Die bijrijder ook de hele tijd met z'n "pas toch op, ow mijn god" gegil.quote:Op donderdag 12 april 2012 22:07 schreef livelink het volgende:
Via Youtube zijn alle hoogtepunten van Pim wel te zien. Ik heb het toevallig eergisteren even teruggekeken![]()
Veel plezier!
Via youtube heb ik ze gekeken, dag na dat ik mijn rijbewijs had.. was dus lachenquote:Op donderdag 12 april 2012 21:54 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Het spijt me als het al 5 miljard keer gevraagd en gezegd is, maar klopt het dat seizoen 1 nergens terug te kijken is?
Vlakbij Het Roesingh, zou zomaar handig kunnen zijn...quote:Op woensdag 11 april 2012 20:01 schreef TwenteFC het volgende:
Waarom laten ze die malloten los in Enschede?
En dat ze überhaupt onze regio in gaanquote:Op donderdag 12 april 2012 23:55 schreef TwenteFC het volgende:
Als ze dit soort macho types gaan volgen met een camera dan weet je toch dat ze zich extra gaan uitsloven..
Ja precies, laat ze dan op zijn minst een bordje met [M]ongool op het dak zetten.quote:Op vrijdag 13 april 2012 00:00 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
En dat ze überhaupt onze regio in gaan
Bedankt! Denk idd dat er behalve fragmenten en hoogtepunten niks meer te vinden is, had youtube ook al bekeken. Dan maar genieten van deze nonoquote:Op donderdag 12 april 2012 22:07 schreef livelink het volgende:
Via Youtube zijn alle hoogtepunten van Pim wel te zien. Ik heb het toevallig eergisteren even teruggekeken![]()
Veel plezier!
Die kerel komt van rechts en er waren voor zover ik zag geen andere voorrangsregels van toepassing, dus volgens mij had die man in de Volvo voorrang.quote:Op vrijdag 13 april 2012 09:49 schreef SEMTEX het volgende:
Ik heb geen rijbewijs, dus ben een beetje oblivious qua voorrrangsregels bij auto'sWie had er nou voorrang?
Precies ja. Rijdt een auto achter ze, camera´s in de auto. Dan weet je dat ze zich gaan bewijzen. Zou het bijna uitlokking van bnn willen noemen.quote:Op donderdag 12 april 2012 23:55 schreef TwenteFC het volgende:
Als ze dit soort macho types gaan volgen met een camera dan weet je toch dat ze zich extra gaan uitsloven..
Tjesus...die Pimquote:Op donderdag 12 april 2012 22:07 schreef livelink het volgende:
Veel plezier!
Trekkers rijden ook als debielen dus jullie houden er meer rekening mee.quote:Op vrijdag 13 april 2012 00:00 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
En dat ze überhaupt onze regio in gaan
Ja, en als ik een lekker ding in de auto heb waar ik indruk op wil maken is het ook uitlokkingquote:Op vrijdag 13 april 2012 11:30 schreef Caland het volgende:
[..]
Precies ja. Rijdt een auto achter ze, camera´s in de auto. Dan weet je dat ze zich gaan bewijzen. Zou het bijna uitlokking van bnn willen noemen.
Zou het ook geen uitlokking willen noemen maar je weet wel dat als je het gedeelte kandidaten dat niet oud en onkundig is pakt het vaak patsertjes zijn (zowel de mannen als vrouwen) die met camera wel even laten zien hoe hard ze wel niet kunnen / durven rijden. Heb niet echt het idee dat het verkeersbeeld er beter op wordt van dit programma.quote:Op vrijdag 13 april 2012 18:53 schreef 2cv het volgende:
[..]
Ja, en als ik een lekker ding in de auto heb waar ik indruk op wil maken is het ook uitlokking
Ik snap wat je bedoelt, maar je moet boven de camera staan. Figuurlijk uiteraard
Toch heeft-ie megagoede tv opgeleverd. Dat gedeelte waar Ruben bij Pim in de auto zit tijdens dat ritje door Parijs... pricelessquote:Op vrijdag 13 april 2012 15:47 schreef Snowsquall het volgende:
[..]
Tjesus...die Pim![]()
Weet je wat ze daar mee moeten doen??
Amputeren boven de enkelsWat een hopeloos geval zeg...aandachtsorgel eerste klas
Je zag ook gewoon de angst bij Rubenquote:Op zaterdag 14 april 2012 15:32 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Toch heeft-ie megagoede tv opgeleverd. Dat gedeelte waar Ruben bij Pim in de auto zit tijdens dat ritje door Parijs... priceless
Dat lachen kan ook wel een schrikreactie geweest zijn van haar hé.quote:Op zaterdag 14 april 2012 14:38 schreef Sosha het volgende:
Net de herhaling gezien. Belooft wat voor dit seizoen. Die Iris... dat lacherige na het ongeluk... ik krijg er de kriebels van. Mijn moeder en ik zijn ook wel eens aangereden, stonden we stil in de file en er klapte een busje achterop met hooguit 40km (maar ik kan je vertellen dat dat al een behoorlijke klap is). Vervolgens stapte er een stel 20-jarige vervelende jongens uit die alleen maar heel hard lachten (onze auto was total loss) en dansjes maakten met hun eigen kentekenplaat terwijl ze elkaar filmden... en mijn moeder zat te shaken langs de weg. Ik heb echt geen vertrouwen meer in medeweggebruikers, wat een stel aso's was dat.
Jep, en het was een 30km-zone, en dan heeft iedereen van rechts voorrang (bij 50km niet, meestal heb je dan ook van die vierkante gele voorrangsbordjes) - voor zover ik nog weet dan.quote:Op vrijdag 13 april 2012 10:47 schreef Tijn het volgende:
[..]
Die kerel komt van rechts en er waren voor zover ik zag geen andere voorrangsregels van toepassing, dus volgens mij had die man in de Volvo voorrang.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |