Ze stond later op het testterrein ook grapjes te maken toen Ruben vroeg waarom ze was komen lopen. Ze wekt de indruk er niet erg mee te zitten en ook al is dat misschien toch zo, het maakt haar wel een erg naar persoon om mee om te gaan.quote:Op zaterdag 14 april 2012 16:11 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Dat lachen kan ook wel een schrikreactie geweest zijn van haar hé.
Mja, ik zou er ook grapjes over maken maar er wel echt mee zitten.quote:Op zaterdag 14 april 2012 17:07 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ze stond later op het testterrein ook grapjes te maken toen Ruben vroeg waarom ze was komen lopen. Ze wekt de indruk er niet erg mee te zitten en ook al is dat misschien toch zo, het maakt haar wel een erg naar persoon om mee om te gaan.
Goede eigenschap. Not.quote:Op zaterdag 14 april 2012 17:29 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Mja, ik zou er ook grapjes over maken maar er wel echt mee zitten.
Daar gaat de Volvorijder de fout in: Mij is altijd geleerd: Verwacht het onverwachte.quote:Op woensdag 11 april 2012 08:34 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
Er is ook nog een verwachtingspatroon. Die Volvorijder zal nooit hebben verwacht dat ze 70 reed, want dat doe je gewoon niet in een 30-zone. 40 misschien, maar meer dan twee maal de maximum snelheid niet. Ik vind het niet vreemd dat hij de weg opdraaide.
Dan kun je nooit meer normaal oversteken. Er zijn genoeg plekken die prima te overzien zijn als het verkeer er 30 of 50 rijdt, maar die niet meer te overzien zijn als iemand 60 of 100 rijdt.quote:Op maandag 16 april 2012 14:31 schreef Walter81 het volgende:
[..]
Daar gaat de Volvorijder de fout in: Mij is altijd geleerd: Verwacht het onverwachte.
Dus je moet er altijd rekening mee houden dat er een hardrijder aan komt.
Die Karin Elshout moet echt weg bij dat programma.quote:Op maandag 16 april 2012 22:59 schreef Pulzzar het volgende:
Ik vind dat ene jurylid erg op Miranda Richardson lijken.
[ afbeelding ]
Quote van haar site:quote:Op dinsdag 17 april 2012 00:30 schreef BlueMage het volgende:
[..]
Die Karin Elshout moet echt weg bij dat programma.Heb eens op d'r site gekeken over rijangst en ik weet niet of ik nou moet huilen of moet lachen maar volgens mij wordt mensen flink geld uit de zak geklopt met d'r behandelmethoden.
Intuïtie als zogenaamd professionalquote:Dit heb ik gedaan vanuit mijn intuïtie. Daar ligt mijn kracht en ik vind het fijn om mensen te kunnen helpen vanuit een psychosociale achtergrond, met mijn eigen gevoel als leidraad. Inmiddels ben ik enkele jaren werkzaam als psychosociaal therapeut
Ik weet 't, 't is echt om te huilen.quote:Op dinsdag 17 april 2012 00:33 schreef Phaelanx_NL het volgende:
[..]
Quote van haar site:
[..]
Intuïtie als zogenaamd professional.
Quote van de school die haar opleiding heeft verzorgd;quote:Op dinsdag 17 april 2012 00:36 schreef BlueMage het volgende:
[..]
Ik weet 't, 't is echt om te huilen.Anderzijds...wel 'n handid beroep: rijangst therapeut, kun je gewoon die lui je overal naar toe laten vervoeren, je kinderen achterin naar school om ook over die angst heen te komen....ik zie mogelijkheden.
Oftewel, ze kregen geen subsidie omdat de overheid geen onzinstudies wil subsidiëren, vervolgens geven ze er een draai aan, dat ze zo niet gebonden zijn aan regelingen en beperkingenquote:De academie krijgt geen overheidssubsidies en wordt niet geremd in haar ontwikkeling door aan subsidies gebonden regelingen en beperkingen.
De zorgverlening door beroepsbeoefenaren in de gezondheidszorg wordt in Nederland geregeld door de Wet op de Beroepen in de Individuele Gezondheidszorg (Wet BIG).
Echter, de beroepsgroepen in de integrale gezondheidszorg (“alternatieve c.q. complementaire geneeswijzen”) zijn veelal niet opgenomen in de Wet BIG.
Ja en d'r rijangsttherapie wordt waarschijnlijk ook niet door verzekeringen vergoed omdat die 't ook flauwekul vinden maar daar zal ze ook wel draai aan weten te geven dat verzekeraars geen verstand van psyschosociale methodes hebben en zich niet met zorg moeten bemoeien en etc.quote:Op dinsdag 17 april 2012 00:39 schreef Phaelanx_NL het volgende:
[..]
Quote van de school die haar opleiding heeft verzorgd;
[..]
Oftewel, ze kregen geen subsidie omdat de overheid geen onzinstudies wil subsidiëren, vervolgens geven ze er een draai aan, dat ze zo niet gebonden zijn aan regelingen en beperkingen.
iddquote:Op dinsdag 17 april 2012 20:27 schreef Karina het volgende:
PresentVoetballen moet heel even wachten, eerst dit kijken.
I WAS BORN PRESENT!quote:
Autofansquote:Op dinsdag 17 april 2012 20:28 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
idd
Nu eerst vol verbazing naar mensen gaan kijken
Dit is een soort voetbalfans, maar dan mensen die gaan autorijden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |