ik ben zo blij dat ik niks in de woonkamer hoef te kijken..quote:Op maandag 9 april 2012 20:18 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Waarom zo veel rewatchen als er zo veel series zijn die je nog kunt kijken?
[..]
Haha! Ik heb wel eens een klein stukje Bokusatsu Tenshi laten zien in de woonkamer toen er een vriend was. Toevallig net een ecchi stukje en mijn ouders zaten er bij. Dat was awkward, maar mijn pa kon er om lachen en mijn moeder had het niet echt door.
Infinite Stratos kijken in de woonkamer was ook apart.
Mijn ouders weten wel wat ik kijk, dus dat is niet zo'n probleem.quote:Op maandag 9 april 2012 22:02 schreef mschol het volgende:
[..]
ik ben zo blij dat ik niks in de woonkamer hoef te kijken..
dat wat mogelijk intressant is heb ik op dvd
mijn ouders weten in globale lijnen ook wel wat ik kijk..quote:Op maandag 9 april 2012 22:05 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Mijn ouders weten wel wat ik kijk, dus dat is niet zo'n probleem.
32" beneden (zonder media speler of wat dan ook) beneden VS 40" + HTPC/mediaspeler + een leuke reciever met ditto speakers bovenquote:Ik heb de keuze om op mijn kamer te kijken, maar beneden hebben we een grote LED-tv.
dat heb je wel eens verteld iddquote:Dit had ik volgens mij al een keer verteld, maar een keer kwam mijn moeder schone kleren in de kledingkast doen. Ik had nog een tabblad open met een hentai doujin. Ondertussen zat ik op nu.nl, maar ik zag dat het tabblad nog open stond. Ik probeerde het dus weg te klikken, maar klikte juist per ongeluk het tabblad aan.
Volgens mij keek mijn moeder net om en zag ze het. Het was ook precies het moment dat er klaargekomen werd, dus niet een ontschuldig stukje o.i.d. Ze heeft niets tegen me gezegd, dus misschien heeft ze het niet gezien
Ik zit me dus heel de tijd af te vragen of ze het heeft gezien of niet. Vragen is natuurlijk geen optie
Ik voel me echt kut eigenlijk ben nu bij episode 7quote:Op maandag 9 april 2012 21:46 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Dan ben je stiekem best wel een baas
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 9 april 2012 22:19 schreef SunTzu het volgende:
Heb gewoon m'n ex een bericht gestuurd door anime wtf is wrong with me.
Heeft die anime je toch mooi een spiegel voorgehouden, lul dat je bentquote:Op maandag 9 april 2012 22:22 schreef SunTzu het volgende:
[..]
Die hele shit van vreemdgaan enz, ik moet van mijn schuldgevoel toch sorry zeggen. FUCK.
Door 1 aflevering School daysquote:Op maandag 9 april 2012 22:22 schreef SunTzu het volgende:
[..]
Die hele shit van vreemdgaan enz, ik moet van mijn schuldgevoel toch sorry zeggen. FUCK.
daar zal ik dan weer geen last van hebbenquote:Op maandag 9 april 2012 22:22 schreef SunTzu het volgende:
[..]
dat anime je soms wat op de werkelijkheid kan drukken.. ja.. dat hoort erbij (dat had ik bij clannad AS overigens heel sterk)quote:Op maandag 9 april 2012 22:24 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Heeft die anime je toch mooi een spiegel voorgehouden, lul dat je bent
Je bedoelt de episode waarin Tomoya zich de tering inzuipt?quote:Op maandag 9 april 2012 22:29 schreef mschol het volgende:
[..]
daar zal ik dan weer geen last van hebben
[..]
dat anime je soms wat op de werkelijkheid kan drukken.. ja.. dat hoort erbij (dat had ik bij clannad AS overigens heel sterk)
quote:Op maandag 9 april 2012 22:32 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Je bedoelt de episode waarin Tomoya zich de tering inzuipt?
En dat houdt jou een spiegel voor?quote:Op maandag 9 april 2012 22:35 schreef mschol het volgende:
[..]
ik drink niet dus nee..
eerder de huisje, boompje, beestje afleveringen zegmaar(daar waar ze gaan trouwen, samenwonen e.d.)
in zekere zin wel ja, vind ik... (vooral dat ik eigenlijk dingen anders had moeten/willen doen)quote:
Misschien dat hij nadenkt over hoe hij zijn leven wil inrichten hierna.quote:
Als je ze niet leuk vindt, waarom begin je er dan überhaupt aan? Ben je überhaupt wel echt verliefd voordat je aan een relatie begint?quote:Op maandag 9 april 2012 22:39 schreef SunTzu het volgende:
Ik had ook nog een andere ex met van die hypnotiserende tieten als KatsuraDat heeft ook echt een half jaar geduurd voordat ik die kon dumpen.
Had ze ook verslavend kwijl dat ze uitspuugde op vrolijke momenten?quote:Op maandag 9 april 2012 22:39 schreef SunTzu het volgende:
Ik had ook nog een andere ex met van die hypnotiserende tieten als KatsuraDat heeft ook echt een half jaar geduurd voordat ik die kon dumpen.
Hmm, elke meid heeft wel iets leuks maar op den duur begint dat te vervelen. Mijn huidige vriendin is een eckte otaku maar ze is nog in Engeland tot de 20ste.quote:Op maandag 9 april 2012 22:41 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Als je ze niet leuk vindt, waarom begin je er dan überhaupt aan? Ben je überhaupt wel echt verliefd voordat je aan een relatie begint?
Nee maar ze klom telkens op me en dan ging al het bloed uit mijn hersens.quote:Op maandag 9 april 2012 22:41 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Had ze ook verslavend kwijl dat ze uitspuugde op vrolijke momenten?
Ik kan het niet laten:quote:Op maandag 9 april 2012 22:22 schreef SunTzu het volgende:
[..]
Geen idee?quote:Op maandag 9 april 2012 22:52 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ik kan het niet laten:
Wiens moeder zei dit ook vannacht?
quote:Op maandag 9 april 2012 23:16 schreef SunTzu het volgende:
Makoto my nigga catching bitches like pokemon.
Ik ben benieuwd wat je van het einde vindtquote:Op maandag 9 april 2012 23:16 schreef SunTzu het volgende:
Makoto my nigga catching bitches like pokemon.
Aah ik kijk wel tot het einde vanavond, moet morgen toch pas laat beginnen.quote:Op maandag 9 april 2012 23:30 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd wat je van het einde vindt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |