Oeh dat begint toch wat verdacht te wordenquote:Op zaterdag 14 april 2012 11:02 schreef L0t.. het volgende:
Spannend weer happymevervelend die wachtweken he..
Welkom R-A, hoop dat je snel twee streepjes plast! Lastig ook met je zoon maar gelukkig krijgen jullie nu wel goede hulp
Mijn borsten doen sinds gisteren zeer, niet echt steken maar meer een soort spierpijngevoel. Maak mezelf weer helemaal gek natuurlijk
Das balen jaquote:Op zaterdag 14 april 2012 11:48 schreef Oksel het volgende:
Niets. Bleh. Half jaar voorbij nu. 4-5 eisprongen in totaal.
Fijn!quote:Op zaterdag 14 april 2012 13:14 schreef Lijnloos het volgende:
Hehe, eindelijk... Vanavond ff mijn nod berekenen...
Ja ik vind het ook retespannendquote:Op zaterdag 14 april 2012 11:06 schreef Chanty het volgende:
Oeh dat begint toch wat verdacht te worden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.DUS..
overigens heb ik nu continue van die zeurendegevoelens in mijn buik.. maar dat duurt ook al 3 dagen en nog geen bloed te zien.. zou dat ook een symptoon kunnen zijn oid?
overigens had ik nog een cyclus/innesteling/HCG vraagje..
hoe lang na je eisprong is uberhaupt die innesteling? en begint de aanmaak van HCG dan meteen?
en.. hoe lang na het NIET innestelen zou je nou eigenlijk jemoeten krijgen?
ik ben een beetje in de war omdat ik steeds denk dat ik na 14 dagen toch wel mijn ei-sprong heb, maar dat een cyclus dan toch 40 dagen duurt.. erg verwarrend , want dat zou dan niet kloppen , dacht ik.. voor de volgende ronde staan de ovutesten dus geplanden
is het er nu eindelijk mee eens dat dat " mag "
Vrouwen weten dondersgoed wanneer mannen buitenspel staan...
A kiss is a lovely trick, designed by nature, to stop words when speech becomes superfluous
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Same here... Normaal alleen de dag dat ik ongesteld word. Toen begon het een dag of vijf voor mn NOD.quote:Op zondag 15 april 2012 10:56 schreef Fieder het volgende:
Zeurende buikpijn had ik toen ik zwanger was! Menstruatieachtige pijn.
Ja dat dacht ik eerst ook maar nu het steeds meer en donkerder wordt valt dat wel af..quote:Op zondag 15 april 2012 11:31 schreef bellelena het volgende:
L0t: Kan het bruinverlies niet van een innesteling komen? Ik duim mee!
Hmmm, dan inderdaad afwachten...quote:Op zondag 15 april 2012 11:35 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Ja dat dacht ik eerst ook maar nu het steeds meer en donkerder wordt valt dat wel af..
Hoeft niet hoor! Ik had ook een dag of 4, 5 (donker)bruinverlies. Dacht dus ongesteld te worden, maar dat zou dan wel te vroeg zijn. Wat bleek....zwanger!quote:Op zondag 15 april 2012 11:35 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Ja dat dacht ik eerst ook maar nu het steeds meer en donkerder wordt valt dat wel af..
Wat zonde zeg, hoe kun je nou "niet zo van foto's zijn"? Zo'n prachtige zwangerschapsbuik die je maar een paar keer in je leven hebt, wil je toch gewoon dolgraag op de foto hebbenquote:Op zondag 15 april 2012 20:08 schreef bellelena het volgende:
Barreltje![]()
Tijdens je vakantie aan de klus dan maar!
Chanty: Spannend, alvast je 'eerste' buikfotoHopelijk snel verder met het vervolg van de reeks!
En wat leuk dat je de buik van je vriendin gaat fotograferenIk had dat ook graag gewild van een vriendin van mij die twee kindjes heeft inmiddels, maar ze is er nooit op ingegaan jammergenoeg. En andere vriendinnen uit mijn vriendengroep zijn ook niet zo van de foto's, dus ik denk niet dat zoiets er bij mij inzit. Lijkt me heel leuk om zoiets een keer te doen wel!
Mijn nicht is gisteren bevallen van een zoontje. Ohh wat wil ik graag. Probeer al de hele dag mijn vriendje te verleiden, ik voel me net een krolse kathaha.
Niet iedereen heeft een prachtige zwangerschapsbuikquote:Op zondag 15 april 2012 20:15 schreef Chanty het volgende:
[..]
Wat zonde zeg, hoe kun je nou "niet zo van foto's zijn"? Zo'n prachtige zwangerschapsbuik die je maar een paar keer in je leven hebt, wil je toch gewoon dolgraag op de foto hebbenIk vind het echt heerlijk om te doen. Vorige keer twee sessies gedaan en ontzettend veel lol gehad en het geluk droop er ook vanaf. Het is gewoon zo mooi om te zien en mogen vast te leggen
En volgende week met haar dochtertje erbij natuurlijk, nu 1,5. Misschien toch nog eens vragen?
Wat fijn dat jullie er weer klaar voor zijn! Hopelijk weer snel door met een plakkertjequote:Op zondag 15 april 2012 11:31 schreef bellelena het volgende:
Nadat het hier laatst misging hebben vriend en ik er veel over gepraat en we willen graag (al)weer opnieuw proberen. Dus ik kom een beetje meelezen en meeposten hier denk ik
Ja ik lees wel meer verhalen op internet waar dit het geval was maar toch durf ik niet echt hoop te houden.. Maar toch bedankt voor je opstekertjequote:Op zondag 15 april 2012 14:39 schreef __Isis__ het volgende:
Hoeft niet hoor! Ik had ook een dag of 4, 5 (donker)bruinverlies. Dacht dus ongesteld te worden, maar dat zou dan wel te vroeg zijn. Wat bleek....zwanger!
*fingers crossed
Ja ik zou dit best wel met m'n huisarts willen bespreken maar ik ben natuurlijk nog maar 2 maanden bezig, hij ziet me aankomenquote:Op zondag 15 april 2012 15:07 schreef OooLizaooO het volgende:
Lot, misschien toch even met je dokter bespreken dat je zo snel bloed verliest. Heb al vaker gehoord dat het "nestje" niet lang/stevig genoeg blijft voor een eitje om in te nestelen. Daar bestaat specifieke medicatie voor waardoor dat snel verholpen kan worden.
Kan een begin van een menstruatie zijn misschien?quote:Op zondag 15 april 2012 20:47 schreef .Sparkling. het volgende:
Ik vind buikfoto's van andere mensen wel heel mooi! Ik ben zelf niet de slankste dus ik heb zo'n idee dat ik een babybuik met vetjes krijg, toch niet zo fotowaardig dan
Ik had vanavond wat lichte menstruatiekrampen en net wat bloedverlies. Het was maar een heel klein beetje dus dat lijkt me geen menstruatie toch?
Oh, ja, dat kan natuurlijk ookquote:Op zondag 15 april 2012 21:22 schreef .Sparkling. het volgende:
Haha, ik moest wel even lachen om je man barretje! Lief dat hij het al had gekocht, al was het meer uit zelfbescherming
Pfoe, dat wordt flink werken voor jullie volgende keer! Succes!
L0t, het zou het begin kunnen zijn maar het lijkt me snel na de miskraam (3,5 week geleden). Misschien ehm.. Ik denk dat de seks van gisteren meer de boosdoener is geweest
quote:[b]Op zondag 15 april 2012 11:31 schreef bellelena
Nadat het hier laatst misging hebben vriend en ik er veel over gepraat en we willen graag (al)weer opnieuw proberen. Dus ik kom een beetje meelezen en meeposten hier denk
Ja ik voel me dan zo'n enorme aansteller eigenlijkquote:Op maandag 16 april 2012 17:08 schreef Fieder het volgende:
Lot, je bent nog maar kort bezig, maar je kan best eens vragen of dat een probleem zou kunnen zijn. Anders moet je straks een halfjaar aanrommelen terwijl je de reden misschien al weet.
Evt telefonisch consult? Sta je iig vast met je vraag in t systeem. Vervelend dat je je zo vreemd voelt.
Wachten is zo stom he. Maar zou me daar nu nog niet zoveel zorgen over maken hoor, het is nog maar zo kort geleden..quote:Ik heb vandaag een hele scherpe pijn in t eierstokgebied... maar dat kan dus ook niet want heb nog hcg... Hoop dat ik snel ongesteld word, vind t steeds enger worden. Beschadigingen enzo...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |