Zou het ook denken. die jongens zijn getrained om 20 stappen vooruit te denken, en al het denkbare idiote gedrag van mensen in te calculeren. En heeft een sirene waardoor mensen al voor dat ze zichtbaar zijn, WETEN dat er iets aankomt!quote:Op dinsdag 10 april 2012 22:25 schreef Tijn het volgende:
[..]
Een ambulancebestuurder had absoluut niet op die Volvo ingereden.
Ze zag die Volvo pas voor het eerst na de aanrijding. Dat is misschien wel het ergste van het hele ongeluk.quote:Op woensdag 11 april 2012 12:26 schreef Captain_Fabulous het volgende:
[..]
Die meid kijkt gewoon nooit en nergens.
Niet om je aan te vallen...maar wat nou als de situatie op die weg zo is, dat ze pas op 40 meter zichtbaar was voor de Volvo? Misschien is die wel wel 30km omdat je nu eenmaal maar 40 meter zicht hebt, en met DIE snelheid je ook veilig naar links kan ook als je iemand ziet aankomen?quote:Op woensdag 11 april 2012 11:40 schreef zoem het volgende:
Als iemand 70km/h rijdt dan is dat grofweg 20m/s. Vanaf het moment dat meneer in beeld komt tot de aanrijding duurt net 2 seconden. Dus de afstand zal rond de 40 meter hebben gelegen (of ~9 autolengtes). Als je dan een halve seconde neemt voor het inschatten dan legt ze in die tijd al een kwart van de afstand af. Dat zou mij wel opgevallen zijn.
Inderdaad. Stanley moet een keertje een flinke tik op z'n neus krijgen, dan leert 'ie wel af zo tof te doen en rijdt 'ie verder wel ok.quote:Op woensdag 11 april 2012 12:31 schreef IkeDubaku99 het volgende:
Die Iris lijkt mij wel een kandidaat die het niveau van Pim zou kunnen bereiken. Stanley zal waarschijnlijk als een van de eerste kandidaten weggaan. Hij doet te stoer, maar als hij dat gedrag afleert, dan is hij wel een aardige chauffeur.
Een tik? Een boom is imho ook goed.quote:Op woensdag 11 april 2012 13:19 schreef Tijn het volgende:
[..]
Inderdaad. Stanley moet een keertje een flinke tik op z'n neus krijgen, dan leert 'ie wel af zo tof te doen en rijdt 'ie verder wel ok.
Mijn god.quote:Op woensdag 11 april 2012 11:47 schreef Tijn het volgende:
Een ongeluk wordt altijd door twee mensen veroorzaakt.
Voor de zoveelste keer: ik zeg niet dat die kerel schuld heeft. De deelneemster zat overduidelijk fout. Maar uiteindelijk komt een ongeluk altijd door iemand die het veroorzaakt en iemand die het niet weet te voorkomen.quote:
quote:Op woensdag 11 april 2012 11:47 schreef Tijn het volgende:
Een ongeluk wordt altijd door twee mensen veroorzaakt.
Ja, wat is het nou, Tijn?quote:Op woensdag 11 april 2012 16:04 schreef Tijn het volgende:
Voor de zoveelste keer: ik zeg niet dat die kerel schuld heeft. De deelneemster zat overduidelijk fout. Maar uiteindelijk komt een ongeluk altijd door iemand die het veroorzaakt en iemand die het niet weet te voorkomen.
Mwah Iris had wel spijt en zei ook dat ze veel moest leren, die gast met die bazige vader lijkt me 'n betere Pim kandidaat: die ontkent gewoon dat er problemen zijn en is het nooit met wie dan ook eens.quote:Op woensdag 11 april 2012 12:31 schreef IkeDubaku99 het volgende:
Die Iris lijkt mij wel een kandidaat die het niveau van Pim zou kunnen bereiken. Stanley zal waarschijnlijk als een van de eerste kandidaten weggaan. Hij doet te stoer, maar als hij dat gedrag afleert, dan is hij wel een aardige chauffeur.
Ik bedoel twee keer precies hetzelfde. Een puur eenzijdig ongeluk komt bijna nooit voor, er zijn altijd twee mensen die niet opletten. Weliswaar heeft één daarvan de schuld, maar de ander had natuurlijk ook z'n best kunnen doen het ongeluk te voorkomen. Oorzaak en schuld zijn niet hetzelfde.quote:Op woensdag 11 april 2012 18:08 schreef Salina het volgende:
[..]
[..]
Ja, wat is het nou, Tijn?
Eerst zeg je dat een ongeluk door TWEE mensen wordt veroorzaakt en daarna dat een ongeluk door EEN iemand wordt veroorzaakt en door een ander iemand niet wordt voorkomen... dat is niet echt hetzelfde, toch?
Ah, ok.quote:Op woensdag 11 april 2012 20:45 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ik bedoel twee keer precies hetzelfde. Een puur eenzijdig ongeluk komt bijna nooit voor, er zijn altijd twee mensen die niet opletten. Weliswaar heeft één daarvan de schuld, maar de ander had natuurlijk ook z'n best kunnen doen het ongeluk te voorkomen. Oorzaak en schuld zijn niet hetzelfde.
Zei ze dat na al die (minstens) 10 ongelukjes waar ze in 1,5 jaar tijd bij betrokken was al of zegt ze dat nu voor het eerst?quote:Op woensdag 11 april 2012 20:16 schreef BlueMage het volgende:
[..]
Mwah Iris had wel spijt en zei ook dat ze veel moest leren
Arrogant, plaat voor z'n kop, altijd gelijk hebben en altijd anderen de schuld geven - Yep, die gast IS de nieuwe Pim als je het mij vraagt.quote:Op woensdag 11 april 2012 20:16 schreef BlueMage het volgende:die gast met die bazige vader lijkt me 'n betere Pim kandidaat: die ontkent gewoon dat er problemen zijn en is het nooit met wie dan ook eens.
Volgens mij maakt hij tussen die twee juist een heel subtiel onderscheid...ik kan dat ook niet zien, maar ieder heeft tenslotte recht op eigen mening!quote:Op woensdag 11 april 2012 21:04 schreef Salina het volgende:
Oorzaak en schuld zijn niet hetzelfde (zeg je terecht). Maar "niet weten te voorkomen" is wel hetzelfde als "veroorzaken" dan? Daar lijkt het bij jou nu op neer te komen.
quote:Op donderdag 12 april 2012 09:15 schreef Captain_Fabulous het volgende:
[..]
Volgens mij maakt hij tussen die twee juist een heel subtiel onderscheid...ik kan dat ook niet zien, maar ieder heeft tenslotte recht op eigen mening!
Het spijt me als het al 5 miljard keer gevraagd en gezegd is, maar klopt het dat seizoen 1 nergens terug te kijken is?quote:Op dinsdag 10 april 2012 21:28 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Klopt, vorig jaar was het niveau een stuk bedroevender...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |