abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_110473416
Nooit gedacht dat ik dit zou gaan posten hier ;), dus toch maar even in een spoiler voor wat meer privacy:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_110478842
En Lot? Heb je nog getest?

Ik las dat Tuktuk en bellelena weer begonnen zijn met klussen. Ik hoop dat het snel raak is en deze keer blijft zitten. Knuffel voor jullie

Bij mij ook herkenbaar dat je altijd een inlegkruisje nodig hebt. Heb ik dus ook altijd.

Bij mij is mijn menstruatie nu begonnen met de pijn in mijn buik erbij. Erg gezellig dus allemaal. Volgende week dinsdag moet ik weer bij Geertgen zijn. Hopelijk hoor ik die dag ook wanneer de tweede terugplaatsing is.
pi_110482409
Dank jullie O+

Het is gek en emotioneel om weer te klussen voor een nieuw kindje, terwijl ik nu gewoon nog zwanger had horen te zijn, maar het is goed zo. Ondanks ons verdriet willen we nog steeds heel graag een kindje endaar gaan we dan ook voor :)
pi_110483621
-Tuktuk-, dat klinkt herkenbaar! Ik voel me ook, bij vlagen, nog wel verdrietig, maar tegelijk willen we gewoon echt heel graag een kindje en gaan we daar voor.

Hier trouwens ook wel eens pukkeltjes, ze komen met name rond mijn menstruatie. Dat was met de pil zo en zonder pil ook. Zonder pil trouwens een veel lichtere menstruatie en veel minder buikpijn/kramp.

L0t: Hoe is het inmiddels met het bruinverlies?

Omentielvo: Even terug gezocht en jij doet het dus gewoon alleen! Spannend de tweede terugplaatsing in het vooruitzicht, hopelijk is dat een plakker!

Frummeltje: Klinkt ook wel spannend met allerlei kwaaltjes, nog even geduld dus, maar wat duren de dagen lang als je dan aan het wachten bent he..

Sethiwe, ik heb je verhaal niet gevolgd, maar wat frummeltje zegt, voel je vooral niet bezwaard om wat afstand te nemen van hier, doe vooral wat voor jou prettig voelt.
pi_110488984
Lot, toch niet getest?

Bellelena *O* Dat zou gaaf zijn als het lukt! Maar het is sowieso een stap in de goede richting. ;)

Sethiwe :*

Frummeltje klinkt veelbelovend... :)

Toch maar ff spoileren :)
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

[ Bericht 9% gewijzigd door Fieder op 18-04-2012 16:13:12 ]
  woensdag 18 april 2012 @ 16:46:42 #181
57497 happyme28
I'm so happy
pi_110491539
Fieder, de positie van de cervix is inderdaad gedurende de cyclus verschillend.

Hier staat er meer over:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Baarmoederhals

Hier nu 5 DPO, dus nog een weekje wachten. Op een of andere manier ben ik er deze maand ineens veel mee bezig. Wat rustiger op het werk en dus tijd voor wat anders :D

Verder :* kus voor allemaal. Hopen op streepjes deze maand *O*
pi_110494095
Bellelena wat fijn! En meteen ook een beetje spannend dus ;) Hopelijk weer net zoveel geluk als de eerste keer!

Hoeveel tijd zit er normaal gesproken tussen terugplaatsingen Omentielvo? Kan dat gewoon 2 cyclussen achter elkaar? Sterkte met de buikpijn :*

Ik heb toch maar niet getest, beter om nog even af te wachten.. Heb wel sinds vandaag wat menstruatieachtige pijn in m'n onderbuik dus ik denk dat het nu wel echt gaat doorzetten. Bruinverlies is nog wel hetzelfde.
pi_110498376
Toch kunnen die krampen ook goed bij een zwangerschap hoor Lot! Ik blijf geloven tot het tegendeel bewezen is ;)

Bellelana, wat fijn en spannend!

Tuktuk, ik herken het ook. Het verdriet om deze zwangerschap die mis is gegaan blijft maar het gevoel dat ik echt graag een kindje wil is alleen nog maar sterker geworden.

Frummeltje, dat klinkt hoopvol. Nog even geduld en dan weet je het!

Hoop dat ik niemand vergeten ben en nog een dikke :* voor iedereen die het nodig heeft.
E.
pi_110504929
quote:
1s.gif Op woensdag 18 april 2012 19:21 schreef .Sparkling. het volgende:
Toch kunnen die krampen ook goed bij een zwangerschap hoor Lot! Ik blijf geloven tot het tegendeel bewezen is ;)
Haha nou ik kan het me echt bijna niet voorstellen, het doet nu ook echt best veel pijn.. Laat het maar gewoon doorbreken nu dan kunnen we weer verder en ben ik straks weer even van dat bruinverlies af. Maar wel lief van je ;)
pi_110507562
quote:
1s.gif Op woensdag 18 april 2012 19:21 schreef .Sparkling. het volgende:

Bellelana, wat fijn en spannend!

Tuktuk, ik herken het ook. Het verdriet om deze zwangerschap die mis is gegaan blijft maar het gevoel dat ik echt graag een kindje wil is alleen nog maar sterker geworden.

Frummeltje, dat klinkt hoopvol. Nog even geduld en dan weet je het!

Hoop dat ik niemand vergeten ben en nog een dikke :* voor iedereen die het nodig heeft.
O+
pi_110511504
Minivoorstelpost: Augustus 2010 een miskraam gehad (ik werd zwanger door de pil heen, dus blijkbaar kan het wel). Nadat ik afgelopen september gestopt ben met de pil, vanaf januari weer een normale menstruatie. Sindsdien druk aan de klus, maar geen tweede streepje.
"After all this time?" "Always."
pi_110511539
Welkom Lav!
E.
pi_110513769
Dankjewel!
"After all this time?" "Always."
pi_110520554
Welkom Lav! En dat je maar snel mag doorschuiven naar het volgende topic :)
  donderdag 19 april 2012 @ 09:15:22 #190
326948 rebel-angel
back in the magic zone
pi_110520829
welkom lav :)

ik ben er nog wel, maar nu druk met de verhuizing ;(
W
Z
E
pi_110522252
Welkom Lav! Hopelijk snel twee streepjes voor jou! :)

R-A veel succes met de verhuizing! Verhuizen is echt shit :P
pi_110527610
Welkom Lav, ik hoop dat je snel twee streepjes hebt hoor.

@Lot. Ze plaatsen inderdaad gelijk weer terug. Ik had in totaal 4 cyro's. Tijdens het ontdooien van de vorige keer is er eentje meteen 'kapot' (geen idee hoe dat heet) gegaan. Nu heb ik nog twee cyro's over. Mochten deze twee kansen ook niet lukken dan ga ik verder op IUI.
pi_110539218
Welkom Lav!

Wanneer moet je weer Omentielvo?

Lot jij hebt echt geduld! :D :* Ik blijf ook hopen voor je...
  donderdag 19 april 2012 @ 18:22:35 #194
52229 Chanty
Ik heersch >:)
pi_110541908
Welkom Lav en succes :)
Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p
pi_110542875
@omentielvo: hoezo terug naar IUI?
Ik waarschijnlijk ook maar dat is vanwege te lage opbrengst bij IVF. Jij had 4 cryos dus dat kan het niet zijn.
Gewoon nieuwsgierig. :)
Ik hoop natuurlijk dat het helemaal niet nodig is. :*
pi_110550493
Ik loop bij een kliniek die met wederkerigheid werkt. Dus ik ben zelf ook donor. Daarom heb ik IVF gekregen. En de eitjes worden dan verdeeld tussen mij en een vrouw die dat nodig heb. En ik mag dan heel vlot gebruik maken van hun donorbank. Ik vond deze manier van werken zo mooi.
  vrijdag 20 april 2012 @ 10:01:06 #197
294520 Frummeltje86
It's me, Frummeltje
pi_110552604
Welkom, Lav!

En een knuffel voor alle andere wachtenden hier. :)
pi_110554046
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 april 2012 07:59 schreef Omentielvo het volgende:
Ik loop bij een kliniek die met wederkerigheid werkt. Dus ik ben zelf ook donor. Daarom heb ik IVF gekregen. En de eitjes worden dan verdeeld tussen mij en een vrouw die dat nodig heb. En ik mag dan heel vlot gebruik maken van hun donorbank. Ik vond deze manier van werken zo mooi.
Oh wat bijzonder! O+ Hopelijk snel een nieuwe terugplaatsing dan en een plakkertje!

Ik ben vanochtend ongesteld geworden. Had ook niet anders verwacht :).
Hopelijk deze cyclus niet weer zo snel bruinverlies. Ga in ieder geval vanaf nu wel temperaturen om te kijken of ik dan wel een eisprong krijg als ik steeds zo vroeg al bruinverlies heb. Ovutest zegt van wel maar dat zegt ook niet alles natuurlijk.

:* Voor iedereen!
pi_110554067
wat zijn we weer knuffelig vandaag :P Als ik dat vergelijk met vorige week :D
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
pi_110554169
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 april 2012 10:53 schreef _aurum_ het volgende:
wat zijn we weer knuffelig vandaag :P Als ik dat vergelijk met vorige week :D
Geen reden om te bitchen toch ook?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')