slechte avond voor SBS slowchatquote:
quote:Op dinsdag 10 april 2012 21:16 schreef johannes_vermeer het volgende:
Tom vreest voor een concurrent in het WTCC
Door de weeks is daar toch niks te doen alleen op zondag avondquote:
maandagavond is het er drukquote:Op dinsdag 10 april 2012 21:16 schreef WcPot het volgende:
[..]
Door de weeks is daar toch niks te doen alleen op zondag avond
Enormquote:Op dinsdag 10 april 2012 21:18 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Are you in luv?
Je hebt het er zo vaak over.
quote:Op dinsdag 10 april 2012 21:19 schreef BBQSausage het volgende:
Zet volgende keer maar betonnen mannetjes neer
met een mitrailleurquote:Op dinsdag 10 april 2012 21:19 schreef fratsman het volgende:
"Zet volgende keer maar betonne mannetjes neer!"![]()
Sun nadat ie 3 weken in coma heeft gelegenquote:Op dinsdag 10 april 2012 21:20 schreef tralalala het volgende:
Hij lijkt wel een beetje op de dunne Sunchaser
Die heeft de hele Nederlandse bank nodig om wakker te worden.quote:
quote:Op dinsdag 10 april 2012 21:20 schreef tralalala het volgende:
Hij lijkt wel een beetje op de dunne Sunchaser
daar zit niets meer in, dus dat gaat m niet wordenquote:Op dinsdag 10 april 2012 21:20 schreef trovey het volgende:
[..]
Die heeft de hele Nederlandse bank nodig om wakker te worden.
cary slee?quote:
vraagstelling is ook domquote:
staat zo lang voor de spiegel dat hij de verloren tijd op de weg in moet halenquote:
Nee da's volgend seizoen pasquote:Op dinsdag 10 april 2012 21:24 schreef Arthur_Spooner het volgende:
Is dit het seizoen dat Ruben bijna dood wordt gereden?
Dat is elk seizoen.quote:Op dinsdag 10 april 2012 21:24 schreef Arthur_Spooner het volgende:
Dat was vorig jaar.quote:Op dinsdag 10 april 2012 21:24 schreef Arthur_Spooner het volgende:
Dat was vorig seizoenquote:Op dinsdag 10 april 2012 21:24 schreef Arthur_Spooner het volgende:
Laatste aflevering vorig seizoen.quote:Op dinsdag 10 april 2012 21:24 schreef Arthur_Spooner het volgende:
Dat die Iris en compane dan met trolleybags naar hun parkeerplek moesten lopen onder toezien van de rest was dan wel weer geniaalquote:
Die commentaren...en de vooroordelen.quote:Op dinsdag 10 april 2012 21:26 schreef tralalala het volgende:
http://www.liveleak.com/view?i=75b_1309958206
Leuk met wereldwijd commentaar...
Klopt, vorig jaar was het niveau een stuk bedroevender...quote:Op dinsdag 10 april 2012 21:27 schreef GrunnigsTrots het volgende:
ik vond het op zich wel meevallen, zie toch echt wel slechtere chauffeurs op de weg hoor
alleen die blonde doos moet voortaan maar met het ov ofzo
Waar...dan kom ik daar niet meer.quote:Op dinsdag 10 april 2012 21:27 schreef GrunnigsTrots het volgende:
ik vond het op zich wel meevallen, zie toch echt wel slechtere chauffeurs op de weg hoor
alleen die blonde doos moet voortaan maar met het ov ofzo
Nee, dat is gewoon stoer zijn.quote:Op dinsdag 10 april 2012 21:29 schreef Peterselieman het volgende:
ze hebben dit jaar wel veel meer snelheidsmonsters tov vorig jaar
Die hebben i.t.t. die onzekere en klunzige rijders wel de skills om goed te rijden.quote:Op dinsdag 10 april 2012 21:29 schreef Peterselieman het volgende:
ze hebben dit jaar wel veel meer snelheidsmonsters tov vorig jaar
de weg is geen circuit hequote:Op dinsdag 10 april 2012 21:30 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Die hebben i.t.t. die onzekere en klunzige rijders wel de skills om goed te rijden.
Maar daar kijk ik niet voor..quote:Op dinsdag 10 april 2012 21:30 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Die hebben i.t.t. die onzekere en klunzige rijders wel de skills om goed te rijden.
Niet ?quote:
Ik vraag me nog steeds af hoe vaak die over de alcohollimiet achter het stuur heeft gezeten, kerel ziet er echt uit als 'n alcoholist, sorry dat ik 't zeg.quote:Op dinsdag 10 april 2012 21:36 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Klopt, daarom ben ik ook voor Opa Jean
Jij bent er zo een die zo hard rijdt dat hij regelmatig moet stoppen om onderdelen op te rapen?quote:
Wel bij zijn bumper (2cv).quote:Op dinsdag 10 april 2012 21:56 schreef Peterselieman het volgende:
dat gaat weinig helpen bij bumpers
Heb ik toch niet nodig ...quote:Op dinsdag 10 april 2012 21:56 schreef Peterselieman het volgende:
dat gaat weinig helpen bij bumpers
quote:Op dinsdag 10 april 2012 21:59 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
mja, die staat nog steeds opgebokt als ik het goed heb
quote:Op dinsdag 10 april 2012 21:59 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
mja, die staat nog steeds opgebokt als ik het goed heb
Die mening deel ik wel met je. Helaas mist er een stukje in de film om dit goed te kunnen beoordelen. Maar sowieso: Voorrang 'neem' je niet, dat moet je krijgenquote:Op dinsdag 10 april 2012 22:18 schreef Snowsquall het volgende:
En toch.....die vent met die Volvo.....Voorrang 'neem' je niet, dat moet je krijgen. Hij had ook moeten kijken wàt en hoe hard het er aan kwam rijden. Stel dat er een ambu met spoed aan kwam rijden? Dan hadden ze ook op elkaar gezeten....
Niet dat die griet niet fout is(ze reed immers veelste hard) en keek ook niet naar de weg van rechts. In geval van een aanrijding zijn er TWEE die niet uitkijken.(zoals hier het geval is)
Als er maar 1 niet uitkijkt dan gaat het(net) goed.
Die man zat al midden op de weg...je kunt niet eeuwig wachten of er iets aankomt wat als een idioot rijdt en niet oplet.quote:Op dinsdag 10 april 2012 22:18 schreef Snowsquall het volgende:
En toch.....die vent met die Volvo.....Voorrang 'neem' je niet, dat moet je krijgen. Hij had ook moeten kijken wàt en hoe hard het er aan kwam rijden. Stel dat er een ambu met spoed aan kwam rijden? Dan hadden ze ook op elkaar gezeten....
Niet dat die griet niet fout is(ze reed immers veelste hard) en keek ook niet naar de weg van rechts. In geval van een aanrijding zijn er TWEE die niet uitkijken.(zoals hier het geval is)
Ja dit, had meer 't idee dat die vent wel verwachtte dat ze 't zag en stopte of eromheen reed oid. Maar ja dat is echt teveel gevraagd voor die troela.quote:Op dinsdag 10 april 2012 22:23 schreef trovey het volgende:
[..]
Die man zat al midden op de weg...je kunt niet eeuwig wachten of er iets aankomt wat als een idioot rijdt en niet oplet.
Een ambulancebestuurder had absoluut niet op die Volvo ingereden.quote:Op dinsdag 10 april 2012 22:18 schreef Snowsquall het volgende:
Stel dat er een ambu met spoed aan kwam rijden? Dan hadden ze ook op elkaar gezeten....
Tja, als ik over een gelijkwaarige kruispunt rijd, dan kijk ik ook voornamelijk naar rechts. Als een idioot met 70 km/uur je ramt, dan kun je daar weinig aan doen...quote:Op dinsdag 10 april 2012 22:18 schreef Snowsquall het volgende:
Ik neem aan dat je ook afdoende naar links kijkt?quote:Op dinsdag 10 april 2012 22:25 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Tja, als ik over een gelijkwaarige kruispunt rijd, dan kijk ik ook voornamelijk naar rechts. Als een idioot met 70 km/uur je ramt, dan kun je daar weinig aan doen...
Ik zou geen motor gaan rijden, dat gaat niet lang goed.quote:Op dinsdag 10 april 2012 22:25 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Tja, als ik over een gelijkwaarige kruispunt rijd, dan kijk ik ook voornamelijk naar rechts. Als een idioot met 70 km/uur je ramt, dan kun je daar weinig aan doen...
Nee, en waarom niet? Omdat die eerst had gekeken(rekening mee gehouden) of er iemand van rechts kwam.quote:Op dinsdag 10 april 2012 22:25 schreef Tijn het volgende:
[..]
Een ambulancebestuurder had absoluut niet op die Volvo ingereden.
Helder, scherp. Niets meer aan toe te voegen. Hulde, wanneer zijn de verkiezingen? En stel je je al beschikbaar?quote:Op dinsdag 10 april 2012 23:55 schreef zoem het volgende:
Net eventjes teruggekeken. Dit zijn de beelden van de man op het kruispunt.
(dit is het allereerste beeld van de man, daarvoor zie je Iris in beeld)
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Bij het eerste beeld maakt meneer de beslissing om over te steken. Op het tweede beeld kan Iris er hoogstwaarschijnlijk nog omheen rijden. Op het derde beeld is een botsing bijna onvermijdelijk.
Als iemand 70kmh rijdt ipv 30kmh dan valt dat redelijk op. Dus -ondanks dat het 100% de fout van Iris was (ik zal het nog maar een keer herhalen)- had meneer beter even kunnen wachten gezien de onoverzichtelijke kruising. Daarnaast had Iris nog geen voorrang verleend en néémt meneer hier voorrang ervan uitgaande dat de andere weggebruiker voorrang zal gaan verlenen (aanname). Dat gaat 9/10 keer goed, maar nu dus niet. 'Assumption is the mother of all fuckups.'
mwoah, die Indische vrouw en die wat oudere vrouw met die zwarte bril zijn zelf geen helden achter t stuur, maar hun vrouwelijke bijrijders stellen qua instructies geven ook niet veel voor. Vooral niet die oudere vrouw die moest kaartlezen...quote:Op dinsdag 10 april 2012 21:34 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ze hebben dit jaar niet echt een type dat slecht is omdat hij/zij slechte instructies krijgt van de bijrijder of continu wordt afgeleid.
Jij neemt het serieus voor die doos op?quote:Op dinsdag 10 april 2012 23:55 schreef zoem het volgende:
Net eventjes teruggekeken. Dit zijn de beelden van de man op het kruispunt.
(dit is het allereerste beeld van de man, daarvoor zie je Iris in beeld)
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Bij het eerste beeld maakt meneer de beslissing om over te steken. Op het tweede beeld kan Iris er hoogstwaarschijnlijk nog omheen rijden. Op het derde beeld is een botsing bijna onvermijdelijk.
Als iemand 70kmh rijdt ipv 30kmh dan valt dat redelijk op. Dus -ondanks dat het 100% de fout van Iris was (ik zal het nog maar een keer herhalen)- had meneer beter even kunnen wachten gezien de onoverzichtelijke kruising. Daarnaast had Iris nog geen voorrang verleend en néémt meneer hier voorrang ervan uitgaande dat de andere weggebruiker voorrang zal gaan verlenen (aanname). Dat gaat 9/10 keer goed, maar nu dus niet. 'Assumption is the mother of all fuckups.'
quote:Op woensdag 11 april 2012 08:19 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Jij neemt het serieus voor die doos op?Met die afstand mag je er zeker vanuit gaan dat je dat gaat halen, zeker op een stuk waar je maar 30 mag. Als hij was blijven wachten, had je zeker commentaar gegeven dat het een laffe eikel was die niet durft op te rijden? Bij die aanrijding reed dat wijf gewoon veel en veel te hard en lette ook totaal niet op. Voorrang moet je inderdaad niet nemen, maar hier was plaats genoeg om de weg op te draaien. Daarnaast is haar plaatsbepaling op de weg ook nog eens dramatisch, ze rijdt zo ongeveer midden op de weg.
Mooie start van het nieuwe seizoenquote:Op woensdag 11 april 2012 08:36 schreef Ronaldsen het volgende:
Wel een kijkcijfer hit dit: 4 ALLERSLECHTSTE CHAUFFEUR VAN NEDERLAND 1.510.000
Zozoquote:Op woensdag 11 april 2012 08:36 schreef Ronaldsen het volgende:
Wel een kijkcijfer hit dit: 4 ALLERSLECHTSTE CHAUFFEUR VAN NEDERLAND 1.510.000
Ik zal het nog eens haarfijn voor je uitleggen, want begrijpend lezen is blijkbaar niet je sterkste kant. Ik vind het ook niet erg tof van je dat je mij woorden in de mond legt, want een wachtend persoon vind ik geen 'laffe eikel'. Dat zijn je eigen woorden en klaarblijkelijk kijk jij zo tegen het verkeer aan.quote:Op woensdag 11 april 2012 08:19 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Jij neemt het serieus voor die doos op?Met die afstand mag je er zeker vanuit gaan dat je dat gaat halen, zeker op een stuk waar je maar 30 mag. Als hij was blijven wachten, had je zeker commentaar gegeven dat het een laffe eikel was die niet durft op te rijden? Bij die aanrijding reed dat wijf gewoon veel en veel te hard en lette ook totaal niet op. Voorrang moet je inderdaad niet nemen, maar hier was plaats genoeg om de weg op te draaien. Daarnaast is haar plaatsbepaling op de weg ook nog eens dramatisch, ze rijdt zo ongeveer midden op de weg.
De stelling nav de opmerking van Snowsquall is NIET "wie is de schuldige", maar "voorrang moet je krijgen, niet nemen". Zij is de schuldige, dat weet iedereen en dat interesseert me verder ook niet. Het gaat erom dat de man de aanname maakt dat zij voorrang aan hem zal gaan verlenen. Aannames komen vaak uit, maar niet altijd.quote:Dus -ondanks dat het 100% de fout van Iris was (ik zal het nog maar een keer herhalen)- had meneer beter even kunnen wachten gezien de onoverzichtelijke kruising.
Daar was het net om te doen, het verwachtingspatroon (=aanname)quote:Op woensdag 11 april 2012 08:34 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
Er is ook nog een verwachtingspatroon. Die Volvorijder zal nooit hebben verwacht dat ze 70 reed, want dat doe je gewoon niet in een 30-zone. 40 misschien, maar meer dan twee maal de maximum snelheid niet. Ik vind het niet vreemd dat hij de weg opdraaide.
quote:Op woensdag 11 april 2012 09:02 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
LE-ZEN. Natuurlijk is het haar fout. Maar het ongeluk had door de man voorkomen kunnen worden. Ik maak 2000 kilometer per week, en kom wel 3x per week in zo'n situatie terecht, dat ik fouten van de iets minder talentvolle chauffeurs moet corrigeren.
Thank God kom ik volstrekte idioten zoals uit het programma nauwelijks tegen. Maar ik hou er wel altijd rekening mee.
In dit geval was het toch echt haar schuld en niet de zijne, zij reed veel te hard en keek amper voorruit. De examinator van het CBR moet moet haar wel een geweldige doorsmeerbeurt hebben gegeven, want hoe deze ooit een rijbewijs heeft gekregen is me een totaal raadselquote:Op woensdag 11 april 2012 11:47 schreef Tijn het volgende:
Een ongeluk wordt altijd door twee mensen veroorzaakt.
Ik heb het ook niet over schuld.quote:Op woensdag 11 april 2012 11:51 schreef Boris_Karloff het volgende:
[..]
In dit geval was het toch echt haar schuld en niet de zijne
Zou het ook denken. die jongens zijn getrained om 20 stappen vooruit te denken, en al het denkbare idiote gedrag van mensen in te calculeren. En heeft een sirene waardoor mensen al voor dat ze zichtbaar zijn, WETEN dat er iets aankomt!quote:Op dinsdag 10 april 2012 22:25 schreef Tijn het volgende:
[..]
Een ambulancebestuurder had absoluut niet op die Volvo ingereden.
Ze zag die Volvo pas voor het eerst na de aanrijding. Dat is misschien wel het ergste van het hele ongeluk.quote:Op woensdag 11 april 2012 12:26 schreef Captain_Fabulous het volgende:
[..]
Die meid kijkt gewoon nooit en nergens.
Niet om je aan te vallen...maar wat nou als de situatie op die weg zo is, dat ze pas op 40 meter zichtbaar was voor de Volvo? Misschien is die wel wel 30km omdat je nu eenmaal maar 40 meter zicht hebt, en met DIE snelheid je ook veilig naar links kan ook als je iemand ziet aankomen?quote:Op woensdag 11 april 2012 11:40 schreef zoem het volgende:
Als iemand 70km/h rijdt dan is dat grofweg 20m/s. Vanaf het moment dat meneer in beeld komt tot de aanrijding duurt net 2 seconden. Dus de afstand zal rond de 40 meter hebben gelegen (of ~9 autolengtes). Als je dan een halve seconde neemt voor het inschatten dan legt ze in die tijd al een kwart van de afstand af. Dat zou mij wel opgevallen zijn.
Inderdaad. Stanley moet een keertje een flinke tik op z'n neus krijgen, dan leert 'ie wel af zo tof te doen en rijdt 'ie verder wel ok.quote:Op woensdag 11 april 2012 12:31 schreef IkeDubaku99 het volgende:
Die Iris lijkt mij wel een kandidaat die het niveau van Pim zou kunnen bereiken. Stanley zal waarschijnlijk als een van de eerste kandidaten weggaan. Hij doet te stoer, maar als hij dat gedrag afleert, dan is hij wel een aardige chauffeur.
Een tik? Een boom is imho ook goed.quote:Op woensdag 11 april 2012 13:19 schreef Tijn het volgende:
[..]
Inderdaad. Stanley moet een keertje een flinke tik op z'n neus krijgen, dan leert 'ie wel af zo tof te doen en rijdt 'ie verder wel ok.
Mijn god.quote:Op woensdag 11 april 2012 11:47 schreef Tijn het volgende:
Voor de zoveelste keer: ik zeg niet dat die kerel schuld heeft. De deelneemster zat overduidelijk fout. Maar uiteindelijk komt een ongeluk altijd door iemand die het veroorzaakt en iemand die het niet weet te voorkomen.quote:
quote:Op woensdag 11 april 2012 11:47 schreef Tijn het volgende:
Ja, wat is het nou, Tijn?quote:Op woensdag 11 april 2012 16:04 schreef Tijn het volgende:
Voor de zoveelste keer: ik zeg niet dat die kerel schuld heeft. De deelneemster zat overduidelijk fout. Maar uiteindelijk komt een ongeluk altijd door iemand die het veroorzaakt en iemand die het niet weet te voorkomen.
Mwah Iris had wel spijt en zei ook dat ze veel moest leren, die gast met die bazige vader lijkt me 'n betere Pim kandidaat: die ontkent gewoon dat er problemen zijn en is het nooit met wie dan ook eens.quote:Op woensdag 11 april 2012 12:31 schreef IkeDubaku99 het volgende:
Die Iris lijkt mij wel een kandidaat die het niveau van Pim zou kunnen bereiken. Stanley zal waarschijnlijk als een van de eerste kandidaten weggaan. Hij doet te stoer, maar als hij dat gedrag afleert, dan is hij wel een aardige chauffeur.
Ik bedoel twee keer precies hetzelfde. Een puur eenzijdig ongeluk komt bijna nooit voor, er zijn altijd twee mensen die niet opletten. Weliswaar heeft één daarvan de schuld, maar de ander had natuurlijk ook z'n best kunnen doen het ongeluk te voorkomen. Oorzaak en schuld zijn niet hetzelfde.quote:Op woensdag 11 april 2012 18:08 schreef Salina het volgende:
[..]
[..]
Ja, wat is het nou, Tijn?
Eerst zeg je dat een ongeluk door TWEE mensen wordt veroorzaakt en daarna dat een ongeluk door EEN iemand wordt veroorzaakt en door een ander iemand niet wordt voorkomen... dat is niet echt hetzelfde, toch?
Ah, ok.quote:Op woensdag 11 april 2012 20:45 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ik bedoel twee keer precies hetzelfde. Een puur eenzijdig ongeluk komt bijna nooit voor, er zijn altijd twee mensen die niet opletten. Weliswaar heeft één daarvan de schuld, maar de ander had natuurlijk ook z'n best kunnen doen het ongeluk te voorkomen. Oorzaak en schuld zijn niet hetzelfde.
Zei ze dat na al die (minstens) 10 ongelukjes waar ze in 1,5 jaar tijd bij betrokken was al of zegt ze dat nu voor het eerst?quote:Op woensdag 11 april 2012 20:16 schreef BlueMage het volgende:
[..]
Mwah Iris had wel spijt en zei ook dat ze veel moest leren
Arrogant, plaat voor z'n kop, altijd gelijk hebben en altijd anderen de schuld geven - Yep, die gast IS de nieuwe Pim als je het mij vraagt.quote:Op woensdag 11 april 2012 20:16 schreef BlueMage het volgende:die gast met die bazige vader lijkt me 'n betere Pim kandidaat: die ontkent gewoon dat er problemen zijn en is het nooit met wie dan ook eens.
Volgens mij maakt hij tussen die twee juist een heel subtiel onderscheid...ik kan dat ook niet zien, maar ieder heeft tenslotte recht op eigen mening!quote:Op woensdag 11 april 2012 21:04 schreef Salina het volgende:
Oorzaak en schuld zijn niet hetzelfde (zeg je terecht). Maar "niet weten te voorkomen" is wel hetzelfde als "veroorzaken" dan? Daar lijkt het bij jou nu op neer te komen.
quote:Op donderdag 12 april 2012 09:15 schreef Captain_Fabulous het volgende:
[..]
Volgens mij maakt hij tussen die twee juist een heel subtiel onderscheid...ik kan dat ook niet zien, maar ieder heeft tenslotte recht op eigen mening!
Het spijt me als het al 5 miljard keer gevraagd en gezegd is, maar klopt het dat seizoen 1 nergens terug te kijken is?quote:Op dinsdag 10 april 2012 21:28 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Klopt, vorig jaar was het niveau een stuk bedroevender...
Die bijrijder ook de hele tijd met z'n "pas toch op, ow mijn god" gegil.quote:Op donderdag 12 april 2012 22:07 schreef livelink het volgende:
Via Youtube zijn alle hoogtepunten van Pim wel te zien. Ik heb het toevallig eergisteren even teruggekeken![]()
Veel plezier!
Via youtube heb ik ze gekeken, dag na dat ik mijn rijbewijs had.. was dus lachenquote:Op donderdag 12 april 2012 21:54 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Het spijt me als het al 5 miljard keer gevraagd en gezegd is, maar klopt het dat seizoen 1 nergens terug te kijken is?
Vlakbij Het Roesingh, zou zomaar handig kunnen zijn...quote:Op woensdag 11 april 2012 20:01 schreef TwenteFC het volgende:
Waarom laten ze die malloten los in Enschede?
En dat ze überhaupt onze regio in gaanquote:Op donderdag 12 april 2012 23:55 schreef TwenteFC het volgende:
Als ze dit soort macho types gaan volgen met een camera dan weet je toch dat ze zich extra gaan uitsloven..
Ja precies, laat ze dan op zijn minst een bordje met [M]ongool op het dak zetten.quote:Op vrijdag 13 april 2012 00:00 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
En dat ze überhaupt onze regio in gaan
Bedankt! Denk idd dat er behalve fragmenten en hoogtepunten niks meer te vinden is, had youtube ook al bekeken. Dan maar genieten van deze nonoquote:Op donderdag 12 april 2012 22:07 schreef livelink het volgende:
Via Youtube zijn alle hoogtepunten van Pim wel te zien. Ik heb het toevallig eergisteren even teruggekeken![]()
Veel plezier!
Die kerel komt van rechts en er waren voor zover ik zag geen andere voorrangsregels van toepassing, dus volgens mij had die man in de Volvo voorrang.quote:Op vrijdag 13 april 2012 09:49 schreef SEMTEX het volgende:
Ik heb geen rijbewijs, dus ben een beetje oblivious qua voorrrangsregels bij auto'sWie had er nou voorrang?
Precies ja. Rijdt een auto achter ze, camera´s in de auto. Dan weet je dat ze zich gaan bewijzen. Zou het bijna uitlokking van bnn willen noemen.quote:Op donderdag 12 april 2012 23:55 schreef TwenteFC het volgende:
Als ze dit soort macho types gaan volgen met een camera dan weet je toch dat ze zich extra gaan uitsloven..
Tjesus...die Pimquote:Op donderdag 12 april 2012 22:07 schreef livelink het volgende:
Veel plezier!
Trekkers rijden ook als debielen dus jullie houden er meer rekening mee.quote:Op vrijdag 13 april 2012 00:00 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
En dat ze überhaupt onze regio in gaan
Ja, en als ik een lekker ding in de auto heb waar ik indruk op wil maken is het ook uitlokkingquote:Op vrijdag 13 april 2012 11:30 schreef Caland het volgende:
[..]
Precies ja. Rijdt een auto achter ze, camera´s in de auto. Dan weet je dat ze zich gaan bewijzen. Zou het bijna uitlokking van bnn willen noemen.
Zou het ook geen uitlokking willen noemen maar je weet wel dat als je het gedeelte kandidaten dat niet oud en onkundig is pakt het vaak patsertjes zijn (zowel de mannen als vrouwen) die met camera wel even laten zien hoe hard ze wel niet kunnen / durven rijden. Heb niet echt het idee dat het verkeersbeeld er beter op wordt van dit programma.quote:Op vrijdag 13 april 2012 18:53 schreef 2cv het volgende:
[..]
Ja, en als ik een lekker ding in de auto heb waar ik indruk op wil maken is het ook uitlokking
Ik snap wat je bedoelt, maar je moet boven de camera staan. Figuurlijk uiteraard
Toch heeft-ie megagoede tv opgeleverd. Dat gedeelte waar Ruben bij Pim in de auto zit tijdens dat ritje door Parijs... pricelessquote:Op vrijdag 13 april 2012 15:47 schreef Snowsquall het volgende:
[..]
Tjesus...die Pim![]()
Weet je wat ze daar mee moeten doen??
Amputeren boven de enkelsWat een hopeloos geval zeg...aandachtsorgel eerste klas
Je zag ook gewoon de angst bij Rubenquote:Op zaterdag 14 april 2012 15:32 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Toch heeft-ie megagoede tv opgeleverd. Dat gedeelte waar Ruben bij Pim in de auto zit tijdens dat ritje door Parijs... priceless
Dat lachen kan ook wel een schrikreactie geweest zijn van haar hé.quote:Op zaterdag 14 april 2012 14:38 schreef Sosha het volgende:
Net de herhaling gezien. Belooft wat voor dit seizoen. Die Iris... dat lacherige na het ongeluk... ik krijg er de kriebels van. Mijn moeder en ik zijn ook wel eens aangereden, stonden we stil in de file en er klapte een busje achterop met hooguit 40km (maar ik kan je vertellen dat dat al een behoorlijke klap is). Vervolgens stapte er een stel 20-jarige vervelende jongens uit die alleen maar heel hard lachten (onze auto was total loss) en dansjes maakten met hun eigen kentekenplaat terwijl ze elkaar filmden... en mijn moeder zat te shaken langs de weg. Ik heb echt geen vertrouwen meer in medeweggebruikers, wat een stel aso's was dat.
Jep, en het was een 30km-zone, en dan heeft iedereen van rechts voorrang (bij 50km niet, meestal heb je dan ook van die vierkante gele voorrangsbordjes) - voor zover ik nog weet dan.quote:Op vrijdag 13 april 2012 10:47 schreef Tijn het volgende:
[..]
Die kerel komt van rechts en er waren voor zover ik zag geen andere voorrangsregels van toepassing, dus volgens mij had die man in de Volvo voorrang.
Ze stond later op het testterrein ook grapjes te maken toen Ruben vroeg waarom ze was komen lopen. Ze wekt de indruk er niet erg mee te zitten en ook al is dat misschien toch zo, het maakt haar wel een erg naar persoon om mee om te gaan.quote:Op zaterdag 14 april 2012 16:11 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Dat lachen kan ook wel een schrikreactie geweest zijn van haar hé.
Mja, ik zou er ook grapjes over maken maar er wel echt mee zitten.quote:Op zaterdag 14 april 2012 17:07 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ze stond later op het testterrein ook grapjes te maken toen Ruben vroeg waarom ze was komen lopen. Ze wekt de indruk er niet erg mee te zitten en ook al is dat misschien toch zo, het maakt haar wel een erg naar persoon om mee om te gaan.
Goede eigenschap. Not.quote:Op zaterdag 14 april 2012 17:29 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Mja, ik zou er ook grapjes over maken maar er wel echt mee zitten.
Daar gaat de Volvorijder de fout in: Mij is altijd geleerd: Verwacht het onverwachte.quote:Op woensdag 11 april 2012 08:34 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
Er is ook nog een verwachtingspatroon. Die Volvorijder zal nooit hebben verwacht dat ze 70 reed, want dat doe je gewoon niet in een 30-zone. 40 misschien, maar meer dan twee maal de maximum snelheid niet. Ik vind het niet vreemd dat hij de weg opdraaide.
Dan kun je nooit meer normaal oversteken. Er zijn genoeg plekken die prima te overzien zijn als het verkeer er 30 of 50 rijdt, maar die niet meer te overzien zijn als iemand 60 of 100 rijdt.quote:Op maandag 16 april 2012 14:31 schreef Walter81 het volgende:
[..]
Daar gaat de Volvorijder de fout in: Mij is altijd geleerd: Verwacht het onverwachte.
Dus je moet er altijd rekening mee houden dat er een hardrijder aan komt.
Die Karin Elshout moet echt weg bij dat programma.quote:Op maandag 16 april 2012 22:59 schreef Pulzzar het volgende:
Ik vind dat ene jurylid erg op Miranda Richardson lijken.
[ afbeelding ]
Quote van haar site:quote:Op dinsdag 17 april 2012 00:30 schreef BlueMage het volgende:
[..]
Die Karin Elshout moet echt weg bij dat programma.Heb eens op d'r site gekeken over rijangst en ik weet niet of ik nou moet huilen of moet lachen maar volgens mij wordt mensen flink geld uit de zak geklopt met d'r behandelmethoden.
Intuïtie als zogenaamd professionalquote:Dit heb ik gedaan vanuit mijn intuïtie. Daar ligt mijn kracht en ik vind het fijn om mensen te kunnen helpen vanuit een psychosociale achtergrond, met mijn eigen gevoel als leidraad. Inmiddels ben ik enkele jaren werkzaam als psychosociaal therapeut
Ik weet 't, 't is echt om te huilen.quote:Op dinsdag 17 april 2012 00:33 schreef Phaelanx_NL het volgende:
[..]
Quote van haar site:
[..]
Intuïtie als zogenaamd professional.
Quote van de school die haar opleiding heeft verzorgd;quote:Op dinsdag 17 april 2012 00:36 schreef BlueMage het volgende:
[..]
Ik weet 't, 't is echt om te huilen.Anderzijds...wel 'n handid beroep: rijangst therapeut, kun je gewoon die lui je overal naar toe laten vervoeren, je kinderen achterin naar school om ook over die angst heen te komen....ik zie mogelijkheden.
Oftewel, ze kregen geen subsidie omdat de overheid geen onzinstudies wil subsidiëren, vervolgens geven ze er een draai aan, dat ze zo niet gebonden zijn aan regelingen en beperkingenquote:De academie krijgt geen overheidssubsidies en wordt niet geremd in haar ontwikkeling door aan subsidies gebonden regelingen en beperkingen.
De zorgverlening door beroepsbeoefenaren in de gezondheidszorg wordt in Nederland geregeld door de Wet op de Beroepen in de Individuele Gezondheidszorg (Wet BIG).
Echter, de beroepsgroepen in de integrale gezondheidszorg (“alternatieve c.q. complementaire geneeswijzen”) zijn veelal niet opgenomen in de Wet BIG.
Ja en d'r rijangsttherapie wordt waarschijnlijk ook niet door verzekeringen vergoed omdat die 't ook flauwekul vinden maar daar zal ze ook wel draai aan weten te geven dat verzekeraars geen verstand van psyschosociale methodes hebben en zich niet met zorg moeten bemoeien en etc.quote:Op dinsdag 17 april 2012 00:39 schreef Phaelanx_NL het volgende:
[..]
Quote van de school die haar opleiding heeft verzorgd;
[..]
Oftewel, ze kregen geen subsidie omdat de overheid geen onzinstudies wil subsidiëren, vervolgens geven ze er een draai aan, dat ze zo niet gebonden zijn aan regelingen en beperkingen.
iddquote:Op dinsdag 17 april 2012 20:27 schreef Karina het volgende:
PresentVoetballen moet heel even wachten, eerst dit kijken.
I WAS BORN PRESENT!quote:
Autofansquote:Op dinsdag 17 april 2012 20:28 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
idd
Nu eerst vol verbazing naar mensen gaan kijken
Dit is een soort voetbalfans, maar dan mensen die gaan autorijden
Vauxhallquote:
We zullen het zien.quote:
De promo zegt genoegquote:Op dinsdag 17 april 2012 20:32 schreef BlueMage het volgende:
Ik ga ook weer kijken, ik hoop dat ze flink wat omver rijden.
RIP Containerquote:Op dinsdag 17 april 2012 20:33 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Een container, in het voorfilmpje in ieder geval.
Het is gewoon Opelquote:
De Ster is alvast klaar.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |