SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 9% gewijzigd door Fieder op 18-04-2012 16:13:12 ]
Haha nou ik kan het me echt bijna niet voorstellen, het doet nu ook echt best veel pijn.. Laat het maar gewoon doorbreken nu dan kunnen we weer verder en ben ik straks weer even van dat bruinverlies af. Maar wel lief van jequote:Op woensdag 18 april 2012 19:21 schreef .Sparkling. het volgende:
Toch kunnen die krampen ook goed bij een zwangerschap hoor Lot! Ik blijf geloven tot het tegendeel bewezen is
quote:Op woensdag 18 april 2012 19:21 schreef .Sparkling. het volgende:
Toch kunnen die krampen ook goed bij een zwangerschap hoor Lot! Ik blijf geloven tot het tegendeel bewezen is
Bellelana, wat fijn en spannend!
Tuktuk, ik herken het ook. Het verdriet om deze zwangerschap die mis is gegaan blijft maar het gevoel dat ik echt graag een kindje wil is alleen nog maar sterker geworden.
Frummeltje, dat klinkt hoopvol. Nog even geduld en dan weet je het!
Hoop dat ik niemand vergeten ben en nog een dikkevoor iedereen die het nodig heeft.
Oh wat bijzonder!quote:Op vrijdag 20 april 2012 07:59 schreef Omentielvo het volgende:
Ik loop bij een kliniek die met wederkerigheid werkt. Dus ik ben zelf ook donor. Daarom heb ik IVF gekregen. En de eitjes worden dan verdeeld tussen mij en een vrouw die dat nodig heb. En ik mag dan heel vlot gebruik maken van hun donorbank. Ik vond deze manier van werken zo mooi.
Geen reden om te bitchen toch ook?quote:Op vrijdag 20 april 2012 10:53 schreef _aurum_ het volgende:
wat zijn we weer knuffelig vandaagAls ik dat vergelijk met vorige week
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |