Ik vind het ook niet zo'n probleem, ook dat Immers niet trouwensquote:Op donderdag 12 april 2012 11:53 schreef J2T het volgende:
Je zag duidelijk dat Brom zich erg ongemakkelijk voelde toen. Tuurlijk, hij had Immers kunnen waarschuwen of weg kunnen lopen, maja kan gebeuren.
De een noemt het fans, de ander noemt het masochisten.quote:Op donderdag 12 april 2012 11:53 schreef Tommeke het volgende:
[..]
Elk jaar hetzelfde riedeltje:
'Feyenoord is de mooiste en grootste club van Nederland' En: 'Wij zijn veul grotere fans dan die neuzen'
Toen bij die eerste wedstrijd zong hij het 'en wie niet springt' en had hij het over 020 en dergelijke.quote:Op donderdag 12 april 2012 11:53 schreef J2T het volgende:
Je zag duidelijk dat Brom zich erg ongemakkelijk voelde toen. Tuurlijk, hij had Immers kunnen waarschuwen of weg kunnen lopen, maja kan gebeuren.
lekker op jodenjacht gaan, niks mis meequote:Op donderdag 12 april 2012 11:53 schreef J2T het volgende:
Je snapt heus wel wat ik bedoel. Ik heb het niet over wat Immers zegt, ik heb het over wat Brom deed.quote:Op donderdag 12 april 2012 11:55 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
lekker op jodenjacht gaan, niks mis mee
Is verwijtbaar inderdaadquote:Op donderdag 12 april 2012 11:55 schreef Caland het volgende:
[..]
Toen bij die eerste wedstrijd zong hij het 'en wie niet springt' en had hij het over 020 en dergelijke.
Hoe sneu ben je dan als je een verleden bij die club hebt. Het incident bij de tweede wedstrijd bereikte pas het nieuws.
Ik zie in hem een potentiële Blind, zo glad als een aal die Brom...quote:Op donderdag 12 april 2012 11:56 schreef J2T het volgende:
[..]
Je snapt heus wel wat ik bedoel. Ik heb het niet over wat Immers zegt, ik heb het over wat Brom deed.
Die wedstrijd doet er waarschijnlijk ook al niet meer toequote:Op donderdag 12 april 2012 11:57 schreef J2T het volgende:
Maja /care we gaan wel erg offtopic zo. Dat hele Vitesse kan me aan me reet roesten. Alsof we daar bang voor moeten zijn.
Wat??quote:
Blind dat is wel de "Ajacied" waar ik de grootste hekel aan heb en dat al een jaar of 18quote:Op donderdag 12 april 2012 11:58 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik zie in hem een potentiële Blind, zo glad als een aal die Brom...
quote:Op donderdag 12 april 2012 11:59 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Wat??
Man in de gouden tijd van 1940 tot 1945 speelde ik altijd buiten met de pa van v/dBrom en de opa van Immers...
Als we klaar waren met knikkeren gingen we door de straten van den haag lekker op jodenjacht, kregen we een gulden voor als we er 1 vonden
Azquote:Op donderdag 12 april 2012 12:02 schreef Scorpie het volgende:
Beste, mooiste en grootste club van Nederland en EuropaAjax
niemand die ooit ook maar in de buurt zal komen van ons
quote:Op donderdag 12 april 2012 11:59 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Wat??
Man in de gouden tijd van 1940 tot 1945 speelde ik altijd buiten met de pa van v/dBrom en de opa van Immers...
Als we klaar waren met knikkeren gingen we door de straten van den haag lekker op jodenjacht, kregen we een gulden voor als we er 1 vonden
wat??quote:
Uh?quote:Op donderdag 12 april 2012 11:34 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ik vind het mooier hoe al die gefrustreerde havenslaven daadwerkelijk dachten dat ze kans maakten op het kampioenschapdie nu heerlijk afdruipen en maar bijven roepen dat hun club het mooiste is
genieten dit.
Ik heb vast ook wel een paar keer zo iets gepostquote:Op maandag 6 februari 2012 11:31 schreef J2T het volgende:
Ik dacht serieus dat wij de komende 5 wedstrijden met gemak zouden gaan winnen. Nu ben ik bang dat we ook tegen NAC kopje onder gaan. Play-offs is het hoogst haalbare dit seizoen. Zelfs de 3e en 4e plek is geen realistische doelstelling voor dit team. Ik heb serieus nog nooit zo n dood Ajax meegemaakt.
Thanks.quote:Op donderdag 12 april 2012 12:39 schreef Morpheus2002 het volgende:
Opgeschoond. Geen nutteloze Ajax <-> Feyenoord discussie hier.
Feliciteer je mij wel?quote:Op donderdag 12 april 2012 12:40 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Thanks.
Nogmaals, iedereen hier gefeliciteerd behalve Scorpie, HeatWave en nog wat debielen die ik vast zal vergeten.
En Ajacied422 en Steven'tje, jullie in het speciaal.O en GGMM en Jojoortje maar dat is slijmen bij de mods
.
Gefeliciteerd met het puntje.. Meer zat er niet in voor feyenoord.. Minder welquote:Op donderdag 12 april 2012 12:40 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Thanks.
Nogmaals, iedereen hier gefeliciteerd behalve Scorpie, HeatWave en nog wat debielen die ik vast zal vergeten.
En Ajacied422 en Steven'tje, jullie in het speciaal.O en GGMM en Jojoortje maar dat is slijmen bij de mods
.
quote:Op donderdag 12 april 2012 12:02 schreef Scorpie het volgende:
Beste, mooiste en grootste club van Nederland en EuropaAjax
niemand die ooit ook maar in de buurt zal komen van ons
Ajax gelegenheid supportersquote:Op donderdag 12 april 2012 12:53 schreef The_Groove het volgende:
Goh waar komen al deze users ineens vandaan...We kunnen weer kampioen worden en ineens zijn ze daar weer.
Volgende keer als we weer 5e staan komen jullie dan ook ? :p
Toen was ik er al, maar ben hier nogal sporadisch door mijn drukke rest van mijn leven.quote:Op donderdag 12 april 2012 12:53 schreef The_Groove het volgende:
Goh waar komen al deze users ineens vandaan...We kunnen weer kampioen worden en ineens zijn ze daar weer.
Respect voor deze manquote:Op donderdag 12 april 2012 12:53 schreef The_Groove het volgende:
Nee, ik vind het niet erg dát ze komen maar de manier hoe ze zich profileren vind ik jammer.quote:Op donderdag 12 april 2012 12:55 schreef honkeytonk het volgende:
Zullen we een toelatingstest voor dit topic gaan bedenken?
Ik volg dit topic sinds ik weer actief ben op fok, dus als het ook naar mij is gericht kan je de kenker krijgenquote:Op donderdag 12 april 2012 12:53 schreef The_Groove het volgende:
Je hebt net een mede-Ajacied de kenker toegewenst. Goed bezig.quote:Op donderdag 12 april 2012 12:59 schreef Sala-adin het volgende:
[..]
Ik volg dit topic sinds ik weer actief ben op fok, dus als het ook naar mij is gericht kan je de kenker krijgen
Leren lezen. Goed bezigquote:Op donderdag 12 april 2012 13:00 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Je hebt net een mede-Ajacied de kenker toegewenst. Goed bezig.
Jouw zie ik vaker voorbij komen hoor. Het is op niemand specifiek gericht vond het alleen een trend dat users die nooit komen ineens Ajacied zijnquote:Op donderdag 12 april 2012 12:59 schreef Sala-adin het volgende:
[..]
Ik volg dit topic sinds ik weer actief ben op fok, dus als het ook naar mij is gericht kan je de kenker krijgen
Okquote:Op donderdag 12 april 2012 13:01 schreef The_Groove het volgende:
[..]
Jouw zie ik vaker voorbij komen hoor. Het is op niemand specifiek gericht vond het alleen een trend dat users die nooit komen ineens Ajacied zijn
Aan jou heeft sowieso iedereen een hekel, maar goed dat je je aangesproken voeltquote:Op donderdag 12 april 2012 12:59 schreef Sala-adin het volgende:
[..]
Ik ben dat wel gewendquote:Op donderdag 12 april 2012 13:01 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Aan jou heeft sowieso iedereen een hekel, maar goed dat je je aangesproken voelt
Ik zat hier al toen jij het woord Fok nog niet kendequote:Op donderdag 12 april 2012 12:53 schreef The_Groove het volgende:
Dat was 1,5jaar terug ofzo manquote:Op donderdag 12 april 2012 13:03 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ik zat hier al toen jij het woord Fok nog niet kendeik heb de Grote Danny Rel en de Oprichting van het Voetbal Forum Dat Niet Genoemd mag worden meegemaakt.
Dit dusquote:Op donderdag 12 april 2012 13:04 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Dat was 1,5jaar terug ofzo man
Gast...wie zegt dat dit mijn eerste account is! Zat hier al in 2006 man.quote:Op donderdag 12 april 2012 13:03 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ik zat hier al toen jij het woord Fok nog niet kendeik heb de Grote Danny Rel en de Oprichting van het Voetbal Forum Dat Niet Genoemd mag worden meegemaakt.
Ik denk inderdaad dat driekwart van dit topic dat nog mee heeft gemaaktquote:Op donderdag 12 april 2012 13:04 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Dat was 1,5jaar terug ofzo man
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |