Tuurlijk, heeft niets met de voetbal club te maken maar wel met Philipsquote:Op donderdag 12 april 2012 14:36 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
PSV heeft een cricket team? echt?
5e want Heereveen heeft een tantoe moeilijk programma. En missen hun 1e wereldkeeper de volgende wedstrijd.quote:Op donderdag 12 april 2012 14:36 schreef Tyron het volgende:
Nee, even zonder dollen. Plek 5/6 voor PSV lijkt me realistisch.
Doe maar gewoon Koppers!quote:Op donderdag 12 april 2012 14:45 schreef Catch22- het volgende:
Dijks is linksback toch?
dan kunnen we volgend jaar met Van Rhijn - Alderweireld - Boilesen - Dijks spelen toch?
Nadeel; beetje jong en 2 rechtspoten in het centrum. Blind achter de hand.
Koppers kan aardig verdedigen maar is niet een 'moderne' back (Ik walg nu even van mezelf)quote:Op donderdag 12 april 2012 14:46 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Doe maar gewoon Koppers!
Ik vond hem erg sterk spelen de keren dat ie mee deed
Lekker boeiendquote:Op donderdag 12 april 2012 14:54 schreef The_Groove het volgende:
[..]
Koppers kan aardig verdedigen maar is niet een 'moderne' back (Ik walg nu even van mezelf)
vd Wiel?quote:Op donderdag 12 april 2012 14:56 schreef Caland het volgende:
Waar is die negert trouwens opeens gebleven, ook een back. Dat was toch best een groot talent in de jeugd.
Ligeon - die mag nog even een tijdje met de A1/jong Ajax meeballen.quote:Op donderdag 12 april 2012 14:56 schreef Caland het volgende:
Waar is die negert trouwens opeens gebleven, ook een back. Dat was toch best een groot talent in de jeugd.
Geen directe druk meer ?quote:Op donderdag 12 april 2012 14:56 schreef davihaa het volgende:
Hoe komt het trouwens dat Blind ineens als zijn vader speelt?
Ligeon komt er vanzelf welquote:Op donderdag 12 april 2012 15:00 schreef The_Groove het volgende:
[..]
Ligeon - die mag nog even een tijdje met de A1/jong Ajax meeballen.
Moet sowieso fysiek nog groeien.
Precies, en op dit moment natuurlijk voorbij gelopen door van Rhijn.quote:Op donderdag 12 april 2012 15:02 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ligeon komt er vanzelf wel
Misschien een jaartje ergens ervaring op doen
Alleen jammer dat er op dit moment gewoon geen echte aanvallende toppers doorbrekenquote:Op donderdag 12 april 2012 15:05 schreef The_Groove het volgende:
[..]
Precies, en op dit moment natuurlijk voorbij gelopen door van Rhijn.
Wat een baas is dat toch
Ha, 2001!quote:Op donderdag 12 april 2012 13:05 schreef The_Groove het volgende:
[..]
Gast...wie zegt dat dit mijn eerste account is! Zat hier al in 2006 man.
Zeker. En in de 2e helft nog 8.quote:Op donderdag 12 april 2012 15:12 schreef Tyron het volgende:
[..]
En natuurlijk een cleansheet.
[ afbeelding ]
Denk dat hij samen met Enoh een grapje heeft uitgehaald bij Dmitri.quote:Op donderdag 12 april 2012 15:17 schreef Ajacied422 het volgende:
[ afbeelding ]
Goalbeinn heeft iets stiekems gedaan?
quote:De viering van de landstitel van Ajax vorig seizoen verliep niet zonder slag of stoot. Op het Museumplein, waar meer dan 100.000 Ajacieden de dertigste landstitel vierden, kwam het tot ongeregeldheden en dat deed de club en de gemeente Amsterdam besluiten eventuele festiviteiten van dit seizoen te verplaatsen richting de ArenA. Er is echter een probleem: Ajax wordt mogelijk kampioen op 29 april, tegen FC Twente.
“Een klein rampscenario”, tekent De Telegraaf op uit de mond van burgermeester Eberhard van der Laan. Die avond viert Amsterdam namelijk Koninginnenacht en een dag later is het Koninginnedag. De politie is dan al veel mankracht kwijt om die festiviteiten in goede banen te leiden.
Van der Laan benadrukt dat het nog maar de vraag is of Ajax zich dan al tot kampioen kroont. “Zo slecht is de concurrentie niet volgens mij”, om er aan toe te voegen dat de voorbereidingen op een eventueel feest al in volle gang zijn. “Want een van de lessen uit het verleden is dat als je te laat begint, je in de problemen komt.”
Altijd mooi als supporters dit doen maar om er dan fakkels onder aan te steken is levensgevaarlijkquote:
quote:Op donderdag 12 april 2012 15:20 schreef HeatWave het volgende:
God, ik word er bloednerveus van dit mateloos optimisme.
Hij ging ook in de fik.quote:Op donderdag 12 april 2012 15:21 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Altijd mooi als supporters dit doen maar om er dan fakkels onder aan te steken is levensgevaarlijk
Joh, accepteer het nou. Tussen 29 april en 6 mei kunnen we de schaal verwelkomenquote:Op donderdag 12 april 2012 15:20 schreef HeatWave het volgende:
Ik deel dat gevoel, maar ga gewoon mee in het optimisme.quote:Op donderdag 12 april 2012 15:20 schreef HeatWave het volgende:
Verliezen van Groningenquote:Op donderdag 12 april 2012 15:22 schreef honkeytonk het volgende:
Zul je zien dat we verliezen van Groningen én van Twente
Kan niet meer man. We kunnen niet verliezen. Kennen we niet. Doen we niet. Zullen we niet. Willen we niet. Mogen we niet. Gaan we niet.quote:Op donderdag 12 april 2012 15:22 schreef honkeytonk het volgende:
Zul je zien dat we verliezen van Groningen én van Twente
Ik wil wel, maar ik heb teveel meegemaakt de laatste jarenquote:Op donderdag 12 april 2012 15:22 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Joh, accepteer het nou. Tussen 29 april en 6 mei kunnen we de schaal verwelkomen
In Groningen was't volgens mij 1-0 door een penalty. Kan best dusquote:Op donderdag 12 april 2012 15:23 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Verliezen van Groningen. Dat hoopje is zo tam man.
Groningen won thuis van Feyenoord, PSV en speelde gelijk tegen twentequote:Op donderdag 12 april 2012 15:24 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
In Groningen was't volgens mij 1-0 door een penalty. Kan best dus
die weet dat heus wel gezien het interview met eredivisie livequote:Op donderdag 12 april 2012 15:25 schreef honkeytonk het volgende:
Dan maar hopen dat de Boer de spelers een beetje bij de les laat blijven.
niks mis met ritmoquote:Op donderdag 12 april 2012 15:26 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Straks keert Ritmo terug met een positieve bui.. alles kan.
Guidetti reageerde gisteren zo op mij:quote:Op donderdag 12 april 2012 15:26 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Straks keert Ritmo terug met een positieve bui.. alles kan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |