Dit.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 01:26 schreef Metalfrost het volgende:
Ik houd, bij de benadering, elk kruispunt voor als een gelijkwaardig kruispunt. Daarbij rekening houdend met het algemene 'stel', in de trant van 'stel dat er een ambulance met sirenes en geluid aan komt racen' of 'stel dat er van degene die voor mij rechts komt, ook een auto van rechts komt, dan heb ik voorrang'. Je weet het maar nooit.
Dan ben je mij gelukkig nog niet tegen gekomen.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 06:21 schreef Aliana het volgende:
Ik neem altijd voorrang natuurlijk. Maar iedereen wacht ook altijd voor mij, dus dat is erg handig.
quote:Het is een ieder verboden zich zodanig te gedragen dat gevaar op de weg wordt veroorzaakt of kan worden veroorzaakt of dat het verkeer op de weg wordt gehinderd of kan worden gehinderd.
Wacht maar tot je mij tegen komt! We zullen zien.. ik win, altijd.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 08:21 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
[..]
Dan ben je mij gelukkig nog niet tegen gekomen.
Heb je hier voor mij een zaaknummer bij?quote:Op dinsdag 27 maart 2012 08:24 schreef fruityloop het volgende:
Zoals mijn rij-instructeur zei, het is een plicht van geven, geen recht van nemen. Je auto/fiets "ervoor" gooien omdat je recht op voorrang hebt, maar de andere bestuurder geeft je dat om wat voor reden dan ook niet, is volgens veel jurisprudentie een overtreding van artikel 5 uit de wegenverkeerswet, wat zegt
[..]
Dit idd.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 11:43 schreef Palomar het volgende:
Ik wacht tot ik voorrang krijg, echter probeer ik het wel een beetje af te dwingen. Want vooral bij drukte kom je er anders gewoon niet tussen. Beredeneer het zelf ook zo als ik voorrang moet geven. Ik hou wel even in, maar als die ander gaat twijfelen of niet doorrijdt dan heeft ie pech.
Insgelijks.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 11:43 schreef Palomar het volgende:
Ik wacht tot ik voorrang krijg, echter probeer ik het wel een beetje af te dwingen. Want vooral bij drukte kom je er anders gewoon niet tussen. Beredeneer het zelf ook zo als ik voorrang moet geven. Ik hou wel even in, maar als die ander gaat twijfelen of niet doorrijdt dan heeft ie pech.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |