Laten we hopen van nietquote:Op donderdag 12 april 2012 13:06 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
Gaan we trouwens nu echt "JONGUH, IK ZIT AL ZOLANG IN DIT TOPIC OP FOK, IK BEN EEN ECHTE AJACIED" wedstrijdjes houden?
Ook onzin en ik ben Amsterdammerquote:Op donderdag 12 april 2012 13:06 schreef CoolStoryBro het volgende:
Zoiezo kunnen alleen mensen die in Amsterdam geboren zijn zichzelf ajacied noemen. De rest zijn allemaal fakers/wannabees
het is sowiesoquote:Op donderdag 12 april 2012 13:06 schreef CoolStoryBro het volgende:
Zoiezo kunnen alleen mensen die in Amsterdam geboren zijn zichzelf ajacied noemen. De rest zijn allemaal fakers/wannabees
Woow, wacht even, dus als je er niet bent geboren, maar je gaat vaak naar wedstrijden, mist geen enkele wedstrijd op TV, en gaat je hart veel sneller slaan als er iets gebeurd op't veld, dan ben je geen Ajacied?quote:Op donderdag 12 april 2012 13:06 schreef CoolStoryBro het volgende:
Dat hoeft hij toch niet te weten?quote:Op donderdag 12 april 2012 13:04 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Dat was 1,5jaar terug ofzo man
Koel verhaal, broeder.quote:Op donderdag 12 april 2012 13:06 schreef CoolStoryBro het volgende:
quote:Op donderdag 12 april 2012 13:06 schreef CoolStoryBro het volgende:
Jongen, ik zit hier al 8 jaar, ik ben een echte Ajaciedquote:Op donderdag 12 april 2012 13:06 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
Gaan we trouwens nu echt "JONGUH, IK ZIT AL ZOLANG IN DIT TOPIC OP FOK, IK BEN EEN ECHTE AJACIED" wedstrijdjes houden?
Ik ben ook anti-Ajax hoor ik net.quote:Op donderdag 12 april 2012 13:08 schreef honkeytonk het volgende:
Jongens, ik ben er net achter gekomen dat ik absoluut géén Ajacied ben.
Weten we HMF, weten wequote:Op donderdag 12 april 2012 13:09 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Jongen, ik zit hier al 8 jaar, ik ben een echte Ajacied
Zullen wij saampjes een nieuwe reeks beginnen?quote:
Ja, van jou wisten we dat al.quote:Op donderdag 12 april 2012 13:09 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Jongen, ik zit hier al 8 jaar, ik ben een echte Ajacied
Je hebt Heracles toch ook nog ?quote:Op donderdag 12 april 2012 13:09 schreef honkeytonk het volgende:
Heb ik al die jaren tegen mijzelf gelogen![]()
Ik kan dus helemaal geen Ajacied worden? Betekent dat ik in Twente ben geboren dat ik dan voor fc mazzel ben, automatisch?
De niet Ajax Ajacieden?quote:Op donderdag 12 april 2012 13:10 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Zullen wij saampjes een nieuwe reeks beginnen?
Het Ajax topic voor mensen die eigenlijk geen Ajacied zijn omdat ze er niet zijn geboren maar wel de club aanmoedigen?
Heeuh, fc zwollequote:Op donderdag 12 april 2012 13:10 schreef The_Groove het volgende:
[..]
Je hebt Heracles toch ook nog ?
Ja, met een Ajax pyjama aan.quote:Op donderdag 12 april 2012 13:10 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Zullen wij saampjes een nieuwe reeks beginnen?
Het Ajax topic voor mensen die eigenlijk geen Ajacied zijn omdat ze er niet zijn geboren maar wel de club aanmoedigen?
beren pyjama ftwquote:
dit dusquote:Op donderdag 12 april 2012 13:17 schreef Tarado het volgende:
Als er alleen maar Amsterdammers naar Ajax zouden gaan was de Arena nooit gebouwd en zaten er gemiddeld 10.000 man in de Meer
Ja, is het officieel nu?quote:Op donderdag 12 april 2012 13:22 schreef Tyron het volgende:
Siem de Jong en Eriksen [ afbeelding ]
Heerlijk koppeltje.
Heb je de trouwfoto's niet gezien dan? was al twee weken terug of zo.quote:
Had dus nog kut kunnen aflopen voor de supportersquote:Ajax-fans komen goed weg in Friese vuurzee
In het vak van de Ajax-supporters ging het woensdagavond maar net goed met een uit de hand gelopen sfeeractie. Bengaals vuur zorgde voor een gevaarlijke situatie.
Voor de aftrap van het duel tussen sc Heerenveen en Ajax (0-5) staken de Amsterdamse fans fakkels af. Omdat dit onder een groot spandoek gebeurde, vatte een gedeelte daarvan vlam, noteert het Algemeen Dagblad.
Uiteindelijk belandde het brandende doek in de gracht, hetgeen een behoorlijke rookontwikkeling op gang bracht. De stewards van Heerenveen en Ajax kregen het vuur onder controle. Vermoedelijk wordt Ajax stevig beboet voor het incident.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En toch mis ik deze.
Je bent ook niet helemaal 100 als je Bengaals vuurwerk gaat afsteken onder een spandoekquote:Op donderdag 12 april 2012 13:30 schreef Nick-GizMo het volgende:
wtf
[..]
Had dus nog kut kunnen aflopen voor de supporters
quote:Op donderdag 12 april 2012 13:37 schreef honkeytonk het volgende:
Demy en Urby mis ik absoluut niet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En toch mis ik deze.So confused when you're lost in the groove
Meestal zijn die doeken afgestikt zodat ze niet fikken, hier dus nietquote:Op donderdag 12 april 2012 13:37 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Je bent ook niet helemaal 100 als je Bengaals vuurwerk gaat afsteken onder een spandoek
Ik Demy een heel klein beetje, Urby best welquote:Op donderdag 12 april 2012 13:38 schreef The_Groove het volgende:
[..]
Demy en Urby mis ik absoluut niet.
Anita is de betere versie van Demy.quote:Op donderdag 12 april 2012 13:38 schreef The_Groove het volgende:
[..]
Demy en Urby mis ik absoluut niet.
Nee, Anita is beter als de Zeeuw en Urby was te wisselvallig. Verder was Urby wel een echte Ajacied natuurlijk.quote:Op donderdag 12 april 2012 13:38 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Ik Demy een heel klein beetje, Urby best wel
quote:Op donderdag 12 april 2012 13:06 schreef CoolStoryBro het volgende:
Yup, Urby is een prima kerel en mag van mij over 5 jaar terugkomen ofzo. Anitaquote:Op donderdag 12 april 2012 13:39 schreef Tyron het volgende:
[..]
Nee, Anita is beter als de Zeeuw en Urby was te wisselvallig. Verder was Urby wel een echte Ajacied natuurlijk.
Telstar.quote:Op donderdag 12 april 2012 13:40 schreef J2T het volgende:
En als je uit Huizen(Noord-Holland) komt? Voor wie moet ik zijn nu :-(
Traditioneel een zaterdagclub, daar mag je zondag toch niet naar buiten?quote:Op donderdag 12 april 2012 13:40 schreef J2T het volgende:
En als je uit Huizen(Noord-Holland) komt? Voor wie moet ik zijn nu :-(
Dat lag meer aan de trainer dan aan Urby, kijk hoe goed hij het nu doet bij ACquote:Op donderdag 12 april 2012 13:39 schreef Tyron het volgende:
[..]
Nee, Anita is beter als de Zeeuw en Urby was te wisselvallig. Verder was Urby wel een echte Ajacied natuurlijk.
Ja meestal op nummer 10. Maar daar hebben wij toch wel altijd goede spelers staan.quote:Op donderdag 12 april 2012 13:41 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Dat lag meer aan de trainer dan aan Urby, kijk hoe goed hij het nu doet bij AC
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |