Wat een helden verhaalquote:Op donderdag 12 april 2012 14:17 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Wat een belachelijk dom verhaal.
Ja maar PSV'rs uitlachen is leuk.quote:Op donderdag 12 april 2012 14:18 schreef TakAFCA het volgende:
[..]
Tja maar al ga je van mij posts terug zoeken van die tijd is het alleen maar emotioneel geblér.
Post je hem ook in het PSV topic?quote:Op donderdag 12 april 2012 14:19 schreef honkeytonk het volgende:
http://www.nusport.nl/ere(...)negatief-record.html
![]()
![]()
Cocuquote:Op donderdag 12 april 2012 14:19 schreef honkeytonk het volgende:
http://www.nusport.nl/ere(...)negatief-record.html
![]()
![]()
Cocu en McClaren maken ons kampioenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als wij kampioen zijn dan ga ik een hele mooie kaart maken met al onze namen erop en dan stuur ik die naar Ajax.
Manolevquote:Op donderdag 12 april 2012 13:48 schreef Helpmefok het volgende:
Nu dan maar even?
bingokaart:
Subsidieclub
Rutten
Cocu
40 miljoen
30 miljoen
27 miljoen
Strootman
Grindkoptegelhoofd
Blamage
Schande
Herdgang
Nog meer opties?
quote:Op donderdag 12 april 2012 14:23 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Cocu en McClaren maken ons kampioen
Don't worry about a thing,SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als wij kampioen zijn dan ga ik een hele mooie kaart maken met al onze namen erop en dan stuur ik die naar Ajax.
Cause every little thing gonna be all right.
Singin': "Don't worry about a thing,
Cause every little thing gonna be all right!"
quote:Op donderdag 12 april 2012 14:23 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Cocu en McClaren maken ons kampioen
De Boer:"we willen graag het kleuterklasje van Fok! bedanken dat ze deze hele mooie kaart voor ons in elkaar hebben geknutseld. Heel goed gedaan hoor jongetjes en meisjes!"SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als wij kampioen zijn dan ga ik een hele mooie kaart maken met al onze namen erop en dan stuur ik die naar Ajax.mijn klomp is gebroken.
JAALLAAALLAAA Ajax!
Mogen we dan ook een knuffel van ome de Boer?quote:Op donderdag 12 april 2012 14:29 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
De Boer:"we willen graag het kleuterklasje van Fok! bedanken dat ze deze hele mooie kaart voor ons in elkaar hebben geknutseld. Heel goed gedaan hoor jongetjes en meisjes!"
Als pasen en pinksteren op één dag vallen ja.quote:Op donderdag 12 april 2012 14:31 schreef BrokenArrow het volgende:
Ik denk dat PSV nog wel kampioen kan worden
PSV moet je niet onderschatten. Ze hebben de sterke selectie van Nederland.quote:Op donderdag 12 april 2012 14:32 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Als pasen en pinksteren op één dag vallen ja.
Zelfs hun volleybalteam staat 8e ofzo...quote:Op donderdag 12 april 2012 14:31 schreef BrokenArrow het volgende:
Ik denk dat PSV nog wel kampioen kan worden
Ooit tegen het PSV cricket team gespeeld..quote:Op donderdag 12 april 2012 14:34 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Zelfs hun volleybalteam staat 8e ofzo...
Leuk nummer!quote:
PSV heeft een cricket team? echt?quote:Op donderdag 12 april 2012 14:35 schreef The_Groove het volgende:
[..]
Ooit tegen het PSV cricket team gespeeld..
Allemaal geimporteerde dudes uit India.
Kut club.
Tuurlijk, heeft niets met de voetbal club te maken maar wel met Philipsquote:Op donderdag 12 april 2012 14:36 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
PSV heeft een cricket team? echt?
5e want Heereveen heeft een tantoe moeilijk programma. En missen hun 1e wereldkeeper de volgende wedstrijd.quote:Op donderdag 12 april 2012 14:36 schreef Tyron het volgende:
Nee, even zonder dollen. Plek 5/6 voor PSV lijkt me realistisch.
Doe maar gewoon Koppers!quote:Op donderdag 12 april 2012 14:45 schreef Catch22- het volgende:
Dijks is linksback toch?
dan kunnen we volgend jaar met Van Rhijn - Alderweireld - Boilesen - Dijks spelen toch?
Nadeel; beetje jong en 2 rechtspoten in het centrum. Blind achter de hand.
Koppers kan aardig verdedigen maar is niet een 'moderne' back (Ik walg nu even van mezelf)quote:Op donderdag 12 april 2012 14:46 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Doe maar gewoon Koppers!
Ik vond hem erg sterk spelen de keren dat ie mee deed
Lekker boeiendquote:Op donderdag 12 april 2012 14:54 schreef The_Groove het volgende:
[..]
Koppers kan aardig verdedigen maar is niet een 'moderne' back (Ik walg nu even van mezelf)
vd Wiel?quote:Op donderdag 12 april 2012 14:56 schreef Caland het volgende:
Waar is die negert trouwens opeens gebleven, ook een back. Dat was toch best een groot talent in de jeugd.
Ligeon - die mag nog even een tijdje met de A1/jong Ajax meeballen.quote:Op donderdag 12 april 2012 14:56 schreef Caland het volgende:
Waar is die negert trouwens opeens gebleven, ook een back. Dat was toch best een groot talent in de jeugd.
Geen directe druk meer ?quote:Op donderdag 12 april 2012 14:56 schreef davihaa het volgende:
Hoe komt het trouwens dat Blind ineens als zijn vader speelt?
Ligeon komt er vanzelf welquote:Op donderdag 12 april 2012 15:00 schreef The_Groove het volgende:
[..]
Ligeon - die mag nog even een tijdje met de A1/jong Ajax meeballen.
Moet sowieso fysiek nog groeien.
Precies, en op dit moment natuurlijk voorbij gelopen door van Rhijn.quote:Op donderdag 12 april 2012 15:02 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ligeon komt er vanzelf wel
Misschien een jaartje ergens ervaring op doen
Alleen jammer dat er op dit moment gewoon geen echte aanvallende toppers doorbrekenquote:Op donderdag 12 april 2012 15:05 schreef The_Groove het volgende:
[..]
Precies, en op dit moment natuurlijk voorbij gelopen door van Rhijn.
Wat een baas is dat toch
Ha, 2001!quote:Op donderdag 12 april 2012 13:05 schreef The_Groove het volgende:
[..]
Gast...wie zegt dat dit mijn eerste account is! Zat hier al in 2006 man.
Zeker. En in de 2e helft nog 8.quote:Op donderdag 12 april 2012 15:12 schreef Tyron het volgende:
[..]
En natuurlijk een cleansheet.
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |