abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 14 april 2012 @ 11:06:36 #101
52229 Chanty
Ik heersch >:)
pi_110309102
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 april 2012 11:02 schreef L0t.. het volgende:
Spannend weer happyme :) vervelend die wachtweken he..

Welkom R-A, hoop dat je snel twee streepjes plast! Lastig ook met je zoon maar gelukkig krijgen jullie nu wel goede hulp :)

Mijn borsten doen sinds gisteren zeer, niet echt steken maar meer een soort spierpijngevoel. Maak mezelf weer helemaal gek natuurlijk :')
Oeh dat begint toch wat verdacht te worden :P
Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p
  zaterdag 14 april 2012 @ 11:48:47 #102
58560 Oksel
Gezellig.
pi_110309870
Niets. Bleh. Half jaar voorbij nu. 4-5 eisprongen in totaal.
pi_110310230
Welkom RA! Wat leuk dat jullie voor tweede gaan!
Het lijkt me zeker niet makkelijk, maar nu jullie de juiste hulp krijgen, heb ik er het volste vertrouwen in dat het allemaal wel goedkomt :*

He Lijnloos -O-
Ik hoop dat er snel wat meer duidelijkheid komt! :*
pi_110311888
Hehe, eindelijk... Vanavond ff mijn nod berekenen...
pi_110313437
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 april 2012 11:48 schreef Oksel het volgende:
Niets. Bleh. Half jaar voorbij nu. 4-5 eisprongen in totaal.
Das balen ja ;( Maar houd moed :) Het duurt gemiddeld een half jaar dus dan zijn er ook een hoop mensen bij wie het langer duurt.
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 april 2012 13:14 schreef Lijnloos het volgende:
Hehe, eindelijk... Vanavond ff mijn nod berekenen...
Fijn! :*

quote:
0s.gif Op zaterdag 14 april 2012 11:06 schreef Chanty het volgende:
Oeh dat begint toch wat verdacht te worden :P
Ja ik vind het ook retespannend :') Maar ben wel realistisch hoor, grote kans dat dit gewoon een voorbode van mn menstruatie is.
pi_110313991
Jammer Oksel -O- :* Wachten is zo moeilijk

Lijnloos, toch duidelijkheid nu. Vooruitkijken naar je nieuwe NOD nu :*

Lot :*
pi_110343011
Voor de liefhebbers:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
DUS.. :P
overigens heb ik nu continue van die zeurende }) gevoelens in mijn buik.. maar dat duurt ook al 3 dagen en nog geen bloed te zien.. zou dat ook een symptoon kunnen zijn oid?

overigens had ik nog een cyclus/innesteling/HCG vraagje..
hoe lang na je eisprong is uberhaupt die innesteling? en begint de aanmaak van HCG dan meteen?
en.. hoe lang na het NIET innestelen zou je nou eigenlijk je }) moeten krijgen?

ik ben een beetje in de war omdat ik steeds denk dat ik na 14 dagen toch wel mijn ei-sprong heb, maar dat een cyclus dan toch 40 dagen duurt.. erg verwarrend , want dat zou dan niet kloppen , dacht ik.. voor de volgende ronde staan de ovutesten dus gepland :P en (8> is het er nu eindelijk mee eens dat dat " mag " ;)

Vrouwen weten dondersgoed wanneer mannen buitenspel staan...
A kiss is a lovely trick, designed by nature, to stop words when speech becomes superfluous
pi_110343057
Hey Barrel! Ik was net aan het typen of er nog nieuws was en daar kwam het! :)
Zeurende buikpijn had ik toen ik zwanger was! Menstruatieachtige pijn. Ik had me al bij bloed neergelegd maar dat kwam niet!

Over je andere vragen weet ik niet genoeg. :* Na niet innestelen is gemiddeld geloof ik 14 dagen? Fijn dat je vent akkoord is. Spannend hoor!

Weet niet of jullie dit op prijs stellen, maar wil t toch kwijt :) :@

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  zondag 15 april 2012 @ 11:16:46 #109
52229 Chanty
pi_110343493
@Barreltje: spannend :D En kijk deze site eens want ik vroeg me dat dus ook af en vond deze site wel handig: http://www.vruchtbaredagen.nl/nl/wanneer-innesteling/ Even een datum invoeren en evt je cyclusduur. Je ziet iig dat het verschil (ongeacht cylcusduur) altijd 5 dagen is tussen ovulatie en eisprong. Dat komt ook overeen met wat ik begrepen heb na wat rondlezen. Volgens mij is de duur tussen ovulatie en menstruatie 14 dagen, met uitloop naar 18 (indien alles normaal functioneert dus). En de speling die bepaalt of je cyclus langer is, zit juist op het eerste gedeelte tussen menstruatie en eisprong. Pin me er niet op vast, maar dat is hoe ik het heb begrepen :P

@Fieder: zeker een goede stap, seks is toch wel een noodzakelijk kwaad om een kind te krijgen :P Kan me voorstellen dat het emotioneel best een stap is om te nemen weer.
pi_110343692
Barreltje spannend! Klinkt in ieder geval hoopvol ;)

Fieder fijn! :*

Nou ik heb me weer druk gemaakt om niks. Gisteren werd het bruinverlies al erger en vanochtend was het al donkerbruin dus die menstruatie zal wel snel doorzetten. Baal eerlijk gezegd wel van m'n lijf. Ik heb nu vanaf dag 5 na m'n eisprong tot nu (dag 8) steeds meer bruinverlies gekregen. Maar een eitje kan toch nooit innestelen als m'n baarmoeder al zo vroeg de boel gaat opruimen? Vorige cyclus had ik ook al ruim een week voor m'n menstruatie bruinverlies.;(
pi_110343897
quote:
0s.gif Op zondag 15 april 2012 10:56 schreef Fieder het volgende:
Zeurende buikpijn had ik toen ik zwanger was! Menstruatieachtige pijn.
Same here... Normaal alleen de dag dat ik ongesteld word. Toen begon het een dag of vijf voor mn NOD.
pi_110343917
Barreltje: Spannend! De eerste kwaaltjes die ik had waren avondmisselijkheid zeker 5 avonden oprij, mijn slaapritme dat in 1 keer een soort van omdraaide + 's middags moe en opgezwollen borsten met aderen erop :D

Fieder: Dat klinkt goed! Hier nog niet sinds het mis ging, ik wil wel graag ook weer. Mijn seksdrive is altijd wel hoger dan die van mijn vriend, ik hoop dat ik hem vandaag of morgen weer eens tussen de lakens kan krijgen ;)

Nadat het hier laatst misging hebben vriend en ik er veel over gepraat en we willen graag (al)weer opnieuw proberen. Dus ik kom een beetje meelezen en meeposten hier denk ik :)

L0t: Kan het bruinverlies niet van een innesteling komen? Dat is ook precies in de periode die jij omschrijft. Misschien is het de vorige keer ook een innestelpoging geweest, die niet geslaagd is bijvoorbeeld. Ik duim met je mee, je weet maar nooit!
pi_110344037
quote:
0s.gif Op zondag 15 april 2012 11:31 schreef bellelena het volgende:

L0t: Kan het bruinverlies niet van een innesteling komen? Ik duim mee!
Ja dat dacht ik eerst ook maar nu het steeds meer en donkerder wordt valt dat wel af..
pi_110344089
quote:
0s.gif Op zondag 15 april 2012 11:35 schreef L0t.. het volgende:

[..]

Ja dat dacht ik eerst ook maar nu het steeds meer en donkerder wordt valt dat wel af..
Hmmm, dan inderdaad afwachten... -O-
pi_110344221
L0t, wat jammer :( stomme onduidelijkheid!

Oksel, rot dat het weer niet is gelukt. Wat is geduld hebben moeilijk in deze tijd hè?

Barreltje, dit wordt toch wel heel erg spannend hoor! Die buikkramp had ik ook, ik wist zeker dat ik ongesteld zou worden, niet dus! ;)

Hier is ons seksleven ook weer goed bezig na de miskraam. Ik was de eerste keer bang dat het pijn zou doen maar nee, dat gaat wel lukken. En nu is het wachten op een eisprong en dan mogen we ons weer bewijzen! ;)
E.
pi_110344606
Lot, bij een innesteling kan volgens mij zelfs wat bloed meekomen? Maar als het heel veel is snap ik dat je twijfelt. Ik hoop het heel hard voor je!

Bellelena, wat leuk om te horen dat jullie er weer voor gaan! Ben je alweer ongesteld geweest?
Sparkling, jullie gaan binnenkort ook weer aan de klus dus? Leuk!!

Hihi mijn nieuwtje had niet in spoiler gehoeven merk ik al. :+

Ik was ook bang dat het pijn zou doen. Het was wel wat gevoelig maar het ging goed. We hebben t voor de zekerheid wel veilig gedaan, ik wil eerst ongesteld worden voor we er evt weer voor gaan. Maar het was fijn om weer wat positiefs in dat gebied mee te maken. :')
pi_110344869
Fieder: Ik ben nog niet opnieuw ongesteld geweest na de miskraam. Het is nu 2 weken geleden, maar we willen toch alweer graag proberen. Ik heb nu echt gevoeld hoe het was en ik wil het zo ontzettend graag. Ik heb wel zwangerschapstesten gedaan nadat het bloeden gestopt was en die zijn allemaal negatief. Als mijn cyclus netjes opgang komt, dan zou mijn vruchtbare periode elk moment kunnen zijn. Ik heb wel een beetje onregelmatige cyclus, het gemiddelde is 32 dagen. Ergens aankomende week zou er een eisprong kunnen komen dus. En hopelijk wordt ik niet ongesteld, maar mag ik alsnog opnieuw :)
pi_110345204
Als je testen negatief zijn zou het zomaar kunnen! :o :D Duim duim!

Mijn Sensitesten zijn negatief. Maar kruidvat nog niet... Wel lichter aan het worden, dus er gebeurt iig iets.
pi_110345374
Oh dat klinkt ook al goed ja! En je cyclus kan ook opgang komen als er nog hcg in je lichaam is. Het gaat er wel om dat je lichaam het weer aan het afbreken is, maar daar is je lichaam al aan bezig, dus grote kans dat je cyclus ook opgang aan het komen is.
pi_110346031
Spannend hoor! Ik heb een tijdje geleden een test gedaan en die was ook negatief. Maar ik ga maar uit van de gyn, die zei dat het 8 weken kon duren voor er weer een menstruatie komt. Mijn vorige cyclus was ook 8 weken en dat was een normale.

Wachten duurt zo lang!
E.
pi_110347111
Ja dat is mij ook verteld Sparkling. Ik hoop dat het eerder komt...
Heb sowieso over 5 weken nog nagesprek met de gyn. Dus als ik dan nog niet ongesteld ben kan ik daar meteen een balletje over opgooien.

Ik vind het ook zo spannend! Het ene moment wil ik eigenlijk meteen door maar dan later denk ik: geniet nou eerst van je vakantie zonder evt kotsen of nog een miskraam... Ben er nog niet uit.
Eerst maar eens normaal ongesteld worden, daar MOET ik van mezelf echt geduld voor opbrengen.
pi_110348380
hmm..
mijn lichaam dacht : _O- _O- _O- _O- _O-
garpje!!

het regent geen streepjes .. maar bloed -O-
on the + side, ik ben iig niet ongesteld tijdens mijn vakantie :P

A kiss is a lovely trick, designed by nature, to stop words when speech becomes superfluous
  zondag 15 april 2012 @ 14:39:05 #123
337708 __Isis__
Met een knipoog ;)
pi_110349903
quote:
0s.gif Op zondag 15 april 2012 11:35 schreef L0t.. het volgende:

[..]

Hoeft niet hoor! Ik had ook een dag of 4, 5 (donker)bruinverlies. Dacht dus ongesteld te worden, maar dat zou dan wel te vroeg zijn. Wat bleek....zwanger!

*fingers crossed
Twee harten, een liefde
Uit liefde, een hart
pi_110351105
Lot en Barretje, zonde -O-

Lot, misschien toch even met je dokter bespreken dat je zo snel bloed verliest. Heb al vaker gehoord dat het "nestje" niet lang/stevig genoeg blijft voor een eitje om in te nestelen. Daar bestaat specifieke medicatie voor waardoor dat snel verholpen kan worden.

Weet niet meer wie het vroeg, maar de periode tussen eisprong en ongesteld zijn is anders bij elke vrouw. Ik heb zo bvb late eisprong (rond dag 19 en dan 11 dagen luteale fase).

Belena, Fieder, Sparkling, hopelijk regent het snel weer eiers! :9
Sowieso fijn dat jij en (8> al weer van elkaar kunnen genieten *;
pi_110356762
Oww Barretje -O- :*
pi_110356988
Barretje, het leek zo hoopvol! :( :*

Die korte luteale fase heb ik ook over gehoord, ik dacht dat het het beste was als de LF minimaal 10 dagen is. Al zijn er ook genoeg verhalen waar vrouwen met een korte LF ook gewoon zwanger worden. Maar lot, als je er zelf twijfels over hebt zou ik het gewoon eens met je huisarts bespreken :*
E.
  zondag 15 april 2012 @ 20:02:04 #127
52229 Chanty
pi_110363201
Barretje balen :( Lot ik blijf toch nog even voor je duimen hoor! Het wordt echt wel tijd dat er iemand komt hier met een paar mooie strepen!

Hier vandaag alvast een klein beetje bezig geweest met "zwangerschapfoto's" maken. Een bevriende fotograaf gaat als ik straks zwanger ben elke maand foto's van me maken zodat je een mooie serie krijgt waar je de buik in ziet groeien O+ Vandaag hebben we de nulmeting gedaan :D Nu maar afwachten wanneer dit project een vervolg gaat krijgen.

Volgend weekend mag ik de zwangerschapsbuik van mijn vriendin fotograferen. Ook gedaan toen ze van de eerste zwanger was, erg leuk O+ Zal daarna wel weer extra hard rammelen.
pi_110363737
Barreltje -O-
Tijdens je vakantie aan de klus dan maar!

Chanty: Spannend, alvast je 'eerste' buikfoto :o Hopelijk snel verder met het vervolg van de reeks!
En wat leuk dat je de buik van je vriendin gaat fotograferen O+ Ik had dat ook graag gewild van een vriendin van mij die twee kindjes heeft inmiddels, maar ze is er nooit op ingegaan jammergenoeg. En andere vriendinnen uit mijn vriendengroep zijn ook niet zo van de foto's, dus ik denk niet dat zoiets er bij mij inzit. Lijkt me heel leuk om zoiets een keer te doen wel!

Mijn nicht is gisteren bevallen van een zoontje. Ohh wat wil ik graag. Probeer al de hele dag mijn vriendje te verleiden, ik voel me net een krolse kat :D haha.
  zondag 15 april 2012 @ 20:15:22 #129
52229 Chanty
pi_110364209
quote:
0s.gif Op zondag 15 april 2012 20:08 schreef bellelena het volgende:
Barreltje -O-
Tijdens je vakantie aan de klus dan maar!

Chanty: Spannend, alvast je 'eerste' buikfoto :o Hopelijk snel verder met het vervolg van de reeks!
En wat leuk dat je de buik van je vriendin gaat fotograferen O+ Ik had dat ook graag gewild van een vriendin van mij die twee kindjes heeft inmiddels, maar ze is er nooit op ingegaan jammergenoeg. En andere vriendinnen uit mijn vriendengroep zijn ook niet zo van de foto's, dus ik denk niet dat zoiets er bij mij inzit. Lijkt me heel leuk om zoiets een keer te doen wel!

Mijn nicht is gisteren bevallen van een zoontje. Ohh wat wil ik graag. Probeer al de hele dag mijn vriendje te verleiden, ik voel me net een krolse kat :D haha.
Wat zonde zeg, hoe kun je nou "niet zo van foto's zijn"? Zo'n prachtige zwangerschapsbuik die je maar een paar keer in je leven hebt, wil je toch gewoon dolgraag op de foto hebben O+ Ik vind het echt heerlijk om te doen. Vorige keer twee sessies gedaan en ontzettend veel lol gehad en het geluk droop er ook vanaf. Het is gewoon zo mooi om te zien en mogen vast te leggen O+ En volgende week met haar dochtertje erbij natuurlijk, nu 1,5. Misschien toch nog eens vragen?
pi_110365352
Ja, ik wil ook zeker in ieder geval 1 mooie buikfoto wanneer het zover is O+

En die vriendinnen van mij, geen idee, ze maken zelf wel fotootjes met hun mobieltjes en hechten er verder niet veel waarde aan denk ik. Maar wie weet zit er opeens eentje tussen die tegen die tijd wel wil 8-) Pas 1 vriendin binnen de vriendengroep die nu kindjes heeft, de rest zit nog niet helemaal in die fase, dus er kan nog van alles gebeuren in de tussentijd. Daar hoop ik dan maar op ;)
pi_110365524
Leuk idee zeg van die foto's.. Om nu alvast te beginnen voor een echte 'nulmeting'... Ik heb zelf een hele serie van mijn eerste zwangerschap, maar wel echt amateurfoto's... brakke foto's bij de slaapkamerdeur om iedere keer ongeveer dezelfde hoek te hebben.

Ik heb er vanochtend toch nog eens een testje tegenaan gegooid. Hartstikke positief nog, helaas. Maar goed, ik vloei ook nog steeds sinds de miskraam, dus er is soweiso nog geen 'schoen lei' om opnieuw te beginnen.
(Wij zijn ook nog niet zo ver als Fieder.. misschien dat ik het volgende week aandurf...)
  zondag 15 april 2012 @ 20:35:35 #132
35189 Troel
scherp en bot
pi_110365606
quote:
0s.gif Op zondag 15 april 2012 20:15 schreef Chanty het volgende:

[..]

Wat zonde zeg, hoe kun je nou "niet zo van foto's zijn"? Zo'n prachtige zwangerschapsbuik die je maar een paar keer in je leven hebt, wil je toch gewoon dolgraag op de foto hebben O+ Ik vind het echt heerlijk om te doen. Vorige keer twee sessies gedaan en ontzettend veel lol gehad en het geluk droop er ook vanaf. Het is gewoon zo mooi om te zien en mogen vast te leggen O+ En volgende week met haar dochtertje erbij natuurlijk, nu 1,5. Misschien toch nog eens vragen?
Niet iedereen heeft een prachtige zwangerschapsbuik ;)
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_110366366
Ik vind buikfoto's van andere mensen wel heel mooi! Ik ben zelf niet de slankste dus ik heb zo'n idee dat ik een babybuik met vetjes krijg, toch niet zo fotowaardig dan ;)

Ik had vanavond wat lichte menstruatiekrampen en net wat bloedverlies. Het was maar een heel klein beetje dus dat lijkt me geen menstruatie toch?
E.
pi_110367399
Barretje, wat balen meid, shit! ;( :*

Amoriel :* Gewoon je tijd nemen.

Chanty leuk idee die buikfoto! Hopelijk heel snel een vervolg :) Wij zijn dat ook van plan zodra het hier gelukt is.

quote:
0s.gif Op zondag 15 april 2012 11:31 schreef bellelena het volgende:
Nadat het hier laatst misging hebben vriend en ik er veel over gepraat en we willen graag (al)weer opnieuw proberen. Dus ik kom een beetje meelezen en meeposten hier denk ik :)
Wat fijn dat jullie er weer klaar voor zijn! Hopelijk weer snel door met een plakkertje :*

quote:
1s.gif Op zondag 15 april 2012 14:39 schreef __Isis__ het volgende:
Hoeft niet hoor! Ik had ook een dag of 4, 5 (donker)bruinverlies. Dacht dus ongesteld te worden, maar dat zou dan wel te vroeg zijn. Wat bleek....zwanger!

*fingers crossed
Ja ik lees wel meer verhalen op internet waar dit het geval was maar toch durf ik niet echt hoop te houden.. Maar toch bedankt voor je opstekertje ;)
quote:
0s.gif Op zondag 15 april 2012 15:07 schreef OooLizaooO het volgende:
Lot, misschien toch even met je dokter bespreken dat je zo snel bloed verliest. Heb al vaker gehoord dat het "nestje" niet lang/stevig genoeg blijft voor een eitje om in te nestelen. Daar bestaat specifieke medicatie voor waardoor dat snel verholpen kan worden.
Ja ik zou dit best wel met m'n huisarts willen bespreken maar ik ben natuurlijk nog maar 2 maanden bezig, hij ziet me aankomen :+ Misschien beter nog even aankijken of het de volgende keer ook zo gaat.. Toen ik de pil slikte had ik ook zowat om de week 4-5 dagen last van bruinverlies, echt om gek van te worden :(

Ondertussen word ik helemaal gek van het gevoel op m'n borst. M'n borsten zijn niet pijnlijk bij aanraken ofzo maar ik voel gewoon zo'n druk, word er gewoon rusteloos van.
pi_110367461
quote:
1s.gif Op zondag 15 april 2012 20:47 schreef .Sparkling. het volgende:
Ik vind buikfoto's van andere mensen wel heel mooi! Ik ben zelf niet de slankste dus ik heb zo'n idee dat ik een babybuik met vetjes krijg, toch niet zo fotowaardig dan ;)

Ik had vanavond wat lichte menstruatiekrampen en net wat bloedverlies. Het was maar een heel klein beetje dus dat lijkt me geen menstruatie toch?
Kan een begin van een menstruatie zijn misschien? :)
pi_110368606
tnx Dames :*

maar zoals ik al zei "voelde" ik al dat het deze keer niet gelukt was, dus het was niet echt een klap ofzo ( waar ik vorige keer na 40 dagen ongesteld werd en daar dus wel enorm van baalde :P )

de cycli op een rij:

32,36,28,40,32..
het lijkt dus net alsof de ene eierstok er langer over doet dan de andere :P
de volgende cyclus zou dus ook weer lang moeten zijn ;) daar gaan we dan dus maar vanuit en van de 12 tot en met de 21 ste dag klussen :D 9 dagen wow!!!! :P

(8> had al wel heel lief chocolade in huis gehaald en verstopt en toen ik het hem vanmiddag meedeelde kwam ie het brengen onder het mom van : " dan hoef ik iig niet WEER naar een tank station om chocolade voor je halen " 8)7 *;

pi_110368853
Haha, ik moest wel even lachen om je man barretje! Lief dat hij het al had gekocht, al was het meer uit zelfbescherming :D
Pfoe, dat wordt flink werken voor jullie volgende keer! Succes! ;)

L0t, het zou het begin kunnen zijn maar het lijkt me snel na de miskraam (3,5 week geleden). Misschien ehm.. Ik denk dat de seks van gisteren meer de boosdoener is geweest :D
E.
pi_110371788
quote:
1s.gif Op zondag 15 april 2012 21:22 schreef .Sparkling. het volgende:
Haha, ik moest wel even lachen om je man barretje! Lief dat hij het al had gekocht, al was het meer uit zelfbescherming :D
Pfoe, dat wordt flink werken voor jullie volgende keer! Succes! ;)

L0t, het zou het begin kunnen zijn maar het lijkt me snel na de miskraam (3,5 week geleden). Misschien ehm.. Ik denk dat de seks van gisteren meer de boosdoener is geweest :D
Oh, ja, dat kan natuurlijk ook :P
pi_110386402
Hier geen bloed meer gezien, wel een heel zwaar gevoel in mijn onderbuik. Later vandaag maar even een ovulatietestje doen, je weet maar nooit!
E.
pi_110394013
Hee ladies,

Half maart had ik hier al gepost dat ik nadat ik gestopt ben met de pil ( november; eind november wel de bijbehorende bloeding gekregen) maar niet ongesteld werd. Nu zijn we een maandje verder, nog steeds niet ongesteld geworden, en heb ik dit weekend plotseling bruinverlies ( geen idee hoe het echt heet) gekregen. Ook plots last van bultjes in mijn gezicht, hoofdpijn, beetje vaag gevoel in mijn onderbuik. Maar dus geen rood bloed wat ik vroeger normaal had bij mijn menstruatie. Ik heb dit echt nog nooit eerder gehad. Heeft iemand van jullie dit wel eens gehad? Ik heb echt geen idee of ik dit nou tot een menstruatie moet rekenen of niet...Ik ben opzich wel blij dat er een teken van activiteit in mijn lichaam is, hopelijk beginnen mijn eierstokjes wakker te worden :) Ik begon me namelijk wel zorgen daar over te maken en mijn man en ik willen wel echt graag kinderen. Maar ik snap hier eigenlijk weinig van :s
pi_110394153
Zou het een begin van je menstruatie kunnen zijn Marije? Je bent al lang niet ongesteld geweest dus dat er oud bloed komt is misschien niet zo gek. Heb je de bloeding nu nog?
E.
pi_110394306
Het rommelt allemaal nog wel iets, maar ik heb nu verder praktisch geen bruinverlies meer
pi_110394476
Ik weet niet, even afwachten denk ik. Misschien komt je menstruatie in de komende dagen op gang. Succes! :*

Hier net een ovulatietest gedaan en die was, zoals ik al dacht, negatief. Geduld maar weer!
E.
pi_110394584
Het zou eens tijd worden, ik ben het wachten zat! Jammer dat jouw ovulatietest negatief was...vervelend is het; dat geduld hebben
pi_110394828
Ik heb begrepen dat het zonder rood bloed geen menstruatie is..

Jammer dat je ovutest negatief is Sparkling :*

Hier nog steeds licht bruinverlies...
pi_110396800
Marijevdh: Ik heb er geen ervaring mee, maar ik hoop met je mee dat het een begin van je menstruatie is en dat er vanalles opgang aan het komen is!

l0t: Ook spannend, het kan dus nog steeds alle kanten op!

.sparkling.: Jammer dat je ovutest negatief was.

Valt me op dat ik steeds meer zwangeren zie/hoor/ken, ik wil ook...
pi_110401890
Amoriel, dat komt vanzelf weer hoor. (zin dus) Ik zou sowieso wachten tot het vloeien gestopt is maar dat weet je. Dan maar eens kijken hoe je je voelt. Ik vond het heel spannend...

Sparkling, hier ook wat licht bloedverlies, wss dus idd van de 'activiteiten' :')
Krampen had ik vorige week paar dagen heel erg... Raar. Misschien toch een soort opstartgedoe?

Lot, je bent nog maar kort bezig, maar je kan best eens vragen of dat een probleem zou kunnen zijn. Anders moet je straks een halfjaar aanrommelen terwijl je de reden misschien al weet.
Evt telefonisch consult? Sta je iig vast met je vraag in t systeem. Vervelend dat je je zo vreemd voelt.

Barretje, idd die ene eierstok! Wat apart! :D 9 dagen klussen zucht... :P
En wat lief van je vent O+ ook al was het eigenbelang :')

Marije, die bultjes in t gezicht herken ik wel. Sinds ik met de pil ben gestopt is mn huid veel rustelozer. Ik denk ook dat je eierstokjes wakker worden :)

Ik heb vandaag een hele scherpe pijn in t eierstokgebied... maar dat kan dus ook niet want heb nog hcg... Hoop dat ik snel ongesteld word, vind t steeds enger worden. Beschadigingen enzo... :@
pi_110401973
quote:
0s.gif [b]Op zondag 15 april 2012 11:31 schreef bellelena

Nadat het hier laatst misging hebben vriend en ik er veel over gepraat en we willen graag (al)weer opnieuw proberen. Dus ik kom een beetje meelezen en meeposten hier denk
:*
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
pi_110402417
quote:
0s.gif Op maandag 16 april 2012 17:08 schreef Fieder het volgende:
Lot, je bent nog maar kort bezig, maar je kan best eens vragen of dat een probleem zou kunnen zijn. Anders moet je straks een halfjaar aanrommelen terwijl je de reden misschien al weet.
Evt telefonisch consult? Sta je iig vast met je vraag in t systeem. Vervelend dat je je zo vreemd voelt.
Ja ik voel me dan zo'n enorme aansteller eigenlijk :@ Maar idd, als dit nu niet goed zou zitten en het is eigenlijk heel makkelijk op te lossen zou het wel zonde zijn om maar af te wachten.. Ik denk er nog even over na. Eerst maar eens ongesteld worden nu.

quote:
Ik heb vandaag een hele scherpe pijn in t eierstokgebied... maar dat kan dus ook niet want heb nog hcg... Hoop dat ik snel ongesteld word, vind t steeds enger worden. Beschadigingen enzo... :@
Wachten is zo stom he. Maar zou me daar nu nog niet zoveel zorgen over maken hoor, het is nog maar zo kort geleden.. :*
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')