Op vrijdag 20 april 2012 11:10 schreef _aurum_ het volgende:

[..]

dat zeg ik toch ook niet ?

Jullie snappen mijn grapjes niet :') *sad*
Huh maar ik bedoel het ook niet lullig naar jou? :P
pi_110555157
Ah, jammer L0t! Hopelijk gaat het temperaturen nieuwe inzichten geven.

Omentielvo: Wat bijzonder dat dat zo kan, dat wist ik helemaal niet! Hopelijk blijft 1 van de 2 cryos plakken :)
pi_110556028
Omentielvo, dat is inderdaad mooi dat het zo kan. Ik vind het heel bijzonder om jouw proces te volgen. Hoop dat je snel een zwangerschap mag komen melden :*

Wat jammer Lot! :( Ik ben benieuwd of temperaturen een ander beeld geeft.
E.
pi_110560809
Jammer Lot! Dan inderdaad deze cyclus maar gebruiken om te onderzoeken. :*

Ik vind het ook heel mooi Omentielvo. Spannend hoor, we duimen idd voor een plakker!
pi_110561002
Thnx dames :)
pi_110561624
Ik begin steeds ongeduldiger te worden, wil een eisprong!
Het is al ruim 4 weken geleden dat ik het vruchtje ben verloren en ik weet dat het lang kan duren maar ja, geduld hebben is niet mijn sterke kant zeg maar ;)
E.
pi_110562495
*O* Spierrrrrrrrrrrrrrrrrrrwitte test :D
Ben zo blij!

Ben je aan het ovutesten Sparkling? Of tempen? Of gewoon op je gevoel?

Mijn vent gister: Ga je nu evaluatietesten gebruiken? :') Wel lief maar whaha...
pi_110563004
evaluatietesten :') O+

En wat goed dat je test helemaal wit is Fieder! Op naar nieuwe streepjes!

.Sparkling. kan me goed voorstellen. Doe je temperaturen en/of ovutesten of kun je je ovulatie altijd goed voelen?

Over het algemeen kan ik mijn ovulatie altijd wel voelen, maar nu twijfel ik een beetje. Ergens de afgelopen dagen een paar keer wat steekjes gevoeld, maar nog niet echt zulke als ik normaal gesproken meestal voel. Dus ik weet niet zeker of ik een ovulatie heb gehad of dat ie nog moet komen. Maar ik klus gewoon wel door ;) Beter te veel dan te weinig (zolang het leuk is in ieder geval!).
Moet wel zeggen dat ik toch ook een beetje twijfel of ik ovutesten en/of temperaturen zal gaan doen. Geduld is ook niet echt heel erg mijn sterkste kant in dit geval ;)
pi_110564872
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 april 2012 17:22 schreef Fieder het volgende:
*O* Spierrrrrrrrrrrrrrrrrrrwitte test :D
Ben zo blij!

Ben je aan het ovutesten Sparkling? Of tempen? Of gewoon op je gevoel?

Mijn vent gister: Ga je nu evaluatietesten gebruiken? :') Wel lief maar whaha...
Wat goed!! Dat er nu maar snel weer twee streepjes op mogen staan ;)
Handig joh, die evaluatietesten :+
pi_110565689
Jaaaa Fieder! Eindelijk! Op naar een eisprong!
Ik moest ook even lachen in je man, evaluatietesten :D

Bellelena, spannend! Mij lijkt het moeilijk zonder testen hoor, zou ik veel te bang zijn dat ik hem mis.

Ik gebruik dus inderdaad testen! Niet iedere dag trouwens, voor de zwangerschap voelde ik het aan veel afscheiding. Afgelopen week had ik het ook weer dus toen twijfelde ik maar helaas.. Nog niets! :(
E.
pi_110566747
Net ook maar ovutesten besteld :@
pi_110586050
Handig toch Bellelena? Als jij denkt dat je daar goed mee om kunt gaan zie ik daar geen probleem in. :)

Iemand hier deelt de informatie van de ovutest niet met haar vent. Hij weet dus niet welk potje voor het echie is. :')
Vond ik wel een goed idee.

Ik werd vanmorgen wakker en dacht meteen aan mn witte test. Was even een heel emotioneel moment.
Ik was voor het eerst blij dat ik niet meer zwanger was ipv verdrietig. Had weer hoop :@ Hoop dat jullie snappen wat ik bedoel

[ Bericht 4% gewijzigd door Fieder op 21-04-2012 09:19:08 ]
pi_110586246
Ik snap wat je bedoelt Fieder :*

nieuwe kansen, nieuwe prijzen :Y

En balen L0t! Wat is je volgende NOD?
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
pi_110589052
quote:
1s.gif Op zaterdag 21 april 2012 09:24 schreef _aurum_ het volgende:
Ik snap wat je bedoelt Fieder :*

nieuwe kansen, nieuwe prijzen :Y

En balen L0t! Wat is je volgende NOD?
Weet ik nog niet, bereken het vanaf m'n eisprong. Die was deze keer best laat (dag 24 pas), hoop deze keer wat eerder :P

Jij zit nu in je laatste cyclus voor je afspraak in het zkh toch? Ben je er zenuwachtig voor of kijk je er juist naar uit?

Fieder :*
pi_110595620
Lav welkom, hopelijk kan je snel door naar Z&G.

Frummeltje hoe is het bij jou, las zo gauw nog niet iets. Gisteren was toch je waarschijnlijke nod?

Lot balen dat je toch ongesteld bent geworden, hopelijk blijft bruinverlies nu weg.

Hoe is het verder met iedereen? Voor wie het nodig heeft :*
  zaterdag 21 april 2012 @ 18:39:22 #218
294520 Frummeltje86
It's me, Frummeltje
pi_110602790
Lot, jammer van je ongi, maar het is ook weer een nieuwe kans. Succes!

Fieder, wat fijn dat je test eindelijk weer negatief is! Ik kan me zo indenken dat je nu weer met enigszins frisse moed er opnieuw voor durft te gaan. Hopelijk plas je snel weer een tweede streepje!

Omentielvo, ook voor jou veel succes gewenst.

Sethiwe, hier nog weinig aan de hand vreemd genoeg. Gisteren was inderdaad mijn vermoedelijke Nod, afgaand op mijn positieve ovutest en een lf van 14 dagen. Heb eerlijk gezegd geen idee of ik dat dus heb, maar heb ook nog niet getest... Mijn lijf zegt me al wel een paar dagen dat ik ongesteld ga worden, dus ik weet het niet. Ik ga niet te snel testen, want mijn lijf doet soms nog steeds rare dingen qua cyclus ;) even afwachten dus nog! Hoe is het met jou?

Sorry, ik merk dat ik het lastig vind om iedereen te noemen. Niet persoonlijk bedoeld, meiden. Wens jullie allemaal veel succes en klusplezier!
pi_110603467
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 april 2012 18:39 schreef Frummeltje86 het volgende:
Sethiwe, hier nog weinig aan de hand vreemd genoeg. Gisteren was inderdaad mijn vermoedelijke Nod, afgaand op mijn positieve ovutest en een lf van 14 dagen. Heb eerlijk gezegd geen idee of ik dat dus heb, maar heb ook nog niet getest... Mijn lijf zegt me al wel een paar dagen dat ik ongesteld ga worden, dus ik weet het niet. Ik ga niet te snel testen, want mijn lijf doet soms nog steeds rare dingen qua cyclus ;) even afwachten dus nog! Hoe is het met jou?

Spannend! Voel je verder iets van symptomen? Heb je een datum in gedachte dat je gaat testen? :)
  zaterdag 21 april 2012 @ 19:03:03 #220
294520 Frummeltje86
It's me, Frummeltje
pi_110603575
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 april 2012 18:59 schreef L0t.. het volgende:

[..]

Spannend! Voel je verder iets van symptomen? Heb je een datum in gedachte dat je gaat testen? :)
Nog niet echt veel. Rommelende darmen voornamelijk en emoties die van hot naar her vliegen ;) ik denk dat ik sowieso nog wacht met testen tot komende vrijdag. Ik zou bijna denken dat er toch geen ei is gesprongen na die positieve ovutest...
pi_110603765
quote:
1s.gif Op zaterdag 21 april 2012 19:03 schreef Frummeltje86 het volgende:

[..]

Nog niet echt veel. Rommelende darmen voornamelijk en emoties die van hot naar her vliegen ;) ik denk dat ik sowieso nog wacht met testen tot komende vrijdag. Ik zou bijna denken dat er toch geen ei is gesprongen na die positieve ovutest...
Fijn he die emoties :') Waarom zou je denken dat je geen eisprong gehad hebt dan? Heb je er iets van gevoeld of niet?
Ik sta in ieder geval in de duimstand ^O^
  zaterdag 21 april 2012 @ 19:13:39 #222
294520 Frummeltje86
It's me, Frummeltje
pi_110603969
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 april 2012 19:08 schreef L0t.. het volgende:

[..]

Fijn he die emoties :') Waarom zou je denken dat je geen eisprong gehad hebt dan? Heb je er iets van gevoeld of niet?
Ik sta in ieder geval in de duimstand ^O^
Ik heb geen idee. Ik vertrouw die ovutesten niet of zo haha ;) nouja, we gaan het zien. We hebben rondom de datum niet echt veel geklust, dus het zou ook een lucky shot zijn. Komende maand (als die nodig is!) toch even anders doen ;)
pi_110605224
Ik zit net ff te googlen maar ovutesten zijn idd niet altijd betrouwbaar... :o

Hoop toch dat t raak was!
pi_110610542
Frummeltje, dat klinkt toch wel heel erg spannend hoor! De symptomen die je noemt kunnen alle kanten op! Ik ga voor je duimen dat je een dezer dagen een tweede streepje op de test gaat zien verschijnen!

Voor mij mogen de dagen (en weken) wel iets sneller gaan. De hele tijd ben ik me bewust van elk steekje/rommeltje/gevoeltje in mijn buik en nu ben ik er niet meer zeker van of ik mijn ovulatie al heb gevoeld of niet... Wat word ik ongeduldig hiervan! Normaal gesproken kan ik best geduldig zijn, maar nu kunnen de dagen me echt niet snel genoeg voorbij gaan!
pi_110633112
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 april 2012 12:00 schreef L0t.. het volgende:

[..]

Weet ik nog niet, bereken het vanaf m'n eisprong. Die was deze keer best laat (dag 24 pas), hoop deze keer wat eerder :P

Jij zit nu in je laatste cyclus voor je afspraak in het zkh toch? Ben je er zenuwachtig voor of kijk je er juist naar uit?

ik zit idd in mijn laatste cyclus voor de afspraak bij het zkh, maak me op dit moment niet druk. Maar ik maak me volgens mij sowieso niet zo snel druk :? We zien wel, het kan iig geen kwaad.

Temperaturen gaat best goed, vooral omdat ik niet iedere dag dezelfde tijd pak, maar gewoon als ik wakker word. Best interessant om te zien hoe je lichaam werkt :Y)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')