Tuurlijk, heeft niets met de voetbal club te maken maar wel met Philipsquote:Op donderdag 12 april 2012 14:36 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
PSV heeft een cricket team? echt?
5e want Heereveen heeft een tantoe moeilijk programma. En missen hun 1e wereldkeeper de volgende wedstrijd.quote:Op donderdag 12 april 2012 14:36 schreef Tyron het volgende:
Nee, even zonder dollen. Plek 5/6 voor PSV lijkt me realistisch.
Doe maar gewoon Koppers!quote:Op donderdag 12 april 2012 14:45 schreef Catch22- het volgende:
Dijks is linksback toch?
dan kunnen we volgend jaar met Van Rhijn - Alderweireld - Boilesen - Dijks spelen toch?
Nadeel; beetje jong en 2 rechtspoten in het centrum. Blind achter de hand.
Koppers kan aardig verdedigen maar is niet een 'moderne' back (Ik walg nu even van mezelf)quote:Op donderdag 12 april 2012 14:46 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Doe maar gewoon Koppers!
Ik vond hem erg sterk spelen de keren dat ie mee deed
Lekker boeiendquote:Op donderdag 12 april 2012 14:54 schreef The_Groove het volgende:
[..]
Koppers kan aardig verdedigen maar is niet een 'moderne' back (Ik walg nu even van mezelf)
vd Wiel?quote:Op donderdag 12 april 2012 14:56 schreef Caland het volgende:
Waar is die negert trouwens opeens gebleven, ook een back. Dat was toch best een groot talent in de jeugd.
Ligeon - die mag nog even een tijdje met de A1/jong Ajax meeballen.quote:Op donderdag 12 april 2012 14:56 schreef Caland het volgende:
Waar is die negert trouwens opeens gebleven, ook een back. Dat was toch best een groot talent in de jeugd.
Geen directe druk meer ?quote:Op donderdag 12 april 2012 14:56 schreef davihaa het volgende:
Hoe komt het trouwens dat Blind ineens als zijn vader speelt?
Ligeon komt er vanzelf welquote:Op donderdag 12 april 2012 15:00 schreef The_Groove het volgende:
[..]
Ligeon - die mag nog even een tijdje met de A1/jong Ajax meeballen.
Moet sowieso fysiek nog groeien.
Precies, en op dit moment natuurlijk voorbij gelopen door van Rhijn.quote:Op donderdag 12 april 2012 15:02 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ligeon komt er vanzelf wel
Misschien een jaartje ergens ervaring op doen
Alleen jammer dat er op dit moment gewoon geen echte aanvallende toppers doorbrekenquote:Op donderdag 12 april 2012 15:05 schreef The_Groove het volgende:
[..]
Precies, en op dit moment natuurlijk voorbij gelopen door van Rhijn.
Wat een baas is dat toch
Ha, 2001!quote:Op donderdag 12 april 2012 13:05 schreef The_Groove het volgende:
[..]
Gast...wie zegt dat dit mijn eerste account is! Zat hier al in 2006 man.
Zeker. En in de 2e helft nog 8.quote:Op donderdag 12 april 2012 15:12 schreef Tyron het volgende:
[..]
En natuurlijk een cleansheet.
[ afbeelding ]
Denk dat hij samen met Enoh een grapje heeft uitgehaald bij Dmitri.quote:Op donderdag 12 april 2012 15:17 schreef Ajacied422 het volgende:
[ afbeelding ]
Goalbeinn heeft iets stiekems gedaan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |