Is niet nodigquote:Op maandag 9 april 2012 17:37 schreef Lithia het volgende:
Thanks allebei!
[..]
Heb geen mobiel om het te 'synchen'. Alleen een tablet. Maar dat heeft geen nummer
Naruto zit totaal geen vaart in, inderdaad. Het verhaal wordt uitgerekt door gevechten die ter plekke plaatsvinden.quote:Op maandag 9 april 2012 17:42 schreef Dr.Mikey het volgende:
Volgende keer maar weer series als Elfenlied en Claymore gaan kijken zit toch wat meer snelheid in.,
School Days.quote:Op maandag 9 april 2012 17:46 schreef SunTzu het volgende:
Maandag verveling, eens ff een nieuwe anime zoeken om te kijken.
Hij is al heel lang afgelopenquote:Op maandag 9 april 2012 17:58 schreef Dr.Mikey het volgende:
Loopt lucky star nog ? Daar gebeurde echt niets maar het keek wel lekker weg.
Is niet hetzelfde.quote:Op maandag 9 april 2012 17:58 schreef SunTzu het volgende:
Is Kore wa Zombie en Monster Princess hetzelfde?
Zag gister in het topic Kore wa Zombie staan dus had daar de eerste episode van gekeken en net keek ik bij popular anime dus zag ik Monster Princess staan maar zit nu de eerste episode te kijken en het is eigenlijk soort van bijna hetzelfde.
Waar??quote:Op maandag 9 april 2012 17:35 schreef AnimeFan het volgende:
[..]
Ik heb de ZTE Blade voor 99 euro, inclusief 10 euro prepaid beltegoed.
Er zat een KPN Simkaart bij met 10 euro beltegoed.quote:Op maandag 9 april 2012 18:33 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
Whut??Belcompany?sim lock zeker??![]()
Heel erg off-topic, maar elke Android telefoon is simlockvrij te maken.quote:Op maandag 9 april 2012 18:33 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
Whut??Belcompany?sim lock zeker??![]()
Net episode 1 van gekeken, lijkt me ook wel tof. Alleen doet me denken aan een ex die ik heb laten gaanquote:
De mijne was al simlockvrij!quote:Op maandag 9 april 2012 18:36 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Heel erg off-topic, maar elke Android telefoon is simlockvrij te maken.
Alle afleveringen zien en dan je mening hierover vertellen. Ik ben benieuwd.quote:Op maandag 9 april 2012 18:39 schreef SunTzu het volgende:
[..]
Net episode 1 van gekeken, lijkt me ook wel tof. Alleen doet me denken aan een ex die ik heb laten gaan
Omg, ik leer hier zo veel.quote:Op maandag 9 april 2012 18:36 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Heel erg off-topic, maar elke Android telefoon is simlockvrij te maken.
Nog wel de moeite ?quote:Op maandag 9 april 2012 18:14 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Hij is al heel lang afgelopen
[..]
Is niet hetzelfde.
Je loopt wel heeeeeel achter met Naruto BTW(bijna aflevering 270 ofsow,10 jaar ongeveer)._O-quote:Op maandag 9 april 2012 18:51 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Nog wel de moeite ?
Heb volgens mij heel seizoen 1 gevolgd.
Makkelijk en snel bijverdienen is dat trouwensquote:
Lucky Star is nog wel de moeite, maar ik raad je pas aan om verder te kijken wanneer je wat meer anime hebt gezien. Er zitten namelijk heeel veel verwijzingen in naar andere anime. Het zou zonde zijn als je die niet zou snappenquote:Op maandag 9 april 2012 18:51 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Nog wel de moeite ?
Heb volgens mij heel seizoen 1 gevolgd.
Aflevering 2; kut over 11 dagen pas mijn vriendin ophalen op Schiphol.quote:Op maandag 9 april 2012 18:42 schreef Lithia het volgende:
[..]
Alle afleveringen zien en dan je mening hierover vertellen. Ik ben benieuwd.
Wil je echt 800 eps kijken?quote:Op maandag 9 april 2012 18:58 schreef AnimeFan het volgende:
bijna alsof je pokemon vanaf het begin gaat kijken
Wacht maar af. Ik ben benieuwd wat je er van gaat vindenquote:Op maandag 9 april 2012 19:08 schreef SunTzu het volgende:
[..]
Aflevering 2; kut over 11 dagen pas mijn vriendin ophalen op Schiphol.
dat ben jij gewoon in de toekomstquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 9 april 2012 19:53 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
Voor Robin,mijn zelfgebouwde desktop infoNiceSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op maandag 9 april 2012 19:53 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
Voor Robin,mijn zelfgebouwde desktop infoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar nice![]()
Logitech S-120 heb ik ook natuurlijk,die Optiarc 7173 is ook van 1e project!!quote:
quote:Op maandag 9 april 2012 19:55 schreef AnimeFan het volgende:
[..]Dit is de Trust keyboard die ik nog gebruikSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar nice
![]()
Hahahaha!quote:Op maandag 9 april 2012 19:59 schreef Klipnap het volgende:
Net met mijn vriendin anime gekeken. Bij Dokuro chan zaten we na ep 2 allebei zo![]()
![]()
![]()
En ze vond Mio niet schattig![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik liet haar de intro zien, en ze wilde meteen de serie zien.quote:Op maandag 9 april 2012 20:00 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
Dokuro is wel wazig jaah.
die spike baseball knuppel!!![]()
Waarom zo veel rewatchen als er zo veel series zijn die je nog kunt kijken?quote:Op maandag 9 april 2012 20:10 schreef Qunix het volgende:
Nichijou check ik nu voor de 2e keer en ben bijna er door heen... Ik denk dat ik hierna opnieuw Tokyo Magnitude 8.0 ga checken.
Haha! Ik heb wel eens een klein stukje Bokusatsu Tenshi laten zien in de woonkamer toen er een vriend was. Toevallig net een ecchi stukje en mijn ouders zaten er bij. Dat was awkward, maar mijn pa kon er om lachen en mijn moeder had het niet echt door.quote:Op maandag 9 april 2012 20:11 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Ik liet haar de intro zien, en ze wilde meteen de serie zien.
Ik heb haar gewaarschuwd
Wat Robin zegt!quote:Op maandag 9 april 2012 20:10 schreef Qunix het volgende:
Nichijou check ik nu voor de 2e keer en ben bijna er door heen... Ik denk dat ik hierna opnieuw Tokyo Magnitude 8.0 ga checken.
Urotsukidoji kijken in een woonkamer met wat vrienden was ook lachen. Tot zijn ouders thuiskwamen. De vader ging heel geïnteresseerd meekijken en de moeder schudde haar hoofd en liep weer weg.quote:Op maandag 9 april 2012 20:18 schreef robin007bond het volgende:
Haha! Ik heb wel eens een klein stukje Bokusatsu Tenshi laten zien in de woonkamer toen er een vriend was. Toevallig net een ecchi stukje en mijn ouders zaten er bij. Dat was awkward, maar mijn pa kon er om lachen en mijn moeder had het niet echt door.
Infinite Stratos kijken in de woonkamer was ook apart.
Ik volg zo'n 10 anime'squote:Op maandag 9 april 2012 20:18 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Waarom zo veel rewatchen als er zo veel series zijn die je nog kunt kijken?
LoGH al gezien?quote:Op maandag 9 april 2012 20:36 schreef Qunix het volgende:
[..]
Ik volg zo'n 10 anime's
Gundam AGEWoolf!
Nu Mirai Nikki kijken, volgende week de laatste
quote:Op maandag 9 april 2012 20:25 schreef Mr_Belvedere het volgende:
[..]
Urotsukidoji kijken in een woonkamer met wat vrienden was ook lachen. Tot zijn ouders thuiskwamen. De vader ging heel geïnteresseerd meekijken en de moeder schudde haar hoofd en liep weer weg.
quote:Op maandag 9 april 2012 20:25 schreef Mr_Belvedere het volgende:
[..]
Urotsukidoji kijken in een woonkamer met wat vrienden was ook lachen. Tot zijn ouders thuiskwamen. De vader ging heel geïnteresseerd meekijken en de moeder schudde haar hoofd en liep weer weg.
Nope.quote:
Op wat voor manier moeite mee hebben?quote:Op maandag 9 april 2012 20:47 schreef Qunix het volgende:
[..]
Nope.
Zo te zien denk ik ook hem niet te gaan volgen.Ik had al moeite met mijn eerste Gundam (Mobile Suit 00).
Ik had wel wat mecha gezien, maar niet zo heftig qua robots als Gundam. NGE was de enige en was niet bepaald "leuk, nog een keer zien"- anime. Gundam heeft het behoorlijk veranderd. Koste wel moeite om door te zetten en al helemaal om te beginnen daaraan. Uiteindelijk volg ik dus ook mecha nu, maar wel 1 tegelijk en met pauzes ertussen.quote:Op maandag 9 april 2012 20:54 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Op wat voor manier moeite mee hebben?
wth is murmur voor iets. bitch ging supersaiyan bij volle maan.quote:Op maandag 9 april 2012 21:05 schreef Qunix het volgende:
Mirai Nikki... Hele toffe vecht scene
Ben benieuwd naar volgende week!
[..]
Duiveltje ofzo...quote:Op maandag 9 april 2012 21:41 schreef outcast_within het volgende:
[..]
wth is murmur voor iets. bitch ging supersaiyan bij volle maan.
Dan ben je stiekem best wel een baasquote:Op maandag 9 april 2012 21:29 schreef SunTzu het volgende:
Man, ik ben dezelfde klootzak als Makoto van School Days.
ik ben zo blij dat ik niks in de woonkamer hoef te kijken..quote:Op maandag 9 april 2012 20:18 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Waarom zo veel rewatchen als er zo veel series zijn die je nog kunt kijken?
[..]
Haha! Ik heb wel eens een klein stukje Bokusatsu Tenshi laten zien in de woonkamer toen er een vriend was. Toevallig net een ecchi stukje en mijn ouders zaten er bij. Dat was awkward, maar mijn pa kon er om lachen en mijn moeder had het niet echt door.
Infinite Stratos kijken in de woonkamer was ook apart.
Mijn ouders weten wel wat ik kijk, dus dat is niet zo'n probleem.quote:Op maandag 9 april 2012 22:02 schreef mschol het volgende:
[..]
ik ben zo blij dat ik niks in de woonkamer hoef te kijken..
dat wat mogelijk intressant is heb ik op dvd
mijn ouders weten in globale lijnen ook wel wat ik kijk..quote:Op maandag 9 april 2012 22:05 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Mijn ouders weten wel wat ik kijk, dus dat is niet zo'n probleem.
32" beneden (zonder media speler of wat dan ook) beneden VS 40" + HTPC/mediaspeler + een leuke reciever met ditto speakers bovenquote:Ik heb de keuze om op mijn kamer te kijken, maar beneden hebben we een grote LED-tv.
dat heb je wel eens verteld iddquote:Dit had ik volgens mij al een keer verteld, maar een keer kwam mijn moeder schone kleren in de kledingkast doen. Ik had nog een tabblad open met een hentai doujin. Ondertussen zat ik op nu.nl, maar ik zag dat het tabblad nog open stond. Ik probeerde het dus weg te klikken, maar klikte juist per ongeluk het tabblad aan.
Volgens mij keek mijn moeder net om en zag ze het. Het was ook precies het moment dat er klaargekomen werd, dus niet een ontschuldig stukje o.i.d. Ze heeft niets tegen me gezegd, dus misschien heeft ze het niet gezien
Ik zit me dus heel de tijd af te vragen of ze het heeft gezien of niet. Vragen is natuurlijk geen optie
Ik voel me echt kut eigenlijk ben nu bij episode 7quote:Op maandag 9 april 2012 21:46 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Dan ben je stiekem best wel een baas
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 9 april 2012 22:19 schreef SunTzu het volgende:
Heb gewoon m'n ex een bericht gestuurd door anime wtf is wrong with me.
Heeft die anime je toch mooi een spiegel voorgehouden, lul dat je bentquote:Op maandag 9 april 2012 22:22 schreef SunTzu het volgende:
[..]
Die hele shit van vreemdgaan enz, ik moet van mijn schuldgevoel toch sorry zeggen. FUCK.
Door 1 aflevering School daysquote:Op maandag 9 april 2012 22:22 schreef SunTzu het volgende:
[..]
Die hele shit van vreemdgaan enz, ik moet van mijn schuldgevoel toch sorry zeggen. FUCK.
daar zal ik dan weer geen last van hebbenquote:Op maandag 9 april 2012 22:22 schreef SunTzu het volgende:
[..]
dat anime je soms wat op de werkelijkheid kan drukken.. ja.. dat hoort erbij (dat had ik bij clannad AS overigens heel sterk)quote:Op maandag 9 april 2012 22:24 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Heeft die anime je toch mooi een spiegel voorgehouden, lul dat je bent
Je bedoelt de episode waarin Tomoya zich de tering inzuipt?quote:Op maandag 9 april 2012 22:29 schreef mschol het volgende:
[..]
daar zal ik dan weer geen last van hebben
[..]
dat anime je soms wat op de werkelijkheid kan drukken.. ja.. dat hoort erbij (dat had ik bij clannad AS overigens heel sterk)
quote:Op maandag 9 april 2012 22:32 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Je bedoelt de episode waarin Tomoya zich de tering inzuipt?
En dat houdt jou een spiegel voor?quote:Op maandag 9 april 2012 22:35 schreef mschol het volgende:
[..]
ik drink niet dus nee..
eerder de huisje, boompje, beestje afleveringen zegmaar(daar waar ze gaan trouwen, samenwonen e.d.)
in zekere zin wel ja, vind ik... (vooral dat ik eigenlijk dingen anders had moeten/willen doen)quote:
Misschien dat hij nadenkt over hoe hij zijn leven wil inrichten hierna.quote:
Als je ze niet leuk vindt, waarom begin je er dan überhaupt aan? Ben je überhaupt wel echt verliefd voordat je aan een relatie begint?quote:Op maandag 9 april 2012 22:39 schreef SunTzu het volgende:
Ik had ook nog een andere ex met van die hypnotiserende tieten als KatsuraDat heeft ook echt een half jaar geduurd voordat ik die kon dumpen.
Had ze ook verslavend kwijl dat ze uitspuugde op vrolijke momenten?quote:Op maandag 9 april 2012 22:39 schreef SunTzu het volgende:
Ik had ook nog een andere ex met van die hypnotiserende tieten als KatsuraDat heeft ook echt een half jaar geduurd voordat ik die kon dumpen.
Hmm, elke meid heeft wel iets leuks maar op den duur begint dat te vervelen. Mijn huidige vriendin is een eckte otaku maar ze is nog in Engeland tot de 20ste.quote:Op maandag 9 april 2012 22:41 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Als je ze niet leuk vindt, waarom begin je er dan überhaupt aan? Ben je überhaupt wel echt verliefd voordat je aan een relatie begint?
Nee maar ze klom telkens op me en dan ging al het bloed uit mijn hersens.quote:Op maandag 9 april 2012 22:41 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Had ze ook verslavend kwijl dat ze uitspuugde op vrolijke momenten?
Ik kan het niet laten:quote:Op maandag 9 april 2012 22:22 schreef SunTzu het volgende:
[..]
Geen idee?quote:Op maandag 9 april 2012 22:52 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ik kan het niet laten:
Wiens moeder zei dit ook vannacht?
quote:Op maandag 9 april 2012 23:16 schreef SunTzu het volgende:
Makoto my nigga catching bitches like pokemon.
Ik ben benieuwd wat je van het einde vindtquote:Op maandag 9 april 2012 23:16 schreef SunTzu het volgende:
Makoto my nigga catching bitches like pokemon.
Aah ik kijk wel tot het einde vanavond, moet morgen toch pas laat beginnen.quote:Op maandag 9 april 2012 23:30 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd wat je van het einde vindt
Nice.quote:Op maandag 9 april 2012 23:48 schreef SunTzu het volgende:
[..]
Aah ik kijk wel tot het einde vanavond, moet morgen toch pas laat beginnen.
Episode 11 nu.
quote:Op maandag 9 april 2012 23:30 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd wat je van het einde vindt
quote:Op dinsdag 10 april 2012 01:49 schreef SunTzu het volgende:
[..]MooiSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Toriko x One Piece Crossover OVAquote:Op dinsdag 10 april 2012 00:31 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
WtF is dat Toriko en One Piece anime??
Hahaha, Another heeft deze week net iets meer dan 2.000 exemplaren verkocht. Bluray en dvd verkopen bij elkaar opgeteld. Hij is net uit, maar toch. Deze verkoopaantallen zijn echt slechtquote:*1, 14,286 Inu x Boku SS
*2, 10,547 Highschool DxD
*3, 10,345 Natsume Yuujinchou Shi
*4, *7,354 Ano Natsu de Matteru
*5, *5,098 Senki Zesshou Symphogear
*6, *4,973 Brave 10
*7, *4,588 Mouretsu Pirates
*8, *4,520 Amagami SS+ plus
*9, *4,012 Papa no Iukoto wo Kikinasai!
10, *3,387 Danshi Koukousei no Nichijou
11, *3,089 Rinne no Lagrange
12, *2,353 Tantei Opera Milky Holmes Dai 2 Maku
13, *2,192 Another
14, *1,525 Zero no Tsukaima F (vol.2)
15, **,686 Kill Me Baby
Te laat, het is al een paar keer gespoiled hiero.quote:Op maandag 9 april 2012 23:52 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Nice.
Vergeet niet het einde in spoilertags te zetten. Er zijn mensen die hem nog niet hebben gezien.
wat is de "beste" fansub voor Inu x Boku?quote:Op dinsdag 10 april 2012 11:48 schreef .Cake. het volgende:
Kijk jongens, zo verkracht je een goede OP:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |