Wat?quote:
Artikel 5 van het NAVO-handvestquote:Op donderdag 12 april 2012 12:22 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Hij heeft wel gelijk, maar dan zal die flapdrol zelf eerst eens initiatief moeten tonen. We gaan natuurlijk niet Syrië aanvallen omdat ze Turkije bestoken terwijl Erdogan zelf geen flikker er aan doet.
Prima, moet en mag hij vooral doen.quote:Op donderdag 12 april 2012 12:25 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Erdogan is gewoon bang dat de Koerden, die Syrië nu als uitvalsbasis gebruiken (wat ze al langer doen), zich gaan roeren in deze situatie. Op het moment dat de NAVO ingrijpt kan Erdogan heel "edelmoedig" aanbieden grondtroepen naar Syrië te sturen (om een veiligheidsbuffer in te stellen) en dan "toevallig" de uitvalsbasissen van de Koerden in Syrië bezetten.
O, die sentimentele rotzooi.quote:
Terwijl de zakenman langzaam beneveld raakt.quote:
quote:
Dat zeg ik in de reactie hiervoor, om Syrië binnen te gaan heeft hij wel een politiek mandaat van de VN nodig (synoniem voor toestemming van het westen) en eventueel de betrokkenheid van de NAVO (inlichtingen, commandostructuur etc.).quote:Op donderdag 12 april 2012 13:00 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Prima, moet en mag hij vooral doen.
Maar het gezeik op de NAVO moet hij dan achterwege laten, vind ik zo zwak. Als Turkije er zelf blijkbaar geen probleem van maakt dat er schermutselingen aan de grens zijn (of in ieder geval het toelaat), waarom zou Europa en de Verenigde Staten zich er dan wel druk over gaan maken en militair materiaal inzetten.
Laat hem maar de oorlog verklaren n.a.v. de schermutselingen, dan kijken we verder.
Hij kan in z'n eentje ook makkelijk Syrië omver werpen.quote:Op donderdag 12 april 2012 13:16 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Dat zeg ik in de reactie hiervoor, om Syrië binnen te gaan heeft hij wel een politiek mandaat van de VN nodig (synoniem voor toestemming van het westen) en eventueel de betrokkenheid van de NAVO (inlichtingen, commandostructuur etc.).
Dus dan kan hij wel veel winnen, maar is aan de andere kant ook afhankelijk van de NAVO. Dat staat nog eens los van een eventuele verborgen 2e agenda.
Volgens mij zijn in Libië en Syrië de Verenigde Arabische Emiraten de grootste geldpompers in het verzet.quote:Op donderdag 12 april 2012 13:17 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Hij kan in z'n eentje ook makkelijk Syrië omver werpen.
Al was het maar omdat er zodra je Assad openlijk de oorlog verklaart de bevolking zelf ook een steentje bij gaat dragen. Kijk naar Libië, dat was ook een oorlog van likmevestje. Ik word een beetje moe van de Arabische Liga, Turkije en Georgie en al die andere landen, alsof het Westen staat te popelen iedere keer geld te pompen in hun debiele schermutselingen.
Laat ze 't lekker zelf uitzoeken, we hebben ze toch al tot de tanden toe bewapend de afgelopen jaren.
Aansteker erbij, et voila.quote:Op donderdag 12 april 2012 13:19 schreef Auti het volgende:
Ik heb net zo gelachen.. zonde dat ik geen camera bij me had. Ik hoop hem nog te kunnen lokaliseren;
een oude grijze man in een oude grijze Fiat Panda met een vlaggenstok op het dak van zijn auto. Aan die vlaggenstok hing een grote vlag. Wat stond er op die vlag?
JEZUS! Redder van de wereld!
Ik heb het niet over verzet, ik heb het over gewapend conflict.quote:Op donderdag 12 april 2012 13:23 schreef remlof het volgende:
[..]
Volgens mij zijn in Libië en Syrië de Verenigde Arabische Emiraten de grootste geldpompers in het verzet.
Zoals een flat in Delft, door Grieken bewoond.quote:
Gevolgd door wat schreeuwende Grieken en rondvliegend servies, zijn ze wel gewend.quote:Op donderdag 12 april 2012 13:34 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
Zoals een flat in Delft, door Grieken bewoond.
Stephen Hawking zal dit u niet in dank afnemen.quote:Op donderdag 12 april 2012 13:38 schreef Boze_Appel het volgende:
Nadat nu scheefwonen is aangepakt pleit ik voor de aanpak van scheefeten.
Proest, stikte zowat in m'n peuk.quote:Op donderdag 12 april 2012 13:39 schreef Reya het volgende:
[..]
Stephen Hawking zal dit u niet in dank afnemen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |