Alle orale examens heb ik met een voldoende afgesloten.quote:Op donderdag 12 april 2012 10:24 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik denk dat Vs oraal bij haar faalde
TMIquote:Op donderdag 12 april 2012 10:27 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Alle orale examens heb ik met een voldoende afgesloten.
Ik ben een natuurtalent.
Je kan het dus wel bij vrouwen.quote:Op donderdag 12 april 2012 10:27 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Alle orale examens heb ik met een voldoende afgesloten.
Ik ben een natuurtalent.
Indeed, daarom houdt iedereen het bij instemmend gekreun.quote:
Kunnen is een ding, willen een ander.quote:Op donderdag 12 april 2012 10:31 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Je kan het dus wel bij vrouwen.
quote:Op donderdag 12 april 2012 10:32 schreef De_Guidance het volgende:
De volgende die mij een link stuurt over dat meisje dat een hond pijpt is niet jarig
Ik heb Reya, de raadsman van Kempi, ingelicht over uw verbolgenheid.quote:Op donderdag 12 april 2012 10:32 schreef De_Guidance het volgende:
De volgende die mij een link stuurt over dat meisje dat een hond pijpt is niet jarig
U wenst het binnen de familiekringen te houden?quote:Op donderdag 12 april 2012 10:32 schreef De_Guidance het volgende:
Hm het zou logischer zijn als de dame familie van u zou zijn gezien de uiterlijke verschijning.quote:Op donderdag 12 april 2012 10:34 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
U wenst het binnen de familiekringen te houden?
Het doet me deugd te melden dat ik niet weet waar u het over heeft.quote:Op donderdag 12 april 2012 10:36 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Hm het zou logischer zijn als de dame familie van u zou zijn gezien de uiterlijke verschijning.
Doe eens een kijkje in NWS.quote:Op donderdag 12 april 2012 10:36 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Het doet me deugd te melden dat ik niet weet waar u het over heeft.
Of over mijn twitterkring.quote:Op donderdag 12 april 2012 10:38 schreef von_Preussen het volgende:
Overigens zegt het veel over je vriendenkring, als die je dergelijke filmpjes sturen.
Oh.quote:Op donderdag 12 april 2012 10:38 schreef von_Preussen het volgende:
Overigens zegt het veel over je vriendenkring, als die je dergelijke filmpjes sturen.
quote:Op donderdag 12 april 2012 10:41 schreef De_Guidance het volgende:
Jij zou wel vaker dingen doen die ik niet zal doen en dat vind ik altijd een fijne gedachte.
quote:Op donderdag 12 april 2012 10:41 schreef TitusPullo het volgende:
He v_P, nog bedankt voor die foto's van marteling onder Pinochet.
Ik had het tegen v_P.quote:Op donderdag 12 april 2012 10:42 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Als homo-emancipatie voorvecht(st)er stap ik naar Den Haag om verplichte man-man/vrouw-vrouw interacties op het voorgezet onderwijs in te voeren. Inlevingsvermogen is "the key". Net zoals mannen tegenwoordig huishoudles krijgen.
In dat geval; verplichte schietbaanoefeningen in de brugklas.quote:
Gaarne, ik heb ook nog foto's van de martelingen onder Saddam Hussein, Videla en Diederik Samson in de aanbieding.quote:Op donderdag 12 april 2012 10:41 schreef TitusPullo het volgende:
He v_P, nog bedankt voor die foto's van marteling onder Pinochet.
Ik dacht dat De_Nuance zei dat hij die filmpjes niet meer wou.quote:Op donderdag 12 april 2012 10:48 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Gaarne, ik heb ook nog foto's van de martelingen onder Diederik Samson in de aanbieding.
Ik had het ook niet tegen De_Nuance, die heeft dergelijke foto's niet nodig, hij ziet zulke zaken elke dag in de metro van Rotterdam.quote:Op donderdag 12 april 2012 10:50 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik dacht dat De_Nuance zei dat hij die filmpjes niet meer wou.
Maar goed dat de dierenpolitie daar niet patrouilleert dan.quote:Op donderdag 12 april 2012 10:50 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Ik had het ook niet tegen De_Nuance, die heeft dergelijke foto's niet nodig, hij ziet zulke zaken elke dag in de metro van Rotterdam.
Nu verwart u me alweer met Mutant01.quote:Op donderdag 12 april 2012 10:34 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
Ik heb Reya, de raadsman van Kempi, ingelicht over uw verbolgenheid.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |