Is niet nodigquote:Op maandag 9 april 2012 17:37 schreef Lithia het volgende:
Thanks allebei!
[..]
Heb geen mobiel om het te 'synchen'. Alleen een tablet. Maar dat heeft geen nummer
Naruto zit totaal geen vaart in, inderdaad. Het verhaal wordt uitgerekt door gevechten die ter plekke plaatsvinden.quote:Op maandag 9 april 2012 17:42 schreef Dr.Mikey het volgende:
Volgende keer maar weer series als Elfenlied en Claymore gaan kijken zit toch wat meer snelheid in.,
School Days.quote:Op maandag 9 april 2012 17:46 schreef SunTzu het volgende:
Maandag verveling, eens ff een nieuwe anime zoeken om te kijken.
Hij is al heel lang afgelopenquote:Op maandag 9 april 2012 17:58 schreef Dr.Mikey het volgende:
Loopt lucky star nog ? Daar gebeurde echt niets maar het keek wel lekker weg.
Is niet hetzelfde.quote:Op maandag 9 april 2012 17:58 schreef SunTzu het volgende:
Is Kore wa Zombie en Monster Princess hetzelfde?
Zag gister in het topic Kore wa Zombie staan dus had daar de eerste episode van gekeken en net keek ik bij popular anime dus zag ik Monster Princess staan maar zit nu de eerste episode te kijken en het is eigenlijk soort van bijna hetzelfde.
Waar??quote:Op maandag 9 april 2012 17:35 schreef AnimeFan het volgende:
[..]
Ik heb de ZTE Blade voor 99 euro, inclusief 10 euro prepaid beltegoed.
Er zat een KPN Simkaart bij met 10 euro beltegoed.quote:Op maandag 9 april 2012 18:33 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
Whut??Belcompany?sim lock zeker??![]()
Heel erg off-topic, maar elke Android telefoon is simlockvrij te maken.quote:Op maandag 9 april 2012 18:33 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
Whut??Belcompany?sim lock zeker??![]()
Net episode 1 van gekeken, lijkt me ook wel tof. Alleen doet me denken aan een ex die ik heb laten gaanquote:
De mijne was al simlockvrij!quote:Op maandag 9 april 2012 18:36 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Heel erg off-topic, maar elke Android telefoon is simlockvrij te maken.
Alle afleveringen zien en dan je mening hierover vertellen. Ik ben benieuwd.quote:Op maandag 9 april 2012 18:39 schreef SunTzu het volgende:
[..]
Net episode 1 van gekeken, lijkt me ook wel tof. Alleen doet me denken aan een ex die ik heb laten gaan
Omg, ik leer hier zo veel.quote:Op maandag 9 april 2012 18:36 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Heel erg off-topic, maar elke Android telefoon is simlockvrij te maken.
Nog wel de moeite ?quote:Op maandag 9 april 2012 18:14 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Hij is al heel lang afgelopen
[..]
Is niet hetzelfde.
Je loopt wel heeeeeel achter met Naruto BTW(bijna aflevering 270 ofsow,10 jaar ongeveer)._O-quote:Op maandag 9 april 2012 18:51 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Nog wel de moeite ?
Heb volgens mij heel seizoen 1 gevolgd.
Makkelijk en snel bijverdienen is dat trouwensquote:
Lucky Star is nog wel de moeite, maar ik raad je pas aan om verder te kijken wanneer je wat meer anime hebt gezien. Er zitten namelijk heeel veel verwijzingen in naar andere anime. Het zou zonde zijn als je die niet zou snappenquote:Op maandag 9 april 2012 18:51 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Nog wel de moeite ?
Heb volgens mij heel seizoen 1 gevolgd.
Aflevering 2; kut over 11 dagen pas mijn vriendin ophalen op Schiphol.quote:Op maandag 9 april 2012 18:42 schreef Lithia het volgende:
[..]
Alle afleveringen zien en dan je mening hierover vertellen. Ik ben benieuwd.
Wil je echt 800 eps kijken?quote:Op maandag 9 april 2012 18:58 schreef AnimeFan het volgende:
bijna alsof je pokemon vanaf het begin gaat kijken
Wacht maar af. Ik ben benieuwd wat je er van gaat vindenquote:Op maandag 9 april 2012 19:08 schreef SunTzu het volgende:
[..]
Aflevering 2; kut over 11 dagen pas mijn vriendin ophalen op Schiphol.
dat ben jij gewoon in de toekomstquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 9 april 2012 19:53 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
Voor Robin,mijn zelfgebouwde desktop infoNiceSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op maandag 9 april 2012 19:53 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
Voor Robin,mijn zelfgebouwde desktop infoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar nice![]()
Logitech S-120 heb ik ook natuurlijk,die Optiarc 7173 is ook van 1e project!!quote:
quote:Op maandag 9 april 2012 19:55 schreef AnimeFan het volgende:
[..]Dit is de Trust keyboard die ik nog gebruikSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar nice
![]()
Hahahaha!quote:Op maandag 9 april 2012 19:59 schreef Klipnap het volgende:
Net met mijn vriendin anime gekeken. Bij Dokuro chan zaten we na ep 2 allebei zo![]()
![]()
![]()
En ze vond Mio niet schattig![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik liet haar de intro zien, en ze wilde meteen de serie zien.quote:Op maandag 9 april 2012 20:00 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
Dokuro is wel wazig jaah.
die spike baseball knuppel!!![]()
Waarom zo veel rewatchen als er zo veel series zijn die je nog kunt kijken?quote:Op maandag 9 april 2012 20:10 schreef Qunix het volgende:
Nichijou check ik nu voor de 2e keer en ben bijna er door heen... Ik denk dat ik hierna opnieuw Tokyo Magnitude 8.0 ga checken.
Haha! Ik heb wel eens een klein stukje Bokusatsu Tenshi laten zien in de woonkamer toen er een vriend was. Toevallig net een ecchi stukje en mijn ouders zaten er bij. Dat was awkward, maar mijn pa kon er om lachen en mijn moeder had het niet echt door.quote:Op maandag 9 april 2012 20:11 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Ik liet haar de intro zien, en ze wilde meteen de serie zien.
Ik heb haar gewaarschuwd
Wat Robin zegt!quote:Op maandag 9 april 2012 20:10 schreef Qunix het volgende:
Nichijou check ik nu voor de 2e keer en ben bijna er door heen... Ik denk dat ik hierna opnieuw Tokyo Magnitude 8.0 ga checken.
Urotsukidoji kijken in een woonkamer met wat vrienden was ook lachen. Tot zijn ouders thuiskwamen. De vader ging heel geïnteresseerd meekijken en de moeder schudde haar hoofd en liep weer weg.quote:Op maandag 9 april 2012 20:18 schreef robin007bond het volgende:
Haha! Ik heb wel eens een klein stukje Bokusatsu Tenshi laten zien in de woonkamer toen er een vriend was. Toevallig net een ecchi stukje en mijn ouders zaten er bij. Dat was awkward, maar mijn pa kon er om lachen en mijn moeder had het niet echt door.
Infinite Stratos kijken in de woonkamer was ook apart.
Ik volg zo'n 10 anime'squote:Op maandag 9 april 2012 20:18 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Waarom zo veel rewatchen als er zo veel series zijn die je nog kunt kijken?
LoGH al gezien?quote:Op maandag 9 april 2012 20:36 schreef Qunix het volgende:
[..]
Ik volg zo'n 10 anime's
Gundam AGEWoolf!
Nu Mirai Nikki kijken, volgende week de laatste
quote:Op maandag 9 april 2012 20:25 schreef Mr_Belvedere het volgende:
[..]
Urotsukidoji kijken in een woonkamer met wat vrienden was ook lachen. Tot zijn ouders thuiskwamen. De vader ging heel geïnteresseerd meekijken en de moeder schudde haar hoofd en liep weer weg.
quote:Op maandag 9 april 2012 20:25 schreef Mr_Belvedere het volgende:
[..]
Urotsukidoji kijken in een woonkamer met wat vrienden was ook lachen. Tot zijn ouders thuiskwamen. De vader ging heel geïnteresseerd meekijken en de moeder schudde haar hoofd en liep weer weg.
Nope.quote:
Op wat voor manier moeite mee hebben?quote:Op maandag 9 april 2012 20:47 schreef Qunix het volgende:
[..]
Nope.
Zo te zien denk ik ook hem niet te gaan volgen.Ik had al moeite met mijn eerste Gundam (Mobile Suit 00).
Ik had wel wat mecha gezien, maar niet zo heftig qua robots als Gundam. NGE was de enige en was niet bepaald "leuk, nog een keer zien"- anime. Gundam heeft het behoorlijk veranderd. Koste wel moeite om door te zetten en al helemaal om te beginnen daaraan. Uiteindelijk volg ik dus ook mecha nu, maar wel 1 tegelijk en met pauzes ertussen.quote:Op maandag 9 april 2012 20:54 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Op wat voor manier moeite mee hebben?
wth is murmur voor iets. bitch ging supersaiyan bij volle maan.quote:Op maandag 9 april 2012 21:05 schreef Qunix het volgende:
Mirai Nikki... Hele toffe vecht scene
Ben benieuwd naar volgende week!
[..]
Duiveltje ofzo...quote:Op maandag 9 april 2012 21:41 schreef outcast_within het volgende:
[..]
wth is murmur voor iets. bitch ging supersaiyan bij volle maan.
Dan ben je stiekem best wel een baasquote:Op maandag 9 april 2012 21:29 schreef SunTzu het volgende:
Man, ik ben dezelfde klootzak als Makoto van School Days.
ik ben zo blij dat ik niks in de woonkamer hoef te kijken..quote:Op maandag 9 april 2012 20:18 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Waarom zo veel rewatchen als er zo veel series zijn die je nog kunt kijken?
[..]
Haha! Ik heb wel eens een klein stukje Bokusatsu Tenshi laten zien in de woonkamer toen er een vriend was. Toevallig net een ecchi stukje en mijn ouders zaten er bij. Dat was awkward, maar mijn pa kon er om lachen en mijn moeder had het niet echt door.
Infinite Stratos kijken in de woonkamer was ook apart.
Mijn ouders weten wel wat ik kijk, dus dat is niet zo'n probleem.quote:Op maandag 9 april 2012 22:02 schreef mschol het volgende:
[..]
ik ben zo blij dat ik niks in de woonkamer hoef te kijken..
dat wat mogelijk intressant is heb ik op dvd
mijn ouders weten in globale lijnen ook wel wat ik kijk..quote:Op maandag 9 april 2012 22:05 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Mijn ouders weten wel wat ik kijk, dus dat is niet zo'n probleem.
32" beneden (zonder media speler of wat dan ook) beneden VS 40" + HTPC/mediaspeler + een leuke reciever met ditto speakers bovenquote:Ik heb de keuze om op mijn kamer te kijken, maar beneden hebben we een grote LED-tv.
dat heb je wel eens verteld iddquote:Dit had ik volgens mij al een keer verteld, maar een keer kwam mijn moeder schone kleren in de kledingkast doen. Ik had nog een tabblad open met een hentai doujin. Ondertussen zat ik op nu.nl, maar ik zag dat het tabblad nog open stond. Ik probeerde het dus weg te klikken, maar klikte juist per ongeluk het tabblad aan.
Volgens mij keek mijn moeder net om en zag ze het. Het was ook precies het moment dat er klaargekomen werd, dus niet een ontschuldig stukje o.i.d. Ze heeft niets tegen me gezegd, dus misschien heeft ze het niet gezien
Ik zit me dus heel de tijd af te vragen of ze het heeft gezien of niet. Vragen is natuurlijk geen optie
Ik voel me echt kut eigenlijk ben nu bij episode 7quote:Op maandag 9 april 2012 21:46 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Dan ben je stiekem best wel een baas
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 9 april 2012 22:19 schreef SunTzu het volgende:
Heb gewoon m'n ex een bericht gestuurd door anime wtf is wrong with me.
Heeft die anime je toch mooi een spiegel voorgehouden, lul dat je bentquote:Op maandag 9 april 2012 22:22 schreef SunTzu het volgende:
[..]
Die hele shit van vreemdgaan enz, ik moet van mijn schuldgevoel toch sorry zeggen. FUCK.
Door 1 aflevering School daysquote:Op maandag 9 april 2012 22:22 schreef SunTzu het volgende:
[..]
Die hele shit van vreemdgaan enz, ik moet van mijn schuldgevoel toch sorry zeggen. FUCK.
daar zal ik dan weer geen last van hebbenquote:Op maandag 9 april 2012 22:22 schreef SunTzu het volgende:
[..]
dat anime je soms wat op de werkelijkheid kan drukken.. ja.. dat hoort erbij (dat had ik bij clannad AS overigens heel sterk)quote:Op maandag 9 april 2012 22:24 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Heeft die anime je toch mooi een spiegel voorgehouden, lul dat je bent
Je bedoelt de episode waarin Tomoya zich de tering inzuipt?quote:Op maandag 9 april 2012 22:29 schreef mschol het volgende:
[..]
daar zal ik dan weer geen last van hebben
[..]
dat anime je soms wat op de werkelijkheid kan drukken.. ja.. dat hoort erbij (dat had ik bij clannad AS overigens heel sterk)
quote:Op maandag 9 april 2012 22:32 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Je bedoelt de episode waarin Tomoya zich de tering inzuipt?
En dat houdt jou een spiegel voor?quote:Op maandag 9 april 2012 22:35 schreef mschol het volgende:
[..]
ik drink niet dus nee..
eerder de huisje, boompje, beestje afleveringen zegmaar(daar waar ze gaan trouwen, samenwonen e.d.)
in zekere zin wel ja, vind ik... (vooral dat ik eigenlijk dingen anders had moeten/willen doen)quote:
Misschien dat hij nadenkt over hoe hij zijn leven wil inrichten hierna.quote:
Als je ze niet leuk vindt, waarom begin je er dan überhaupt aan? Ben je überhaupt wel echt verliefd voordat je aan een relatie begint?quote:Op maandag 9 april 2012 22:39 schreef SunTzu het volgende:
Ik had ook nog een andere ex met van die hypnotiserende tieten als KatsuraDat heeft ook echt een half jaar geduurd voordat ik die kon dumpen.
Had ze ook verslavend kwijl dat ze uitspuugde op vrolijke momenten?quote:Op maandag 9 april 2012 22:39 schreef SunTzu het volgende:
Ik had ook nog een andere ex met van die hypnotiserende tieten als KatsuraDat heeft ook echt een half jaar geduurd voordat ik die kon dumpen.
Hmm, elke meid heeft wel iets leuks maar op den duur begint dat te vervelen. Mijn huidige vriendin is een eckte otaku maar ze is nog in Engeland tot de 20ste.quote:Op maandag 9 april 2012 22:41 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Als je ze niet leuk vindt, waarom begin je er dan überhaupt aan? Ben je überhaupt wel echt verliefd voordat je aan een relatie begint?
Nee maar ze klom telkens op me en dan ging al het bloed uit mijn hersens.quote:Op maandag 9 april 2012 22:41 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Had ze ook verslavend kwijl dat ze uitspuugde op vrolijke momenten?
Ik kan het niet laten:quote:Op maandag 9 april 2012 22:22 schreef SunTzu het volgende:
[..]
Geen idee?quote:Op maandag 9 april 2012 22:52 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ik kan het niet laten:
Wiens moeder zei dit ook vannacht?
quote:Op maandag 9 april 2012 23:16 schreef SunTzu het volgende:
Makoto my nigga catching bitches like pokemon.
Ik ben benieuwd wat je van het einde vindtquote:Op maandag 9 april 2012 23:16 schreef SunTzu het volgende:
Makoto my nigga catching bitches like pokemon.
Aah ik kijk wel tot het einde vanavond, moet morgen toch pas laat beginnen.quote:Op maandag 9 april 2012 23:30 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd wat je van het einde vindt
Nice.quote:Op maandag 9 april 2012 23:48 schreef SunTzu het volgende:
[..]
Aah ik kijk wel tot het einde vanavond, moet morgen toch pas laat beginnen.
Episode 11 nu.
quote:Op maandag 9 april 2012 23:30 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd wat je van het einde vindt
quote:Op dinsdag 10 april 2012 01:49 schreef SunTzu het volgende:
[..]MooiSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Toriko x One Piece Crossover OVAquote:Op dinsdag 10 april 2012 00:31 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
WtF is dat Toriko en One Piece anime??
Hahaha, Another heeft deze week net iets meer dan 2.000 exemplaren verkocht. Bluray en dvd verkopen bij elkaar opgeteld. Hij is net uit, maar toch. Deze verkoopaantallen zijn echt slechtquote:*1, 14,286 Inu x Boku SS
*2, 10,547 Highschool DxD
*3, 10,345 Natsume Yuujinchou Shi
*4, *7,354 Ano Natsu de Matteru
*5, *5,098 Senki Zesshou Symphogear
*6, *4,973 Brave 10
*7, *4,588 Mouretsu Pirates
*8, *4,520 Amagami SS+ plus
*9, *4,012 Papa no Iukoto wo Kikinasai!
10, *3,387 Danshi Koukousei no Nichijou
11, *3,089 Rinne no Lagrange
12, *2,353 Tantei Opera Milky Holmes Dai 2 Maku
13, *2,192 Another
14, *1,525 Zero no Tsukaima F (vol.2)
15, **,686 Kill Me Baby
Te laat, het is al een paar keer gespoiled hiero.quote:Op maandag 9 april 2012 23:52 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Nice.
Vergeet niet het einde in spoilertags te zetten. Er zijn mensen die hem nog niet hebben gezien.
wat is de "beste" fansub voor Inu x Boku?quote:Op dinsdag 10 april 2012 11:48 schreef .Cake. het volgende:
Kijk jongens, zo verkracht je een goede OP:
Ik heb altijd die van Hadena gebruikt en heb daar eigenlijk nooit iets op aangemerkt, dus denk dat je die prima kunt gebruiken. Maar heb geen andere sub geprobeerd, dus kan jeook niet echt vertellen of die van Hadena beter zijn of nietquote:Op dinsdag 10 april 2012 12:43 schreef mschol het volgende:
[..]
wat is de "beste" fansub voor Inu x Boku?
als ik op anidb.net en mal kijk zou ik voor EveTaku moeten gaan..
als ik op ji-hi.net kijk zou ik, volgens mij, NIET voor EveTaku moeten gaan... (de vertalingen wijken consequent af van de andere releases)
[ Bericht 0% gewijzigd door Sabata op 10-04-2012 13:22:52 ]"Und Niemals Vergessen - Eisern Union!"
quote:Op dinsdag 10 april 2012 01:49 schreef SunTzu het volgende:
[..]Leuke visieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op dinsdag 13 november 2012 21:54 schreef tong80 het volgende:
Ik laat je kreunen en smeken naar genade als ik je achterlangs neem.
:P
quote:Op dinsdag 10 april 2012 13:03 schreef Sabata het volgende:
[ afbeelding ]Misschien handig als je er bij zet dat deze spoiler over Gundam AGE gaat. Want ik dacht dat ie over Lupin ging. Dus nu heb je de aflevering gespoiled voor mij.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heel. Hartstikke. Bedankt.![]()
ANIMEES.
"Because there is not a single story that cannot be improved with the addition of giant robots."
- Scamp
Je hebt echt pech met spoilers hequote:Op dinsdag 10 april 2012 13:55 schreef .Cake. het volgende:
[..]
Misschien handig als je er bij zet dat deze spoiler over Gundam AGE gaat. Want ik dacht dat ie over Lupin ging. Dus nu heb je de aflevering gespoiled voor mij.
Heel. Hartstikke. Bedankt.![]()
Omdat het een slechte serie was waar maar geen eind aan kwamquote:
Precies.quote:Op dinsdag 10 april 2012 14:30 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Omdat het een slechte serie was waar maar geen eind aan kwam
Volgens velen hier, althans
Als je hem leuk vindt, dan moet je daar natuurlijk gewoon van genieten.quote:Op dinsdag 10 april 2012 14:32 schreef Hoogstaande het volgende:
Hmm zonde.
Ik vond m geniaal.
Sowieso de hele arrancar saga.
Veroordeel Kubo maar,met zijn idiote lege pagina's.quote:Op dinsdag 10 april 2012 15:12 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Als je hem leuk vindt, dan moet je daar natuurlijk gewoon van genieten.
Ik ben gestopt rond episode 100. Bij de bountu-fillers begon ik het echt zat te raken.
handigquote:Op dinsdag 10 april 2012 12:54 schreef .Cake. het volgende:
[..]
Ik heb altijd die van Hadena gebruikt en heb daar eigenlijk nooit iets op aangemerkt, dus denk dat je die prima kunt gebruiken. Maar heb geen andere sub geprobeerd, dus kan jeook niet echt vertellen of die van Hadena beter zijn of niet
Jup, zit er ook heel sterk aan te denken om die ook te volgen op Animees. Maar wil eerst alle andere series ook bekeken hebben voordat ik een besluit maak daaroverquote:
Wat?quote:Op dinsdag 10 april 2012 16:12 schreef outcast_within het volgende:
Wat was ook alweer die anime waarin een robot in de vorm van een misvormd dik misbaksel met een vreemde persoonlijkheid die de hele tijd marvelous zegt, maar daarin zit een verlegen alien meisje in die die robot bestuurd.
Slippery slopequote:
dafuq?quote:Op dinsdag 10 april 2012 16:12 schreef outcast_within het volgende:
Wat was ook alweer die anime waarin een robot in de vorm van een misvormd dik misbaksel met een vreemde persoonlijkheid die de hele tijd marvelous zegt, maar daarin zit een verlegen alien meisje in die die robot bestuurd.
quote:Op dinsdag 10 april 2012 17:04 schreef .Cake. het volgende:
Recensie van Fate/Zero 14 staat op Animees! 'Nuff said.
Ja ik aantal jaar geleden ook. 2,5 week geleden echter de hele serie gedownload en alle fillers geskiptquote:Op dinsdag 10 april 2012 15:12 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Als je hem leuk vindt, dan moet je daar natuurlijk gewoon van genieten.
Ik ben gestopt rond episode 100. Bij de bountu-fillers begon ik het echt zat te raken.
fairy tail?quote:Op dinsdag 10 april 2012 17:11 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Ja ik aantal jaar geleden ook. 2,5 week geleden echter de hele serie gedownload en alle fillers geskipt
Dan is het wel een briljant verhaal (vind ik)
Zijn er nog soortgelijke series?
Op Naruto en One Piece na
Ik zou een opstapje maken naar Neon Genesis Evangelion. Iets heel anders, maar ik denk dat je het wel leuk zou vinden. Het einde laat je ook flink nadenkenquote:Op dinsdag 10 april 2012 17:11 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Ja ik aantal jaar geleden ook. 2,5 week geleden echter de hele serie gedownload en alle fillers geskipt
Dan is het wel een briljant verhaal (vind ik)
Zijn er nog soortgelijke series?
Op Naruto en One Piece na
De ED is een soort van aerobics les die eindig in een spagaat op de hoofd waarbij het kruis een lensflare genereerd.quote:
quote:
Hmm ik ben meer van de ninja/samurai/vampire anime'squote:Op dinsdag 10 april 2012 17:14 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ik zou een opstapje maken naar Neon Genesis Evangelion. Iets heel anders, maar ik denk dat je het wel leuk zou vinden. Het einde laat je ook flink nadenken
Maar vechtende robots, dat is toch eigenlijk ook super vetquote:Op dinsdag 10 april 2012 17:18 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
[..]
Hmm ik ben meer van de ninja/samurai/vampire anime's
Van brute gevechten op basis van kracht en skills (of vampiers) maar niet té veel fantasy.
Series die ik erg gaaf vond:
Naruto (zwakt een beetje af de laatste tijd)
Bleach
Hellsing (Ultimate)
Elfen Lied
Black Blood Brothers
Blood+
Een beetje die richting op, gewoon bruut dus
Ik zal je straks even PM'enquote:Op dinsdag 10 april 2012 17:26 schreef Hoogstaande het volgende:
Gaat die OVA van 1-6?
En hebben jullie een goede site voor downloaden en informatie van anime?
AniDB.net,fanzub.com,MAL!!!quote:Op dinsdag 10 april 2012 17:26 schreef Hoogstaande het volgende:
Gaat die OVA van 1-6?
En hebben jullie een goede site voor downloaden en informatie van anime?
euhhhh.....quote:Op dinsdag 10 april 2012 17:14 schreef outcast_within het volgende:
[..]
De ED is een soort van aerobics les die eindig in een spagaat op de hoofd waarbij het kruis een lensflare genereerd.
Dat zeg ik, ik heb niks aan jullie.quote:Op dinsdag 10 april 2012 17:39 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Je noemt ook weer zo'n obscure anime die niemand wat zegt.
Wat duidelijker zijn!quote:Op dinsdag 10 april 2012 17:41 schreef outcast_within het volgende:
[..]
Dat zeg ik, ik heb niks aan jullie.
Wat en wat nou?quote:Op dinsdag 10 april 2012 16:12 schreef outcast_within het volgende:
Ah nu weet ik het!quote:Op dinsdag 10 april 2012 17:14 schreef outcast_within het volgende:
[..]
De ED is een soort van aerobics les die eindig in een spagaat op de hoofd waarbij het kruis een lensflare genereerd.
Aannemelijk.quote:Op dinsdag 10 april 2012 18:11 schreef gniffie het volgende:
Volgens mij gewoon een van zijn vele natte dromen
Meer zijn fap materiaal!!quote:Op dinsdag 10 april 2012 18:11 schreef gniffie het volgende:
Volgens mij gewoon een van zijn vele natte dromen
Er zat een streetfighterstyle gevecht in tussen die chick in een chubby robot en een gigantische rijstkoker robot.quote:
quote:Op dinsdag 10 april 2012 18:31 schreef outcast_within het volgende:
[..]
Er zat een streetfighterstyle gevecht in tussen die chick in een chubby robot en een gigantische rijstkoker robot.
Animesukiquote:Op dinsdag 10 april 2012 18:49 schreef outcast_within het volgende:
http://forums.animesuki.com/showthread.php?p=4100478#post4100478
And now I wait.
Voordat ze zo gingen letten op licensesquote:Op dinsdag 10 april 2012 19:14 schreef gniffie het volgende:
Animesuki![]()
. daar haalde ik vroeger me torrents toen ik nog newb was, yakitate yapan enzo
Ja, maar ik zeg het niet.quote:Op dinsdag 10 april 2012 19:23 schreef Klipnap het volgende:
He mensen, ik ben op zoek naar een oude anime. Er zaten robots in die cheerleaderdansjes deden en de hele tijd ''WONDERFUL!'' schreeuwden, maar eigenlijk bestuurd werden door tsunderes. In de OP was er een grote explosie in iemands gezicht.
Weten jullie welke ik bedoel?
HOE WIST JE DAT HET EEN TSUNDERE WASquote:Op dinsdag 10 april 2012 19:23 schreef Klipnap het volgende:
He mensen, ik ben op zoek naar een oude anime. Er zaten robots in die cheerleaderdansjes deden en de hele tijd ''WONDERFUL!'' schreeuwden, maar eigenlijk bestuurd werden door tsunderes. In de OP was er een grote explosie in iemands gezicht.
Een robot was in de vorm van een dikke waterkoker.
Weten jullie welke ik bedoel?
Ik heb hem stiekem wel gekekenquote:Op dinsdag 10 april 2012 19:24 schreef outcast_within het volgende:
[..]
HOE WIST JE DAT HET EEN TSUNDERE WAS
Best lulzy avatar ever!quote:
quote:Op dinsdag 10 april 2012 19:26 schreef gniffie het volgende:
wat is een tsundere, en waarom wil ik dit weten
http://randomc.net/page/387/quote:Op dinsdag 10 april 2012 18:16 schreef mschol het volgende:
[..]
[/sarcasme] ?
aliens, mecha en ecchi, have fun met zoeken
tenzij het een rare hersenkronkel is
Jongens plagen, kusjes vragen- meisjes?quote:
Die beschrijving klinkt juist meer als een Yandere.quote:
quote:Op dinsdag 10 april 2012 19:33 schreef Klipnap het volgende:
Deze moet ik gewoon even posten, daarna stop ik
[ afbeelding ]
Of het otaku-zusje uit Ore no Imouto. Of die ene uit Baka to Test to Shoukanjuu.quote:Op dinsdag 10 april 2012 19:45 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Thosoka Rin is het toppunt van tsundere. Net als Asuka. Of wacht, Taiga ook
Kirinoquote:Op dinsdag 10 april 2012 19:47 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Of het otaku-zusje uit Ore no Imouto. Of die ene uit Baka to Test to Shoukanjuu.
Nee eerlijk gezegd niet.quote:Op dinsdag 10 april 2012 19:54 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Kirino![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ze is zó schattig!
Wij hebben het altijd hier over meisjes die zo schattig zijn, maar heb je zo iets nooit gehad bij een anime jongen? Persoonlijk zou ik bijna homo worden van Gilgamesh uit Fate/Zero
Ik heb een hekel aan genderbenders. Homo of lesbisch, allemaal prima. Maar genderbenders gaan me echt te ver. Mijn hersens kunnen dat gewoon niet aan denk ikquote:Op dinsdag 10 april 2012 19:58 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Nee eerlijk gezegd niet.
Ruka is ook wel schattig en kan technisch gezien gekwalificeerd worden als jongen
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 10 april 2012 20:00 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ik heb een hekel aan genderbenders. Homo of lesbisch, allemaal prima. Maar genderbenders gaan me echt te ver. Mijn hersens kunnen dat gewoon niet aan denk ik
Nu is hekel wel een heel groot woord. Laat ik het zo zeggen: ik vind het niet aantrekkelijk of schattig
Dereviews op mal geven een 5 en 3quote:Op dinsdag 10 april 2012 20:15 schreef outcast_within het volgende:
Looking for the title of the anime that featured a shortlegged red robot which is operated by a cute girl.
The ED had aerobics in it and ended with an upside down lensflare crotchshot.
It also featured a streetfighterstyle battle vs a giant rice cooking device.
[7:52:57 PM] LMS.B.D: ah
[7:53:02 PM] LMS.B.D: i know that one
[7:54:15 PM] LMS.B.D: the name of the show i think is the name of the robot
[7:54:55 PM] LMS.B.D: Kemeko Deluxe
quote:For me watching Kemeko DX was about as pleasant as having urine sprayed into your eyes, and about as funny.
Hahahahaquote:Op dinsdag 10 april 2012 20:17 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Dereviews op mal geven een 5 en 3
[..]
binnenkort ziet ze het elke maand. geen probleemquote:Op dinsdag 10 april 2012 20:27 schreef robin007bond het volgende:
Ik zit trouwens ook Angel Beats te kijken met mijn zusje, maar eigenlijk vind ik het wat te heftig voor haar.
Het bloed kon ik eigenlijk helemaal niet meer herinneren
quote:Op dinsdag 10 april 2012 20:21 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Hahahaha
Moet je eens naar die trollreviews kijken van Boku No Pico (die pedoanime)
http://myanimelist.net/anime/1639/Boku_no_Pico/
quote:Boku no Pico is a brilliant deconstruction of the romance genre and one of the great masterpieces of our time, the love story between little androgynous boy pico and 'mokkun' is absolutely innovative and heartwarming, this series also explains complex themes such as gender identity and sexuality, the art is on par with the greats and can easily be compared to the likes of vincent van gogh, boku no pico completely changed everything i thought about anime and my outlook on life as a whole, in closing boku no pico is the greatest piece of entertainment i have ever enjoyed and if it wasn't for it, i might have already ended my life with an early suicide
quote:Op dinsdag 10 april 2012 20:31 schreef redboyke het volgende:
[..]
binnenkort ziet ze het elke maand. geen probleem
Hahahaquote:
Geen animo, wel anime kennelijkquote:Op dinsdag 10 april 2012 20:37 schreef robin007bond het volgende:
[..]
[..]
Hahaha
Dat laatste stukje ook echt.
Green Green is ook zo'n slechte anime waarvan je echt gaat afvragen of er animo voor is.
Iemand uit mijn klas had hem afgekekenquote:Op dinsdag 10 april 2012 21:16 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Geen animo, wel anime kennelijk
Wacht, hoe weet jij dit?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Wordt het verder nog leuk? Cuz honestly, i don't feel like watching it anymore
[ Bericht 30% gewijzigd door nerdylittlesecrets op 10-04-2012 21:32:07 ]
Gebruik spoilertags!quote:Op dinsdag 10 april 2012 21:26 schreef nerdylittlesecrets het volgende:
Ik ben bezig met Death Note kijken, vond het echt een toffe anime. Masdfasdfasdfasdfasdfasdfasdf, vind ik het niet meer leuk. Wordt het verder nog leuk? Cuz honestly, i don't feel like watching it anymore
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Niet iedereen heeft Death Note namelijk afgekeken.
[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 10-04-2012 21:38:24 ]
typische vrouwen zitten ook altijd door een film heen te kletsen.quote:
quote:Op dinsdag 10 april 2012 21:29 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Gebruik spoilertags!
[spoiler!][/spoiler!] Daartussen doe je de tekst. Zonder de uitroeptekens trouwens. Dan krijg je dit:Pas dan de tekst in de quote aanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Niet iedereen heeft Death Note namelijk afgekeken.![]()
Oh fuck, heb ik niet aan gedacht, so sorry!!!quote:Op dinsdag 10 april 2012 21:29 schreef Klipnap het volgende:
BedanktIk wilde net Death Note gaan kijken
Yoooooooooooooooooooo!quote:Op dinsdag 10 april 2012 20:21 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Hahahaha
Moet je eens naar die trollreviews kijken van Boku No Pico (die pedoanime)
http://myanimelist.net/anime/1639/Boku_no_Pico/
Daar ben ik niet aan toe gekomen omdat ik het niet meer leuk vondquote:
Ik zag hem niet aankomen. Vond het tot het einde wel weer leuk enzo, maar laatste episode was moewah. Wel een fijn gevoel dat het voldaan was.quote:Op dinsdag 10 april 2012 21:34 schreef gniffie het volgende:
[..]
Daar ben ik niet aan toe gekomen omdat ik het niet meer leuk vond
Ook een zeer goede animequote:Op dinsdag 10 april 2012 21:36 schreef Qunix het volgende:
I was made to hit an American!
Toch wel een zeer goede opening.
Om er even inhoudelijk op in te gaan. Toen ben ik er ook mee gestopt, maar ik ben van plan om het nog voort te zetten.quote:Op dinsdag 10 april 2012 21:32 schreef nerdylittlesecrets het volgende:
Sorry peeps, geen rekening gehouden met mensen die het nog niet hebben gekeken!
Geniale muziek in die serie, jammer van het barslechte engelse accent.quote:Op dinsdag 10 april 2012 21:36 schreef Qunix het volgende:
I was made to hit an American!
Toch wel een zeer goede opening.
Zelf gemaakt.quote:Op dinsdag 10 april 2012 21:45 schreef gniffie het volgende:
Waar tover je dat lijstje opeens vandaan dan
Okee, vertel maar hoe je het vond!quote:Op dinsdag 10 april 2012 21:43 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Om er even inhoudelijk op in te gaan. Toen ben ik er ook mee gestopt, maar ik ben van plan om het nog voort te zetten.
Leuk, maar daarna dus niet meer.quote:Op dinsdag 10 april 2012 21:47 schreef nerdylittlesecrets het volgende:
[..]
Okee, vertel maar hoe je het vond!
[ Bericht 11% gewijzigd door #ANONIEM op 10-04-2012 21:51:07 ]
quote:Op dinsdag 10 april 2012 21:50 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Leuk, maar daarna dus niet meer.Dat had ik dus ook, ben gewoon halverwege een aflevering gekapt...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De lijst duurde te lang om te scrollen.quote:Op dinsdag 10 april 2012 21:51 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Is er iets?
Mooie lijst trouwens, Quinix.
Hij is Kill Me Baby vergeten bij ADHD te zetten:quote:Op dinsdag 10 april 2012 21:57 schreef Klipnap het volgende:
[..]
De lijst duurde te lang om te scrollen.
Goed dat Gogo Maniac van K-On bij ADHD staat.
Doe het niet, nu heb ik het weer in mijn hoofdquote:Op dinsdag 10 april 2012 21:58 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Hij is Kill Me Baby vergeten bij ADHD te zetten:
Openingen zijn moeilijk te vinden:quote:Op dinsdag 10 april 2012 21:46 schreef Qunix het volgende:
[..]
Zelf gemaakt.
Mocht je nog goede ED's en OP's weten........ Zie ze graag
CLANNAD! HAHAHA!quote:
Ik vond hem eng, vooral het stuk met dat virusquote:Op dinsdag 10 april 2012 22:12 schreef Qunix het volgende:
Nu ik dit weer zie om dit aan te bevelen aan een ander, moet ik echt weer keihard lachen om deze anime![]()
![]()
quote:Op dinsdag 10 april 2012 21:26 schreef nerdylittlesecrets het volgende:
Ik ben bezig met Death Note kijken, vond het echt een toffe anime.Vond het zelf niet meer zo leuk op dat punt nee. Het haalt het in elk geval niet bij het eerste deelSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Wordt het verder nog leuk? Cuz honestly, i don't feel like watching it anymore
Maar vond het alsnog wel interessant, heb 'm afgekeken en vond 't toch 'n leuke anime
Dus up to you. Als je er geen afkeer van hebt zou ik 'm afkijken als ik jou was, dan kun je tenminste écht zeggen of het een goede of slechte anime is![]()
Griekenland kunnen ze inmiddels wel doorstrepenquote:Op dinsdag 10 april 2012 22:31 schreef Qunix het volgende:
Animax Heads to Europe
LONDON, April 10: Sony Pictures Television International (SPTI) is bringing its anime channel Animax to Central Europe by rebranding the existing A+ network, which SPTI acquired last year, and is in advanced negotiations to take the service to key European markets.
A+ is a dedicated anime channel, targeted at 15-to-29 year olds, in Hungary, Romania, the Czech Republic and Slovakia. The channel will relaunch with a new on-air look. Current top-rated shows on A+ such as Inuyasha, Yu Yu Hakusho, Gravitation and Trigun will be complemented later in the year with additional anime from SPTI’s portfolio. The channel will broadcasting anime for the upcoming season. Programming will continue to be aired between 8 p.m. and 2 a.m. daily. Later this year, SPTI will provide further information about additional programming and time slots.
For the rest of the region, SPTI says that negotiations are at an advanced stage in the U.K., Germany, Italy, Spain, Poland, Greece, Portugal and France.
Animax currently reaches 36 million homes in 38 countries in Asia and Latin America.
Animax: http://en.wikipedia.org/wiki/Animax
Klopt, maar niet in de andere landen.quote:Op dinsdag 10 april 2012 22:32 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Griekenland kunnen ze inmiddels wel doorstrepen
Geen Nederland weer! WAAROM!?
Animax is trouwens al een hele tijd in Duitsland. Volgens mij is dat geen nieuws meer
Misschien moeten we een petitie startenquote:Op dinsdag 10 april 2012 22:35 schreef Qunix het volgende:
[..]
Klopt, maar niet in de andere landen.
Hmm..
Trigun staat er al bij...quote:Op dinsdag 10 april 2012 22:38 schreef .Cake. het volgende:
Qunix, doe je ook categorie instrumentaal? Want dan is dit natuurlijk de koning!
genderbenders: niks mis mee behalve irlquote:Op dinsdag 10 april 2012 20:00 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ik heb een hekel aan genderbenders. Homo of lesbisch, allemaal prima. Maar genderbenders gaan me echt te ver. Mijn hersens kunnen dat gewoon niet aan denk ik
Nu is hekel wel een heel groot woord. Laat ik het zo zeggen: ik vind het niet aantrekkelijk of schattig
Wel een fan, maar Evangelion is wel overrated.quote:Op dinsdag 10 april 2012 22:46 schreef robin007bond het volgende:
Zijn mensen hier niet zo fan van Evangelion?
Ik weet nog dat zquinq ook een fan was.
Nederlanders hebben kennelijk meer behoefte aan "Iedereen is Gek op Jack".quote:Op dinsdag 10 april 2012 22:37 schreef Qunix het volgende:
Als het moet komen, moet het zodanig goed komen dat ook wij anime downloaders (kuch), er profijt van hebben.
Oftewel, het moet extreem actueel zijn (geen oude series), goed tijdslot, goede series en helemaal goede kijkcijfers krijgen. Ohja, en geen dub.
Gaat helaas niet gebeuren.
green green, daar waren hier toch fans?quote:Op dinsdag 10 april 2012 20:37 schreef robin007bond het volgende:
Green Green is ook zo'n slechte anime waarvan je echt gaat afvragen of er animo voor is.
Kan ik mij ook herinneren... O_W vast welquote:Op dinsdag 10 april 2012 22:55 schreef mschol het volgende:
[..]
green green, daar waren hier toch fans?
quote:Op dinsdag 10 april 2012 22:53 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Nederlanders hebben kennelijk meer behoefte aan "Iedereen is Gek op Jack".
Da's een goede! Ik ga nu mijn Duitse manga lezen.quote:
Ik kijk niet regelmatig Anime meer (eigenlijk de laatste 2 jaar niet meer). Heb weinig series gekeken, maar twee Animes die wel in jou rijtje pas die ik ook heb gekeken waren Kenichi en Ashita no Joe. Leuke series en vermakelijk om naar te kijken.quote:Op dinsdag 10 april 2012 22:53 schreef Easymodo het volgende:
[..]
Wel een fan, maar Evangelion is wel overrated.
Wat meer actie, fuck yeah!
Hajime no Ippo:
Hokuto No Ken
Sengoku Basara:
Bosou Renkin:
Welkomquote:Op dinsdag 10 april 2012 23:04 schreef xSouL het volgende:
[..]
Ik kijk niet regelmatig Anime meer (eigenlijk de laatste 2 jaar niet meer). Heb weinig series gekeken, maar twee Animes die wel in jou rijtje pas die ik ook heb gekeken waren Kenichi en Ashita no Joe. Leuke series en vermakelijk om naar te kijken.
Na die series heb ik het hele Anime kijken niet meer opgepikt. Maybe one day
Btw hi all, ben net nieuw op FOK!
Welkom op FOK! en welkom in dit topic! Hopelijk blijf je hangen, er zijn genoeg leuke nieuwe anime uitgekomen in de afgelopen 2 jaar!quote:Op dinsdag 10 april 2012 23:04 schreef xSouL het volgende:
[..]
Ik kijk niet regelmatig Anime meer (eigenlijk de laatste 2 jaar niet meer). Heb weinig series gekeken, maar twee Animes die wel in jou rijtje pas die ik ook heb gekeken waren Kenichi en Ashita no Joe. Leuke series en vermakelijk om naar te kijken.
Ik weet niet hoe ze het doen, maar na 2 afleveringen zit ik al te hupsen op de bank als iets goed gaatquote:
Klopt inderdaad. Ben zelf ook minder anime gaan kijken, maar dat komt vooral omdat ik het te druk heb.quote:Op dinsdag 10 april 2012 23:04 schreef xSouL het volgende:
[..]
LOGHquote:Op dinsdag 10 april 2012 23:06 schreef Easymodo het volgende:
Legend of the galactic heroes (Klassieker):
Initial D:
Gunslinger girl:
Lekker nummer hoor, die stilte brengt de rillingen over mijn rugquote:
Ah, nostalgie. Toen was ik 15-16 en dit was mijn eerste anime (na de standaard anime op tv).quote:
Bleach was ook mijn eerste anime. Ik was 11 of net 12 geworden.quote:Op dinsdag 10 april 2012 23:35 schreef Easymodo het volgende:
[..]
Ah, nostalgie. Toen was ik 15-16 en dit was mijn eerste anime (na de standaard anime op tv).
1 van de evangelion films (sowieso alle soundtracks van Utada Hikaru):
Broken Blade:
Zoals Boku no Picoquote:Op dinsdag 10 april 2012 23:50 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Bleach was ook mijn eerste anime. Ik was 11 of net 12 geworden.
Nu ben ik 16 en is er een wereld voor me geopend.
Ja egt een goede anime ja ik herken mezelf goed in jongetje want mijn zoontje is ook uit de klerenkast gekomen ja ja dat was wat nu weer aan mijn frikadellen met kaas en mayoquote:
Ik dacht dat je niet dronk?quote:Op woensdag 11 april 2012 00:04 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ja egt een goede anime ja ik herken mezelf goed in jongetje want mijn zoontje is ook uit de klerenkast gekomen ja ja dat was wat nu weer aan mijn frikadellen met kaas en mayo
Gr gr Rita en de kids (ook het homoseksuele zoontje)
Dat ziet er leuk uitquote:
Sowieso Fransquote:Op woensdag 11 april 2012 09:04 schreef Lithia het volgende:
![]()
Vroeger verwarde ik Japans soms ook met Frans. Bijv. 'pan' is 'brood' in Japans, maar in het Frans is het 'pain'. Wat nog leuker is, is dat het in Papiaments 'pang' (foenetisch) heet (ben tweetalig opgevoed). Heel soms haal ik alles in de war als ik woordjes schriftelijk uit mijn hoofd moest leren.
Fail.
Whehe iddquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |