staat er nog maar een maand of 5 ofzoquote:Op donderdag 12 april 2012 01:14 schreef Das-Phantom het volgende:
Voordat je reageert
Discussieer hier verder over de crisis bij Ajax.
Kunnen ze wel weg halen nu.quote:Op donderdag 12 april 2012 01:15 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
staat er nog maar een maand of 5 ofzo
eensquote:
Ik denk dat er niemand maar dan ook helemaal niemand is die de titel aan psv guntquote:Op donderdag 12 april 2012 01:21 schreef Das-Phantom het volgende:
[..]
Ajax gun ik het nog wel. Meer als die boeren met hun subsidie.
Zou wel eens mooi zijn. Maar waarschijnlijk zakken we weer af of vervolgens aan 't eind weer alles te winnen en nipt kampioen te worden.quote:Op donderdag 12 april 2012 01:29 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Heerlijk man
Volgend seizoen deze lijn gewoon doortrekken
lekker boeiend hoe ze kampioen worden, als het maar gebeurtquote:Op donderdag 12 april 2012 01:30 schreef Jajong het volgende:
[..]
Zou wel eens mooi zijn. Maar waarschijnlijk zakken we weer af of vervolgens aan 't eind weer alles te winnen en nipt kampioen te worden.
Ik vind Wijnaldum wel een sympathieke jongenquote:Op donderdag 12 april 2012 01:28 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik denk dat er niemand maar dan ook helemaal niemand is die de titel aan psv gunt
Hem gun ik de 5e plek al helemaalquote:Op donderdag 12 april 2012 01:31 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik vind Wijnaldum wel een sympathieke jongen![]()
Logisch toch , wij zijn de beste !!!!11111!!!1111!!!1!quote:Op donderdag 12 april 2012 01:58 schreef Dj_Day-V het volgende:
Jullie worden wel kampioen hoor, maak je maar geen zorgen.
Beste in niet veel punten verspelenquote:Op donderdag 12 april 2012 02:01 schreef Enchanter het volgende:
[..]
Logisch toch , wij zijn de beste !!!!11111!!!1111!!!1!
wie had 2 maanden geleden verwacht dat dit soort posts zouden staan in het Ajax topic.quote:Op donderdag 12 april 2012 02:02 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Beste in niet veel punten verspelen
Nu maar even in slaap huilen...
Of nog erger: Wie had gedacht dat PSV meer tegendoelpunten zou hebben dan RKC in de 29ste speelronde?quote:Op donderdag 12 april 2012 02:03 schreef Adames het volgende:
[..]
wie had 2 maanden geleden verwacht dat dit soort posts zouden staan in het Ajax topic.
Zowel de start van het seizoen als de start van het nieuwe jaar was gewoon dramatisch.
quote:Op donderdag 12 april 2012 02:05 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Of nog erger: Wie had gedacht dat PSV meer tegendoelpunten zou hebben dan RKC in de 29ste speelronde?
Het is nog waar ookquote:Op donderdag 12 april 2012 02:05 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Of nog erger: Wie had gedacht dat PSV meer tegendoelpunten zou hebben dan RKC in de 29ste speelronde?
quote:Op donderdag 12 april 2012 05:52 schreef Kaasknabbeltje het volgende:
Goedemorgen fans van de kampioensploeg!
Faalhaasjequote:Brian Vandenbussche nam ongewild een hoofdrol op zich tijdens sc Heerenveen – Ajax. De Belgische doelman maakte al in minuut drie een overtreding op Siem de Jong bij een aanval van Ajax en werd daarvoor met rood van het veld gestuurd door Kevin Blom. Nadat Theo Janssen vanuit de strafschop voor 0-1 had gezorgd, walste Ajax over de Friezen heen.
/
Vandenbussche had na afloop de balen in. “Jeffrey Gouweleeuw probeert vooruit te spelen, maar er komt een voet van de aanvaller tussen. Ik kom één op één met De Jong en besluit niet met de handen te gaan, omdat het randje zestien was. Ik probeer het dus met mijn voet, maar ben te laat en raak hem”, zegt hij in gesprek met Eredivisie Live. “De scheidsrechter kan beslissen er rood voor te geven en doet dat ook.”
“Daarmee was heel de wedstrijd weg, heel zuur. Ik weet dat de discussie gaande is; De Jong tikt de bal over de achterlijn. Hij kan er ook geel en een penalty voor geven, maar goed, ik was te laat. Ik had ook op De Jong af kunnen komen met de handen, maar je beslist in een fractie van een seconde”, ziet Vandenbussche terug. Hij erkent dat Heerenveen een fletse indruk maakte vanaf de rode kaart en strafschop en weinig moeite deed er nog voor te gaan. “Ajax verzilverde direct twee kansen en dan zie je bij het team het gevoel dat het er niet inzit. Ze maken op fantastische wijze snel 0-2 en 0-3, toen was het geloof echt weg.”
Boeit me eigenlijk geen flikker wat hij blert.quote:Op donderdag 12 april 2012 07:44 schreef Saekerhett het volgende:
De overtreding op zich zou al rood kunnen zijn, ongeacht waar die op het veld gebeurde. Met twee gestrekte benen inkomen...
Tel overal maar een puntje erbij ivm doelsaldoquote:Op donderdag 12 april 2012 06:49 schreef Ajacied422 het volgende:
7 punten op PSV
6 op Feyenoord
5 op Twente
3 op AZ.![]()
Dan heb ik liever dat PSV wint van AZ. Dan heb je toch wel een heerlijke voorsprong
hmm iedereen bij Heracles? 2de mag ook van ze daar niet vanquote:Op donderdag 12 april 2012 01:28 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik denk dat er niemand maar dan ook helemaal niemand is die de titel aan psv gunt
Heb wel deze:quote:Op donderdag 12 april 2012 09:06 schreef Devz het volgende:
Heeft iemand dat plaatje van Ajax kampioen met dansende PSV spelers nog?
Link van gisteren is dood.
Vraag me af wat voor sfeer dat zou zijnquote:Op donderdag 12 april 2012 09:58 schreef J2T het volgende:
Lol die huldiging voor PSV aankomende zaterdag is wel misplaatst zeg! Beter doen ze niks.
Die cover van de VI vond ik ook wel grappig, Cocu met de beker "En nu de Titel" kan helaas geen foto online vindenquote:Op donderdag 12 april 2012 10:01 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Vraag me af wat voor sfeer dat zou zijn
Sta je daar met je dennenappel een beetje te vieren dat je drie dagen geleden het kampioenschap definitief vergooid hebt
Hahhaha, dit is toch schitterendquote:
Het gaat weer net zo mooi worden als dat 'spontane' lied dat ze zouden gaan zingen tegen Twente in de 19e minuutquote:Op donderdag 12 april 2012 09:58 schreef J2T het volgende:
Lol die huldiging voor PSV aankomende zaterdag is wel misplaatst zeg! Beter doen ze niks.
Nu nog eentje met die clowns (Groningen uit) erin en het praatje van Dries over de "kampioenswedstrijd"quote:
Het enige wat ik hoop is dat we de ongeslagen serie voortzetten en dan zien we wel wat er achter ons gebeurtquote:Op donderdag 12 april 2012 10:40 schreef honkeytonk het volgende:
Wat hopen de Ajacieden?
1) PSV moet winnen om AZ punten af te snoepen
2) PSV moet verliezen zodat ze definitief geen kans meer maken op de 2e plaats en daardoor geen CL inkomsten veel leedvermaak van onze kant.
3) PSV moet gelijkspelen zodat ze beide punten verliezen.
Bronquote:Ajax eist Cvitanich per 1 juli terug
Door Gideon de Koning | 12 April 2012 om 10:35 | Bron: De Telegraaf | Wed 50 euro gratis
Wat is jouw mening? Reageer nu!
Ajax heeft Boca Junior medegedeeld dat Darío Cvitanich op 1 juli weer in Amsterdam wordt verwacht. De Amsterdammers verhuren de Argentijn met Kroatische roots aan de topclub uit Argentinië.
Boca had een optie om de spits voor 2,5 miljoen euro over te nemen, maar moest die beslissing dan voor 31 maart nemen. Boquita hoopte op de medewerking van Ajax om dat besluit pas in juni te hoeven nemen. De Nederlands recordkampioen wil echter van niets weten, mits de Argentijnen meer betalen.
Mocht Boca de finale van de Copa Libertadores, de Zuid-Amerikaanse versie van de Champions League halen, dan kampt het met een volgend probleem. De eindstrijd wordt op 5 juli gespeeld en Ajax wil de verhuurperiode niet met vijf dagen verlengen.
Zelf wil Cvitanich terug naar zijn geboorteland. Bij Ajax werd hij in 2008 binnengehaald door toenmalig trainer Marco van Basten. De aankoop, die voor zo'n zeven miljoen euro werd overgenomen van Banfield, kon nimmer overtuigen in topduels.
Lees verder: http://www.soccernews.nl/(...)_terug#ixzz1roYwpegp
Ik denk dat je dat het best in het PSV-topic kunt vragen, daar helpen ze je graag verder.quote:Op donderdag 12 april 2012 10:44 schreef honkeytonk het volgende:
Heeft iemand dat filmpje voor mij van dat kleine PSV supportertje?
Héér-lijk!quote:Op donderdag 12 april 2012 10:56 schreef TakAFCA het volgende:
JAAAHAAA IK KAN WEER POSTENN.
Maar even serieus wat draait Ajax heerlijk op dit moment.
4 Feyenoorders hier, zijn teleurgesteld dat het toch maar Ajax wordt dit seizoenquote:Op donderdag 12 april 2012 11:28 schreef FireFox1 het volgende:
Al die zure PSV gezichten op mijn werk vandaag. Genieten
Godsamme man,quote:Op donderdag 12 april 2012 11:28 schreef FireFox1 het volgende:
Ik vind het mooier hoe al die gefrustreerde havenslaven daadwerkelijk dachten dat ze kans maakten op het kampioenschapquote:Op donderdag 12 april 2012 11:28 schreef FireFox1 het volgende:
De titel is nog niet binnen inderdaad maar je kan wel concluderen dat er nog 3 kanshebbers zijn Ajax, AZ en Twentequote:Op donderdag 12 april 2012 11:38 schreef honkeytonk het volgende:
Ik denk eigenlijk wel dat het nog heel spannend gaat worden
Ik denk het eigenlijk niet.quote:Op donderdag 12 april 2012 11:38 schreef honkeytonk het volgende:
Ik denk eigenlijk wel dat het nog heel spannend gaat worden
Zeker, de concurrentie is verklijnd, en Ajax heeft de kans om er nóg een uit te Schakelen deze maand. Maar iedereen doet (ik ook trouwensquote:Op donderdag 12 april 2012 11:44 schreef Tarado het volgende:
[..]
De titel is nog niet binnen inderdaad maar je kan wel concluderen dat er nog 3 kanshebbers zijn Ajax, AZ en Twente
4 punten ga je toch nooit meer weggeven.quote:Op donderdag 12 april 2012 11:45 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Zeker, de concurrentie is verklijnd, en Ajax heeft de kans om er nóg een uit te Schakelen deze maand. Maar iedereen doet (ik ook trouwens) alsof we al kampioen zijn, en hopelijk denke nde spelers dat niet
Als ik zie hoe Ajax de laatste tijd aan hun wedstrijden begint, gisteren ook , meteen erop, heb ik niet de indruk dat ze gaan verslappenquote:Op donderdag 12 april 2012 11:45 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Zeker, de concurrentie is verklijnd, en Ajax heeft de kans om er nóg een uit te Schakelen deze maand. Maar iedereen doet (ik ook trouwens) alsof we al kampioen zijn, en hopelijk denke nde spelers dat niet
v/d Brom is een Ajaciedquote:Op donderdag 12 april 2012 11:48 schreef J2T het volgende:
Maar stel dat het pas op de laatste speeldag wordt beslist, dan hebben we toch niks te vrezen voor Vitesse? Vitesse zal wel met een B-elftal starten aangezien zij een paar dagen daarop de belangrijke play-off wedstrijden moeten spelen
Dat lijkt me het mooiste inderdaadquote:Op donderdag 12 april 2012 11:48 schreef J2T het volgende:
Ik hoop dat we in Enschede kampioen worden.
Dat dus.quote:Op donderdag 12 april 2012 11:50 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat hebben we gemerkt vorig seizoen.
quote:Op donderdag 12 april 2012 11:50 schreef Caland het volgende:
[..]
Het was toch Immers die zong; We gaan op jodenjacht. Brom stond er alleen maar naast.quote:Op donderdag 12 april 2012 11:50 schreef Caland het volgende:
[..]
Samen met Verbeek de grootste mongool op de velden.quote:Op donderdag 12 april 2012 11:51 schreef Tarado het volgende:
[..]toch vind ik het een aardige gozer
En McClaren dan?quote:Op donderdag 12 april 2012 11:51 schreef Caland het volgende:
[..]
Samen met Verbeek de grootste mongool op de velden.
quote:Op donderdag 12 april 2012 11:34 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ik vind het mooier hoe al die gefrustreerde havenslaven daadwerkelijk dachten dat ze kans maakten op het kampioenschapdie nu heerlijk afdruipen en maar bijven roepen dat hun club het mooiste is
genieten dit.
Ik vind het ook niet zo'n probleem, ook dat Immers niet trouwensquote:Op donderdag 12 april 2012 11:53 schreef J2T het volgende:
Je zag duidelijk dat Brom zich erg ongemakkelijk voelde toen. Tuurlijk, hij had Immers kunnen waarschuwen of weg kunnen lopen, maja kan gebeuren.
De een noemt het fans, de ander noemt het masochisten.quote:Op donderdag 12 april 2012 11:53 schreef Tommeke het volgende:
[..]
Elk jaar hetzelfde riedeltje:
'Feyenoord is de mooiste en grootste club van Nederland' En: 'Wij zijn veul grotere fans dan die neuzen'
Toen bij die eerste wedstrijd zong hij het 'en wie niet springt' en had hij het over 020 en dergelijke.quote:Op donderdag 12 april 2012 11:53 schreef J2T het volgende:
Je zag duidelijk dat Brom zich erg ongemakkelijk voelde toen. Tuurlijk, hij had Immers kunnen waarschuwen of weg kunnen lopen, maja kan gebeuren.
lekker op jodenjacht gaan, niks mis meequote:Op donderdag 12 april 2012 11:53 schreef J2T het volgende:
Je snapt heus wel wat ik bedoel. Ik heb het niet over wat Immers zegt, ik heb het over wat Brom deed.quote:Op donderdag 12 april 2012 11:55 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
lekker op jodenjacht gaan, niks mis mee
Is verwijtbaar inderdaadquote:Op donderdag 12 april 2012 11:55 schreef Caland het volgende:
[..]
Toen bij die eerste wedstrijd zong hij het 'en wie niet springt' en had hij het over 020 en dergelijke.
Hoe sneu ben je dan als je een verleden bij die club hebt. Het incident bij de tweede wedstrijd bereikte pas het nieuws.
Ik zie in hem een potentiële Blind, zo glad als een aal die Brom...quote:Op donderdag 12 april 2012 11:56 schreef J2T het volgende:
[..]
Je snapt heus wel wat ik bedoel. Ik heb het niet over wat Immers zegt, ik heb het over wat Brom deed.
Die wedstrijd doet er waarschijnlijk ook al niet meer toequote:Op donderdag 12 april 2012 11:57 schreef J2T het volgende:
Maja /care we gaan wel erg offtopic zo. Dat hele Vitesse kan me aan me reet roesten. Alsof we daar bang voor moeten zijn.
Wat??quote:
Blind dat is wel de "Ajacied" waar ik de grootste hekel aan heb en dat al een jaar of 18quote:Op donderdag 12 april 2012 11:58 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik zie in hem een potentiële Blind, zo glad als een aal die Brom...
quote:Op donderdag 12 april 2012 11:59 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Wat??
Man in de gouden tijd van 1940 tot 1945 speelde ik altijd buiten met de pa van v/dBrom en de opa van Immers...
Als we klaar waren met knikkeren gingen we door de straten van den haag lekker op jodenjacht, kregen we een gulden voor als we er 1 vonden
Azquote:Op donderdag 12 april 2012 12:02 schreef Scorpie het volgende:
Beste, mooiste en grootste club van Nederland en EuropaAjax
niemand die ooit ook maar in de buurt zal komen van ons
quote:Op donderdag 12 april 2012 11:59 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Wat??
Man in de gouden tijd van 1940 tot 1945 speelde ik altijd buiten met de pa van v/dBrom en de opa van Immers...
Als we klaar waren met knikkeren gingen we door de straten van den haag lekker op jodenjacht, kregen we een gulden voor als we er 1 vonden
wat??quote:
Uh?quote:Op donderdag 12 april 2012 11:34 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ik vind het mooier hoe al die gefrustreerde havenslaven daadwerkelijk dachten dat ze kans maakten op het kampioenschapdie nu heerlijk afdruipen en maar bijven roepen dat hun club het mooiste is
genieten dit.
Ik heb vast ook wel een paar keer zo iets gepostquote:Op maandag 6 februari 2012 11:31 schreef J2T het volgende:
Ik dacht serieus dat wij de komende 5 wedstrijden met gemak zouden gaan winnen. Nu ben ik bang dat we ook tegen NAC kopje onder gaan. Play-offs is het hoogst haalbare dit seizoen. Zelfs de 3e en 4e plek is geen realistische doelstelling voor dit team. Ik heb serieus nog nooit zo n dood Ajax meegemaakt.
Thanks.quote:Op donderdag 12 april 2012 12:39 schreef Morpheus2002 het volgende:
Opgeschoond. Geen nutteloze Ajax <-> Feyenoord discussie hier.
Feliciteer je mij wel?quote:Op donderdag 12 april 2012 12:40 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Thanks.
Nogmaals, iedereen hier gefeliciteerd behalve Scorpie, HeatWave en nog wat debielen die ik vast zal vergeten.
En Ajacied422 en Steven'tje, jullie in het speciaal.O en GGMM en Jojoortje maar dat is slijmen bij de mods
.
Gefeliciteerd met het puntje.. Meer zat er niet in voor feyenoord.. Minder welquote:Op donderdag 12 april 2012 12:40 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Thanks.
Nogmaals, iedereen hier gefeliciteerd behalve Scorpie, HeatWave en nog wat debielen die ik vast zal vergeten.
En Ajacied422 en Steven'tje, jullie in het speciaal.O en GGMM en Jojoortje maar dat is slijmen bij de mods
.
quote:Op donderdag 12 april 2012 12:02 schreef Scorpie het volgende:
Beste, mooiste en grootste club van Nederland en EuropaAjax
niemand die ooit ook maar in de buurt zal komen van ons
Ajax gelegenheid supportersquote:Op donderdag 12 april 2012 12:53 schreef The_Groove het volgende:
Goh waar komen al deze users ineens vandaan...We kunnen weer kampioen worden en ineens zijn ze daar weer.
Volgende keer als we weer 5e staan komen jullie dan ook ? :p
Toen was ik er al, maar ben hier nogal sporadisch door mijn drukke rest van mijn leven.quote:Op donderdag 12 april 2012 12:53 schreef The_Groove het volgende:
Goh waar komen al deze users ineens vandaan...We kunnen weer kampioen worden en ineens zijn ze daar weer.
Respect voor deze manquote:Op donderdag 12 april 2012 12:53 schreef The_Groove het volgende:
Nee, ik vind het niet erg dát ze komen maar de manier hoe ze zich profileren vind ik jammer.quote:Op donderdag 12 april 2012 12:55 schreef honkeytonk het volgende:
Zullen we een toelatingstest voor dit topic gaan bedenken?
Ik volg dit topic sinds ik weer actief ben op fok, dus als het ook naar mij is gericht kan je de kenker krijgenquote:Op donderdag 12 april 2012 12:53 schreef The_Groove het volgende:
Je hebt net een mede-Ajacied de kenker toegewenst. Goed bezig.quote:Op donderdag 12 april 2012 12:59 schreef Sala-adin het volgende:
[..]
Ik volg dit topic sinds ik weer actief ben op fok, dus als het ook naar mij is gericht kan je de kenker krijgen
Leren lezen. Goed bezigquote:Op donderdag 12 april 2012 13:00 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Je hebt net een mede-Ajacied de kenker toegewenst. Goed bezig.
Jouw zie ik vaker voorbij komen hoor. Het is op niemand specifiek gericht vond het alleen een trend dat users die nooit komen ineens Ajacied zijnquote:Op donderdag 12 april 2012 12:59 schreef Sala-adin het volgende:
[..]
Ik volg dit topic sinds ik weer actief ben op fok, dus als het ook naar mij is gericht kan je de kenker krijgen
Okquote:Op donderdag 12 april 2012 13:01 schreef The_Groove het volgende:
[..]
Jouw zie ik vaker voorbij komen hoor. Het is op niemand specifiek gericht vond het alleen een trend dat users die nooit komen ineens Ajacied zijn
Aan jou heeft sowieso iedereen een hekel, maar goed dat je je aangesproken voeltquote:Op donderdag 12 april 2012 12:59 schreef Sala-adin het volgende:
[..]
Ik ben dat wel gewendquote:Op donderdag 12 april 2012 13:01 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Aan jou heeft sowieso iedereen een hekel, maar goed dat je je aangesproken voelt
Ik zat hier al toen jij het woord Fok nog niet kendequote:Op donderdag 12 april 2012 12:53 schreef The_Groove het volgende:
Dat was 1,5jaar terug ofzo manquote:Op donderdag 12 april 2012 13:03 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ik zat hier al toen jij het woord Fok nog niet kendeik heb de Grote Danny Rel en de Oprichting van het Voetbal Forum Dat Niet Genoemd mag worden meegemaakt.
Dit dusquote:Op donderdag 12 april 2012 13:04 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Dat was 1,5jaar terug ofzo man
Gast...wie zegt dat dit mijn eerste account is! Zat hier al in 2006 man.quote:Op donderdag 12 april 2012 13:03 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ik zat hier al toen jij het woord Fok nog niet kendeik heb de Grote Danny Rel en de Oprichting van het Voetbal Forum Dat Niet Genoemd mag worden meegemaakt.
Ik denk inderdaad dat driekwart van dit topic dat nog mee heeft gemaaktquote:Op donderdag 12 april 2012 13:04 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Laten we hopen van nietquote:Op donderdag 12 april 2012 13:06 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
Gaan we trouwens nu echt "JONGUH, IK ZIT AL ZOLANG IN DIT TOPIC OP FOK, IK BEN EEN ECHTE AJACIED" wedstrijdjes houden?
Ook onzin en ik ben Amsterdammerquote:Op donderdag 12 april 2012 13:06 schreef CoolStoryBro het volgende:
Zoiezo kunnen alleen mensen die in Amsterdam geboren zijn zichzelf ajacied noemen. De rest zijn allemaal fakers/wannabees
het is sowiesoquote:Op donderdag 12 april 2012 13:06 schreef CoolStoryBro het volgende:
Zoiezo kunnen alleen mensen die in Amsterdam geboren zijn zichzelf ajacied noemen. De rest zijn allemaal fakers/wannabees
Woow, wacht even, dus als je er niet bent geboren, maar je gaat vaak naar wedstrijden, mist geen enkele wedstrijd op TV, en gaat je hart veel sneller slaan als er iets gebeurd op't veld, dan ben je geen Ajacied?quote:Op donderdag 12 april 2012 13:06 schreef CoolStoryBro het volgende:
Dat hoeft hij toch niet te weten?quote:Op donderdag 12 april 2012 13:04 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Koel verhaal, broeder.quote:Op donderdag 12 april 2012 13:06 schreef CoolStoryBro het volgende:
quote:Op donderdag 12 april 2012 13:06 schreef CoolStoryBro het volgende:
Jongen, ik zit hier al 8 jaar, ik ben een echte Ajaciedquote:Op donderdag 12 april 2012 13:06 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
Gaan we trouwens nu echt "JONGUH, IK ZIT AL ZOLANG IN DIT TOPIC OP FOK, IK BEN EEN ECHTE AJACIED" wedstrijdjes houden?
Ik ben ook anti-Ajax hoor ik net.quote:Op donderdag 12 april 2012 13:08 schreef honkeytonk het volgende:
Jongens, ik ben er net achter gekomen dat ik absoluut géén Ajacied ben.
Weten we HMF, weten wequote:Op donderdag 12 april 2012 13:09 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Jongen, ik zit hier al 8 jaar, ik ben een echte Ajacied
Zullen wij saampjes een nieuwe reeks beginnen?quote:
Ja, van jou wisten we dat al.quote:Op donderdag 12 april 2012 13:09 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Jongen, ik zit hier al 8 jaar, ik ben een echte Ajacied
Je hebt Heracles toch ook nog ?quote:Op donderdag 12 april 2012 13:09 schreef honkeytonk het volgende:
Heb ik al die jaren tegen mijzelf gelogen![]()
Ik kan dus helemaal geen Ajacied worden? Betekent dat ik in Twente ben geboren dat ik dan voor fc mazzel ben, automatisch?
De niet Ajax Ajacieden?quote:Op donderdag 12 april 2012 13:10 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Zullen wij saampjes een nieuwe reeks beginnen?
Het Ajax topic voor mensen die eigenlijk geen Ajacied zijn omdat ze er niet zijn geboren maar wel de club aanmoedigen?
Heeuh, fc zwollequote:Op donderdag 12 april 2012 13:10 schreef The_Groove het volgende:
[..]
Je hebt Heracles toch ook nog ?
Ja, met een Ajax pyjama aan.quote:Op donderdag 12 april 2012 13:10 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Zullen wij saampjes een nieuwe reeks beginnen?
Het Ajax topic voor mensen die eigenlijk geen Ajacied zijn omdat ze er niet zijn geboren maar wel de club aanmoedigen?
beren pyjama ftwquote:
dit dusquote:Op donderdag 12 april 2012 13:17 schreef Tarado het volgende:
Als er alleen maar Amsterdammers naar Ajax zouden gaan was de Arena nooit gebouwd en zaten er gemiddeld 10.000 man in de Meer
Ja, is het officieel nu?quote:Op donderdag 12 april 2012 13:22 schreef Tyron het volgende:
Siem de Jong en Eriksen [ afbeelding ]
Heerlijk koppeltje.
Heb je de trouwfoto's niet gezien dan? was al twee weken terug of zo.quote:
Had dus nog kut kunnen aflopen voor de supportersquote:Ajax-fans komen goed weg in Friese vuurzee
In het vak van de Ajax-supporters ging het woensdagavond maar net goed met een uit de hand gelopen sfeeractie. Bengaals vuur zorgde voor een gevaarlijke situatie.
Voor de aftrap van het duel tussen sc Heerenveen en Ajax (0-5) staken de Amsterdamse fans fakkels af. Omdat dit onder een groot spandoek gebeurde, vatte een gedeelte daarvan vlam, noteert het Algemeen Dagblad.
Uiteindelijk belandde het brandende doek in de gracht, hetgeen een behoorlijke rookontwikkeling op gang bracht. De stewards van Heerenveen en Ajax kregen het vuur onder controle. Vermoedelijk wordt Ajax stevig beboet voor het incident.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En toch mis ik deze.
Je bent ook niet helemaal 100 als je Bengaals vuurwerk gaat afsteken onder een spandoekquote:Op donderdag 12 april 2012 13:30 schreef Nick-GizMo het volgende:
wtf
[..]
Had dus nog kut kunnen aflopen voor de supporters
quote:Op donderdag 12 april 2012 13:37 schreef honkeytonk het volgende:
Demy en Urby mis ik absoluut niet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En toch mis ik deze.So confused when you're lost in the groove
Meestal zijn die doeken afgestikt zodat ze niet fikken, hier dus nietquote:Op donderdag 12 april 2012 13:37 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Je bent ook niet helemaal 100 als je Bengaals vuurwerk gaat afsteken onder een spandoek
Ik Demy een heel klein beetje, Urby best welquote:Op donderdag 12 april 2012 13:38 schreef The_Groove het volgende:
[..]
Demy en Urby mis ik absoluut niet.
Anita is de betere versie van Demy.quote:Op donderdag 12 april 2012 13:38 schreef The_Groove het volgende:
[..]
Nee, Anita is beter als de Zeeuw en Urby was te wisselvallig. Verder was Urby wel een echte Ajacied natuurlijk.quote:Op donderdag 12 april 2012 13:38 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Ik Demy een heel klein beetje, Urby best wel
quote:Op donderdag 12 april 2012 13:06 schreef CoolStoryBro het volgende:
Yup, Urby is een prima kerel en mag van mij over 5 jaar terugkomen ofzo. Anitaquote:Op donderdag 12 april 2012 13:39 schreef Tyron het volgende:
[..]
Nee, Anita is beter als de Zeeuw en Urby was te wisselvallig. Verder was Urby wel een echte Ajacied natuurlijk.
Telstar.quote:Op donderdag 12 april 2012 13:40 schreef J2T het volgende:
En als je uit Huizen(Noord-Holland) komt? Voor wie moet ik zijn nu :-(
Traditioneel een zaterdagclub, daar mag je zondag toch niet naar buiten?quote:Op donderdag 12 april 2012 13:40 schreef J2T het volgende:
En als je uit Huizen(Noord-Holland) komt? Voor wie moet ik zijn nu :-(
Dat lag meer aan de trainer dan aan Urby, kijk hoe goed hij het nu doet bij ACquote:Op donderdag 12 april 2012 13:39 schreef Tyron het volgende:
[..]
Nee, Anita is beter als de Zeeuw en Urby was te wisselvallig. Verder was Urby wel een echte Ajacied natuurlijk.
Ja meestal op nummer 10. Maar daar hebben wij toch wel altijd goede spelers staan.quote:Op donderdag 12 april 2012 13:41 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Dat lag meer aan de trainer dan aan Urby, kijk hoe goed hij het nu doet bij AC
Ik doe meequote:Op donderdag 12 april 2012 13:47 schreef Helpmefok het volgende:
Wat zeggen jullie ervan als we even massaal het PSV topic ingaan om daar de mensen wat dieper de put in te praten?
Kan dat dan? Nog dieperquote:Op donderdag 12 april 2012 13:47 schreef Helpmefok het volgende:
Wat zeggen jullie ervan als we even massaal het PSV topic ingaan om daar de mensen wat dieper de put in te praten?
quote:Op donderdag 12 april 2012 13:47 schreef Helpmefok het volgende:
Inderdaad. Demy was alleen in het begin goed, toen hij net overkwam van AZ. Urby was elke week weer genieten met enkele kansloze actiesquote:Op donderdag 12 april 2012 13:38 schreef The_Groove het volgende:
[..]
Ontslagquote:Op donderdag 12 april 2012 13:48 schreef Helpmefok het volgende:
Nu dan maar even?
bingokaart:
Subsidieclub
Rutten
Cocu
40 miljoen
30 miljoen
27 miljoen
Strootman
Grindkoptegelhoofd
Blamage
Schande
Herdgang
Nog meer opties?
kampioenswedstrijdquote:Op donderdag 12 april 2012 13:48 schreef Helpmefok het volgende:
Nu dan maar even?
bingokaart:
Subsidieclub
Rutten
Cocu
40 miljoen
30 miljoen
27 miljoen
Strootman
Grindkoptegelhoofd
Blamage
Schande
Herdgang
Nog meer opties?
Geen vCLquote:
Cocu betekend in het frans Cuckoldquote:Op donderdag 12 april 2012 13:51 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Geen vCL
Helemaal niets in Eindhoven
Geen collectief
Kopen-kopen-kopen-net-als-real-en-city-ls-niet-winnen-winnen-winnen
Gemeente Eindhoven heeft PSV 40 miljoen gegeven (officieel voor het verkoop van grond maar...quote:Op donderdag 12 april 2012 13:53 schreef honkeytonk het volgende:
Hoe komt iedereen aan die 40 of 30 miljoen?
Ik kom maar op:
Wijnaldum : 5
Matavz: Max tot 6
Stroot+Mertens: 13
Tyton: 2,5
Derijck: 0,75
Dan kom ik uit op 27,25![]()
Niet eens in de buurt van 40 miljoen
Ooh zoquote:Op donderdag 12 april 2012 13:54 schreef The_Groove het volgende:
[..]
Gemeente Eindhoven heeft PSV 40 miljoen gegeven (officieel voor het verkoop van grond maar...![]()
![]()
)
Met het WK98 in Frankrijk noemde de Franse commentators hem ''Coco''. True story.quote:Op donderdag 12 april 2012 13:53 schreef The_Groove het volgende:
[..]
Cocu betekend in het frans Cuckold
(A cuckold is a man whose wife is not sexually exclusive with him)
Daarom weet ik het ookquote:Op donderdag 12 april 2012 13:59 schreef J2T het volgende:
[..]
Met het WK98 in Frankrijk noemde de Franse commentators hem ''Coco''. True story.
Gewoon zieken.quote:Op donderdag 12 april 2012 13:53 schreef honkeytonk het volgende:
Hoe komt iedereen aan die 40 of 30 miljoen?
Ik kom maar op:
Wijnaldum : 5
Matavz: Max tot 6
Stroot+Mertens: 13
Tyton: 2,5
Derijck: 0,75
Dan kom ik uit op 27,25![]()
Niet eens in de buurt van 40 miljoen
Terwijl je het zo ondoorzichtig doet! Trappen we er potverdrie allemaal met open oogjes in, jij doerak!! Hihi.quote:
quote:De koppositie van Ajax op dit moment bewijst nog maar eens dat de glazen bol van Johan Cruijff hem geniaal maakt. Het verhaal van de koppositie is al decennialang bezig en alle feiten wijzen erop dat de invloed van de tijd van Cruijff in Barcelona cruciaal is, zowel bij Ajax als bij de concurrentie. De eredivisie wordt geleid door ex-Barcelona-spelers en die spelen allemaal een cruciale rol.
Rond de winterstop was iedereen het erover eens, Ajax zou geen kampioen worden dit jaar. De blessurelijst werd steeds groter, het spel zag er mede daarom niet uit en zelfs Frank de Boer stond onder druk dankzij de prestaties.
Gelukkig voor Ajax heeft Cruijff het allemaal zien aankomen. Door al vroeg in het seizoen ruzie te maken met de andere commissarissen werd de aandacht volledig van het veld naar het kantoor verplaatst. Toen deze soap niet meer genoeg aandacht trok kwam heel 'toevallig' Van Gaal langs om het vuurtje weer op te stoken. Door deze onrust kon De Boer in alle rust verder werken aan de inhaalrace op de andere clubs, die zoals we nu weten erg succesvol is gebleken.
Een zeer opvallende rol in dit verhaal is weggelegd voor Ronald Koeman, toevallig speler van Barcelona onder Cruijff. Koeman verricht dit seizoen als trainer/coach een wereldprestatie met Feyenoord. Na het rampseizoen van vorig jaar doet Feyenoord weer volop mee om de bovenste plaatsen en dit is voor een groot deel te danken aan Sneeuwvlokje. Tegen alle clubs uit de topzes heeft Feyenoord punten gepakt en dit komt Ajax op het eind bijzonder goed uit.
Een andere opvallende naam in dit complot is Phillip Cocu. Alle kenners waren er voor het seizoen over eens dat PSV met dit materiaal kampioen moest worden, maar op het moment staan ze op een teleurstellende vierde plek. Onder Fred Rutten werden er veel punten verloren maar dat was ook logisch, de druk van binnenuit bij de club was enorm.
PSV moest kampioen worden en als het niet met deze trainer kon, dan hadden ze de gewenste opvolger al klaar staan in de persoon van Cocu. Als Cocu niet zou willen dan had PSV nog een opvallende naam klaar staan, u raadt het al, Louis van Gaal. Na een paar verliespartijen gevolgd door dit nieuws was de chaos compleet binnen de normaal zo rustige Brabantse club.
Een paar wedstrijden na het ontslag van Rutten was het de wedstrijd tussen PSV (Cocu) en Ajax (De Boer), maar mede door de instelling waarmee Cocu zijn ploeg de wedstrijd instuurde was er nooit sprake van een wedstrijd en profiteerde De Boer dankbaar. Ajax deed weer mee.
Al deze feiten wijzen erop dat Cruijff nog genialer is dan we al dachten. Hij heeft tientallen jaren geleden deze competitie al beïnvloed en zal dit waarschijnlijk vaker gaan doen. Dit plan is dus in zijn tijd in Barcelona al gemaakt en net als zijn voetbalkwaliteiten zijn de ideeën van de verlosser onbegrijpelijk geniaal. Je gaat het pas zien als je het door hebt.
quote:Op woensdag 28 december 2011 03:11 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Als selectie van PSV fit blijft, dan kan niemand van PSV winnen. Met Rutten twijfel ik gewoon bij elke wedstrijd, maar om eerlijk te zijn hebben we bij alle toppers wel pech gehad.
Tegen AZ niet gegeven penal.
Tegen Ajax hadden we ongeluk met Tyton.
Tegen Twente gegeven rode kaart.
Wat ik hiermee bedoel is, dat fit blijven niet de enige factor is. Scheidsrechters en soms geluk spelen ook veel mee.
Zoals het nu uitziet, dan is PSV titelkandidaat nummer 1.
Goeie crosspost, man. Super. Doe hem anders ook ff in het Feyenoord topic. Heb je ze allemaal gehad, of niet?quote:
Nee, vond deze 2 topic's alleen relevant.quote:Op donderdag 12 april 2012 14:16 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Goeie crosspost, man. Super. Doe hem anders ook ff in het Feyenoord topic. Heb je ze allemaal gehad, of niet?
Tja maar al ga je van mij posts terug zoeken van die tijd is het alleen maar emotioneel geblér.quote:
Wat een helden verhaalquote:Op donderdag 12 april 2012 14:17 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Wat een belachelijk dom verhaal.
Ja maar PSV'rs uitlachen is leuk.quote:Op donderdag 12 april 2012 14:18 schreef TakAFCA het volgende:
[..]
Tja maar al ga je van mij posts terug zoeken van die tijd is het alleen maar emotioneel geblér.
Post je hem ook in het PSV topic?quote:Op donderdag 12 april 2012 14:19 schreef honkeytonk het volgende:
http://www.nusport.nl/ere(...)negatief-record.html
![]()
![]()
Cocuquote:Op donderdag 12 april 2012 14:19 schreef honkeytonk het volgende:
http://www.nusport.nl/ere(...)negatief-record.html
![]()
![]()
Cocu en McClaren maken ons kampioenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als wij kampioen zijn dan ga ik een hele mooie kaart maken met al onze namen erop en dan stuur ik die naar Ajax.
Manolevquote:Op donderdag 12 april 2012 13:48 schreef Helpmefok het volgende:
Nu dan maar even?
bingokaart:
Subsidieclub
Rutten
Cocu
40 miljoen
30 miljoen
27 miljoen
Strootman
Grindkoptegelhoofd
Blamage
Schande
Herdgang
Nog meer opties?
quote:Op donderdag 12 april 2012 14:23 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Cocu en McClaren maken ons kampioen
Don't worry about a thing,SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als wij kampioen zijn dan ga ik een hele mooie kaart maken met al onze namen erop en dan stuur ik die naar Ajax.
Cause every little thing gonna be all right.
Singin': "Don't worry about a thing,
Cause every little thing gonna be all right!"
quote:Op donderdag 12 april 2012 14:23 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Cocu en McClaren maken ons kampioen
De Boer:"we willen graag het kleuterklasje van Fok! bedanken dat ze deze hele mooie kaart voor ons in elkaar hebben geknutseld. Heel goed gedaan hoor jongetjes en meisjes!"SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als wij kampioen zijn dan ga ik een hele mooie kaart maken met al onze namen erop en dan stuur ik die naar Ajax.mijn klomp is gebroken.
JAALLAAALLAAA Ajax!
Mogen we dan ook een knuffel van ome de Boer?quote:Op donderdag 12 april 2012 14:29 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
De Boer:"we willen graag het kleuterklasje van Fok! bedanken dat ze deze hele mooie kaart voor ons in elkaar hebben geknutseld. Heel goed gedaan hoor jongetjes en meisjes!"
Als pasen en pinksteren op één dag vallen ja.quote:Op donderdag 12 april 2012 14:31 schreef BrokenArrow het volgende:
Ik denk dat PSV nog wel kampioen kan worden
PSV moet je niet onderschatten. Ze hebben de sterke selectie van Nederland.quote:Op donderdag 12 april 2012 14:32 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Als pasen en pinksteren op één dag vallen ja.
Zelfs hun volleybalteam staat 8e ofzo...quote:Op donderdag 12 april 2012 14:31 schreef BrokenArrow het volgende:
Ik denk dat PSV nog wel kampioen kan worden
Ooit tegen het PSV cricket team gespeeld..quote:Op donderdag 12 april 2012 14:34 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Zelfs hun volleybalteam staat 8e ofzo...
Leuk nummer!quote:
PSV heeft een cricket team? echt?quote:Op donderdag 12 april 2012 14:35 schreef The_Groove het volgende:
[..]
Ooit tegen het PSV cricket team gespeeld..
Allemaal geimporteerde dudes uit India.
Kut club.
Tuurlijk, heeft niets met de voetbal club te maken maar wel met Philipsquote:Op donderdag 12 april 2012 14:36 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
PSV heeft een cricket team? echt?
5e want Heereveen heeft een tantoe moeilijk programma. En missen hun 1e wereldkeeper de volgende wedstrijd.quote:Op donderdag 12 april 2012 14:36 schreef Tyron het volgende:
Nee, even zonder dollen. Plek 5/6 voor PSV lijkt me realistisch.
Doe maar gewoon Koppers!quote:Op donderdag 12 april 2012 14:45 schreef Catch22- het volgende:
Dijks is linksback toch?
dan kunnen we volgend jaar met Van Rhijn - Alderweireld - Boilesen - Dijks spelen toch?
Nadeel; beetje jong en 2 rechtspoten in het centrum. Blind achter de hand.
Koppers kan aardig verdedigen maar is niet een 'moderne' back (Ik walg nu even van mezelf)quote:Op donderdag 12 april 2012 14:46 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Doe maar gewoon Koppers!
Ik vond hem erg sterk spelen de keren dat ie mee deed
Lekker boeiendquote:Op donderdag 12 april 2012 14:54 schreef The_Groove het volgende:
[..]
Koppers kan aardig verdedigen maar is niet een 'moderne' back (Ik walg nu even van mezelf)
vd Wiel?quote:Op donderdag 12 april 2012 14:56 schreef Caland het volgende:
Waar is die negert trouwens opeens gebleven, ook een back. Dat was toch best een groot talent in de jeugd.
Ligeon - die mag nog even een tijdje met de A1/jong Ajax meeballen.quote:Op donderdag 12 april 2012 14:56 schreef Caland het volgende:
Waar is die negert trouwens opeens gebleven, ook een back. Dat was toch best een groot talent in de jeugd.
Geen directe druk meer ?quote:Op donderdag 12 april 2012 14:56 schreef davihaa het volgende:
Hoe komt het trouwens dat Blind ineens als zijn vader speelt?
Ligeon komt er vanzelf welquote:Op donderdag 12 april 2012 15:00 schreef The_Groove het volgende:
[..]
Ligeon - die mag nog even een tijdje met de A1/jong Ajax meeballen.
Moet sowieso fysiek nog groeien.
Precies, en op dit moment natuurlijk voorbij gelopen door van Rhijn.quote:Op donderdag 12 april 2012 15:02 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ligeon komt er vanzelf wel
Misschien een jaartje ergens ervaring op doen
Alleen jammer dat er op dit moment gewoon geen echte aanvallende toppers doorbrekenquote:Op donderdag 12 april 2012 15:05 schreef The_Groove het volgende:
[..]
Precies, en op dit moment natuurlijk voorbij gelopen door van Rhijn.
Wat een baas is dat toch
Ha, 2001!quote:Op donderdag 12 april 2012 13:05 schreef The_Groove het volgende:
[..]
Gast...wie zegt dat dit mijn eerste account is! Zat hier al in 2006 man.
Zeker. En in de 2e helft nog 8.quote:Op donderdag 12 april 2012 15:12 schreef Tyron het volgende:
[..]
En natuurlijk een cleansheet.
[ afbeelding ]
Denk dat hij samen met Enoh een grapje heeft uitgehaald bij Dmitri.quote:Op donderdag 12 april 2012 15:17 schreef Ajacied422 het volgende:
[ afbeelding ]
Goalbeinn heeft iets stiekems gedaan?
quote:De viering van de landstitel van Ajax vorig seizoen verliep niet zonder slag of stoot. Op het Museumplein, waar meer dan 100.000 Ajacieden de dertigste landstitel vierden, kwam het tot ongeregeldheden en dat deed de club en de gemeente Amsterdam besluiten eventuele festiviteiten van dit seizoen te verplaatsen richting de ArenA. Er is echter een probleem: Ajax wordt mogelijk kampioen op 29 april, tegen FC Twente.
“Een klein rampscenario”, tekent De Telegraaf op uit de mond van burgermeester Eberhard van der Laan. Die avond viert Amsterdam namelijk Koninginnenacht en een dag later is het Koninginnedag. De politie is dan al veel mankracht kwijt om die festiviteiten in goede banen te leiden.
Van der Laan benadrukt dat het nog maar de vraag is of Ajax zich dan al tot kampioen kroont. “Zo slecht is de concurrentie niet volgens mij”, om er aan toe te voegen dat de voorbereidingen op een eventueel feest al in volle gang zijn. “Want een van de lessen uit het verleden is dat als je te laat begint, je in de problemen komt.”
Altijd mooi als supporters dit doen maar om er dan fakkels onder aan te steken is levensgevaarlijkquote:
quote:Op donderdag 12 april 2012 15:20 schreef HeatWave het volgende:
God, ik word er bloednerveus van dit mateloos optimisme.
Hij ging ook in de fik.quote:Op donderdag 12 april 2012 15:21 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Altijd mooi als supporters dit doen maar om er dan fakkels onder aan te steken is levensgevaarlijk
Joh, accepteer het nou. Tussen 29 april en 6 mei kunnen we de schaal verwelkomenquote:Op donderdag 12 april 2012 15:20 schreef HeatWave het volgende:
Ik deel dat gevoel, maar ga gewoon mee in het optimisme.quote:Op donderdag 12 april 2012 15:20 schreef HeatWave het volgende:
Verliezen van Groningenquote:Op donderdag 12 april 2012 15:22 schreef honkeytonk het volgende:
Zul je zien dat we verliezen van Groningen én van Twente
Kan niet meer man. We kunnen niet verliezen. Kennen we niet. Doen we niet. Zullen we niet. Willen we niet. Mogen we niet. Gaan we niet.quote:Op donderdag 12 april 2012 15:22 schreef honkeytonk het volgende:
Zul je zien dat we verliezen van Groningen én van Twente
Ik wil wel, maar ik heb teveel meegemaakt de laatste jarenquote:Op donderdag 12 april 2012 15:22 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Joh, accepteer het nou. Tussen 29 april en 6 mei kunnen we de schaal verwelkomen
In Groningen was't volgens mij 1-0 door een penalty. Kan best dusquote:Op donderdag 12 april 2012 15:23 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Verliezen van Groningen. Dat hoopje is zo tam man.
Groningen won thuis van Feyenoord, PSV en speelde gelijk tegen twentequote:Op donderdag 12 april 2012 15:24 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
In Groningen was't volgens mij 1-0 door een penalty. Kan best dus
die weet dat heus wel gezien het interview met eredivisie livequote:Op donderdag 12 april 2012 15:25 schreef honkeytonk het volgende:
Dan maar hopen dat de Boer de spelers een beetje bij de les laat blijven.
niks mis met ritmoquote:Op donderdag 12 april 2012 15:26 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Straks keert Ritmo terug met een positieve bui.. alles kan.
Guidetti reageerde gisteren zo op mij:quote:Op donderdag 12 april 2012 15:26 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Straks keert Ritmo terug met een positieve bui.. alles kan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |