Jij hebt toch geen vrienden, dus waarom zou je er niet alleen heen gaan?quote:Op donderdag 12 april 2012 16:58 schreef Voorschrift het volgende:
En ik wil die film ook nog zien in de bios, maar niemand wil mee, en ik wil geen eenzame rukker zijn.
Dat is waar, jij bent mijn enige studiemaatje, verder ben ik alleen maar vrienden met docenten.quote:Op donderdag 12 april 2012 16:59 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Jij hebt toch geen vrienden, dus waarom zou je er niet alleen heen gaan?
Kijk, nu begint het ergens op te lijken.quote:'VVD wil George Clooney Tweede Kamer laten toespreken'
Cool.quote:Op donderdag 12 april 2012 17:00 schreef waht het volgende:
[..]
Kijk, nu begint het ergens op te lijken.
Nee, vraag maar een docent, dhr. Tarkan ofzo.quote:Op donderdag 12 april 2012 16:59 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Dat is waar, jij bent mijn enige studiemaatje, verder ben ik alleen maar vrienden met docenten.
Ga je mee?
Hij is Turks, dus homohater.quote:Op donderdag 12 april 2012 17:02 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Nee, vraag maar een docent, dhr. Tarkan ofzo.
Die lacht tenminste minder dan die zak hooi van een premier.quote:Op donderdag 12 april 2012 17:00 schreef waht het volgende:
[..]
Kijk, nu begint het ergens op te lijken.
De overheid moet weer aan legitimiteit winnen. Acteurs zijn daar de aangewezen personen voor aangezien zij de massa met verve weten te misleiden. Acteren is gewoon liegen, zie daar de overeenkomst met politiek.quote:Op donderdag 12 april 2012 17:02 schreef Voorschrift het volgende:
Geld verkwanselen met glamour.
Ik ben voor.
Doet me denken aan Team America, de grote boze dictator haalde Alec Baldwin erbij om te spreken.quote:Op donderdag 12 april 2012 17:05 schreef waht het volgende:
[..]
De overheid moet weer aan legitimiteit winnen. Acteurs zijn daar de aangewezen personen voor aangezien zij de massa met verve weten te misleiden. Acteren is gewoon liegen, zie daar de overeenkomst met politiek.
Kep die film al 4x gezien ofzo. Dik 3 uur zitten.quote:
Grijnzen kan hij als de beste.quote:Op donderdag 12 april 2012 17:05 schreef remlof het volgende:
[..]
Die lacht tenminste minder dan die zak hooi van een premier.
Awh please?!quote:Op donderdag 12 april 2012 17:06 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Kep die film al 4x gezien ofzo. Dik 3 uur zitten.
Helaas voegt 3D niets voor me toe.
Anders was ik wel met je meegegaan.
Dus duurt nog langer?quote:Op donderdag 12 april 2012 17:06 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Awh please?!
Zal vast wel special edition zijn ofzo.
Politiek wordt er wel aantrekkelijker op.quote:Op donderdag 12 april 2012 17:06 schreef waht het volgende:
[..]
Grijnzen kan hij als de beste.
[ afbeelding ]
Hell if I know, zal wel even wat onderzoek doen.quote:
quote:Afgezien van de 3D heeft Cameron geen andere veranderingen doorgevoerd of nieuwe scènes toegevoegd. Gelukkig maar, want in zijn huidige vorm duurt de film al lang genoeg.
Nou, andere film uitzoeken en we hebben mss een ik-houd-je-leuter-vast-tijdens-de-film-date.quote:Op donderdag 12 april 2012 17:09 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Hell if I know, zal wel even wat onderzoek doen.
Hmm:
[..]
Battleship wil ik nog heen binnenkort.quote:Op donderdag 12 april 2012 17:12 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Nou, andere film uitzoeken en we hebben mss een ik-houd-je-leuter-vast-tijdens-de-film-date.
En dan ga jij zeker sigaren roken tijdens de voorstelling?quote:Op donderdag 12 april 2012 17:12 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Nou, andere film uitzoeken en we hebben mss een ik-houd-je-leuter-vast-tijdens-de-film-date.
Now you're talking...quote:Op donderdag 12 april 2012 17:12 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Battleship wil ik nog heen binnenkort.
Je mag niet binnen roken.quote:Op donderdag 12 april 2012 17:12 schreef waht het volgende:
[..]
En dan ga jij zeker sigaren roken tijdens de voorstelling?
Ruw marine kanonvuur in 3D met geluidseffecten die je oren laten knappen.quote:
Yes... en popcorn in 10 ltr emmers, petflessen Cola met extended rietjes, warme slofjes aan en 3 rijen stoelen de mensen wegmeppen voor de film begint.quote:Op donderdag 12 april 2012 17:14 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ruw marine kanonvuur in 3D met geluidseffecten die je oren laten knappen.
quote:Op donderdag 12 april 2012 17:18 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Yes... en popcorn in 10 ltr emmers, petflessen Cola met extended rietjes, warme slofjes aan en 3 rijen stoelen de mensen wegmeppen voor de film begint.
3-voud is in tha house...
De vraag is: wil je dat wel zien?quote:
Zeker wel.quote:
Deal.quote:Op donderdag 12 april 2012 17:23 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Zeker wel.
Ik ga alleen op afstandje staan, als je eruit gemieterd bent heb ik alle ruimte dan.
En je betaalt (als oudere sugardaddy) natuurlijk alles.quote:
Godver, dragqueen met steralures begint al te mekkeren als een wijf.quote:Op donderdag 12 april 2012 17:26 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
En je betaalt (als oudere sugardaddy) natuurlijk alles.
quote:Op donderdag 12 april 2012 17:30 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Godver, dragqueen met steralures begint al te mekkeren als een wijf.
Ik trek niks af die avond. Kijk wel uit.quote:Op donderdag 12 april 2012 17:32 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Trek je 't van je boeken af als bedrijfsmatige onkosten voor klantenbinding, de belastingdienst is u welgewillig.
Wijs man bent u.quote:Op donderdag 12 april 2012 17:35 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Ik trek niks af die avond. Kijk wel uit.
Beste topic van dit jaar.quote:Op donderdag 12 april 2012 17:42 schreef TitusPullo het volgende:
Kan een modje de hoofdletter T veranderen in de kleine letter t ?
Aanbevolen door Tem en Moos.quote:
Dit duidt op voorkennis.quote:Op donderdag 12 april 2012 17:53 schreef Reya het volgende:
[..]
Het lijkt me onvermijdelijk dat Monotov hierover een grap maakt.
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |