Is er wat aan de hand dan?quote:Op donderdag 12 april 2012 00:27 schreef Drugshond het volgende:
Wat is hier de laatste 3 dagen aan de hand ?
Je bent voor jouw doen inderdaad erg vroeg wakker.quote:
Het is mij onbegrijpelijk dat ze voor Audi S6 / RS6 kiezen, op topsnelheid slurpen die dingen benzine (dus weg actieradius). Dan zou ik liever een BMW 535xd of 550xd met een chip hebben, dan heb je ver boven de 300pk en heb je toch genoeg vermogen + actieradius om de politie lange tijd voor te blijven.quote:Op donderdag 12 april 2012 07:46 schreef Auti het volgende:
Goedemorgen. Weer een overval op geldtransporteur
http://www.telegraaf.nl/b(...)geldtransport__.html
Ik wil ook een snelle Audi
Nee man..tune een Jeep SRT-8quote:Op donderdag 12 april 2012 07:56 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Je bent voor jouw doen inderdaad erg vroeg wakker.
[..]
Het is mij onbegrijpelijk dat ze voor Audi S6 / RS6 kiezen, op topsnelheid slurpen die dingen benzine (dus weg actieradius). Dan zou ik liever een BMW 535xd of 550xd met een chip hebben, dan heb je ver boven de 300pk en heb je toch genoeg vermogen + actieradius om de politie lange tijd voor te blijven.
Daarom, ik word enkel wakker voor een uur of 11 wanneer er reden voor is.quote:Op donderdag 12 april 2012 07:56 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Je bent voor jouw doen inderdaad erg vroeg wakker.
Zo een voertuig lijkt mij veel te groot en te lomp vergelen met een Audi A6 of BMW 5-serie, dus ook een dergelijk voertuig zou niet mijn keus. Maar goed, ik ben dan ook geen professioneel wat kluiskraken aangaat.quote:Op donderdag 12 april 2012 09:17 schreef Auti het volgende:
[..]
Nee man..tune een Jeep SRT-8
En stop er een grote tank in. Misschien nog een affuit op het dak en goan!
Wanneer denkt u uw studie af te ronden?quote:Op donderdag 12 april 2012 09:56 schreef Voorschrift het volgende:
Tentamenperiode.
Alle studenten zijn pleite.
Zou dat het zijn? Wat een paupervolk die studenten.quote:Op donderdag 12 april 2012 09:56 schreef Voorschrift het volgende:
Tentamenperiode.
Alle studenten zijn pleite.
Die gebeurtenis is in menig heilig boek voorspeld, echter er is geen datum gegeven.quote:Op donderdag 12 april 2012 10:00 schreef Reya het volgende:
[..]
Wanneer denkt u uw studie af te ronden?
8/10 posters hier zijn student, dus ik geef het een goede kans.quote:Op donderdag 12 april 2012 10:04 schreef remlof het volgende:
[..]
Zou dat het zijn? Wat een paupervolk die studenten.
Moet jij niet eens gaan leren of ben je al klaar?quote:Op donderdag 12 april 2012 10:06 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
8/10 posters hier zijn student, dus ik geef het een goede kans.
Nee komt goed, ben bezig geweest met andere zaken.quote:Op donderdag 12 april 2012 10:09 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Moet jij niet eens gaan leren of ben je al klaar?
Anders zijn de hertentamens er ook nog.quote:Op donderdag 12 april 2012 10:15 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Nee komt goed, ben bezig geweest met andere zaken.
Dat drinkt maar bier in de trein van mijn belastingcenten.quote:Op donderdag 12 april 2012 10:04 schreef remlof het volgende:
[..]
Zou dat het zijn? Wat een paupervolk die studenten.
Daar moet ik sowieso heen, die fout van die docente Spaans heeft me m'n kop gekost voor dat vak.quote:Op donderdag 12 april 2012 10:16 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Anders zijn de hertentamens er ook nog.
Waaruit bestond die fout?quote:Op donderdag 12 april 2012 10:19 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Daar moet ik sowieso heen, die fout van die docente Spaans heeft me m'n kop gekost voor dat vak.
Ja schandalig, ipv dat ze het betalen van hun zuurverdiende centen zoals ik.quote:Op donderdag 12 april 2012 10:19 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
Dat drinkt maar bier in de trein van mijn belastingcenten.
Ze zei per mail dat het tentamen volgend kwartiel was, maar dat was dus niet zo.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |