Wat een helden verhaalquote:Op donderdag 12 april 2012 14:17 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Wat een belachelijk dom verhaal.
Ja maar PSV'rs uitlachen is leuk.quote:Op donderdag 12 april 2012 14:18 schreef TakAFCA het volgende:
[..]
Tja maar al ga je van mij posts terug zoeken van die tijd is het alleen maar emotioneel geblér.
Post je hem ook in het PSV topic?quote:Op donderdag 12 april 2012 14:19 schreef honkeytonk het volgende:
http://www.nusport.nl/ere(...)negatief-record.html
![]()
![]()
Cocuquote:Op donderdag 12 april 2012 14:19 schreef honkeytonk het volgende:
http://www.nusport.nl/ere(...)negatief-record.html
![]()
![]()
Cocu en McClaren maken ons kampioenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als wij kampioen zijn dan ga ik een hele mooie kaart maken met al onze namen erop en dan stuur ik die naar Ajax.
Manolevquote:Op donderdag 12 april 2012 13:48 schreef Helpmefok het volgende:
Nu dan maar even?
bingokaart:
Subsidieclub
Rutten
Cocu
40 miljoen
30 miljoen
27 miljoen
Strootman
Grindkoptegelhoofd
Blamage
Schande
Herdgang
Nog meer opties?
quote:Op donderdag 12 april 2012 14:23 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Cocu en McClaren maken ons kampioen
Don't worry about a thing,SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als wij kampioen zijn dan ga ik een hele mooie kaart maken met al onze namen erop en dan stuur ik die naar Ajax.
Cause every little thing gonna be all right.
Singin': "Don't worry about a thing,
Cause every little thing gonna be all right!"
quote:Op donderdag 12 april 2012 14:23 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Cocu en McClaren maken ons kampioen
De Boer:"we willen graag het kleuterklasje van Fok! bedanken dat ze deze hele mooie kaart voor ons in elkaar hebben geknutseld. Heel goed gedaan hoor jongetjes en meisjes!"SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als wij kampioen zijn dan ga ik een hele mooie kaart maken met al onze namen erop en dan stuur ik die naar Ajax.mijn klomp is gebroken.
JAALLAAALLAAA Ajax!
Mogen we dan ook een knuffel van ome de Boer?quote:Op donderdag 12 april 2012 14:29 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
De Boer:"we willen graag het kleuterklasje van Fok! bedanken dat ze deze hele mooie kaart voor ons in elkaar hebben geknutseld. Heel goed gedaan hoor jongetjes en meisjes!"
Als pasen en pinksteren op één dag vallen ja.quote:Op donderdag 12 april 2012 14:31 schreef BrokenArrow het volgende:
Ik denk dat PSV nog wel kampioen kan worden
PSV moet je niet onderschatten. Ze hebben de sterke selectie van Nederland.quote:Op donderdag 12 april 2012 14:32 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Als pasen en pinksteren op één dag vallen ja.
Zelfs hun volleybalteam staat 8e ofzo...quote:Op donderdag 12 april 2012 14:31 schreef BrokenArrow het volgende:
Ik denk dat PSV nog wel kampioen kan worden
Ooit tegen het PSV cricket team gespeeld..quote:Op donderdag 12 april 2012 14:34 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Zelfs hun volleybalteam staat 8e ofzo...
Leuk nummer!quote:
PSV heeft een cricket team? echt?quote:Op donderdag 12 april 2012 14:35 schreef The_Groove het volgende:
[..]
Ooit tegen het PSV cricket team gespeeld..
Allemaal geimporteerde dudes uit India.
Kut club.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |