Dan regel ik wel een keer een pantservoertuig van het Korps Mariniers te Rotterdam, kunnen we ook eens veilig dat criminele biotoop bekijken.quote:Op donderdag 12 april 2012 16:46 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik het zo leuk zou hebben in Rotterdam zuid als blanke homo.
Andere delen wellicht wel ja.
Oh Tel Aviv zeker, maar ik zou dan graag willen rondreizen.quote:Op donderdag 12 april 2012 16:48 schreef waht het volgende:
[..]
In Tel Aviv zul je niets sowieso niets van dat merken, is gewoon een liberale stad.
Er zijn wel bepaalde wijken in Jeruzalem waar dat mogelijk is.quote:Op donderdag 12 april 2012 16:48 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Joa, maar Orthodoxe Joden zijn geloof ik net zo erg, ga er wel keer alleen heen dan, geen zin om de straten van Jeruzalem te worden doorgejaagd door Orthodoxen omdat ze wellicht doorkrijgen dat we homo zijn.
Je was net op tijd.quote:Op donderdag 12 april 2012 16:49 schreef Voorschrift het volgende:
Wel netjes houden qua benamingen voor Palestijnen, anders worden mensen boos.
Meh, ik word wel leatherbear met zweepjes.quote:
Jaja, ik zit tenminste beide kampen af te kraken nu.quote:
Fout, hoeveel er al uitgemieterd zijn.quote:Op donderdag 12 april 2012 16:50 schreef De_Guidance het volgende:
3-voud is man van 40 die in NWS telt hoeveel moslims Frankrijk zouden moeten verlaten.
Met zo'n Bushmaster.quote:Op donderdag 12 april 2012 16:49 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Dan regel ik wel een keer een pantservoertuig van het Korps Mariniers te Rotterdam, kunnen we ook eens veilig dat criminele biotoop bekijken.
Oh, je had weer eens jeuk.quote:Op donderdag 12 april 2012 16:52 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
3-voud is een bejaarde hoerenloper dus hij mag net iets meer.
Jammer voor je wel, 10% is daar bijna al moslim toch , doe je nu plassen in je luiers ?quote:Op donderdag 12 april 2012 16:52 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Fout, hoeveel er al uitgemieterd zijn.
En het aantal valt me nog tegen.
Nummer 1 bij de titanic top 15 was Smoke on the Water.quote:Op donderdag 12 april 2012 16:47 schreef De_Guidance het volgende:
Ik ga vanavond naar de Titanic, dat is wel minder.
Gelukkig wel gratis met de Rotterdampas die ik dankzij ,met rechts gemeenschapsgeld gefinancierde studentenkorting , voor ¤10 kon kopen.
Hahaha, dat deed Filip Dewinter gister ook bij P&W, tellen hoeveel mensen eruit gemikt werden.quote:Op donderdag 12 april 2012 16:52 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Fout, hoeveel er al uitgemieterd zijn.
En het aantal valt me nog tegen.
Scheit aan.quote:Op donderdag 12 april 2012 16:54 schreef betyar het volgende:
[..]
Nummer 1 bij de titanic top 15 was Smoke on the Water.
Ja, lachu.quote:Op donderdag 12 april 2012 16:54 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Hahaha, dat deed Filip Dewinter gister ook bij P&W, tellen hoeveel mensen eruit gemikt werden.
Jij hebt toch geen vrienden, dus waarom zou je er niet alleen heen gaan?quote:Op donderdag 12 april 2012 16:58 schreef Voorschrift het volgende:
En ik wil die film ook nog zien in de bios, maar niemand wil mee, en ik wil geen eenzame rukker zijn.
Dat is waar, jij bent mijn enige studiemaatje, verder ben ik alleen maar vrienden met docenten.quote:Op donderdag 12 april 2012 16:59 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Jij hebt toch geen vrienden, dus waarom zou je er niet alleen heen gaan?
Kijk, nu begint het ergens op te lijken.quote:'VVD wil George Clooney Tweede Kamer laten toespreken'
Cool.quote:Op donderdag 12 april 2012 17:00 schreef waht het volgende:
[..]
Kijk, nu begint het ergens op te lijken.
Nee, vraag maar een docent, dhr. Tarkan ofzo.quote:Op donderdag 12 april 2012 16:59 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Dat is waar, jij bent mijn enige studiemaatje, verder ben ik alleen maar vrienden met docenten.
Ga je mee?
Hij is Turks, dus homohater.quote:Op donderdag 12 april 2012 17:02 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Nee, vraag maar een docent, dhr. Tarkan ofzo.
Die lacht tenminste minder dan die zak hooi van een premier.quote:Op donderdag 12 april 2012 17:00 schreef waht het volgende:
[..]
Kijk, nu begint het ergens op te lijken.
De overheid moet weer aan legitimiteit winnen. Acteurs zijn daar de aangewezen personen voor aangezien zij de massa met verve weten te misleiden. Acteren is gewoon liegen, zie daar de overeenkomst met politiek.quote:Op donderdag 12 april 2012 17:02 schreef Voorschrift het volgende:
Geld verkwanselen met glamour.
Ik ben voor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |