dat zeg ik toch ook niet ?quote:
Huh maar ik bedoel het ook niet lullig naar jou?quote:Op vrijdag 20 april 2012 11:10 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
dat zeg ik toch ook niet ?
Jullie snappen mijn grapjes niet*sad*
Wat goed!! Dat er nu maar snel weer twee streepjes op mogen staanquote:Op vrijdag 20 april 2012 17:22 schreef Fieder het volgende:
Spierrrrrrrrrrrrrrrrrrrwitte test
![]()
Ben zo blij!
Ben je aan het ovutesten Sparkling? Of tempen? Of gewoon op je gevoel?
Mijn vent gister: Ga je nu evaluatietesten gebruiken?Wel lief maar whaha...
Weet ik nog niet, bereken het vanaf m'n eisprong. Die was deze keer best laat (dag 24 pas), hoop deze keer wat eerderquote:Op zaterdag 21 april 2012 09:24 schreef _aurum_ het volgende:
Ik snap wat je bedoelt Fieder
nieuwe kansen, nieuwe prijzen
En balen L0t! Wat is je volgende NOD?
Spannend! Voel je verder iets van symptomen? Heb je een datum in gedachte dat je gaat testen?quote:Op zaterdag 21 april 2012 18:39 schreef Frummeltje86 het volgende:
Sethiwe, hier nog weinig aan de hand vreemd genoeg. Gisteren was inderdaad mijn vermoedelijke Nod, afgaand op mijn positieve ovutest en een lf van 14 dagen. Heb eerlijk gezegd geen idee of ik dat dus heb, maar heb ook nog niet getest... Mijn lijf zegt me al wel een paar dagen dat ik ongesteld ga worden, dus ik weet het niet. Ik ga niet te snel testen, want mijn lijf doet soms nog steeds rare dingen qua cycluseven afwachten dus nog! Hoe is het met jou?
Nog niet echt veel. Rommelende darmen voornamelijk en emoties die van hot naar her vliegenquote:Op zaterdag 21 april 2012 18:59 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Spannend! Voel je verder iets van symptomen? Heb je een datum in gedachte dat je gaat testen?
Fijn he die emotiesquote:Op zaterdag 21 april 2012 19:03 schreef Frummeltje86 het volgende:
[..]
Nog niet echt veel. Rommelende darmen voornamelijk en emoties die van hot naar her vliegenik denk dat ik sowieso nog wacht met testen tot komende vrijdag. Ik zou bijna denken dat er toch geen ei is gesprongen na die positieve ovutest...
Ik heb geen idee. Ik vertrouw die ovutesten niet of zo hahaquote:Op zaterdag 21 april 2012 19:08 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Fijn he die emotiesWaarom zou je denken dat je geen eisprong gehad hebt dan? Heb je er iets van gevoeld of niet?
Ik sta in ieder geval in de duimstand
ik zit idd in mijn laatste cyclus voor de afspraak bij het zkh, maak me op dit moment niet druk. Maar ik maak me volgens mij sowieso niet zo snel drukquote:Op zaterdag 21 april 2012 12:00 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Weet ik nog niet, bereken het vanaf m'n eisprong. Die was deze keer best laat (dag 24 pas), hoop deze keer wat eerder![]()
Jij zit nu in je laatste cyclus voor je afspraak in het zkh toch? Ben je er zenuwachtig voor of kijk je er juist naar uit?
Fieder
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |