staat er nog maar een maand of 5 ofzoquote:Op donderdag 12 april 2012 01:14 schreef Das-Phantom het volgende:
Voordat je reageert
Discussieer hier verder over de crisis bij Ajax.
Kunnen ze wel weg halen nu.quote:Op donderdag 12 april 2012 01:15 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
staat er nog maar een maand of 5 ofzo
eensquote:
Ik denk dat er niemand maar dan ook helemaal niemand is die de titel aan psv guntquote:Op donderdag 12 april 2012 01:21 schreef Das-Phantom het volgende:
[..]
Ajax gun ik het nog wel. Meer als die boeren met hun subsidie.
Zou wel eens mooi zijn. Maar waarschijnlijk zakken we weer af of vervolgens aan 't eind weer alles te winnen en nipt kampioen te worden.quote:Op donderdag 12 april 2012 01:29 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Heerlijk man
Volgend seizoen deze lijn gewoon doortrekken
lekker boeiend hoe ze kampioen worden, als het maar gebeurtquote:Op donderdag 12 april 2012 01:30 schreef Jajong het volgende:
[..]
Zou wel eens mooi zijn. Maar waarschijnlijk zakken we weer af of vervolgens aan 't eind weer alles te winnen en nipt kampioen te worden.
Ik vind Wijnaldum wel een sympathieke jongenquote:Op donderdag 12 april 2012 01:28 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik denk dat er niemand maar dan ook helemaal niemand is die de titel aan psv gunt
Hem gun ik de 5e plek al helemaalquote:Op donderdag 12 april 2012 01:31 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik vind Wijnaldum wel een sympathieke jongen![]()
Logisch toch , wij zijn de beste !!!!11111!!!1111!!!1!quote:Op donderdag 12 april 2012 01:58 schreef Dj_Day-V het volgende:
Jullie worden wel kampioen hoor, maak je maar geen zorgen.
Beste in niet veel punten verspelenquote:Op donderdag 12 april 2012 02:01 schreef Enchanter het volgende:
[..]
Logisch toch , wij zijn de beste !!!!11111!!!1111!!!1!
wie had 2 maanden geleden verwacht dat dit soort posts zouden staan in het Ajax topic.quote:Op donderdag 12 april 2012 02:02 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Beste in niet veel punten verspelen
Nu maar even in slaap huilen...
Of nog erger: Wie had gedacht dat PSV meer tegendoelpunten zou hebben dan RKC in de 29ste speelronde?quote:Op donderdag 12 april 2012 02:03 schreef Adames het volgende:
[..]
wie had 2 maanden geleden verwacht dat dit soort posts zouden staan in het Ajax topic.
Zowel de start van het seizoen als de start van het nieuwe jaar was gewoon dramatisch.
quote:Op donderdag 12 april 2012 02:05 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Of nog erger: Wie had gedacht dat PSV meer tegendoelpunten zou hebben dan RKC in de 29ste speelronde?
Het is nog waar ookquote:Op donderdag 12 april 2012 02:05 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Of nog erger: Wie had gedacht dat PSV meer tegendoelpunten zou hebben dan RKC in de 29ste speelronde?
quote:Op donderdag 12 april 2012 05:52 schreef Kaasknabbeltje het volgende:
Goedemorgen fans van de kampioensploeg!
Faalhaasjequote:Brian Vandenbussche nam ongewild een hoofdrol op zich tijdens sc Heerenveen – Ajax. De Belgische doelman maakte al in minuut drie een overtreding op Siem de Jong bij een aanval van Ajax en werd daarvoor met rood van het veld gestuurd door Kevin Blom. Nadat Theo Janssen vanuit de strafschop voor 0-1 had gezorgd, walste Ajax over de Friezen heen.
/
Vandenbussche had na afloop de balen in. “Jeffrey Gouweleeuw probeert vooruit te spelen, maar er komt een voet van de aanvaller tussen. Ik kom één op één met De Jong en besluit niet met de handen te gaan, omdat het randje zestien was. Ik probeer het dus met mijn voet, maar ben te laat en raak hem”, zegt hij in gesprek met Eredivisie Live. “De scheidsrechter kan beslissen er rood voor te geven en doet dat ook.”
“Daarmee was heel de wedstrijd weg, heel zuur. Ik weet dat de discussie gaande is; De Jong tikt de bal over de achterlijn. Hij kan er ook geel en een penalty voor geven, maar goed, ik was te laat. Ik had ook op De Jong af kunnen komen met de handen, maar je beslist in een fractie van een seconde”, ziet Vandenbussche terug. Hij erkent dat Heerenveen een fletse indruk maakte vanaf de rode kaart en strafschop en weinig moeite deed er nog voor te gaan. “Ajax verzilverde direct twee kansen en dan zie je bij het team het gevoel dat het er niet inzit. Ze maken op fantastische wijze snel 0-2 en 0-3, toen was het geloof echt weg.”
Boeit me eigenlijk geen flikker wat hij blert.quote:Op donderdag 12 april 2012 07:44 schreef Saekerhett het volgende:
De overtreding op zich zou al rood kunnen zijn, ongeacht waar die op het veld gebeurde. Met twee gestrekte benen inkomen...
Tel overal maar een puntje erbij ivm doelsaldoquote:Op donderdag 12 april 2012 06:49 schreef Ajacied422 het volgende:
7 punten op PSV
6 op Feyenoord
5 op Twente
3 op AZ.![]()
Dan heb ik liever dat PSV wint van AZ. Dan heb je toch wel een heerlijke voorsprong
hmm iedereen bij Heracles? 2de mag ook van ze daar niet vanquote:Op donderdag 12 april 2012 01:28 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik denk dat er niemand maar dan ook helemaal niemand is die de titel aan psv gunt
Heb wel deze:quote:Op donderdag 12 april 2012 09:06 schreef Devz het volgende:
Heeft iemand dat plaatje van Ajax kampioen met dansende PSV spelers nog?
Link van gisteren is dood.
Vraag me af wat voor sfeer dat zou zijnquote:Op donderdag 12 april 2012 09:58 schreef J2T het volgende:
Lol die huldiging voor PSV aankomende zaterdag is wel misplaatst zeg! Beter doen ze niks.
Die cover van de VI vond ik ook wel grappig, Cocu met de beker "En nu de Titel" kan helaas geen foto online vindenquote:Op donderdag 12 april 2012 10:01 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Vraag me af wat voor sfeer dat zou zijn
Sta je daar met je dennenappel een beetje te vieren dat je drie dagen geleden het kampioenschap definitief vergooid hebt
Hahhaha, dit is toch schitterendquote:
Het gaat weer net zo mooi worden als dat 'spontane' lied dat ze zouden gaan zingen tegen Twente in de 19e minuutquote:Op donderdag 12 april 2012 09:58 schreef J2T het volgende:
Lol die huldiging voor PSV aankomende zaterdag is wel misplaatst zeg! Beter doen ze niks.
Nu nog eentje met die clowns (Groningen uit) erin en het praatje van Dries over de "kampioenswedstrijd"quote:
Het enige wat ik hoop is dat we de ongeslagen serie voortzetten en dan zien we wel wat er achter ons gebeurtquote:Op donderdag 12 april 2012 10:40 schreef honkeytonk het volgende:
Wat hopen de Ajacieden?
1) PSV moet winnen om AZ punten af te snoepen
2) PSV moet verliezen zodat ze definitief geen kans meer maken op de 2e plaats en daardoor geen CL inkomsten veel leedvermaak van onze kant.
3) PSV moet gelijkspelen zodat ze beide punten verliezen.
Bronquote:Ajax eist Cvitanich per 1 juli terug
Door Gideon de Koning | 12 April 2012 om 10:35 | Bron: De Telegraaf | Wed 50 euro gratis
Wat is jouw mening? Reageer nu!
Ajax heeft Boca Junior medegedeeld dat Darío Cvitanich op 1 juli weer in Amsterdam wordt verwacht. De Amsterdammers verhuren de Argentijn met Kroatische roots aan de topclub uit Argentinië.
Boca had een optie om de spits voor 2,5 miljoen euro over te nemen, maar moest die beslissing dan voor 31 maart nemen. Boquita hoopte op de medewerking van Ajax om dat besluit pas in juni te hoeven nemen. De Nederlands recordkampioen wil echter van niets weten, mits de Argentijnen meer betalen.
Mocht Boca de finale van de Copa Libertadores, de Zuid-Amerikaanse versie van de Champions League halen, dan kampt het met een volgend probleem. De eindstrijd wordt op 5 juli gespeeld en Ajax wil de verhuurperiode niet met vijf dagen verlengen.
Zelf wil Cvitanich terug naar zijn geboorteland. Bij Ajax werd hij in 2008 binnengehaald door toenmalig trainer Marco van Basten. De aankoop, die voor zo'n zeven miljoen euro werd overgenomen van Banfield, kon nimmer overtuigen in topduels.
Lees verder: http://www.soccernews.nl/(...)_terug#ixzz1roYwpegp
Ik denk dat je dat het best in het PSV-topic kunt vragen, daar helpen ze je graag verder.quote:Op donderdag 12 april 2012 10:44 schreef honkeytonk het volgende:
Heeft iemand dat filmpje voor mij van dat kleine PSV supportertje?
Héér-lijk!quote:Op donderdag 12 april 2012 10:56 schreef TakAFCA het volgende:
JAAAHAAA IK KAN WEER POSTENN.
Maar even serieus wat draait Ajax heerlijk op dit moment.
4 Feyenoorders hier, zijn teleurgesteld dat het toch maar Ajax wordt dit seizoenquote:Op donderdag 12 april 2012 11:28 schreef FireFox1 het volgende:
Al die zure PSV gezichten op mijn werk vandaag. Genieten
Godsamme man,quote:Op donderdag 12 april 2012 11:28 schreef FireFox1 het volgende:
Ik vind het mooier hoe al die gefrustreerde havenslaven daadwerkelijk dachten dat ze kans maakten op het kampioenschapquote:Op donderdag 12 april 2012 11:28 schreef FireFox1 het volgende:
De titel is nog niet binnen inderdaad maar je kan wel concluderen dat er nog 3 kanshebbers zijn Ajax, AZ en Twentequote:Op donderdag 12 april 2012 11:38 schreef honkeytonk het volgende:
Ik denk eigenlijk wel dat het nog heel spannend gaat worden
Ik denk het eigenlijk niet.quote:Op donderdag 12 april 2012 11:38 schreef honkeytonk het volgende:
Ik denk eigenlijk wel dat het nog heel spannend gaat worden
Zeker, de concurrentie is verklijnd, en Ajax heeft de kans om er nóg een uit te Schakelen deze maand. Maar iedereen doet (ik ook trouwensquote:Op donderdag 12 april 2012 11:44 schreef Tarado het volgende:
[..]
De titel is nog niet binnen inderdaad maar je kan wel concluderen dat er nog 3 kanshebbers zijn Ajax, AZ en Twente
4 punten ga je toch nooit meer weggeven.quote:Op donderdag 12 april 2012 11:45 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Zeker, de concurrentie is verklijnd, en Ajax heeft de kans om er nóg een uit te Schakelen deze maand. Maar iedereen doet (ik ook trouwens) alsof we al kampioen zijn, en hopelijk denke nde spelers dat niet
Als ik zie hoe Ajax de laatste tijd aan hun wedstrijden begint, gisteren ook , meteen erop, heb ik niet de indruk dat ze gaan verslappenquote:Op donderdag 12 april 2012 11:45 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Zeker, de concurrentie is verklijnd, en Ajax heeft de kans om er nóg een uit te Schakelen deze maand. Maar iedereen doet (ik ook trouwens) alsof we al kampioen zijn, en hopelijk denke nde spelers dat niet
v/d Brom is een Ajaciedquote:Op donderdag 12 april 2012 11:48 schreef J2T het volgende:
Maar stel dat het pas op de laatste speeldag wordt beslist, dan hebben we toch niks te vrezen voor Vitesse? Vitesse zal wel met een B-elftal starten aangezien zij een paar dagen daarop de belangrijke play-off wedstrijden moeten spelen
Dat lijkt me het mooiste inderdaadquote:Op donderdag 12 april 2012 11:48 schreef J2T het volgende:
Ik hoop dat we in Enschede kampioen worden.
Dat dus.quote:Op donderdag 12 april 2012 11:50 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat hebben we gemerkt vorig seizoen.
quote:Op donderdag 12 april 2012 11:50 schreef Caland het volgende:
[..]
Het was toch Immers die zong; We gaan op jodenjacht. Brom stond er alleen maar naast.quote:Op donderdag 12 april 2012 11:50 schreef Caland het volgende:
[..]
Samen met Verbeek de grootste mongool op de velden.quote:Op donderdag 12 april 2012 11:51 schreef Tarado het volgende:
[..]toch vind ik het een aardige gozer
En McClaren dan?quote:Op donderdag 12 april 2012 11:51 schreef Caland het volgende:
[..]
Samen met Verbeek de grootste mongool op de velden.
quote:Op donderdag 12 april 2012 11:34 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ik vind het mooier hoe al die gefrustreerde havenslaven daadwerkelijk dachten dat ze kans maakten op het kampioenschapdie nu heerlijk afdruipen en maar bijven roepen dat hun club het mooiste is
genieten dit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |