de weg is geen circuit hequote:Op dinsdag 10 april 2012 21:30 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Die hebben i.t.t. die onzekere en klunzige rijders wel de skills om goed te rijden.
Maar daar kijk ik niet voor..quote:Op dinsdag 10 april 2012 21:30 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Die hebben i.t.t. die onzekere en klunzige rijders wel de skills om goed te rijden.
Niet ?quote:
Ik vraag me nog steeds af hoe vaak die over de alcohollimiet achter het stuur heeft gezeten, kerel ziet er echt uit als 'n alcoholist, sorry dat ik 't zeg.quote:Op dinsdag 10 april 2012 21:36 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Klopt, daarom ben ik ook voor Opa Jean
Jij bent er zo een die zo hard rijdt dat hij regelmatig moet stoppen om onderdelen op te rapen?quote:
Wel bij zijn bumper (2cv).quote:Op dinsdag 10 april 2012 21:56 schreef Peterselieman het volgende:
dat gaat weinig helpen bij bumpers
Heb ik toch niet nodig ...quote:Op dinsdag 10 april 2012 21:56 schreef Peterselieman het volgende:
dat gaat weinig helpen bij bumpers
quote:Op dinsdag 10 april 2012 21:59 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
mja, die staat nog steeds opgebokt als ik het goed heb
quote:Op dinsdag 10 april 2012 21:59 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
mja, die staat nog steeds opgebokt als ik het goed heb
Die mening deel ik wel met je. Helaas mist er een stukje in de film om dit goed te kunnen beoordelen. Maar sowieso: Voorrang 'neem' je niet, dat moet je krijgenquote:Op dinsdag 10 april 2012 22:18 schreef Snowsquall het volgende:
En toch.....die vent met die Volvo.....Voorrang 'neem' je niet, dat moet je krijgen. Hij had ook moeten kijken wąt en hoe hard het er aan kwam rijden. Stel dat er een ambu met spoed aan kwam rijden? Dan hadden ze ook op elkaar gezeten....
Niet dat die griet niet fout is(ze reed immers veelste hard) en keek ook niet naar de weg van rechts. In geval van een aanrijding zijn er TWEE die niet uitkijken.(zoals hier het geval is)
Als er maar 1 niet uitkijkt dan gaat het(net) goed.
Die man zat al midden op de weg...je kunt niet eeuwig wachten of er iets aankomt wat als een idioot rijdt en niet oplet.quote:Op dinsdag 10 april 2012 22:18 schreef Snowsquall het volgende:
En toch.....die vent met die Volvo.....Voorrang 'neem' je niet, dat moet je krijgen. Hij had ook moeten kijken wąt en hoe hard het er aan kwam rijden. Stel dat er een ambu met spoed aan kwam rijden? Dan hadden ze ook op elkaar gezeten....
Niet dat die griet niet fout is(ze reed immers veelste hard) en keek ook niet naar de weg van rechts. In geval van een aanrijding zijn er TWEE die niet uitkijken.(zoals hier het geval is)
Ja dit, had meer 't idee dat die vent wel verwachtte dat ze 't zag en stopte of eromheen reed oid. Maar ja dat is echt teveel gevraagd voor die troela.quote:Op dinsdag 10 april 2012 22:23 schreef trovey het volgende:
[..]
Die man zat al midden op de weg...je kunt niet eeuwig wachten of er iets aankomt wat als een idioot rijdt en niet oplet.
Een ambulancebestuurder had absoluut niet op die Volvo ingereden.quote:Op dinsdag 10 april 2012 22:18 schreef Snowsquall het volgende:
Stel dat er een ambu met spoed aan kwam rijden? Dan hadden ze ook op elkaar gezeten....
Tja, als ik over een gelijkwaarige kruispunt rijd, dan kijk ik ook voornamelijk naar rechts. Als een idioot met 70 km/uur je ramt, dan kun je daar weinig aan doen...quote:Op dinsdag 10 april 2012 22:18 schreef Snowsquall het volgende:
Ik neem aan dat je ook afdoende naar links kijkt?quote:Op dinsdag 10 april 2012 22:25 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Tja, als ik over een gelijkwaarige kruispunt rijd, dan kijk ik ook voornamelijk naar rechts. Als een idioot met 70 km/uur je ramt, dan kun je daar weinig aan doen...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |