vraagstelling is ook domquote:
staat zo lang voor de spiegel dat hij de verloren tijd op de weg in moet halenquote:
Nee da's volgend seizoen pasquote:Op dinsdag 10 april 2012 21:24 schreef Arthur_Spooner het volgende:
Is dit het seizoen dat Ruben bijna dood wordt gereden?
Dat is elk seizoen.quote:Op dinsdag 10 april 2012 21:24 schreef Arthur_Spooner het volgende:
Dat was vorig jaar.quote:Op dinsdag 10 april 2012 21:24 schreef Arthur_Spooner het volgende:
Dat was vorig seizoenquote:Op dinsdag 10 april 2012 21:24 schreef Arthur_Spooner het volgende:
Laatste aflevering vorig seizoen.quote:Op dinsdag 10 april 2012 21:24 schreef Arthur_Spooner het volgende:
Dat die Iris en compane dan met trolleybags naar hun parkeerplek moesten lopen onder toezien van de rest was dan wel weer geniaalquote:
Die commentaren...en de vooroordelen.quote:Op dinsdag 10 april 2012 21:26 schreef tralalala het volgende:
http://www.liveleak.com/view?i=75b_1309958206
Leuk met wereldwijd commentaar...
Klopt, vorig jaar was het niveau een stuk bedroevender...quote:Op dinsdag 10 april 2012 21:27 schreef GrunnigsTrots het volgende:
ik vond het op zich wel meevallen, zie toch echt wel slechtere chauffeurs op de weg hoor
alleen die blonde doos moet voortaan maar met het ov ofzo
Waar...dan kom ik daar niet meer.quote:Op dinsdag 10 april 2012 21:27 schreef GrunnigsTrots het volgende:
ik vond het op zich wel meevallen, zie toch echt wel slechtere chauffeurs op de weg hoor
alleen die blonde doos moet voortaan maar met het ov ofzo
Nee, dat is gewoon stoer zijn.quote:Op dinsdag 10 april 2012 21:29 schreef Peterselieman het volgende:
ze hebben dit jaar wel veel meer snelheidsmonsters tov vorig jaar
Die hebben i.t.t. die onzekere en klunzige rijders wel de skills om goed te rijden.quote:Op dinsdag 10 april 2012 21:29 schreef Peterselieman het volgende:
ze hebben dit jaar wel veel meer snelheidsmonsters tov vorig jaar
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |