staat er nog maar een maand of 5 ofzoquote:Op donderdag 12 april 2012 01:14 schreef Das-Phantom het volgende:
Voordat je reageert
Discussieer hier verder over de crisis bij Ajax.
Kunnen ze wel weg halen nu.quote:Op donderdag 12 april 2012 01:15 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
staat er nog maar een maand of 5 ofzo
eensquote:
Ik denk dat er niemand maar dan ook helemaal niemand is die de titel aan psv guntquote:Op donderdag 12 april 2012 01:21 schreef Das-Phantom het volgende:
[..]
Ajax gun ik het nog wel. Meer als die boeren met hun subsidie.
Zou wel eens mooi zijn. Maar waarschijnlijk zakken we weer af of vervolgens aan 't eind weer alles te winnen en nipt kampioen te worden.quote:Op donderdag 12 april 2012 01:29 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Heerlijk man
Volgend seizoen deze lijn gewoon doortrekken
lekker boeiend hoe ze kampioen worden, als het maar gebeurtquote:Op donderdag 12 april 2012 01:30 schreef Jajong het volgende:
[..]
Zou wel eens mooi zijn. Maar waarschijnlijk zakken we weer af of vervolgens aan 't eind weer alles te winnen en nipt kampioen te worden.
Ik vind Wijnaldum wel een sympathieke jongenquote:Op donderdag 12 april 2012 01:28 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik denk dat er niemand maar dan ook helemaal niemand is die de titel aan psv gunt
Hem gun ik de 5e plek al helemaalquote:Op donderdag 12 april 2012 01:31 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik vind Wijnaldum wel een sympathieke jongen![]()
Logisch toch , wij zijn de beste !!!!11111!!!1111!!!1!quote:Op donderdag 12 april 2012 01:58 schreef Dj_Day-V het volgende:
Jullie worden wel kampioen hoor, maak je maar geen zorgen.
Beste in niet veel punten verspelenquote:Op donderdag 12 april 2012 02:01 schreef Enchanter het volgende:
[..]
Logisch toch , wij zijn de beste !!!!11111!!!1111!!!1!
wie had 2 maanden geleden verwacht dat dit soort posts zouden staan in het Ajax topic.quote:Op donderdag 12 april 2012 02:02 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Beste in niet veel punten verspelen
Nu maar even in slaap huilen...
Of nog erger: Wie had gedacht dat PSV meer tegendoelpunten zou hebben dan RKC in de 29ste speelronde?quote:Op donderdag 12 april 2012 02:03 schreef Adames het volgende:
[..]
wie had 2 maanden geleden verwacht dat dit soort posts zouden staan in het Ajax topic.
Zowel de start van het seizoen als de start van het nieuwe jaar was gewoon dramatisch.
quote:Op donderdag 12 april 2012 02:05 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Of nog erger: Wie had gedacht dat PSV meer tegendoelpunten zou hebben dan RKC in de 29ste speelronde?
Het is nog waar ookquote:Op donderdag 12 april 2012 02:05 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Of nog erger: Wie had gedacht dat PSV meer tegendoelpunten zou hebben dan RKC in de 29ste speelronde?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |