Alle orale examens heb ik met een voldoende afgesloten.quote:Op donderdag 12 april 2012 10:24 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik denk dat Vs oraal bij haar faalde
TMIquote:Op donderdag 12 april 2012 10:27 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Alle orale examens heb ik met een voldoende afgesloten.
Ik ben een natuurtalent.
Je kan het dus wel bij vrouwen.quote:Op donderdag 12 april 2012 10:27 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Alle orale examens heb ik met een voldoende afgesloten.
Ik ben een natuurtalent.
Indeed, daarom houdt iedereen het bij instemmend gekreun.quote:
Kunnen is een ding, willen een ander.quote:Op donderdag 12 april 2012 10:31 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Je kan het dus wel bij vrouwen.
quote:Op donderdag 12 april 2012 10:32 schreef De_Guidance het volgende:
De volgende die mij een link stuurt over dat meisje dat een hond pijpt is niet jarig
Ik heb Reya, de raadsman van Kempi, ingelicht over uw verbolgenheid.quote:Op donderdag 12 april 2012 10:32 schreef De_Guidance het volgende:
De volgende die mij een link stuurt over dat meisje dat een hond pijpt is niet jarig
U wenst het binnen de familiekringen te houden?quote:Op donderdag 12 april 2012 10:32 schreef De_Guidance het volgende:
Hm het zou logischer zijn als de dame familie van u zou zijn gezien de uiterlijke verschijning.quote:Op donderdag 12 april 2012 10:34 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
U wenst het binnen de familiekringen te houden?
Het doet me deugd te melden dat ik niet weet waar u het over heeft.quote:Op donderdag 12 april 2012 10:36 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Hm het zou logischer zijn als de dame familie van u zou zijn gezien de uiterlijke verschijning.
Doe eens een kijkje in NWS.quote:Op donderdag 12 april 2012 10:36 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Het doet me deugd te melden dat ik niet weet waar u het over heeft.
Of over mijn twitterkring.quote:Op donderdag 12 april 2012 10:38 schreef von_Preussen het volgende:
Overigens zegt het veel over je vriendenkring, als die je dergelijke filmpjes sturen.
Oh.quote:Op donderdag 12 april 2012 10:38 schreef von_Preussen het volgende:
Overigens zegt het veel over je vriendenkring, als die je dergelijke filmpjes sturen.
quote:Op donderdag 12 april 2012 10:41 schreef De_Guidance het volgende:
Jij zou wel vaker dingen doen die ik niet zal doen en dat vind ik altijd een fijne gedachte.
quote:Op donderdag 12 april 2012 10:41 schreef TitusPullo het volgende:
He v_P, nog bedankt voor die foto's van marteling onder Pinochet.
Ik had het tegen v_P.quote:Op donderdag 12 april 2012 10:42 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Als homo-emancipatie voorvecht(st)er stap ik naar Den Haag om verplichte man-man/vrouw-vrouw interacties op het voorgezet onderwijs in te voeren. Inlevingsvermogen is "the key". Net zoals mannen tegenwoordig huishoudles krijgen.
In dat geval; verplichte schietbaanoefeningen in de brugklas.quote:
Gaarne, ik heb ook nog foto's van de martelingen onder Saddam Hussein, Videla en Diederik Samson in de aanbieding.quote:Op donderdag 12 april 2012 10:41 schreef TitusPullo het volgende:
He v_P, nog bedankt voor die foto's van marteling onder Pinochet.
Ik dacht dat De_Nuance zei dat hij die filmpjes niet meer wou.quote:Op donderdag 12 april 2012 10:48 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Gaarne, ik heb ook nog foto's van de martelingen onder Diederik Samson in de aanbieding.
Ik had het ook niet tegen De_Nuance, die heeft dergelijke foto's niet nodig, hij ziet zulke zaken elke dag in de metro van Rotterdam.quote:Op donderdag 12 april 2012 10:50 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik dacht dat De_Nuance zei dat hij die filmpjes niet meer wou.
Maar goed dat de dierenpolitie daar niet patrouilleert dan.quote:Op donderdag 12 april 2012 10:50 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Ik had het ook niet tegen De_Nuance, die heeft dergelijke foto's niet nodig, hij ziet zulke zaken elke dag in de metro van Rotterdam.
Nu verwart u me alweer met Mutant01.quote:Op donderdag 12 april 2012 10:34 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
Ik heb Reya, de raadsman van Kempi, ingelicht over uw verbolgenheid.
U heeft dan ook beiden de gewoonte om tissues te draperen rond het hart van uw geliefde.quote:
Zelfs Van Agt zou daar geen accent gezet hebben.quote:Op donderdag 12 april 2012 11:25 schreef Reya het volgende:
Bij vêtes tussen Italianen koester ik immer de vrees voor onvoorziene defenestratie.
Die mag ook best op mijn bangalijstje.quote:
Een waarlijk novum.quote:Op donderdag 12 april 2012 11:59 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
Zelfs Van Agt zou daar geen accent gezet hebben.
Krijg je daar een harde plasschaert van?quote:Op donderdag 12 april 2012 12:02 schreef Monolith het volgende:
[..]
Die mag ook best op mijn bangalijstje.
Voor een dame van haar leeftijd mag ze er nog best wezen.quote:Op donderdag 12 april 2012 12:04 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
Krijg je daar een harde plasschaert van?
U kunt een aanbod tot werk als nar tijdens het volgende VVD-congres tegemoet zien.quote:Op donderdag 12 april 2012 12:04 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
Krijg je daar een harde plasschaert van?
Een nar op een bangalijstje.quote:Op donderdag 12 april 2012 12:11 schreef Reya het volgende:
[..]
U kunt een aanbod tot werk als nar tijdens het volgende VVD-congres tegemoet zien.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
Blegh.quote:Op donderdag 12 april 2012 12:05 schreef Monolith het volgende:
[..]
Voor een dame van haar leeftijd mag ze er nog best wezen.
Dat is niet meer dan logisch, om een dergelijke operatie te plannen heb je een organisatiestructuur nodig, die heeft alleen de VS. Daarom heeft de VS ook de eerste weken "Europa" geholpen in Libië.quote:Op donderdag 12 april 2012 12:17 schreef De_Guidance het volgende:
http://m.volkskrant.nl/ar(...)aanvallen-Syrie.html
Weet je zeker dat je niet gewoon een wijf in de overgang bent trouwens?quote:
Heel zeker.quote:Op donderdag 12 april 2012 12:20 schreef Monolith het volgende:
[..]
Weet je zeker dat je niet gewoon een wijf in de overgang bent trouwens?
Hij heeft wel gelijk, maar dan zal die flapdrol zelf eerst eens initiatief moeten tonen. We gaan natuurlijk niet Syrië aanvallen omdat ze Turkije bestoken terwijl Erdogan zelf geen flikker er aan doet.quote:Op donderdag 12 april 2012 12:17 schreef De_Guidance het volgende:
http://m.volkskrant.nl/ar(...)aanvallen-Syrie.html
Erdogan is gewoon bang dat de Koerden, die Syrië nu als uitvalsbasis gebruiken (wat ze al langer doen), zich gaan roeren in deze situatie. Op het moment dat de NAVO ingrijpt kan Erdogan heel "edelmoedig" aanbieden grondtroepen naar Syrië te sturen (om een veiligheidsbuffer in te stellen) en dan "toevallig" de uitvalsbasissen van de Koerden in Syrië bezetten.quote:Op donderdag 12 april 2012 12:22 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Hij heeft wel gelijk, maar dan zal die flapdrol zelf eerst eens initiatief moeten tonen. We gaan natuurlijk niet Syrië aanvallen omdat ze Turkije bestoken terwijl Erdogan zelf geen flikker er aan doet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |