Alle orale examens heb ik met een voldoende afgesloten.quote:Op donderdag 12 april 2012 10:24 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik denk dat Vs oraal bij haar faalde
TMIquote:Op donderdag 12 april 2012 10:27 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Alle orale examens heb ik met een voldoende afgesloten.
Ik ben een natuurtalent.
Je kan het dus wel bij vrouwen.quote:Op donderdag 12 april 2012 10:27 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Alle orale examens heb ik met een voldoende afgesloten.
Ik ben een natuurtalent.
Indeed, daarom houdt iedereen het bij instemmend gekreun.quote:
Kunnen is een ding, willen een ander.quote:Op donderdag 12 april 2012 10:31 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Je kan het dus wel bij vrouwen.
quote:Op donderdag 12 april 2012 10:32 schreef De_Guidance het volgende:
De volgende die mij een link stuurt over dat meisje dat een hond pijpt is niet jarig
Ik heb Reya, de raadsman van Kempi, ingelicht over uw verbolgenheid.quote:Op donderdag 12 april 2012 10:32 schreef De_Guidance het volgende:
De volgende die mij een link stuurt over dat meisje dat een hond pijpt is niet jarig
U wenst het binnen de familiekringen te houden?quote:Op donderdag 12 april 2012 10:32 schreef De_Guidance het volgende:
Hm het zou logischer zijn als de dame familie van u zou zijn gezien de uiterlijke verschijning.quote:Op donderdag 12 april 2012 10:34 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
U wenst het binnen de familiekringen te houden?
Het doet me deugd te melden dat ik niet weet waar u het over heeft.quote:Op donderdag 12 april 2012 10:36 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Hm het zou logischer zijn als de dame familie van u zou zijn gezien de uiterlijke verschijning.
Doe eens een kijkje in NWS.quote:Op donderdag 12 april 2012 10:36 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Het doet me deugd te melden dat ik niet weet waar u het over heeft.
Of over mijn twitterkring.quote:Op donderdag 12 april 2012 10:38 schreef von_Preussen het volgende:
Overigens zegt het veel over je vriendenkring, als die je dergelijke filmpjes sturen.
Oh.quote:Op donderdag 12 april 2012 10:38 schreef von_Preussen het volgende:
Overigens zegt het veel over je vriendenkring, als die je dergelijke filmpjes sturen.
quote:Op donderdag 12 april 2012 10:41 schreef De_Guidance het volgende:
Jij zou wel vaker dingen doen die ik niet zal doen en dat vind ik altijd een fijne gedachte.
quote:Op donderdag 12 april 2012 10:41 schreef TitusPullo het volgende:
He v_P, nog bedankt voor die foto's van marteling onder Pinochet.
Ik had het tegen v_P.quote:Op donderdag 12 april 2012 10:42 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Als homo-emancipatie voorvecht(st)er stap ik naar Den Haag om verplichte man-man/vrouw-vrouw interacties op het voorgezet onderwijs in te voeren. Inlevingsvermogen is "the key". Net zoals mannen tegenwoordig huishoudles krijgen.
In dat geval; verplichte schietbaanoefeningen in de brugklas.quote:
Gaarne, ik heb ook nog foto's van de martelingen onder Saddam Hussein, Videla en Diederik Samson in de aanbieding.quote:Op donderdag 12 april 2012 10:41 schreef TitusPullo het volgende:
He v_P, nog bedankt voor die foto's van marteling onder Pinochet.
Ik dacht dat De_Nuance zei dat hij die filmpjes niet meer wou.quote:Op donderdag 12 april 2012 10:48 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Gaarne, ik heb ook nog foto's van de martelingen onder Diederik Samson in de aanbieding.
Ik had het ook niet tegen De_Nuance, die heeft dergelijke foto's niet nodig, hij ziet zulke zaken elke dag in de metro van Rotterdam.quote:Op donderdag 12 april 2012 10:50 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik dacht dat De_Nuance zei dat hij die filmpjes niet meer wou.
Maar goed dat de dierenpolitie daar niet patrouilleert dan.quote:Op donderdag 12 april 2012 10:50 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Ik had het ook niet tegen De_Nuance, die heeft dergelijke foto's niet nodig, hij ziet zulke zaken elke dag in de metro van Rotterdam.
Nu verwart u me alweer met Mutant01.quote:Op donderdag 12 april 2012 10:34 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
Ik heb Reya, de raadsman van Kempi, ingelicht over uw verbolgenheid.
U heeft dan ook beiden de gewoonte om tissues te draperen rond het hart van uw geliefde.quote:
Zelfs Van Agt zou daar geen accent gezet hebben.quote:Op donderdag 12 april 2012 11:25 schreef Reya het volgende:
Bij vêtes tussen Italianen koester ik immer de vrees voor onvoorziene defenestratie.
Die mag ook best op mijn bangalijstje.quote:
Een waarlijk novum.quote:Op donderdag 12 april 2012 11:59 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
Zelfs Van Agt zou daar geen accent gezet hebben.
Krijg je daar een harde plasschaert van?quote:Op donderdag 12 april 2012 12:02 schreef Monolith het volgende:
[..]
Die mag ook best op mijn bangalijstje.
Voor een dame van haar leeftijd mag ze er nog best wezen.quote:Op donderdag 12 april 2012 12:04 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
Krijg je daar een harde plasschaert van?
U kunt een aanbod tot werk als nar tijdens het volgende VVD-congres tegemoet zien.quote:Op donderdag 12 april 2012 12:04 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
Krijg je daar een harde plasschaert van?
Een nar op een bangalijstje.quote:Op donderdag 12 april 2012 12:11 schreef Reya het volgende:
[..]
U kunt een aanbod tot werk als nar tijdens het volgende VVD-congres tegemoet zien.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
Blegh.quote:Op donderdag 12 april 2012 12:05 schreef Monolith het volgende:
[..]
Voor een dame van haar leeftijd mag ze er nog best wezen.
Dat is niet meer dan logisch, om een dergelijke operatie te plannen heb je een organisatiestructuur nodig, die heeft alleen de VS. Daarom heeft de VS ook de eerste weken "Europa" geholpen in Libië.quote:Op donderdag 12 april 2012 12:17 schreef De_Guidance het volgende:
http://m.volkskrant.nl/ar(...)aanvallen-Syrie.html
Weet je zeker dat je niet gewoon een wijf in de overgang bent trouwens?quote:
Heel zeker.quote:Op donderdag 12 april 2012 12:20 schreef Monolith het volgende:
[..]
Weet je zeker dat je niet gewoon een wijf in de overgang bent trouwens?
Hij heeft wel gelijk, maar dan zal die flapdrol zelf eerst eens initiatief moeten tonen. We gaan natuurlijk niet Syrië aanvallen omdat ze Turkije bestoken terwijl Erdogan zelf geen flikker er aan doet.quote:Op donderdag 12 april 2012 12:17 schreef De_Guidance het volgende:
http://m.volkskrant.nl/ar(...)aanvallen-Syrie.html
Erdogan is gewoon bang dat de Koerden, die Syrië nu als uitvalsbasis gebruiken (wat ze al langer doen), zich gaan roeren in deze situatie. Op het moment dat de NAVO ingrijpt kan Erdogan heel "edelmoedig" aanbieden grondtroepen naar Syrië te sturen (om een veiligheidsbuffer in te stellen) en dan "toevallig" de uitvalsbasissen van de Koerden in Syrië bezetten.quote:Op donderdag 12 april 2012 12:22 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Hij heeft wel gelijk, maar dan zal die flapdrol zelf eerst eens initiatief moeten tonen. We gaan natuurlijk niet Syrië aanvallen omdat ze Turkije bestoken terwijl Erdogan zelf geen flikker er aan doet.
Wat?quote:
Artikel 5 van het NAVO-handvestquote:Op donderdag 12 april 2012 12:22 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Hij heeft wel gelijk, maar dan zal die flapdrol zelf eerst eens initiatief moeten tonen. We gaan natuurlijk niet Syrië aanvallen omdat ze Turkije bestoken terwijl Erdogan zelf geen flikker er aan doet.
Prima, moet en mag hij vooral doen.quote:Op donderdag 12 april 2012 12:25 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Erdogan is gewoon bang dat de Koerden, die Syrië nu als uitvalsbasis gebruiken (wat ze al langer doen), zich gaan roeren in deze situatie. Op het moment dat de NAVO ingrijpt kan Erdogan heel "edelmoedig" aanbieden grondtroepen naar Syrië te sturen (om een veiligheidsbuffer in te stellen) en dan "toevallig" de uitvalsbasissen van de Koerden in Syrië bezetten.
O, die sentimentele rotzooi.quote:
Terwijl de zakenman langzaam beneveld raakt.quote:
quote:
Dat zeg ik in de reactie hiervoor, om Syrië binnen te gaan heeft hij wel een politiek mandaat van de VN nodig (synoniem voor toestemming van het westen) en eventueel de betrokkenheid van de NAVO (inlichtingen, commandostructuur etc.).quote:Op donderdag 12 april 2012 13:00 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Prima, moet en mag hij vooral doen.
Maar het gezeik op de NAVO moet hij dan achterwege laten, vind ik zo zwak. Als Turkije er zelf blijkbaar geen probleem van maakt dat er schermutselingen aan de grens zijn (of in ieder geval het toelaat), waarom zou Europa en de Verenigde Staten zich er dan wel druk over gaan maken en militair materiaal inzetten.
Laat hem maar de oorlog verklaren n.a.v. de schermutselingen, dan kijken we verder.
Hij kan in z'n eentje ook makkelijk Syrië omver werpen.quote:Op donderdag 12 april 2012 13:16 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Dat zeg ik in de reactie hiervoor, om Syrië binnen te gaan heeft hij wel een politiek mandaat van de VN nodig (synoniem voor toestemming van het westen) en eventueel de betrokkenheid van de NAVO (inlichtingen, commandostructuur etc.).
Dus dan kan hij wel veel winnen, maar is aan de andere kant ook afhankelijk van de NAVO. Dat staat nog eens los van een eventuele verborgen 2e agenda.
Volgens mij zijn in Libië en Syrië de Verenigde Arabische Emiraten de grootste geldpompers in het verzet.quote:Op donderdag 12 april 2012 13:17 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Hij kan in z'n eentje ook makkelijk Syrië omver werpen.
Al was het maar omdat er zodra je Assad openlijk de oorlog verklaart de bevolking zelf ook een steentje bij gaat dragen. Kijk naar Libië, dat was ook een oorlog van likmevestje. Ik word een beetje moe van de Arabische Liga, Turkije en Georgie en al die andere landen, alsof het Westen staat te popelen iedere keer geld te pompen in hun debiele schermutselingen.
Laat ze 't lekker zelf uitzoeken, we hebben ze toch al tot de tanden toe bewapend de afgelopen jaren.
Aansteker erbij, et voila.quote:Op donderdag 12 april 2012 13:19 schreef Auti het volgende:
Ik heb net zo gelachen.. zonde dat ik geen camera bij me had. Ik hoop hem nog te kunnen lokaliseren;
een oude grijze man in een oude grijze Fiat Panda met een vlaggenstok op het dak van zijn auto. Aan die vlaggenstok hing een grote vlag. Wat stond er op die vlag?
JEZUS! Redder van de wereld!
Ik heb het niet over verzet, ik heb het over gewapend conflict.quote:Op donderdag 12 april 2012 13:23 schreef remlof het volgende:
[..]
Volgens mij zijn in Libië en Syrië de Verenigde Arabische Emiraten de grootste geldpompers in het verzet.
Zoals een flat in Delft, door Grieken bewoond.quote:
Gevolgd door wat schreeuwende Grieken en rondvliegend servies, zijn ze wel gewend.quote:Op donderdag 12 april 2012 13:34 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
Zoals een flat in Delft, door Grieken bewoond.
Stephen Hawking zal dit u niet in dank afnemen.quote:Op donderdag 12 april 2012 13:38 schreef Boze_Appel het volgende:
Nadat nu scheefwonen is aangepakt pleit ik voor de aanpak van scheefeten.
Proest, stikte zowat in m'n peuk.quote:Op donderdag 12 april 2012 13:39 schreef Reya het volgende:
[..]
Stephen Hawking zal dit u niet in dank afnemen.
Ik hou van je...quote:Op donderdag 12 april 2012 13:24 schreef Voorschrift het volgende:
Mijn aanpak: Laat ze elkaar lekker kapot maken daar, volledig handen er van af trekken, en toekijken hoe ze hun eigen problemen oplossen. Zolang ze maar niet met de olie lopen te fucken, dan sturen we wel alles wat we hebben om het te asfalteren daar. De benzine schiet hier straks over de 2 euro stond in de krant, dat is me 't ook niet waard.
Ik heb gehoord dat Turkije alle Turkse mannen die de dienstplicht hebben afgekocht gaan oproepen om Syrië binnen te vallen, omdat deze mannen toch "expendable" zijn.quote:Op donderdag 12 april 2012 13:17 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Hij kan in z'n eentje ook makkelijk Syrië omver werpen.
Al was het maar omdat er zodra je Assad openlijk de oorlog verklaart de bevolking zelf ook een steentje bij gaat dragen. Kijk naar Libië, dat was ook een oorlog van likmevestje. Ik word een beetje moe van de Arabische Liga, Turkije en Georgie en al die andere landen, alsof het Westen staat te popelen iedere keer geld te pompen in hun debiele schermutselingen.
Laat ze 't lekker zelf uitzoeken, we hebben ze toch al tot de tanden toe bewapend de afgelopen jaren.
Syrië schoonvegen, als het ware.quote:Op donderdag 12 april 2012 13:57 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Ik heb gehoord dat Turkije alle Turkse mannen die de dienstplicht hebben afgekocht gaan oproepen om Syrië binnen te vallen, omdat deze mannen toch "expendable" zijn.
Idd, daarom krijgen ze geen wapens mee, maar bezems.quote:Op donderdag 12 april 2012 13:58 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Syrië schoonvegen, als het ware.
Bezems groeien vanzelf bij Turken.quote:Op donderdag 12 april 2012 14:00 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Idd, daarom krijgen ze geen wapens mee, maar bezems.
Dan kunnen de leipe mocro's ook allemaal "kkbezem" roepen.
quote:Op donderdag 12 april 2012 14:00 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Bezems groeien vanzelf bij Turken.
International Law is saai.quote:
Ben ook begonnen m'n aantekeningen uit te tikken en case's te maken, vind het allemaal wel meevallen.quote:Op donderdag 12 april 2012 14:03 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
International Law is saai.
Val in slaap.
Heb je niks beters te doen? Zak hooi.quote:Op donderdag 12 april 2012 14:05 schreef von_Preussen het volgende:
Oke, nu zit ik net te schransen en Southpark te kijken, maar dat terzijde.
quote:Op donderdag 12 april 2012 14:06 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Heb je niks beters te doen? Zak hooi.
Het valt ook mee, daarom is 't saai.quote:Op donderdag 12 april 2012 14:05 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Ben ook begonnen m'n aantekeningen uit te tikken en case's te maken, vind het allemaal wel meevallen.
Oke, nu zit ik net te schransen en Southpark te kijken, maar dat terzijde.
Van revoke / withdrawel heb ik dan weer geen aantekeningen, maar de meeste punten hoop ik op de andere zaken te halen.quote:Op donderdag 12 april 2012 14:07 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Het valt ook mee, daarom is 't saai.
EEX, ECO, CISG en dan dat revoke/withdrawal en copyright (waar ik de notities niet van heb).
Enfin.
Gister al gedaan.quote:Op donderdag 12 april 2012 14:09 schreef Voorschrift het volgende:
OH EN DIE INCOTERMS OMGWTFBBQPANICQUE!
Withdrawal is tot het moment dat de ander het ontvangt, revoke tot het moment dat de ander z'n acceptatie verstuurt.quote:Op donderdag 12 april 2012 14:09 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Van revoke / withdrawel heb ik dan weer geen aantekeningen, maar de meeste punten hoop ik op de andere zaken te halen.
Die staan toch gewoon in m'n ubahbuch uit 2003?quote:
Mooi, dat is dan bij deze ook geleerd.quote:Op donderdag 12 april 2012 14:11 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Withdrawal is tot het moment dat de ander het ontvangt, revoke tot het moment dat de ander z'n acceptatie verstuurt.
Easy peasy, de woorden zeggen het al eigenlijk.
In mijn boek staat het wel gewoon, chapter 8.quote:Op donderdag 12 april 2012 14:11 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Die staan toch gewoon in m'n ubahbuch uit 2003?
Ik zie 't inderdaad, waarom heb je 't geleerd als ze allemaal in je boek staan.quote:Op donderdag 12 april 2012 14:12 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
In mijn boek staat het wel gewoon, chapter 8.
Dat vraag ik mij nu ook af.quote:Op donderdag 12 april 2012 14:14 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik zie 't inderdaad, waarom heb je 't geleerd als ze allemaal in je boek staan.
Ik leer alleen die idiote stappen per conventie eigenlijk.quote:
Idd, de aantekeningen. Zit ze nu eventjes uit te werken, dan cases oefenen en morgen in de trein naar Duitsland ze weer even in m'n hoofd stampen.quote:Op donderdag 12 april 2012 14:16 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik leer alleen die idiote stappen per conventie eigenlijk.
De trein naar Duitsland rijdt niet langs onze schule.quote:Op donderdag 12 april 2012 14:17 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Idd, de aantekeningen. Zit ze nu eventjes uit te werken, dan cases oefenen en morgen in de trein naar Duitsland ze weer even in m'n hoofd stampen.
Nee, maar ik ben om 11u00 wel weer in Enschede hoor, gaat heel rap (terugweg via de Autobahn = 250km/h knallen).quote:Op donderdag 12 april 2012 14:19 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
De trein naar Duitsland rijdt niet langs onze schule.
Schiet niet op dan.
Oh I see, welk speeltje wacht ditmaal op uwer aankomst?quote:Op donderdag 12 april 2012 14:21 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Nee, maar ik ben om 11u00 wel weer in Enschede hoor, gaat heel rap (terugweg via de Autobahn = 250km/h knallen).
Kan je trouwens de TT even veranderen naar: "het grote VS & vP tentamen topic".
Audi, BMW, Mercedes, ik weet het nog niet. Hoewel ik het vermoeden heb dat het een Mercedes Benz C-klasse of Audi A6 gaat worden.quote:Op donderdag 12 april 2012 14:23 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Oh I see, welk speeltje wacht ditmaal op uwer aankomst?
Is dat nou diezelfde kelder waarmee ik onze docent "Tarkan" over de zeik had geholpen?quote:De TT blijf ik af, anders krijg ik ruzie met collegae, achter de schermen stoppen ze mij altijd in de kelder en slaan ze mij.
Beiden prima, maar bij keuze zou ik voor de Audi gaan.quote:Op donderdag 12 april 2012 14:25 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Audi, BMW, Mercedes, ik weet het nog niet. Hoewel ik het vermoeden heb dat het een Mercedes Benz C-klasse of Audi A6 gaat worden.
Een variant erop, achter de schermen drukken ze standaard een gagball in m'n mond, mag niks zeggen.quote:Op donderdag 12 april 2012 14:25 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Is dat nou diezelfde kelder waarmee ik onze docent "Tarkan" over de zeik had geholpen?
Vind je het gek, met een gagball in je mond kan je ook niets zeggen.quote:Op donderdag 12 april 2012 14:32 schreef Voorschrift het volgende:
Een variant erop, achter de schermen drukken ze standaard een gagball in m'n mond, mag niks zeggen.
Oefening baart kunst.quote:Op donderdag 12 april 2012 14:34 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Vind je het gek, met een gagball in je mond kan je ook niets zeggen.
Nu weet ik ook weer wat je met "ochtendseks" bedoelde.quote:Op donderdag 12 april 2012 14:38 schreef Voorschrift het volgende:
De mods en FA's herkennen mijn instemming met plannen dan ook door een positieve kreun.
Avond/nacht/ochtend.quote:Op donderdag 12 april 2012 14:39 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Nu weet ik ook weer wat je met "ochtendseks" bedoelde.
Jongen toch.quote:Op donderdag 12 april 2012 14:40 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Avond/nacht/ochtend.
Hou m'n ogen amper meer open.
Wel goed voor een clear conscience voor recht.
Zieltje he.quote:
Inderdaad, al die nieuwerwetse communicatiemiddelen ook.quote:Op donderdag 12 april 2012 14:43 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Zieltje he.
Wij hebben helemaal geen MSN nodig of wat dan ook, we hebben de SC.
Prima, heeft u 'by any chance' wellicht de aantekeningen van het copyright gebeuren?quote:Op donderdag 12 april 2012 14:45 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Inderdaad, al die nieuwerwetse communicatiemiddelen ook.
Zometeen maar even de tentamenvragen allemaal stap-voor-stap bespreken?
Ja, die aantekeningen liggen hier voor me, onder de aantekeningen van CISG.quote:Op donderdag 12 april 2012 14:46 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Prima, heeft u 'by any chance' wellicht de aantekeningen van het copyright gebeuren?
Mij staat iets van "als het maar origineel is" en "50 jaar" bij, de rest vond ik schijnbaar niet boeiend.
Zal zo zoeken of ik ze ergens heb.quote:Op donderdag 12 april 2012 14:46 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Ja, die aantekeningen liggen hier voor me, onder de aantekeningen van CISG.
Waarom vraag je dan of ik ze heb?quote:Op donderdag 12 april 2012 14:47 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Zal zo zoeken of ik ze ergens heb.
Heb je net al uitgelegd dat ik doodop ben, geen zin om trap op te lopen om te zoeken vooralsnog.quote:Op donderdag 12 april 2012 14:47 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Waarom vraag je dan of ik ze heb?
Ze zijn van 15 maart, voor het geval dat de datum je verder helpt.quote:Op donderdag 12 april 2012 14:48 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Heb je net al uitgelegd dat ik doodop ben, geen zin om trap op te lopen om te zoeken vooralsnog.
Vrouwen zijn vreemde wezens.quote:Op donderdag 12 april 2012 14:46 schreef GSbrder het volgende:
Een kleinborstige reuzin met een mannenstem en een muizig pornoblondje met afschuwelijke nepnagels zaten de zekere 8 naast wie ik een stoeltje bezet hield te bekritiseren op de kleur van haar broek.
Soms kent jaloezie onder vrouwen geen grenzen.
Merci.quote:Op donderdag 12 april 2012 14:49 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Ze zijn van 15 maart, voor het geval dat de datum je verder helpt.
Vreemd is lekker.quote:
Competion law?quote:Op donderdag 12 april 2012 14:50 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
De stappen van competion law staan in de reader, zie ik net, handig.
Nooit van gehoord, wat moet 't inhouden?quote:
En toch een Hongaarse vrouw hebbenquote:Op donderdag 12 april 2012 14:51 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Geert denkt daar anders over.
Pagina 72 / 73 van je reader.quote:Op donderdag 12 april 2012 14:52 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Nooit van gehoord, wat moet 't inhouden?
Oh competition law, dacht al.quote:Op donderdag 12 april 2012 14:53 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Pagina 72 / 73 van je reader.
Kan niet wachten om 3 A4'tjes vol te schrijven omtrent de juridische status van tulpen.quote:Op donderdag 12 april 2012 14:54 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Oh competition law, dacht al.
Maar die pagina's gaan gewoon over copyright, en jouw kuttulpen.
Bekijk het positief, ditmaal kan niemand je uitlachen.quote:Op donderdag 12 april 2012 14:55 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Kan niet wachten om 3 A4'tjes vol te schrijven omtrent de juridische status van tulpen.
Toelachen lieverd, toelachen.quote:Op donderdag 12 april 2012 15:01 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Bekijk het positief, ditmaal kan niemand je uitlachen.
Yeah right, glas is niet half leeg maar half vol.quote:Op donderdag 12 april 2012 15:03 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Toelachen lieverd, toelachen.
Je bent gewoon jaloers dat ik zoveel intelligente dingen in de les weet te vertellen.quote:Op donderdag 12 april 2012 15:04 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Yeah right, glas is niet half leeg maar half vol.
Enorm.quote:Op donderdag 12 april 2012 15:05 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Je bent gewoon jaloers dat ik zoveel intelligente dingen in de les weet te vertellen.
Twee keer de helft. Maar dan wel in guldens.quote:Op donderdag 12 april 2012 14:53 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Hoeveel zou die hebben gekost?
Hurrbedurr, 2 * 1/2 is 2/4 is de helft! Hurrbedurr!quote:Op donderdag 12 april 2012 15:11 schreef remlof het volgende:
[..]
Twee keer de helft. Maar dan wel in guldens.
Nossa!quote:Op donderdag 12 april 2012 15:34 schreef GSbrder het volgende:
Ik heb zin topics te openen, maar ik heb het druk.
Ja ja, alsof jij de tekst niet volledig uit je hoofd kent.quote:Op donderdag 12 april 2012 16:21 schreef De_Guidance het volgende:
Nossa, nossa. Assim você me mata ?
Wat zing je dan tijdens het maken van Döner?quote:
Fout.quote:Op donderdag 12 april 2012 16:25 schreef De_Guidance het volgende:
Iets over Armenen denk ik, om jou blij te maken dan.
Was ook niet zo slim om in militair uniform naar zo'n menigte te rijden denk ik.quote:
En helemaal niet om stil te gaan staan. Gas geven verdomme.quote:Op donderdag 12 april 2012 16:35 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Was ook niet zo slim om in militair uniform naar zo'n menigte te rijden denk ik.
Wel lullig voor die passagier militair, die bestuurder rent er snel vandoorquote:Op donderdag 12 april 2012 16:36 schreef waht het volgende:
[..]
En helemaal niet om stil te gaan staan. Gas geven verdomme.
Beetje jammer inderdaad.quote:Op donderdag 12 april 2012 16:37 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Wel lullig voor die passagier militair, die bestuurder rent er snel vandoor
"I got your back son, you're the pride of the country for serving the IDF.. wait what? Screw this shit".
quote:Op donderdag 12 april 2012 16:35 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Was ook niet zo slim om in militair uniform naar zo'n menigte te rijden denk ik.
Jezus wat een slappe hap.quote:
Ze komen er ook aanrijden en je hoort die Palestijnen "Arabi arabi" roepen, en iedereen loopt er rustig op af, naarmate ze in zicht zijn ineens "Yehudi yehudi!" en meteen een explosie van geweld.quote:
Meh, je mag 't niet zeggen, maar terecht.quote:
Als een groep apen die wat traag van begrip is inderdaad.quote:Op donderdag 12 april 2012 16:41 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ze komen er ook aanrijden en je hoort die Palestijnen "Arabi arabi" roepen, en iedereen loopt er rustig op af, naarmate ze in zicht zijn ineens "Yehudi yehudi!" en meteen een explosie van geweld.
Hehe, als 't niet zo triest was was 't grappig.
Je zal er maar wonen, denk je even lekker boodschapjes te gaan doen en ineens zo'n meute mensen die Joden er uit lopen te pikken en stenigen waar ze bij staan.quote:Op donderdag 12 april 2012 16:42 schreef waht het volgende:
[..]
Als een groep apen die wat traag van begrip is inderdaad.
Ach sowieso leuker hier in dat Schubbekutteveen van jou, gekke Tukker.quote:Op donderdag 12 april 2012 16:29 schreef Voorschrift het volgende:
Een gemiddelde dag in Rotterdam-Zuid in de straat van D_N.
Ik weet niet of ik het zo leuk zou hebben in Rotterdam zuid als blanke homo.quote:Op donderdag 12 april 2012 16:45 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Ach sowieso leuker hier in dat Schubbekutteveen van jou, gekke Tukker.
Die tijd is wel enigszins voorbij gelukkig. Moeten ze godverdomme eens proberen en het IDF staat de volgende dag met bulldozers voor de deur. De enige plekken waar je ietwat verhoogd risico loopt is de in Palestijnse steden waar de Palestijnse Autoriteit de veiligheid moet bewaren. De rest is verantwoordelijkheid van Israël, dus goed. Min of meer.quote:Op donderdag 12 april 2012 16:44 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Je zal er maar wonen, denk je even lekker boodschapjes te gaan doen en ineens zo'n meute mensen die Joden er uit lopen te pikken en stenigen waar ze bij staan.[ afbeelding ]
Ach ja, wil er nog wel keer op vakantie heen.
Joa, maar Orthodoxe Joden zijn geloof ik net zo erg, ga er wel keer alleen heen dan, geen zin om de straten van Jeruzalem te worden doorgejaagd door Orthodoxen omdat ze wellicht doorkrijgen dat we homo zijn.quote:Op donderdag 12 april 2012 16:46 schreef waht het volgende:
[..]
Die tijd is wel enigszins voorbij gelukkig. Moeten ze godverdomme eens proberen en het IDF staat de volgende dag met bulldozers voor de deur. De enige plekken waar je ietwat verhoogd risico loopt is de in Palestijnse steden waar de Palestijnse Autoriteit de veiligheid moet bewaren. De rest is verantwoordelijkheid van Israël, dus goed. Min of meer.
Gratis voor 10 euro.quote:Op donderdag 12 april 2012 16:47 schreef De_Guidance het volgende:
Ik ga vanavond naar de Titanic, dat is wel minder.
Gelukkig wel gratis met de Rotterdampas die ik met door ,met rechts gemeenschapsgeld gefinancierde studentenkorting , voor ¤10 kon kopen.
In Tel Aviv zul je niets sowieso niets van dat merken, is gewoon een liberale stad.quote:Op donderdag 12 april 2012 16:44 schreef Voorschrift het volgende:
Ach ja, wil er nog wel keer op vakantie heen, leuk contrast, stenengooiende Palestijnen omdat ze denken dat je Joods bent, en Orthodoxe Joden die je bespugen omdat je homo bent. Gezellig.
En toch, en toch, lijkt me leuk.
Ah leuk, natuurdocu met wilde onbeschaafde dieren.quote:
Als huiliehomo niet nee.quote:Op donderdag 12 april 2012 16:46 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik het zo leuk zou hebben in Rotterdam zuid als blanke homo.
Andere delen wellicht wel ja.
Dan regel ik wel een keer een pantservoertuig van het Korps Mariniers te Rotterdam, kunnen we ook eens veilig dat criminele biotoop bekijken.quote:Op donderdag 12 april 2012 16:46 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik het zo leuk zou hebben in Rotterdam zuid als blanke homo.
Andere delen wellicht wel ja.
Oh Tel Aviv zeker, maar ik zou dan graag willen rondreizen.quote:Op donderdag 12 april 2012 16:48 schreef waht het volgende:
[..]
In Tel Aviv zul je niets sowieso niets van dat merken, is gewoon een liberale stad.
Er zijn wel bepaalde wijken in Jeruzalem waar dat mogelijk is.quote:Op donderdag 12 april 2012 16:48 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Joa, maar Orthodoxe Joden zijn geloof ik net zo erg, ga er wel keer alleen heen dan, geen zin om de straten van Jeruzalem te worden doorgejaagd door Orthodoxen omdat ze wellicht doorkrijgen dat we homo zijn.
Je was net op tijd.quote:Op donderdag 12 april 2012 16:49 schreef Voorschrift het volgende:
Wel netjes houden qua benamingen voor Palestijnen, anders worden mensen boos.
Meh, ik word wel leatherbear met zweepjes.quote:
Jaja, ik zit tenminste beide kampen af te kraken nu.quote:
Fout, hoeveel er al uitgemieterd zijn.quote:Op donderdag 12 april 2012 16:50 schreef De_Guidance het volgende:
3-voud is man van 40 die in NWS telt hoeveel moslims Frankrijk zouden moeten verlaten.
Met zo'n Bushmaster.quote:Op donderdag 12 april 2012 16:49 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Dan regel ik wel een keer een pantservoertuig van het Korps Mariniers te Rotterdam, kunnen we ook eens veilig dat criminele biotoop bekijken.
Oh, je had weer eens jeuk.quote:Op donderdag 12 april 2012 16:52 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
3-voud is een bejaarde hoerenloper dus hij mag net iets meer.
Jammer voor je wel, 10% is daar bijna al moslim toch , doe je nu plassen in je luiers ?quote:Op donderdag 12 april 2012 16:52 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Fout, hoeveel er al uitgemieterd zijn.
En het aantal valt me nog tegen.
Nummer 1 bij de titanic top 15 was Smoke on the Water.quote:Op donderdag 12 april 2012 16:47 schreef De_Guidance het volgende:
Ik ga vanavond naar de Titanic, dat is wel minder.
Gelukkig wel gratis met de Rotterdampas die ik dankzij ,met rechts gemeenschapsgeld gefinancierde studentenkorting , voor ¤10 kon kopen.
Hahaha, dat deed Filip Dewinter gister ook bij P&W, tellen hoeveel mensen eruit gemikt werden.quote:Op donderdag 12 april 2012 16:52 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Fout, hoeveel er al uitgemieterd zijn.
En het aantal valt me nog tegen.
Scheit aan.quote:Op donderdag 12 april 2012 16:54 schreef betyar het volgende:
[..]
Nummer 1 bij de titanic top 15 was Smoke on the Water.
Ja, lachu.quote:Op donderdag 12 april 2012 16:54 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Hahaha, dat deed Filip Dewinter gister ook bij P&W, tellen hoeveel mensen eruit gemikt werden.
Jij hebt toch geen vrienden, dus waarom zou je er niet alleen heen gaan?quote:Op donderdag 12 april 2012 16:58 schreef Voorschrift het volgende:
En ik wil die film ook nog zien in de bios, maar niemand wil mee, en ik wil geen eenzame rukker zijn.
Dat is waar, jij bent mijn enige studiemaatje, verder ben ik alleen maar vrienden met docenten.quote:Op donderdag 12 april 2012 16:59 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Jij hebt toch geen vrienden, dus waarom zou je er niet alleen heen gaan?
Kijk, nu begint het ergens op te lijken.quote:'VVD wil George Clooney Tweede Kamer laten toespreken'
Cool.quote:Op donderdag 12 april 2012 17:00 schreef waht het volgende:
[..]
Kijk, nu begint het ergens op te lijken.
Nee, vraag maar een docent, dhr. Tarkan ofzo.quote:Op donderdag 12 april 2012 16:59 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Dat is waar, jij bent mijn enige studiemaatje, verder ben ik alleen maar vrienden met docenten.
Ga je mee?
Hij is Turks, dus homohater.quote:Op donderdag 12 april 2012 17:02 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Nee, vraag maar een docent, dhr. Tarkan ofzo.
Die lacht tenminste minder dan die zak hooi van een premier.quote:Op donderdag 12 april 2012 17:00 schreef waht het volgende:
[..]
Kijk, nu begint het ergens op te lijken.
De overheid moet weer aan legitimiteit winnen. Acteurs zijn daar de aangewezen personen voor aangezien zij de massa met verve weten te misleiden. Acteren is gewoon liegen, zie daar de overeenkomst met politiek.quote:Op donderdag 12 april 2012 17:02 schreef Voorschrift het volgende:
Geld verkwanselen met glamour.
Ik ben voor.
Doet me denken aan Team America, de grote boze dictator haalde Alec Baldwin erbij om te spreken.quote:Op donderdag 12 april 2012 17:05 schreef waht het volgende:
[..]
De overheid moet weer aan legitimiteit winnen. Acteurs zijn daar de aangewezen personen voor aangezien zij de massa met verve weten te misleiden. Acteren is gewoon liegen, zie daar de overeenkomst met politiek.
Kep die film al 4x gezien ofzo. Dik 3 uur zitten.quote:
Grijnzen kan hij als de beste.quote:Op donderdag 12 april 2012 17:05 schreef remlof het volgende:
[..]
Die lacht tenminste minder dan die zak hooi van een premier.
Awh please?!quote:Op donderdag 12 april 2012 17:06 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Kep die film al 4x gezien ofzo. Dik 3 uur zitten.
Helaas voegt 3D niets voor me toe.
Anders was ik wel met je meegegaan.
Dus duurt nog langer?quote:Op donderdag 12 april 2012 17:06 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Awh please?!
Zal vast wel special edition zijn ofzo.
Politiek wordt er wel aantrekkelijker op.quote:Op donderdag 12 april 2012 17:06 schreef waht het volgende:
[..]
Grijnzen kan hij als de beste.
[ afbeelding ]
Hell if I know, zal wel even wat onderzoek doen.quote:
quote:Afgezien van de 3D heeft Cameron geen andere veranderingen doorgevoerd of nieuwe scènes toegevoegd. Gelukkig maar, want in zijn huidige vorm duurt de film al lang genoeg.
Nou, andere film uitzoeken en we hebben mss een ik-houd-je-leuter-vast-tijdens-de-film-date.quote:Op donderdag 12 april 2012 17:09 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Hell if I know, zal wel even wat onderzoek doen.
Hmm:
[..]
Battleship wil ik nog heen binnenkort.quote:Op donderdag 12 april 2012 17:12 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Nou, andere film uitzoeken en we hebben mss een ik-houd-je-leuter-vast-tijdens-de-film-date.
En dan ga jij zeker sigaren roken tijdens de voorstelling?quote:Op donderdag 12 april 2012 17:12 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Nou, andere film uitzoeken en we hebben mss een ik-houd-je-leuter-vast-tijdens-de-film-date.
Now you're talking...quote:Op donderdag 12 april 2012 17:12 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Battleship wil ik nog heen binnenkort.
Je mag niet binnen roken.quote:Op donderdag 12 april 2012 17:12 schreef waht het volgende:
[..]
En dan ga jij zeker sigaren roken tijdens de voorstelling?
Ruw marine kanonvuur in 3D met geluidseffecten die je oren laten knappen.quote:
Yes... en popcorn in 10 ltr emmers, petflessen Cola met extended rietjes, warme slofjes aan en 3 rijen stoelen de mensen wegmeppen voor de film begint.quote:Op donderdag 12 april 2012 17:14 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ruw marine kanonvuur in 3D met geluidseffecten die je oren laten knappen.
quote:Op donderdag 12 april 2012 17:18 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Yes... en popcorn in 10 ltr emmers, petflessen Cola met extended rietjes, warme slofjes aan en 3 rijen stoelen de mensen wegmeppen voor de film begint.
3-voud is in tha house...
De vraag is: wil je dat wel zien?quote:
Zeker wel.quote:
Deal.quote:Op donderdag 12 april 2012 17:23 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Zeker wel.
Ik ga alleen op afstandje staan, als je eruit gemieterd bent heb ik alle ruimte dan.
En je betaalt (als oudere sugardaddy) natuurlijk alles.quote:
Godver, dragqueen met steralures begint al te mekkeren als een wijf.quote:Op donderdag 12 april 2012 17:26 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
En je betaalt (als oudere sugardaddy) natuurlijk alles.
quote:Op donderdag 12 april 2012 17:30 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Godver, dragqueen met steralures begint al te mekkeren als een wijf.
Ik trek niks af die avond. Kijk wel uit.quote:Op donderdag 12 april 2012 17:32 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Trek je 't van je boeken af als bedrijfsmatige onkosten voor klantenbinding, de belastingdienst is u welgewillig.
Wijs man bent u.quote:Op donderdag 12 april 2012 17:35 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Ik trek niks af die avond. Kijk wel uit.
Beste topic van dit jaar.quote:Op donderdag 12 april 2012 17:42 schreef TitusPullo het volgende:
Kan een modje de hoofdletter T veranderen in de kleine letter t ?
Aanbevolen door Tem en Moos.quote:
Dit duidt op voorkennis.quote:Op donderdag 12 april 2012 17:53 schreef Reya het volgende:
[..]
Het lijkt me onvermijdelijk dat Monotov hierover een grap maakt.
quote:
Kan goed kloppen. Ik heb het op de Antillen gedronken. Alsook Amstel Bright.quote:Op donderdag 12 april 2012 18:47 schreef betyar het volgende:
[..]
Hee, dat heb ik volgens mij in Brazilië op.
Ook "ergens daar" mee in aanraking geweest.quote:Op donderdag 12 april 2012 18:49 schreef waht het volgende:
[..]
Kan goed kloppen. Ik heb het op de Antillen gedronken. Alsook Amstel Bright.
[ afbeelding ]
De eeuwige twee-eenheid uiteraard.quote:
Dit was je 99999e post du_ke!quote:Op donderdag 12 april 2012 19:07 schreef du_ke het volgende:
Ik ook, moet nog werken vanavond.
Weer lekker een hoop gezeik en gezeur aanhoren
Oh nee, dit is je 99999e postquote:Op donderdag 12 april 2012 19:07 schreef du_ke het volgende:
[..]
De eeuwige twee-eenheid uiteraard.![]()
Ik zat er naast, er is nog hoopquote:Op donderdag 12 april 2012 19:12 schreef waht het volgende:
Gefeliciteerd, du_ke. Een nieuw dieptepunt.
Friggin' lambal met je 99999 posts, hup, maak er 100k van, nu.quote:Op donderdag 12 april 2012 19:07 schreef du_ke het volgende:
[..]
De eeuwige twee-eenheid uiteraard.![]()
lang leve de editfunctie om je aantal posts niet te laten stijgen![]()
Voor elke nieuwe post een oude deletenquote:Op donderdag 12 april 2012 19:27 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Friggin' lambal met je 99999 posts, hup, maak er 100k van, nu.
Zowaar een compliment van eriksd voor een levend wezen dat niet Phil Collins heet.quote:Op donderdag 12 april 2012 19:28 schreef eriksd het volgende:
Tsjonge, zowaar een goede cover bij The Voice
Phil is niet mijn favoriete artiest, hufter.quote:Op donderdag 12 april 2012 19:33 schreef waht het volgende:
[..]
Zowaar een compliment van eriksd voor een levend wezen dat niet Phil Collins heet.
Werkt dat?quote:Op donderdag 12 april 2012 19:33 schreef Cerbie het volgende:
[..]
Voor elke nieuwe post een oude deleten
Peter Gabriel dan, same difference.quote:Op donderdag 12 april 2012 19:33 schreef eriksd het volgende:
[..]
Phil is niet mijn favoriete artiest, hufter.
Heiligschennis.quote:
quote:Op maandag 4 juli 2011 13:37 schreef missyB het volgende:
grap van de dag: ik bellen naar bedrijf waar een vacature open was.
Dus in kort verhaal gedaan van mn wajong.
antw: oooh maar wij zitten al aan ons percentage wajong, momenteel gaat onze voorkeur uit naar een autochtone nederlander!!!!
\WTF?????????????????
Peter Gabriel met Phil Collins vergelijken.quote:
Jij huurt geen auto in die contreien?quote:
Eh?quote:Op donderdag 12 april 2012 19:36 schreef Mutant01 het volgende:
Verwestering.
Daar gaat de UNESCO status.
Als jij Sean Peal met David Guetta zou vergelijken hoor je mij echt niet.quote:Op donderdag 12 april 2012 19:37 schreef eriksd het volgende:
[..]
Peter Gabriel met Phil Collins vergelijken.
Phil is een guilty pleasure, Peter Gabriel is een echte progressieve rocker alom gerespecteerd.
Wie?quote:Op donderdag 12 april 2012 19:39 schreef waht het volgende:
[..]
Als jij Sean Peal met David Guetta zou vergelijken hoor je mij echt niet.
Serieus? Dan ben je ernstig blind.quote:Op donderdag 12 april 2012 19:38 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Eh?
Het enige westerse is die pokke muziek.
Ook goed, het ziet er uit als St. Tropez.quote:Op donderdag 12 april 2012 19:40 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Serieus? Dan ben je ernstig blind.
Auto´s, asfalt, lantaarnpalen, de afwezigheid van pauperzooi, etc.quote:Op donderdag 12 april 2012 19:38 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Eh?
Het enige westerse is die pokke muziek.
Even googlen.quote:
Gelukkig niet. Dan zou ik spontaan in huilen uitbarsten. Maar nee hoor, geen tsunami van verwestering.quote:Op donderdag 12 april 2012 19:40 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ook goed, het ziet er uit als St. Tropez.
Wat jij wil.
Ah klopt.quote:Op donderdag 12 april 2012 19:41 schreef waht het volgende:
[..]
Auto´s, asfalt, lantaarnpalen, de afwezigheid van pauperzooi, etc.
quote:Op donderdag 12 april 2012 19:37 schreef eriksd het volgende:
[..]
Peter Gabriel met Phil Collins vergelijken.
Phil is een guilty pleasure, Peter Gabriel is een echte progressieve rocker alom gerespecteerd.
Laat ik het zo zeggen, uit 't filmpje is wel duidelijk dat 't niet in Duitsland, Amerika of Australië is opgenomen.quote:Op donderdag 12 april 2012 19:41 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Gelukkig niet. Dan zou ik spontaan in huilen uitbarsten. Maar nee hoor, geen tsunami van verwestering.
Dan ben je nooit in Italië geweest.quote:Op donderdag 12 april 2012 19:41 schreef waht het volgende:
[..]
Het gebrek aan burro's. Alle gay ass billboards met allerlei fancy merken. VS zou zich er thuisvoelen. Alleen dat durft hij niet te zeggen.quote:Op donderdag 12 april 2012 19:41 schreef waht het volgende:
[..]
Dat is een derdewereldland, klopt.quote:Op donderdag 12 april 2012 19:42 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Dan ben je nooit in Italië geweest.
Uhm, zou dat moeten dan. Ik zie in een filmpje ook duidelijk onderscheid tussen een Duitsland en een Amerika bijv. Of tussen Madrid en Amsterdam.quote:Op donderdag 12 april 2012 19:42 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Laat ik het zo zeggen, uit 't filmpje is wel duidelijk dat 't niet in Duitsland, Amerika of Australië is opgenomen.
Thuisvoelen zit tussen de oren.quote:Op donderdag 12 april 2012 19:42 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Het gebrek aan burro's. Alle gay ass billboards met allerlei fancy merken. VS zou zich er thuisvoelen. Alleen dat durft hij niet te zeggen.
Ja jij noemde het westers.quote:Op donderdag 12 april 2012 19:43 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Uhm, zou dat moeten dan. Ik zie in een filmpje ook duidelijk onderscheid tussen een Duitsland en een Amerika bijv.
Ik noemde het niet Westers.quote:Op donderdag 12 april 2012 19:44 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ja jij noemde het westers.
Zie overigens 't probleem niet, ziet er toch top uit of niet? Als heel Marrakech zo is zou ik er voor tekenen.
Het lijkt net Slotervaart, inderdaad.quote:Op donderdag 12 april 2012 19:36 schreef Mutant01 het volgende:
Verwestering.
Daar gaat de UNESCO status.
"Verwesterd"quote:
Of Brussel.quote:Op donderdag 12 april 2012 19:45 schreef Reya het volgende:
[..]
Het lijkt net Slotervaart, inderdaad.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |